Kan iemand hier de airco misschien aanschaffen?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand die airco hier misschien installeren?
quote:
Dan had je niet moeten klikken, aangezien er vrouwen in de TT staatquote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar om te weten hoe jij er in je BH uitziet, moet ik toegeven.
Ik heb niks tegen halfnaakte vrouwen, ik hoef er verder alleen niks mee te doen.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan had je niet moeten klikken, aangezien er vrouwen in de TT staat
Weggaan zonder eerst ijsjes uit de delen?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:56 schreef babette21 het volgende:
de airco stond hier vanmorgen op -23 graden geloof ik... ook niet echt lekker...
anyway, ik ga nu eventjes de zon in [het rookseizoen is weer begonnen]
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen halfnaakte vrouwen, ik hoef er verder alleen niks mee te doen.Je was natuurlijk prachtig, alleen weet ik van het meerendeel van mijn 'kennisen' niet hoe ze er in hun ondergoed uitzien, daarom is het wat vreemd. Nu zie ik je steeds half-naakt achter de PC zitten.
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Nou en op dit moment heb je nog gelijk ook
Mij chagrijnigquote:
Ik word er ook niet echt vrolijker van.quote:
Ik ben helemaal heet.quote:
geduld beautje, geduld....quote:Op maandag 12 juni 2006 11:00 schreef LeBeau het volgende:
Weggaan zonder eerst ijsjes uit de delen?![]()
!!
Mja, wie niet..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben helemaal heet.![]()
Van het weer dan wel, maar goed.
Wat heb ik toch een medelijden met je, arm schaap!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:16 schreef babette21 het volgende:
het nadeel van even naar buiten gaan: terug naar binnen moeten..... brrrrrrrrrrrrr
Babette en haar airco.quote:
Ik wil een groene!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
geduld beautje, geduld....
[afbeelding]
*kotst mee*quote:
Een ijskoude douche nemen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:25 schreef DaMart het volgende:
Het kraanwater hier is gewoon lauw.![]()
Hoe moet ik nu ooit afkoelen?
We hebben geen douche op het werk. En als we die al hadden, dan was dat water ongetwijfeld ook lauw geweest.quote:
Mag ik een van jou plaatjes als avatar gebruiken?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:21 schreef MissBliss het volgende:
Goed plan! Het vriesgedeelte van de koelkast is al jaren niet schoongemaakt, dus daar zit ondertussen een hele dikke berg aangekoekt ijs in!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef LeBeau het volgende:
Hebben ze geen ijskast op je werk? Je kan ijsblokjes maken en die met tape op je naakte lichaam plakken, en zo de rest van de dag doorbrengen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik een van jou plaatjes als avatar gebruiken?
Je hebt een fan!quote:
Hmmm...quote:Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt een fan!
Laat je het niet naar je hoofd steigen?
Laat maar.quote:Godin van SHO
Aanbid mij!quote:
Wat krijg ik ervoor terug?quote:
Nou en of!quote:
Een idool?quote:
Tjah.. je hoeft tenminste morgen niet 4 uur lang buiten in een pakquote:
Sucks to be you.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah.. je hoeft tenminste morgen niet 4 uur lang buiten in een pak
Ik kan me toch leukere indenken dat bij 30+ graden met een pak aan door de zon te huppelen.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
een bloot wijf in je ava.... god wat ordinair.....
Naast een mooie vrouw...quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me toch leukere indenken dat bij 30+ graden met een pak aan door de zon te huppelen.
Goh.. zijn we jaloers?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
een bloot wijf in je ava.... god wat ordinair.....
Ik kan me nog makkelijk iets leukers indenken, ben je vergeten tegen wie je het hebt?quote:
Oh ja...quote:Op maandag 12 juni 2006 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog makkelijk iets leukers indenken, ben je vergeten tegen wie je het hebt?
thanks but no thanks....quote:Op maandag 12 juni 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
Goh.. zijn we jaloers?Moet je ook maar je foto's op internet plaatsen
Tjah.. .maar dat is wel MBquote:Op maandag 12 juni 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanks but no thanks....
en nee, niet jaloers, zie de pi...
maar ik geef wel eerlijk toe dat ik me altijd stoor aan die ordinaire ava's [met die springtieten enzo]
Noem je MissBliss nou ordinair?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanks but no thanks....
en nee, niet jaloers, zie de pi...
maar ik geef wel eerlijk toe dat ik me altijd stoor aan die ordinaire ava's [met die springtieten enzo]
Modderbad aanlegtquote:Op maandag 12 juni 2006 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Noem je MissBliss nou ordinair?![]()
Catfight!![]()
En als zij klaar zijn kunnen jij en Zhenar erin.quote:
Heb je dat nog niet eerder gezien dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:27 schreef Zhenar het volgende:
Damn! Ik wil de foto's van MissBliss bekijken, maar ik ben bang dat ze NSFW zijn!
Dat je regelrecht haar fluf inkijkt, zeg maar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee voetje vrijen in je avatar niet danquote:Op maandag 12 juni 2006 12:37 schreef babette21 het volgende:
ik heb zaterdag al in de bagger gelegen
en MB is niet ordinair, maar halfnaakte foto's [in je ava] wel... 'n beetje
nee, da's liefquote:
Ik heb een hoop flesjes met water in de dieprvriezer gezet.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:25 schreef DaMart het volgende:
Het kraanwater hier is gewoon lauw.![]()
Hoe moet ik nu ooit afkoelen?
*usericon aanpast*quote:Op maandag 12 juni 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, da's lief
maar je moet doen wat je goeddunkt hoor![]()
[somehow vind ik halfnaakte mannen een stuk minder ordinair *hint hint* ]
Wat is er met m'n avatar?quote:
Waarom is die bilspleet zo uit elkaar..... oh wachtquote:
Omdat het afgetrainde billen zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom is die bilspleet zo uit elkaar..... oh wachtieeeuw
Wel meerdere... waaronder het NationStates topic!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:31 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft een GAM topic in z'n active topics staan.![]()
Wel mega geil dat jij mijn active topics bekijktquote:Op maandag 12 juni 2006 12:31 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft een GAM topic in z'n active topics staan.![]()
Ik verveelde me en niemand poste hier.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel mega geil dat jij mijn active topics bekijkt![]()
Je hoopt zeker belastende info te vinden, hm, SLET!![]()
![]()
![]()
![]()
loopt dat nog steeds?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef Zhenar het volgende:
Wel meerdere... waaronder het NationStates topic!Waar jij toch ook ooit aan meedeed
![]()
Vast wel.quote:
Ga naar de FAME en stalk CDP!quote:
FAME?quote:
ik had 't na een week of wat wel gezien....quote:
Ondergegaan aan het gebrek aan aandacht van de dictator.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't na een week of wat wel gezien....
ik neem aan dat Babettelonia ondertussen niet meer bestaat
precies, zo is 't ongeveer gegaanquote:Op maandag 12 juni 2006 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Ondergegaan aan het gebrek aan aandacht van de dictator.
"Wat, regeren? Maar Grey's Anatomy begint zo..."
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:02 schreef LeBeau het volgende:
Net gekeken, Bolebeaunia bestaat niet meer.![]()
Goed dat ze ons geen goudvissen geven.quote:Regional Happenings
20 days ago: The Democratic Republic of Beevland ceased to exist.
23 days ago: The Free Land of Tijn ceased to exist.
28 days ago: The Republic of New Monis ceased to exist.
33 days ago: The Holy Empire of Bolebeaunia ceased to exist.
35 days ago: The Dictatorship of Paltonia ceased to exist.
40 days ago: The Colony of Novalon ceased to exist.
41 days ago: The Empire of Bahvianie ceased to exist.
43 days ago: The United States of WallaBalla ceased to exist.
Twee keer.quote:
hihiquote:
Wat een openbaring.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi![]()
Babettelonia is trouwens daarvoor al ten onder gegaan, volgens mij als één van de eerste...
ik kan maar beter geen wereldleider worden.....
Addison.quote:
Heb je eigenlijk wel gelezen waar het over ging, of het filmpje bekeken? Want ik zie je er nog wel voor aan blind te posten.quote:
Gast, je hebt me gisteren al op deze serie gewezen, toen gaf ik al aan dat ik er reeds van op de hoogte was.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen waar het over ging, of het filmpje bekeken? Want ik zie je er nog wel voor aan blind te posten.
Ik heb jou gisteren echt niet op deze serie gewezen.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gast, je hebt me gisteren al op deze serie gewezen, toen gaf ik al aan dat ik er reeds van op de hoogte was.
En dan beticht je mij van blind posten?!![]()
![]()
ja, ik was zelf ook nogal verrast, ik dacht dat ik wel wat politiek talent bezat, maar helaas....quote:
Nee, dat wordt wel leuk entertainment voor mij.. Allemaal zwetende, werkende mensen enzoquote:Op maandag 12 juni 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah.. je hoeft tenminste morgen niet 4 uur lang buiten in een pak
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.. je bent zo mooi, dat moet ik gewoon vastleggen
Huh?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk is dat ...
Loop ik met wifebeater, oude trainingsbroek en bokkepruik naar beneden...zitten daar gewoon 2 vriendinnen van mijn zus.
Ja zeg... je gaat toch niet lachen en wijzen he....?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat wordt wel leuk entertainment voor mij.. Allemaal zwetende, werkende mensen enzo![]()
Dat is puur om te bewijzen, dat ik tieten niet het allerbelangrijkst vind, maar gewoon.. als het totaal maarquote:En dan neem je degene zonder gezicht
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Is dat een wifebeater?.
Ik zou niet durven, ik juich wel gewoonquote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg... je gaat toch niet lachen en wijzen he....?
Hmmm, ik begrijp je logica niet, maar goedquote:Dat is puur om te bewijzen, dat ik tieten niet het allerbelangrijkst vind, maar gewoon.. als het totaal maaris
Dat shirt, ja. Die vent die beat denk ik voor het andere team.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Is dat een wifebeater?.
Als het totaal plaatje zo belangrijk is dan kies je toch niet voor een foto zonder hoofd?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
Dat is puur om te bewijzen, dat ik tieten niet het allerbelangrijkst vind, maar gewoon.. als het totaal maaris
Maar ook twee nietquote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef rena het volgende:
Hallo. Ik ben gesloopt.4 toetsen vandaag, waarvan 2 zo goed als zeker verknald
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef rena het volgende:
Hallo. Ik ben gesloopt.4 toetsen vandaag, waarvan 2 zo goed als zeker verknald
![]()
![]()
Dat is waar, waarvan 1 mondeling, dat vond ik nog wel het mooiste, ik heb amper wat gezegd maar wel een voldoendequote:
quote:
Nou ja, dan weet je tenminste dat daar je kwalitieiten liggen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:44 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is waar, waarvan 1 mondeling, dat vond ik nog wel het mooiste, ik heb amper wat gezegd maar wel een voldoende![]()
Whaha, je zei 'kwalitieiten'.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet je tenminste dat daar je kwalitieiten liggen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet je tenminste dat daar je kwalitieiten liggen.
Hallo!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:45 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Oh ja, dat wist ik ook eigenlijk welquote:
Voor mij is het net zo lang reizen jouw kant opquote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef PeRi het volgende:
Wat woon jij aan het einde van de wereld zeg Sven.
.
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mij is het net zo lang reizen jouw kant op.
Huren!quote:Een beetje mensenschuw is hij wel, maar vanavond gaan we toch wat van hem huren. Modje Bupatih is nou eenmaal niet vies van een beetje aandacht en kon het toch niet laten wat voor FOK!radio te doen . Wat? Dat hoor je vanavond!
Maar bij mij is er leven!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mij is het net zo lang reizen jouw kant op.
Hoiquote:Op maandag 12 juni 2006 19:55 schreef Canisfire het volgende:
Ik kom net verbrand terug van de wijtmer plas maar hallo
Hallo waar hebben ze jou mod van gemaakt ?quote:
JULLIE MOETEN DUS LUISTEREN!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
FOK!radio: Radio 1-verslaggever over WK en Bupatih
Ja dag hoog uit na 9 uurquote:
V&Aquote:Op maandag 12 juni 2006 19:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hallo waar hebben ze jou mod van gemaakt ?![]()
Gefeliciteerdquote:
Warm weerquote:Op maandag 12 juni 2006 20:01 schreef DaMart het volgende:
Warm weer + geen airco + pand waar warmte makkelijker inkomt dan uitgaat = dufheid!
Van mij mag het eigenlijk wel tot eind september dit weer blijven.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef MissBliss het volgende:
Nou het wordt alweer minder hoor, zeikerdshet gaat regenen
Tot volgende week donderdag. Dan wordt het een hele zomer dit weer!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:16 schreef Ovidius het volgende:
Vanaf woensdag wordt het koeler!
Weird...!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
http://www.prikstok.nl/index.php?go=item&catid=15&itemid=540
Bah! Belgen!
Bah! Journalisten!
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weird...!
Ik zie zo nog wel een aantal klonen op die foto trouwens![]()
Ja, ik heb vanmiddag ook lopen zeikenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
Al liep ik natuurlijk vanochtend wel te zeiken, maar ja dat hoort erbij.
En dan mij voor zeikerd uitmaken hequote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag ook lopen zeiken
Je was niet snel genoeg bij de pot?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag ook lopen zeiken
Maar Poepatih welquote:
Let the cocksucking commence!quote:
quote:Vandaag "zei" Bupatih op Fok!radio:
Ik ben geen kasthomo!
Nee, bij hem is er niks kasterigs aan.quote:
Ja, Nolius noemde mij zo!quote:
Idd!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Nolius noemde mij zo!Ik zal nog eens iets voor hem en FOK!radio doen.
quote:
Normaal wel maar ik hoop dat Iwan er een mooi plaatjes festijn van maaktquote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef DaMart het volgende:
Canisfire, jij bent wel creatief met GTST topics, he? Ik zie net dat ik de vorige gesloten heb, maar heb geen inspiratie om een nieuwe te openen.
quote:Op Fok!radio:
Bupatih wil nooit langskomen. Ik denk dat hij mensenschuw is.
Dan wacht ik zeker nog wel even met inspiratie vinden.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Normaal wel maar ik hoop dat Iwan er een mooi plaatjes festijn van maakt![]()
Het is "Boepatie"quote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
Bupatie ? ik zeg altijd bu-ba-tih
Zo spreek ik het ook uit. In mijn hoofd. Alsof ik daar in real life over praatquote:
Met de klemtoon op 'pà' dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Of Boepattie.
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 12 juni 2006 20:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!![]()
Kut MB en Dizzle!
![]()
![]()
!
Wat ben jij chagrijnig de laatste tijd zegquote:Op maandag 12 juni 2006 20:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!![]()
Kut MB en Dizzle!
![]()
![]()
!
Echt welquote:
Maar... dat is mijn trademark!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ben jij chagrijnig de laatste tijd zegZit je tampon niet goed of zo
![]()
O JAquote:
Knieschijfquote:Op maandag 12 juni 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde Bupatih's harde schijf![]()
[afbeelding]
Jaquote:
Ja, op de laptop zit die ingebouwde microfoon precies boven de harde schijf.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde Bupatih's harde schijf![]()
[afbeelding]
Ohquote:
Taaaniaquote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja nou en!
Je zegt Tania18 toch ook al fout dus
![]()
Okequote:Op maandag 12 juni 2006 20:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Luistert allen naar FOK!radio. Ik ga zo skypen.
Ik mag hem Diezer noemen trouwens.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik kreeg net een spontane bloedneus!WTF?!
Voodoo!quote:
quote:
Er staat toch geen 'j'quote:Op maandag 12 juni 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
Tanja-achttien
Nee, het ging niet door ofzo...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Was buup echt op fokradio, of was het weer zo'n suf liedje?. Zo ja, is het nog terug te luisteren?
.
't Zijn imitaties en volgens mij komen er nog wel meerquote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Was buup echt op fokradio, of was het weer zo'n suf liedje?. Zo ja, is het nog terug te luisteren?
.
Sorry, verzet naar volgende week.quote:
Je kunt er nog in posten met je mod powers he?quote:
Yepquote:Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt er nog in posten met je mod powers he?![]()
Waarom?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
Morgen vier uur lang in de hitte buiten lopen met een pak
DOE HET DAN!quote:
Echt?!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fotoshoot voor een amerikaanse magazine
Neequote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DOE HET DAN!![]()
![]()
Een soortstrenge
toespreking ofzo
![]()
Yepquote:
Terwijl ik zo een lief topic voor je opende!quote:
Cool.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik smelt nu ook al weg.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
YepAlleen... zon... warmte... 30 graden.. en een pak
Heheheh! Ik was al bang dat ze hem niet zouden voorlezenquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:! Wat lief mensen... maar ik zal echt mijn best doen om te blijven ShowChatten
Of jullie komen ook naar V&A slowchat... alleen is het term slowchat erg letterlijk genomen
Mijnquote:
Terugluisteren!quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, met Nolius' snelheid duurt dat nog drie weken.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je mail nou gewoon hier copy paste...
Die eerste zin hebben ze weggelatenquote:Hee, eikels van Fok!radio!
Bupatih is geen homo, jah?! Dat heeft 'ie me gisteren zelf verteld, toen ik hem een korte adempauze gunde tijdens het pijpen.![]()
![]()
Dat wilde ik even uit de wereld helpen.
Groeten,
Zhenar.
Whehehequote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Die eerste zin hebben ze weggelaten![]()
Wat lief dat je hem even naar adem liet happen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Die eerste zin hebben ze weggelaten![]()
******quote:
Ik ben net zo coulant als dat Bupatih een snikkelsmikkelaar isquote:Op maandag 12 juni 2006 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem even naar adem liet happen.
Hmmm, dan valt zijn snikkelsmikkelerigheid (leuk voor galgjequote:Op maandag 12 juni 2006 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben net zo coulant als dat Bupatih een snikkelsmikkelaar is![]()
Als het nou net een paar Watt hoger was geweestquote:
Ik weet niks van pakkenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
Zwart, gestreept pak met....
Niemand die verstand heeft van mode? Genoeg homo's mode bewuste jongeren hier
quote:
Daar ging ik van uitquote:
It takes one, to ...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
Zwart, gestreept pak met....
Niemand die verstand heeft van mode? Genoeg homo's mode bewuste jongeren hier
Niemand overtreft jouw humorquote:
Zei ik dat dan?quote:
quote:Yvonne op Fok!radio:
Bupatih is geen homo. Dat is Svensational![]()
![]()
Het bewijs staat hieronder. *wijst naar sig*quote:
Alleen maar een virtuele homoquote:Op maandag 12 juni 2006 22:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het bewijs staat hieronder. *wijst naar sig*
Dat is volgens mij ongeveer net zo homo als jij, nepperd!quote:
Allicht.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ongeveer net zo homo als jij, nepperd!
En wie heeft dat voor je geregeld?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que?quote:
Je werd genoemd als vriendin van Bioslock, omdat yvonne dacht dat die naam begon met 'Miss'.quote:
Dat/Die* mooie meid uit mijn avatarquote:
Dan zou er toch geen verschil zijn tussen Tania en Tanja... Ik vind Tania leuker ookquote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Tania spreek je gewoon uit als 'Tanja'.
En jouw argument slaat nergens op.Bij jouw naam (niet username dus) spreek je toch ook een j uit, terwijl die er niet is.
Ik begin met jouquote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef pberends het volgende:
Dizer mod, worden nu alle lelijkerdjes gebanned?
MB en BVO ook nietquote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Ben ik nu trouwens met Arielle de enige van de oude show garde die nog nooit mod is geweest ?
Ooh en Dada
Begin bij POL dan komt er niemand meerquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Ben ik nu trouwens met Arielle de enige van de oude show garde die nog nooit mod is geweest ?
Ooh en Dada
BVOquote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Ooh en Dada
Ja maar dat zijn vrouwenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
MissBliss, Airelle, niksan, Tania, etc...?
Die *lacht*quote:Op maandag 12 juni 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat/Die* mooie meid uit mijn avatar
*streep door wat niet van toepassing is en lach me uit...
Tanieeja of Tanja. Is toch een verschil. Nou ja, bij die eerste spreek je de j ook uit, maar anders.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan zou er toch geen verschil zijn tussen Tania en Tanja... Ik vind Tania leuker ook
En Lejonie zou heel debiel staan natuurlijk
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef Canisfire het volgende:
Ik vroeg dus wat -__-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |