Dan wacht ik zeker nog wel even met inspiratie vinden.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Normaal wel maar ik hoop dat Iwan er een mooi plaatjes festijn van maakt![]()
Het is "Boepatie"quote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
Bupatie ? ik zeg altijd bu-ba-tih
Zo spreek ik het ook uit. In mijn hoofd. Alsof ik daar in real life over praatquote:
Met de klemtoon op 'pà' dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Of Boepattie.
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 12 juni 2006 20:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!![]()
Kut MB en Dizzle!
![]()
![]()
!
Wat ben jij chagrijnig de laatste tijd zegquote:Op maandag 12 juni 2006 20:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Zo "las" ik het altijd al! Totdat MB en Dizzle mij bezworen dat het niet zo was!![]()
Kut MB en Dizzle!
![]()
![]()
!
Echt welquote:
Maar... dat is mijn trademark!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ben jij chagrijnig de laatste tijd zegZit je tampon niet goed of zo
![]()
O JAquote:
Knieschijfquote:Op maandag 12 juni 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde Bupatih's harde schijf![]()
[afbeelding]
Jaquote:
Ja, op de laptop zit die ingebouwde microfoon precies boven de harde schijf.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde Bupatih's harde schijf![]()
[afbeelding]
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |