Whehehequote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Die eerste zin hebben ze weggelaten![]()
Wat lief dat je hem even naar adem liet happen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Die eerste zin hebben ze weggelaten![]()
******quote:
Ik ben net zo coulant als dat Bupatih een snikkelsmikkelaar isquote:Op maandag 12 juni 2006 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem even naar adem liet happen.
Hmmm, dan valt zijn snikkelsmikkelerigheid (leuk voor galgjequote:Op maandag 12 juni 2006 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben net zo coulant als dat Bupatih een snikkelsmikkelaar is![]()
Als het nou net een paar Watt hoger was geweestquote:
Ik weet niks van pakkenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
Zwart, gestreept pak met....
Niemand die verstand heeft van mode? Genoeg homo's mode bewuste jongeren hier
quote:
Daar ging ik van uitquote:
It takes one, to ...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
Zwart, gestreept pak met....
Niemand die verstand heeft van mode? Genoeg homo's mode bewuste jongeren hier
Niemand overtreft jouw humorquote:
Zei ik dat dan?quote:
quote:Yvonne op Fok!radio:
Bupatih is geen homo. Dat is Svensational![]()
![]()
Het bewijs staat hieronder. *wijst naar sig*quote:
Alleen maar een virtuele homoquote:Op maandag 12 juni 2006 22:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het bewijs staat hieronder. *wijst naar sig*
Dat is volgens mij ongeveer net zo homo als jij, nepperd!quote:
Allicht.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ongeveer net zo homo als jij, nepperd!
En wie heeft dat voor je geregeld?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fotoshoot voor een amerikaanse magazine
Que?quote:
Je werd genoemd als vriendin van Bioslock, omdat yvonne dacht dat die naam begon met 'Miss'.quote:
Dat/Die* mooie meid uit mijn avatarquote:
Dan zou er toch geen verschil zijn tussen Tania en Tanja... Ik vind Tania leuker ookquote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Tania spreek je gewoon uit als 'Tanja'.
En jouw argument slaat nergens op.Bij jouw naam (niet username dus) spreek je toch ook een j uit, terwijl die er niet is.
Ik begin met jouquote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef pberends het volgende:
Dizer mod, worden nu alle lelijkerdjes gebanned?
MB en BVO ook nietquote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Ben ik nu trouwens met Arielle de enige van de oude show garde die nog nooit mod is geweest ?
Ooh en Dada
Begin bij POL dan komt er niemand meerquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Ben ik nu trouwens met Arielle de enige van de oude show garde die nog nooit mod is geweest ?
Ooh en Dada
BVOquote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Ooh en Dada
Ja maar dat zijn vrouwenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
MissBliss, Airelle, niksan, Tania, etc...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |