Groen, heb ik alleen gestreept met wit. Gestreept pak met gestreept overhemd is een beetje te... toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef LasTeR het volgende:
Roze of groen, maar dan niet gestreept groen.
Business is niet (persé) saai.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
Foto's komen eraan.
Het moet overigens wel als een business outfit overkomen... dus geen bruiloft of dat soort dingen. Zeg maar voor een congres
Maar ik heb geen nette mooie zwarte schoenen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga voor het roze overhemd met stropdas... 3.
Wat Beau zegt dusquote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Doe het effen rose overhemd met de schuingestreepte rose/paarse stropdas!![]()
Ik wilde het net zeggen, zorg dan iig voor zwarte schoenen en zwarte riem!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Little_Meanie het volgende:
als je een zwart pak wil aandoen met bruine riem en bruine schoenen maakt het niet uit welk hemd je aandoet, je loopt zowiezo voor joker
die zie je genoeg hoor, ik zou een ff stropdas nemen op een neutrale kleur roze is leuk maar voor de occassion zou ik een andere kleur nemenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Maar je ziet zoveel mensen met een zwart pak en bruine schoenen, toch?
Ik zat dus te denken aan mijn blauwe overhemd met stropdas #6 omdat ie blauw met beige/bruin is...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef Re het volgende:
[..]
die zie je genoeg hoor, ik zou een ff stropdas nemen op een neutrale kleur roze is leuk maar voor de occassion zou ik een andere kleur nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |