In ieder geval sneller dan bij het zien van jouw foto's.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joh, laat die jongen nou.
Als zijn jonge puberhartje nou sneller gaat kloppen van een paar van die fotootjes, prima toch?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iemand is die dat inziet!![]()
![]()
NIET!!!quote:
Ik kan er niet wakker van liggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In ieder geval sneller dan het zien van jouw foto's.
Ik denk eerder dat er wat anders gaat kloppen bij hem.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als zijn jonge puberhartje nou sneller gaat kloppen van een paar van die fotootjes, prima toch?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er wat anders gaat kloppen bij hem.
Nou, als het geen fotosoeps zijn, dan zijn het dus toch Breezersletjes!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NIET!!!
[afbeelding]
Deze wel.! Maar da's duidelijk.
Ja maar... Bupa pesten is ook wel eens leuk!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
'want'?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, als het geen fotosoeps zijn, dan zijn het dus toch Breezersletjes!
...want ze zien er niet uit alsof ze ouder dan 18 zijn
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar... Bupa pesten is ook wel eens altijd leuk!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:28 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent ook zo veel toffer dan sommige mensen hier.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar... Bupa is ook wel eens altijd leuk!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
2 redelijk actieve (Fok) sletten hebben elkaar gevonden!
Een vogeltje fluisterde mij in dat MissBliss en Re elkaar tegenwoordig aan nadere onderzoeken onderwerpen.
Precies!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'want'?
Dus omdat ze niet ouder zijn dan 18, zijn het breezersletjes.
Logisch.
Nou ja...ze kunnen Frans en ze hebben smaak. Hoeveel meer bewijs wil je hebben?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! [afbeelding]
Meisjes onder de 18 zijn per definitie Breezersletjes, tenzij overtuigend bewijs het tegendeel kan bewijzen!![]()
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!quote:
Hoi meneer met de toffe avatar.quote:
Er zijn er wel meer voor Re uit de kleren gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het vervolg van die fotoserie!![]()
![]()
Meisje van 18. Nee, dank je.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
En ze zijn alledrie 18! Nou ja, eentje bijna!
quote:
Smaak? Nou moet je geen loze kreten gaan rondstrooien zonder degelijke onderbouwing he!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...ze kunnen Frans en ze hebben smaak. Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meisje van 18. Nee, dank je.
Gister waren we met 3 meiden van rond de 18 naar een kroeg gegaan om Oranje te kijken. Ik kan ze er zo uitpikken als ze 18 zijn. Qua gedrag en uitspraken over bepaalde zaken zijn ze nog echt guppies.
Ik ben natuurlijk een "oudere" van wel 24 jaren. Been there, done that and got the t-shirt enzo
Super... we gaan vandaag shoppenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi meneer met de toffe avatar.
Hoe is het leven aldaar?
Tsja, maar toen was het nog de schijn van alleen een fotoserie ophouden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
Dat is toch geen nieuws... het bewijs dat MB voor Re uit de kleren ging hebben we al kunnen zien!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het vervolg van die fotoserie!![]()
![]()
Kritiek? Welnee, ik trek alleen ernstig de motivatie en geestelijke gesteldheid van de meisjes op die foto's in twijfel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:40 schreef rena het volgende:
DaMart, wat heb jij een kritiek vandaag op Bupa.?
Lijnrechter: "Waarom rent die gast daarzo steeds heen en weer?"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hebben ze ook domme dingen over voetbal gezegd?
De FOK!roddeltante.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, maar toen was het nog de schijn van alleen een fotoserie ophouden.
Het is niet bij foto's maken gebleven.
Het vervolg mag dan ook wel achterwege blijven.![]()
Ikke wel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
De FOK!roddeltante.![]()
Ik denk dat ze dan geen pics gemaakt hebben van het vervolg, wellicht wel filmpjes.![]()
Vooral die eerste.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lijnrechter: "Waarom rent die gast daarzo steeds heen en weer?"
Buitenspel: "Waarom fluiten ze steeds af?"
[..]
Nou?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijkt!
Mijn fans.quote:
Zou Toeps willen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik niet, hoewel die ene op Toeps lijkt!
Net zoiets als al die vrouwen die seriemoordenaars aanbidden die nooit meer de gevangenis uitkomenquote:
Ik snap de vergelijking niet helemaal, maar ik moest wel lachen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:02 schreef rena het volgende:
[..]
Net zoiets als al die vrouwen die seriemoordenaars aanbidden die nooit meer de gevangenis uitkomen![]()
Als je de vergelijking niet snapt ben je gewoon domquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal, maar ik moest wel lachen.
Goh, Bassie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mja, het is haar idd niet
Oi!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef rena het volgende:
[..]
Als je de vergelijking niet snapt ben je gewoon dom![]()
Klopt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie.
De onderste is mooier.
De waarheid is hardquote:
Verkloot mijn quote eens niet, quotezak!quote:
Als Copycat nu geen kater zou hebben, zou ze het volgende hebben gezegd:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkloot mijn quote eens niet, quotezak!
quote:.
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
Bupatih = Tering Ongelofelijke Flikker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mja, het is haar idd niet
Ik dacht dat je deze wel zou inkoppen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Copycat nu geen kater zou hebben, zou ze het volgende hebben gezegd:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupatih = Tering Ongelofelijke Flikker.
Ik wil niet stoken ofzo, maarre ...
Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze wel zou inkoppen.
Copycat -->> kater
Get it?
Dat zei van Bommel gister ook nog tegen zo'n Ivoriaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
edit: laat maar hangen.
Als je dat nou voortaan op woensdag zegt, hmm?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben jullie donderdag ook de. Catharine Tate Show.
. gezien op Nederland 3?
.
Het is echt hilarisch.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je dat nou voortaan op woensdag zegt, hmm?
Hou jij eigenlijk van anale seks? Dan heb ik het niet gaybagger, maar bij vrouwen?quote:
Schrik!quote:
Neequote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Hou jij eigenlijk van anale seks? Dan heb ik het niet gaybagger, maar bij vrouwen?
Neequote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Schrik!
Al een Lush gevonden?
Veel plezier
Wat ben je dan voor manquote:
Kijk je wel natuurfilms dan?quote:
Ja natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |