ja, ik was zelf ook nogal verrast, ik dacht dat ik wel wat politiek talent bezat, maar helaas....quote:
Nee, dat wordt wel leuk entertainment voor mij.. Allemaal zwetende, werkende mensen enzoquote:Op maandag 12 juni 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah.. je hoeft tenminste morgen niet 4 uur lang buiten in een pak
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.. je bent zo mooi, dat moet ik gewoon vastleggen
Huh?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk is dat ...
Loop ik met wifebeater, oude trainingsbroek en bokkepruik naar beneden...zitten daar gewoon 2 vriendinnen van mijn zus.
Ja zeg... je gaat toch niet lachen en wijzen he....?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat wordt wel leuk entertainment voor mij.. Allemaal zwetende, werkende mensen enzo![]()
Dat is puur om te bewijzen, dat ik tieten niet het allerbelangrijkst vind, maar gewoon.. als het totaal maarquote:En dan neem je degene zonder gezicht
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Is dat een wifebeater?.
Ik zou niet durven, ik juich wel gewoonquote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg... je gaat toch niet lachen en wijzen he....?
Hmmm, ik begrijp je logica niet, maar goedquote:Dat is puur om te bewijzen, dat ik tieten niet het allerbelangrijkst vind, maar gewoon.. als het totaal maaris
Dat shirt, ja. Die vent die beat denk ik voor het andere team.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Is dat een wifebeater?.
Als het totaal plaatje zo belangrijk is dan kies je toch niet voor een foto zonder hoofd?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
Dat is puur om te bewijzen, dat ik tieten niet het allerbelangrijkst vind, maar gewoon.. als het totaal maaris
Maar ook twee nietquote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef rena het volgende:
Hallo. Ik ben gesloopt.4 toetsen vandaag, waarvan 2 zo goed als zeker verknald
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef rena het volgende:
Hallo. Ik ben gesloopt.4 toetsen vandaag, waarvan 2 zo goed als zeker verknald
![]()
![]()
Dat is waar, waarvan 1 mondeling, dat vond ik nog wel het mooiste, ik heb amper wat gezegd maar wel een voldoendequote:
quote:
Nou ja, dan weet je tenminste dat daar je kwalitieiten liggen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:44 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is waar, waarvan 1 mondeling, dat vond ik nog wel het mooiste, ik heb amper wat gezegd maar wel een voldoende![]()
Whaha, je zei 'kwalitieiten'.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet je tenminste dat daar je kwalitieiten liggen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet je tenminste dat daar je kwalitieiten liggen.
Hallo!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:45 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Oh ja, dat wist ik ook eigenlijk welquote:
Voor mij is het net zo lang reizen jouw kant opquote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef PeRi het volgende:
Wat woon jij aan het einde van de wereld zeg Sven.
.
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mij is het net zo lang reizen jouw kant op.
Huren!quote:Een beetje mensenschuw is hij wel, maar vanavond gaan we toch wat van hem huren. Modje Bupatih is nou eenmaal niet vies van een beetje aandacht en kon het toch niet laten wat voor FOK!radio te doen . Wat? Dat hoor je vanavond!
Maar bij mij is er leven!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mij is het net zo lang reizen jouw kant op.
Hoiquote:Op maandag 12 juni 2006 19:55 schreef Canisfire het volgende:
Ik kom net verbrand terug van de wijtmer plas maar hallo
Hallo waar hebben ze jou mod van gemaakt ?quote:
JULLIE MOETEN DUS LUISTEREN!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
FOK!radio: Radio 1-verslaggever over WK en Bupatih
Ja dag hoog uit na 9 uurquote:
V&Aquote:Op maandag 12 juni 2006 19:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hallo waar hebben ze jou mod van gemaakt ?![]()
Gefeliciteerdquote:
Warm weerquote:Op maandag 12 juni 2006 20:01 schreef DaMart het volgende:
Warm weer + geen airco + pand waar warmte makkelijker inkomt dan uitgaat = dufheid!
Van mij mag het eigenlijk wel tot eind september dit weer blijven.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef MissBliss het volgende:
Nou het wordt alweer minder hoor, zeikerdshet gaat regenen
Tot volgende week donderdag. Dan wordt het een hele zomer dit weer!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:16 schreef Ovidius het volgende:
Vanaf woensdag wordt het koeler!
Weird...!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
http://www.prikstok.nl/index.php?go=item&catid=15&itemid=540
Bah! Belgen!
Bah! Journalisten!
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weird...!
Ik zie zo nog wel een aantal klonen op die foto trouwens![]()
Ja, ik heb vanmiddag ook lopen zeikenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
Al liep ik natuurlijk vanochtend wel te zeiken, maar ja dat hoort erbij.
En dan mij voor zeikerd uitmaken hequote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag ook lopen zeiken
Je was niet snel genoeg bij de pot?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag ook lopen zeiken
Maar Poepatih welquote:
Let the cocksucking commence!quote:
quote:Vandaag "zei" Bupatih op Fok!radio:
Ik ben geen kasthomo!
Nee, bij hem is er niks kasterigs aan.quote:
Ja, Nolius noemde mij zo!quote:
Idd!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Nolius noemde mij zo!Ik zal nog eens iets voor hem en FOK!radio doen.
quote:
Normaal wel maar ik hoop dat Iwan er een mooi plaatjes festijn van maaktquote:Op maandag 12 juni 2006 20:48 schreef DaMart het volgende:
Canisfire, jij bent wel creatief met GTST topics, he? Ik zie net dat ik de vorige gesloten heb, maar heb geen inspiratie om een nieuwe te openen.
quote:Op Fok!radio:
Bupatih wil nooit langskomen. Ik denk dat hij mensenschuw is.
Dan wacht ik zeker nog wel even met inspiratie vinden.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Normaal wel maar ik hoop dat Iwan er een mooi plaatjes festijn van maakt![]()
Het is "Boepatie"quote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
Bupatie ? ik zeg altijd bu-ba-tih
Zo spreek ik het ook uit. In mijn hoofd. Alsof ik daar in real life over praatquote:
Met de klemtoon op 'pà' dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Of Boepattie.
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 12 juni 2006 20:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!![]()
Kut MB en Dizzle!
![]()
![]()
!
Wat ben jij chagrijnig de laatste tijd zegquote:Op maandag 12 juni 2006 20:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!![]()
Kut MB en Dizzle!
![]()
![]()
!
Echt welquote:
Maar... dat is mijn trademark!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ben jij chagrijnig de laatste tijd zegZit je tampon niet goed of zo
![]()
O JAquote:
Knieschijfquote:Op maandag 12 juni 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde Bupatih's harde schijf![]()
[afbeelding]
Jaquote:
Ja, op de laptop zit die ingebouwde microfoon precies boven de harde schijf.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde Bupatih's harde schijf![]()
[afbeelding]
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |