BMH | donderdag 8 juni 2006 @ 11:20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen! ![]() ![]() De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard. ![]() ![]() ![]() De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games. ![]() ![]() ![]() ![]() 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 (OP) Wolf on! Mask on! Engine on! Swing on! Bat on! Club on! ... Game on! Henshin people! | |
Koentje3 | donderdag 8 juni 2006 @ 11:22 |
"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius and a lot of courage to move in the opposite direction." hij blijft mooi ![]() | |
BMH | donderdag 8 juni 2006 @ 11:22 |
Weer een TT met "waar" GODDAMNIT!! | |
RaymanNL | donderdag 8 juni 2006 @ 11:23 |
Deze mag hoor BMH ![]() Dit is een uiterzondering ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 8 juni 2006 @ 11:24 |
hier was ik... | |
Notorious_Roy | donderdag 8 juni 2006 @ 11:25 |
We waren zo'n 5 maanden voor de launch, beetje bekomen van weeeeer een Pokemon Stadium ipv een Pokemon MMO. Daarnaast waren we non-believers aan het overhalen. Maar dat lukt toch niet, dus 'wait and feel for yourself'. | |
Koentje3 | donderdag 8 juni 2006 @ 11:27 |
quote:inderdaad ![]() ![]() | |
BMH | donderdag 8 juni 2006 @ 11:27 |
quote:Je gaat ze toch niet met een hands-on approach overhalen.... Roy??? | |
SocialDisorder | donderdag 8 juni 2006 @ 11:29 |
quote:De DS laat ik expres buiten beschouwing omdat de stylus in veel gevallen in feite de rol van de PC-muis heeft overgenomen. Een spel als Trauma Center zou makkelijk op een PC kunnen verschijnen, ware het niet dat op de PC er geen publiek voor is. Black & White op de PC speelde ik overigens met een Wacom-tablet. | |
Notorious_Roy | donderdag 8 juni 2006 @ 11:31 |
quote: ![]() ![]() | |
Tomasso | donderdag 8 juni 2006 @ 11:32 |
quote:"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Die is ook mooi. | |
Poit | donderdag 8 juni 2006 @ 11:40 |
quote:Hier heb je gelijk in, in weze is een touchscreen een vervanger voor de muis. Maar wat ik hier mee probeer te zeggen is dat 3rd partys zeker hun best doen om volledig gebruik te maken van de functionaliteiten, en met succes. Wat altijd het nadeel is geweest van een spel voor een lichtgun of een dansmat is dat je door de afwijkende controller beperkt ben door alleen dat soort besturing. Capcom heeft het spelen met een lichtgun geprobeert te verbeteren met de Resident Evil Survivor serie maar dit speelt gewoon niet lekker. Aangezien je nu een volledige controller in handen hebt en niet alleen een gun, gitaar, sambaballen, etc. is het maken van een volledig spel veel makkelijker. Neemt niet weg dat er inderdaad veel spul uit zal komen wat niet veel extra's zal bieden maar ik denk dat we de 3d partys niet moeten onderschatten. Waar ik op hoop is dat de Wii zo goed gaat verkopen dat de 3d partys wel met orginele/uitdagende/nieuwe spellen moeten komen om nog interessant te blijven en het niet kunnen maken om met een lightgun aftreksel op de markt te komen. | |
Koentje3 | donderdag 8 juni 2006 @ 11:47 |
wat ik hoop is dat ze een DBZ mmo maken ![]() ![]() serieus ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 8 juni 2006 @ 11:48 |
quote:Maar dan wil iedereen Goku SSJ4 zijn ![]() | |
SocialDisorder | donderdag 8 juni 2006 @ 11:50 |
quote:volgende games-crew meet is bij roy thuis ![]() | |
disjfa | donderdag 8 juni 2006 @ 12:01 |
quote: ![]() | |
King_of_cubes | donderdag 8 juni 2006 @ 12:03 |
quote:Zelfs 2 vormen van waar. ![]() | |
Xrenity | donderdag 8 juni 2006 @ 13:29 |
Wii ![]() | |
Wii | donderdag 8 juni 2006 @ 13:29 |
doe 'm dan in t engels... "Where were [Wii]"![]() | |
Ruzbeh | donderdag 8 juni 2006 @ 13:38 |
Hallo lieve kinderen. ![]() | |
moomoo | donderdag 8 juni 2006 @ 13:39 |
quote:zou ik spelen ![]() | |
Xrenity | donderdag 8 juni 2006 @ 13:42 |
Oktober? ![]() quote: | |
Dj_Day-V | donderdag 8 juni 2006 @ 13:42 |
quote:Hoooiiii ![]() | |
Poit | donderdag 8 juni 2006 @ 13:50 |
quote:Halloo papaaaaaa. Mag ik een Wii!!!!!!! Al m'n friendjus hebben er al 1!!1!!! | |
Ruzbeh | donderdag 8 juni 2006 @ 13:52 |
quote:Ik ben je vader niet, mormel. ![]() | |
Poit | donderdag 8 juni 2006 @ 13:55 |
Noem ons dan godver ook geen kinderen.. Bitch ![]() | |
Xrenity | donderdag 8 juni 2006 @ 14:19 |
![]() Die Wii is zo klein ![]() | |
Bastard | donderdag 8 juni 2006 @ 14:23 |
quote:Hee.. duckhunt! | |
SocialDisorder | donderdag 8 juni 2006 @ 14:26 |
quote:who cares? DUCKHUNT!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
moomoo | donderdag 8 juni 2006 @ 14:31 |
quote:ik zag niet eens dat er iets op die tafel stond tot ik je tekst las en nog eens keek ![]() maarruh, duckhunt ![]() | |
Emerica | donderdag 8 juni 2006 @ 14:34 |
Daar zou ik nou een Wii voor kopen, de nostalgie ![]() | |
Tomasso | donderdag 8 juni 2006 @ 14:38 |
quote:k | |
Kill_em_all | donderdag 8 juni 2006 @ 14:40 |
Wat ook wel grappig is is dat ze overal bigass tv's gebruiken terwijl de wii geen HD of wat dan ook ondersteund :p | |
BMH | donderdag 8 juni 2006 @ 15:06 |
quote:Wat een onzin. DVD is ook niet HD en ziet er toch ook mooi uit op een groot scherm. Vooral in progressive (wat de Wii dus ook ondersteund). | |
EricG | donderdag 8 juni 2006 @ 15:23 |
Oehh, deze keer wel een TT! Hoe dat zo? | |
Strolie75 | donderdag 8 juni 2006 @ 15:27 |
![]() | |
Dj_Day-V | donderdag 8 juni 2006 @ 15:35 |
quote:*meld ![]() "Klein is fijn" ![]() | |
disjfa | donderdag 8 juni 2006 @ 15:39 |
quote:Ze gebruiken altijd big ass tv`s. Wat maakt het nou weer uit wat de console kan. Zolang de tv maar vet is dan ziet het er al goed uit. Doen ze al sinds de eerste video console ofzo ![]() Zelfs DS games waren er toch op dit soort schermen ![]() ![]() | |
Wii | donderdag 8 juni 2006 @ 15:42 |
quote:verwacht je dan dat ze 55cm tv'tjes gaan neerzetten? dat zal indruk maken! | |
SocialDisorder | donderdag 8 juni 2006 @ 15:43 |
quote:als je dat maar lang genoeg zegt ga je het misschien geloven. ![]() | |
MMaRsu | donderdag 8 juni 2006 @ 15:45 |
Wii ![]() | |
EricG | donderdag 8 juni 2006 @ 16:28 |
quote:Ik vind zo'n klein ding naast de tv anders heel wat mooier als zo'n enorm ding als de Xbox. Jij niet dan? | |
Pheno | donderdag 8 juni 2006 @ 16:29 |
Size does matter | |
SocialDisorder | donderdag 8 juni 2006 @ 16:32 |
quote:owh we hadden het over consoles... ![]() | |
Fir3fly | donderdag 8 juni 2006 @ 16:42 |
Believe! ![]() | |
Gronnaephos | donderdag 8 juni 2006 @ 16:49 |
Wii zal het weten? | |
Ruzbeh | donderdag 8 juni 2006 @ 17:07 |
quote:DE DUITSERS!!!!!!!! | |
Ruzbeh | donderdag 8 juni 2006 @ 17:08 |
Wii details worden bekend in Leipzig, Duitsland op 24-27 Augustus volgens deze website: http://www.rewiredmind.com/news/080606/wiitobepricedatleipzig | |
Vrieskist | donderdag 8 juni 2006 @ 17:08 |
Nu is het wachten op een voetbal game voor de wii ![]() | |
Egamer | donderdag 8 juni 2006 @ 17:19 |
Ik weet gewoon zeker dat er een porno spel komt voor de Wii, voor de Japanners natuurlijk.. ![]() | |
BMH | donderdag 8 juni 2006 @ 17:52 |
quote:Voor de DS heb je ze iig al. Alleen niet buiten japan ![]() | |
moomoo | donderdag 8 juni 2006 @ 18:18 |
nou, dat wordt dus importeren. is er iets bekend over of de wii regiovrij wordt of mag ik wachten op een freeloader? | |
disjfa | donderdag 8 juni 2006 @ 18:19 |
Ik zou erop gaan rekenen dat ze regio vrij zijn. Dus laat die japanse hentai games maar alvast komen ![]() ![]() | |
moomoo | donderdag 8 juni 2006 @ 18:22 |
cool. nou was ik toch wel van plan een action replay oid te kopen, en op de cube was dat tevens een freeloader, maar als je niet hoeft te wachten, des te beter. kan maar wel beter vast aan mijn japans gaan werken. | |
Hellrazor | donderdag 8 juni 2006 @ 18:41 |
ik beniewd hoe de classic contoller speelt met de N64 games | |
BMH | donderdag 8 juni 2006 @ 18:57 |
quote:Consoles zijn bijna nooit regiovrij. Handhelds wel. | |
ikookhier | donderdag 8 juni 2006 @ 19:06 |
Wii ![]() | |
EricG | donderdag 8 juni 2006 @ 20:41 |
quote: ![]() | |
Sud | donderdag 8 juni 2006 @ 21:12 |
fire emblem op wii ![]() | |
Gronnaephos | donderdag 8 juni 2006 @ 21:31 |
quote:Goeie. Er zitten in ieder geval de standaard dingen op: Control stick (links), A en B knoppen, L en R en een D-Pad. De Z-knop heeft dan nog geen plekje gevonden, maar ik neem aan dat dat 1 van die 2 knopjes is 'bovenop' de controller, tussen de L en R. De rechter stick zal waarschijnlijk de 4 C-knoppen overnemen, zoals dat ook in Majora's Mask op de Cube ging. De X en Y knoppen zullen dus geen functie hebben bij de N64. Ik hoop stiekem op die 2 packs die waren 'aangekondigd', waarvan een pack van 300 euro een Wii, 2 controllers (dacht ik) met nunchucks, een classic controller, Wii Sports en 5 of 10 classic games om gratis te downloaden. Dan weet ik dus wel meteen waarmee je voor een 300-tal eurootjes mee gesettled zit. ![]() Hoe duur zouden nunchucks los zijn en zou er standaard één bij de Wii zitten (naast de afstandsbediening zeg maar)? | |
moomoo | donderdag 8 juni 2006 @ 21:42 |
neem wel aan dat er een nunchuck bij zit, die is zo standaard. | |
kepler | vrijdag 9 juni 2006 @ 00:33 |
quote:volgens mij zit die er standaard al bij ![]() | |
disjfa | vrijdag 9 juni 2006 @ 00:35 |
quote:Dat is dan ook al bekend sinds 2004 ofzo ![]() | |
RaymanNL | vrijdag 9 juni 2006 @ 09:16 |
quote:toen was die controller nog niet eensch aangekondigd ![]() | |
Cheiron | vrijdag 9 juni 2006 @ 11:18 |
Ik hoop dat ik mn cube controller voor N64 games kan gebruiken.. | |
SocialDisorder | vrijdag 9 juni 2006 @ 11:20 |
waarom zou dat niet kunnen? | |
Oksel | vrijdag 9 juni 2006 @ 11:39 |
Dat kan idd gewoon. | |
Roi | vrijdag 9 juni 2006 @ 11:49 |
Rayman bunny filmpje ![]() quote: | |
Ruzbeh | vrijdag 9 juni 2006 @ 11:51 |
quote:KOM MAAR OP MET DIE GTA!! ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 9 juni 2006 @ 11:52 |
quote: ![]() die voetballer zag er wel erg realistisch uit! Prerendered of ingame? | |
Phonebone | vrijdag 9 juni 2006 @ 11:58 |
Heerlijk gestoord die konijnen. ![]() Voor het eerst in jaren dat ik weer echt trek in een Rayman game heb ![]() | |
Xrenity | vrijdag 9 juni 2006 @ 12:02 |
quote:Gewoon video? ![]() | |
Tomasso | vrijdag 9 juni 2006 @ 12:15 |
quote:Ingame op de Wii. | |
BMH | vrijdag 9 juni 2006 @ 12:19 |
SocialDisorder maakt een grapje... Alle screenshots & echte gameplay beelden van Rayman 4 komen van de Wii versie. Deze "grappige" video's zijn uiteraard niet ingame.. | |
MeZZiN | vrijdag 9 juni 2006 @ 13:53 |
quote:Bron http://tweakers.net/nieuw(...)n-naamkeuze-Wii.html | |
kepler | vrijdag 9 juni 2006 @ 15:55 |
quote: quote:GTA is niet echt een sport-game ![]() ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 9 juni 2006 @ 15:57 |
quote:Grand Theft Athletics. Believe. ![]() | |
SocialDisorder | vrijdag 9 juni 2006 @ 16:13 |
quote:Kun je dan ook met Javelin de scheids doorboren? ![]() | |
moomoo | vrijdag 9 juni 2006 @ 16:34 |
tijd voor een special olympics spel op de wii. | |
Ruzbeh | vrijdag 9 juni 2006 @ 16:39 |
quote:Nee, daarmee dreig je de scheidsrechter om hem te forceren een voetbal op te eten. ![]() | |
disjfa | vrijdag 9 juni 2006 @ 17:08 |
quote:Ugh olympics ![]() | |
Platina | vrijdag 9 juni 2006 @ 17:27 |
Ik wil een F-Zero op de Wii aankondiging en snel! | |
Frankeinstein | vrijdag 9 juni 2006 @ 17:37 |
ik heb F-Zero op de cube nog geen half uur gespeeld :$ | |
Poit | vrijdag 9 juni 2006 @ 18:00 |
Wow.. you must be made for each other.. this must be destiny...:P Haha, lijkt me trouwens ook erg vet, kan je tenminste "legaal" meehangen in de bochten ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 9 juni 2006 @ 18:27 |
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=105204 Pangya Golf ziet er echt geweldig uit. ![]() | |
Gronnaephos | vrijdag 9 juni 2006 @ 18:43 |
quote:Schaam je. Ik was ook helemaal geen fan van F-Zero (en nog veel minder van realistische racegames), maar een review in de PU zette mij aan om de game te kopen. Ik kon me goed vinden in het praatje wat Jurjen er over hield, waarna hij er vervolgens een 84 voor gaf, geloof ik. Een beetje betoverd door de graphics, maar ook omdat ik vertrouwen had in het degelijke Nintendo-product gemaakt door de makers van Monkey Ball, kocht ik hem gewoon. En hij was gewoon heel vet. Erg mooie banen, superstrakke graphics, lekkere gameplay, supersnel, uitdagend en sfeervol (naar het magische toe zelfs). Ik vond het gewoon een feest om door die futuristische stad heen te rijden, over een baan in allerlei kronkels, terwijl ik zat te watertanden van de grafische pracht. ![]() Dat is eigenlijk wel de F-Zero GX experience, je ogen uitkijken terwijl je met 1000 km/u over prachtige en uitdagende banen glijdt. ![]() Met de Wii controls moet het helemaal een feest zijn, lekker leunen in de bochten en accuraat sturen! | |
BMH | vrijdag 9 juni 2006 @ 19:10 |
-edit- | |
drdolittle | vrijdag 9 juni 2006 @ 20:54 |
quote:Heb je ook wel eens een Shooter met de wacom tablet gespeeld?? ik ben wel benieuwd of dat kan , net zoals Metroid op de DS | |
moomoo | vrijdag 9 juni 2006 @ 21:53 |
draait in metroid je kijkrichting ook wanneer je de stylus beweegt, net als met een muis? dat lijkt me nl. knap lastig. | |
Poit | vrijdag 9 juni 2006 @ 22:11 |
Dat doet metroid juist. Je crosshair zit alleen niet constant in het midden en daardoor speelt het heel vloeiend. Knap lastig? Ik vind van niet. Het is even wennen maar speelt heerlijk. (speel trouwens met de zogehete thumbstrap en niet met de stylus) Het enige nadeel is dat het niet super lekker vasthoud na een lange speelsessie. | |
moomoo | vrijdag 9 juni 2006 @ 23:31 |
oh, dan weet ik dat ook weer ![]() nou ja, als het goed werkt. ben van plan een DS lite te kopen dus denk dat ik metroid er maar op het 'te kopen' lijstje bij zet. | |
Tain | vrijdag 9 juni 2006 @ 23:49 |
Weinig stemmen nog, maar wel een grappige poll op een Nederlandse PS3 pagina Welke Next-Gen console gaat floppen? Nintendo Wii 22,4% PlayStation 3 43,5% Xbox360 34,1% Aantal stemmen: 85 | |
Kill_em_all | zaterdag 10 juni 2006 @ 00:14 |
Je weettoch dat er alleen maar nintendo fans op internet zijn ![]() (dat is tenminste wat al die xbox/sony fanboys altijd zeggen) | |
Morthill | zaterdag 10 juni 2006 @ 00:19 |
quote:Maar de Wii is geen next-gen console volgens Iwata ![]() | |
Dj_Day-V | zaterdag 10 juni 2006 @ 00:59 |
quote:Zeker netjes ![]() | |
BMH | zaterdag 10 juni 2006 @ 10:17 |
quote:Zijn er Playstation sites? Je komt echt alleen maar xbox of Nintendo sites tegen. Ik ben nog nooit op een Playstation nieuws/fan site geweest. | |
ikookhier | zaterdag 10 juni 2006 @ 10:39 |
Pangya Golf ziet er echt prima uit ![]() F-Zero op de wii zou idd een erg mooie game voor de wii zijn ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 10 juni 2006 @ 11:13 |
quote:Ik dus ook niet ![]() | |
Diablos79 | zaterdag 10 juni 2006 @ 11:49 |
quote:Sowieso een poll die zinloos is. Ze gaan alle drie niet floppen. | |
imported_sphinx | zaterdag 10 juni 2006 @ 12:41 |
quote:PS3 wel, moét wel. ![]() | |
Hellrazor | zaterdag 10 juni 2006 @ 15:32 |
xbox360 is al geflopt in japan ![]() | |
Diablos79 | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:15 |
quote:Waarom zou dat moeten? | |
ikookhier | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:17 |
Sonic Wildfire Pokemon Battle Revolution [ Bericht 39% gewijzigd door ikookhier op 10-06-2006 19:25:16 ] | |
Cheiron | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:26 |
Dat ziet er goed uit. Vraag mij wel af of dat lekker bestuurt zo. | |
RaymanNL | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:27 |
quote: ![]() ![]() Die sonic ziet er echt cool uit ![]() ![]() | |
BMH | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:28 |
Het zijn filmpjes van Gametrailers.com. Daar zijn ze trouwens ook nog in een hogere resolutie/kwaliteit. | |
Diablos79 | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:28 |
quote:Tja niet echt een game die goed gebruikt maakt van die Wii-mote. Het ziet er een beetje erg geforceerd uit, met het idee van we moeten iets met die controller doen. Met die tiltsensor in de ps3 controller kun je precies hetzelfde doen als wat Sega nu met de Wii-mote doet bij Sonic. | |
Pheno | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:30 |
quote:Je hebt echt iets tegen de wii he? | |
Diablos79 | zaterdag 10 juni 2006 @ 19:48 |
quote:Nee hoor, maar wil jij zeggen dat die Sonic goede Wii controls heeft? Ik vind gewoon dat Sega slecht gebruik maken van die Wii-mote bij Sonic. | |
MeZZiN | zaterdag 10 juni 2006 @ 20:38 |
quote:Vind de game wel gaaf lekker snel en erg mooi. Controles worden goed gebruikt (moet het eerst zelf proberen maar het lijkt wel goed te zitten! Laat maar komen | |
Roi | zaterdag 10 juni 2006 @ 23:27 |
Nieuwe video SSBMB | |
MMaRsu | zondag 11 juni 2006 @ 00:00 |
quote:Hoe oud ![]() | |
Dj_Day-V | zondag 11 juni 2006 @ 00:47 |
quote:GRAPHICS ![]() | |
Goldboy | zondag 11 juni 2006 @ 06:54 |
Ziet er matig uit. ![]() | |
Emerica | zondag 11 juni 2006 @ 09:30 |
quote:Niet overdrijven... het is zeker geen next gen, lang niet zelfs, maar wel goed genoeg. En wie wil er nou niet worstelen ![]() | |
moomoo | zondag 11 juni 2006 @ 09:58 |
quote:ik. wat een saaie spellen zijn dat altijd zeg. | |
BMH | zondag 11 juni 2006 @ 10:14 |
Zijn er hier mensen die niet snappen dat het worstel filmpje geen wii spel is? | |
Dj_Day-V | zondag 11 juni 2006 @ 10:29 |
quote:O RLY ![]() | |
MeZZiN | zondag 11 juni 2006 @ 10:31 |
quote:Sommige mensen die denken niet na en slikken alles als zoete koek.... | |
Goldboy | zondag 11 juni 2006 @ 10:51 |
quote:Omg!! | |
BMH | zondag 11 juni 2006 @ 10:53 |
Hey! Het was meer voor Emerica. | |
ikookhier | zondag 11 juni 2006 @ 12:39 |
Disaster: Day of Crisis is wel een spel voor de wii en het gaat nog mooi worden ook ![]() | |
RaymanNL | zondag 11 juni 2006 @ 12:46 |
![]() Rayman 4 was dus wel speelbaar op de E3 ![]() ![]() | |
Xrenity | zondag 11 juni 2006 @ 12:52 |
quote:zomg echt? Ik wil impressies! | |
RaymanNL | zondag 11 juni 2006 @ 13:11 |
quote:BIj gamekings hadden ze het er over dat ze het spel een half uur hebben gespeeld ![]() | |
ikookhier | zondag 11 juni 2006 @ 13:30 |
GameKings hier te bekijken | |
Emerica | zondag 11 juni 2006 @ 14:23 |
quote:Niet ![]() | |
Dj_Day-V | zondag 11 juni 2006 @ 17:29 |
quote:Uhm, ik wacht op 4 en 5 ![]() | |
ikookhier | zondag 11 juni 2006 @ 18:53 |
quote:Wie niet, maar ja het is tmf he! ![]() | |
speknek | zondag 11 juni 2006 @ 23:21 |
quote:Da's een compliment van jou toch? De wii-mote lijkt je immers niks. | |
Diablos79 | zondag 11 juni 2006 @ 23:57 |
quote:Zo kun je het opvatten ![]() Maar bij die Sonic voor de Wii zie ik niks bijzonders. De tilt functie zoals ze hem daar gebruiken kan ook gewoon met die PS3 joypad. Verder loop je niet eens zelf maar doet het spel dat voor jou, het enige wat je zelf doet is sturen, afremmen en springen. Van een console waarbij de nadruk zo erg op gameplay licht verwacht ik dus heel wat meer. | |
Poit | maandag 12 juni 2006 @ 00:22 |
quote:Bij het zien van het filmpje dacht ik gelijk aan Kirby's Air ride op de Kubus. Ik ben het totaal met je eens dat het niet echt een bijzondere toepassing is voor de controller en inderdaad, de ps3 controller zou dit ook kunnen. Toch denk ik dat de gameplay, zij het niet erg bijzonder, toch erg leuk kan worden. Kirby's Air ride werd ook erg goed ontvangen (al heb ik de game zelf nooit gespeeld). De titel lijkt me niet erg bijzonder op dit moment, hopelijk wordt het uiteindelijk wat minder rechtlijnig. But, Wii shall see ![]() Wat was het trouwens poepiewarm vandaag zeg. | |
Erwtensoep | maandag 12 juni 2006 @ 14:04 |
Gisteren op TV waren 2 nederlanders die bewegingsensoren wilde uitbrengen als toepassing in spellen. Ze gingen ook naar de Wii stand op de e3. Volgens de voice-over de concurrentie. Durft de maker even later met droge ogen bij een groep investeerders te beweren dat hij het nooit eerder heeft gezien (voordat de presentatie begon zeiden de investeerders al: "Ow, just like the Wii). Ook was er een softwaregigant geinteresseerd (Microsoft?). Was wel grappig om te zien. Ze hadden uiteindelijk een investeerder gevonden die het wilde gebruiken om golfslagen te analyseren. | |
H_T | maandag 12 juni 2006 @ 16:00 |
Attack of the Giant Enemy Crab | |
imported_sphinx | maandag 12 juni 2006 @ 16:30 |
quote: ![]() ![]() | |
Tain | maandag 12 juni 2006 @ 16:51 |
Tony Hawk's Downhill Jam![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Fir3fly | maandag 12 juni 2006 @ 16:52 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tain | maandag 12 juni 2006 @ 16:54 |
En nog een geruchtjequote:http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=141349 | |
Ruzbeh | maandag 12 juni 2006 @ 16:55 |
quote:Hmm, ik weet het niet. Wat denk jij, Tain? | |
Tain | maandag 12 juni 2006 @ 16:57 |
quote:Een overname zie ik niet snel gebeuren, eerder een samenwerkingsverband | |
Strolie75 | maandag 12 juni 2006 @ 16:58 |
![]() quote: | |
Kill_em_all | maandag 12 juni 2006 @ 17:03 |
quote:Wist niet dat er nog n64 games werden gemaakt. | |
Platina | maandag 12 juni 2006 @ 17:07 |
Strakke boxart! | |
Ruzbeh | maandag 12 juni 2006 @ 17:23 |
quote:Fake. ![]() | |
Xrenity | maandag 12 juni 2006 @ 17:27 |
quote:Hmmmz, wat me waarschijnlijker lijkt is dat de twee samenwerken. iTunes en WiiKaraoke? Lijkt me een mooie. | |
MMaRsu | maandag 12 juni 2006 @ 17:29 |
quote:blaat ![]() | |
RaymanNL | maandag 12 juni 2006 @ 18:23 |
quote:Neuj ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tomasso | maandag 12 juni 2006 @ 18:36 |
quote:Nee. Nintendo zal nooit worden overgenomen. Een samenwerkingsverband zou ik wel toejuichen ![]() En leuk man, die plaatjes van TH ![]() | |
King_of_cubes | maandag 12 juni 2006 @ 18:39 |
quote:Ik ook, zitten voor beide bedrijven veel voordelen aan. ![]() | |
RaymanNL | maandag 12 juni 2006 @ 18:42 |
quote:Klopt, want Apple was in ieder geval al van plan om spellen uit te gaan brengen ![]() Apple ![]() Nintendo ![]() De beste combinatie ![]() | |
Tain | maandag 12 juni 2006 @ 18:43 |
quote:Wat is er met de plaatjes van TH? te lelijk voor je? | |
Ruzbeh | maandag 12 juni 2006 @ 18:50 |
quote:Het is te confronterend. CON-FRON-TER-END. | |
BMH | maandag 12 juni 2006 @ 18:51 |
![]() Wii krijgt ook progressive scan & voor het eerst ook voor PAL games. WII!!! | |
Erwtensoep | maandag 12 juni 2006 @ 18:52 |
Bovendien is het niets nieuws | |
ikookhier | maandag 12 juni 2006 @ 18:53 |
Nintendo patenteert Instant Messenger | |
Cheiron | maandag 12 juni 2006 @ 19:22 |
quote:Geldt dit dan ook als je je GC games er op afspeelt?! | |
BMH | maandag 12 juni 2006 @ 19:24 |
quote:Helaas hebben PAL games geen progressive scan support. ![]() | |
Platina | maandag 12 juni 2006 @ 19:26 |
Progressive wat? | |
BMH | maandag 12 juni 2006 @ 19:27 |
quote:Wikipedia? Huuh? | |
Hellrazor | maandag 12 juni 2006 @ 19:28 |
quote:Serieus ? maar met de wii moet dit wel gaan veranderen hoop ik. | |
Cheiron | maandag 12 juni 2006 @ 19:40 |
quote: quote:GC games niet dus. Balen. Ik heb mij nooit echt verdiept in het hele pal-ntsc verhaal (behalve als ik het nodig had), dus ik dacht dat het misschien hardwarematig opgepakt zou kunnen worden. Ook wellicht betere beelden op de Wii door een betere uitgang e.d. | |
H_T | maandag 12 juni 2006 @ 19:48 |
Progressive scan ligt denk ik meer aan de hardware dan aan de games. Ik heb bijvoorbeeld een DVD-speler met Progressive scan, en die heeft geen speciale dvd's nodig. Helaas werkt deze optie niet op een oudere tv, maar veel nieuwere tv's doen dat wel. | |
BMH | maandag 12 juni 2006 @ 19:56 |
quote:Alle DVD zijn in Progressive. Het ligt alleen aan je player, TV & kabels of je het werkelijk kunt laten weergeven. Bij GameCube NTSC games moet je B inhouden om progressive scan te starten (kan alleen als je er een component kabel in hebt). Bij PAL games kun je alleen 60hz moet kiezen bij de B-opstart methode. De porgressive scan "zit" wel in het PAL spel, alleen kun je het niet starten. | |
EricG | maandag 12 juni 2006 @ 22:45 |
Topic bloedt een beetje dood... | |
Junkie | maandag 12 juni 2006 @ 22:47 |
![]() Shuttle Wii? | |
Erwtensoep | maandag 12 juni 2006 @ 22:47 |
hehe | |
EricG | maandag 12 juni 2006 @ 22:49 |
En nu opeens 3 posts in 2 minuten ![]() | |
Ruzbeh | maandag 12 juni 2006 @ 23:17 |
quote:DAAAAYUUUM die wil ik wel kopen zeg. Alleen jammer dat ie rond de $1000 is. | |
MMaRsu | maandag 12 juni 2006 @ 23:34 |
quote:100 euro voor een cube was al te duur voor je, so don't get ur hopes up ![]() | |
Ruzbeh | maandag 12 juni 2006 @ 23:51 |
quote: ![]() | |
MeZZiN | dinsdag 13 juni 2006 @ 08:06 |
quote:Not going to happen... Nintendo is veeeeel te duur tevens waarom verkopen als het net zo lekker gaat ![]() (nintendo is een van de weinige game bedrijven die maar 1 kwartaal in 20! jaar ofzo verlies heeft gedraaid... dus kan is wel heel klein. Maar een Samen werking van Apple ![]() ![]() | |
linebear | dinsdag 13 juni 2006 @ 08:11 |
hahaha een Wiipod ![]() | |
Poit | dinsdag 13 juni 2006 @ 09:51 |
quote:Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Samenwerkingsverband zou leuk zijn maar zie op het moment nog geen groot voordeel daarvan. M.A.W. ik zie niet in wat voor producten deze twee bedrijven samen op de markt zouden kunnen brengen. | |
EricG | dinsdag 13 juni 2006 @ 09:54 |
quote:Misschien een Wiipod of een Wiimini ![]() | |
Poit | dinsdag 13 juni 2006 @ 09:57 |
Ja, leuke woordspelingen maar wat voor producten zie je dan voor je? Een mp3 speler met slechte accu die een nummer skipt als je met dat ding gaat schudden? | |
#ANONIEM | dinsdag 13 juni 2006 @ 10:10 |
quote:Dat zijn dus 2 dingen die je absoluut niet met een ipod hebt? ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2006 10:10:36 ] | |
Poit | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:16 |
Ik bedoel met het skippen van een nummer niet het haperen van de muziek maar het verzetten naar de volgende door middel van de bewegings sensor.(je weet wel, Wiipod) Over de slechte accu, laat ik maar zeggen dat ik er slechte ervaringen hiermee heb. | |
SocialDisorder | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:18 |
quote:handig voor als je een scherpe bocht neemt... | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:22 |
![]() Wat ik zie: SD kaart ingang + nog 2 gaatjes ![]() | |
Platina | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:24 |
Usb ingang en nog n andere toch? of kijk ik nu erg scheel. | |
chibibo | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:25 |
quote:Vanwege die winst is Nintendo juist een interessant bedrijf om te kopen. Daarnaast zijn het de aandeelhouders die hier over beslissen, en niet Nintendo. Als de Nintendo-aandelen nu 50 euro per stuk waard zijn, kan Apple bijvoorbeeld 55 euro per aandeel bieden (wat overigens absurd veel zou zijn), zelfs als Nintendo zichzelf niet te koop aanbiedt; je spreekt dan van een vijandig bod. Als de meerderheid van de aandeelhouders met dit bod akkoord gaat, gaat de verkoop door. Echter, zoals in het artikel ook al werd verteld, Nintendo heeft het voordeel dat het een Japans bedrijf is, met voornamelijk Japanse aandeelhouders; die staan er om bekend dat ze hun aandelen niet snel aan buitenlandse bedrijven verkopen. Wie weet, misschien is het meerendeel van de aandelen nog altiijd in handen van Hiroshi Yamauchi; dan kun je een verkoop waarschijnlijk helemaal op je buik schrijven. | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:33 |
quote:geen USB.. Die zijn groter en zitten aan de achterkant. | |
Platina | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:46 |
en we bemerken nu pas dat er nog 2 gaten meer zitten? Extra video uitgang ofziets kan dat niet mogelijk zijn. Zoals je bij de cube ook ahd voor die ene adapter voor beter beeld. | |
Tain | dinsdag 13 juni 2006 @ 12:52 |
quote:Dat klepje is altijd tactisch dicht gebleven en een videouitgang aan de voorkant lijkt me wel vreemd... | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 13:12 |
Paar mogelijkheden: Camera, headset.... (hopelijk kan de headset gewoon aangesloten worden aan de onderkant van de wiimote (naast de nunchuck ingang). | |
Platina | dinsdag 13 juni 2006 @ 14:39 |
Of een draadloze headset ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 13 juni 2006 @ 14:42 |
Samus vs. Ridley ![]() http://www.youtube.com/watch?v=pAiU9Fs9FH | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 14:54 |
quote:Dan konden ze de nunchuk ook draadloos maken. Maar dit doen ze niet omdat het weer een bluetooth signaal scheelt. | |
SocialDisorder | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:05 |
quote:Een camera op een console? Klinkt vreemd bekend... | |
Tain | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:06 |
Een headset aansluiten direct op de console lijkt me niet echt de meest slimme zet | |
MMaRsu | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:06 |
quote:The video you have requested is not available. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process. | |
imported_sphinx | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:07 |
quote:anders krijg je interferentie? | |
Tain | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:08 |
quote:bluetooth kan max 7 clients aan, dus zou je met max 3 man kunnen multiplayeren als de nunchuck gebruikt wordt | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:11 |
quote:Je meent het?! | |
MMaRsu | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:11 |
quote:Gb camera/n64 camera ja. | |
chibibo | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:15 |
Een draadloze nunchuck is ook weer een apparaat extra waarvan de batterij op kan raken, en hoe weet je welke nunchuck bij welke wiimote hoort? | |
SocialDisorder | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:16 |
quote:Bluetooth werkt met IDs ![]() | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:21 |
quote:Ja precies... Dus moet je de goede nunchuck gaan zoeken.... Baaadddd idea. | |
chibibo | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:21 |
quote:Ja, maar hoe weet de speler het? | |
SocialDisorder | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:26 |
quote:erm, niet ![]() kan er leuke situaties opleveren icm drugs n alcohol ![]() | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:33 |
quote:Dat gebeurd al met de Donkey konga bongo's en de Mario party microfoon ![]() | |
SocialDisorder | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:34 |
quote:true true ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:41 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=pAiU9Fs9FHI | |
speknek | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:44 |
Spoiler ![]() | |
chibibo | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:53 |
quote:Zo te horen gebruikt de demo bestaande muziek uit de vorige Metroid Prime delen (wat overigens geen MIDI is); ik verwacht dat het uiteindelijke spel nieuwe muziek zal hebben. 'Orchestrated' muziek vind ik persoonlijk trouwens wat overrated; de mogelijkheden tot dynamiek worden er namelijk sterk door beperkt, en de geluidschips in de consoles van tegenwoordig zijn krachtig genoeg om een goed klinkend stukje muziek te produceren. | |
BMH | dinsdag 13 juni 2006 @ 15:57 |
leukere MP3 beelden | |
Roi | dinsdag 13 juni 2006 @ 16:08 |
![]() ![]() ![]() | |
RaymanNL | dinsdag 13 juni 2006 @ 17:45 |
Tja ![]() ![]() | |
MMaRsu | woensdag 14 juni 2006 @ 01:59 |
![]() Doesn't look bad guys ![]() -edit- Kan fake zijn omdat de plaatjes blurry zijn maar de tekst helder is.. | |
MeZZiN | woensdag 14 juni 2006 @ 09:40 |
quote:Lijkt mij ook fake .... het is 100% recht enzo.... of het is een screen shot van een webpage... maar dat lijkt mij ook stug. maar las het wel waar is dan ziet er het er best goed uit. (voor mij mag de wii komen met GC+ grapics en dan ben ik dik tevreden) ik hoef geen geweldige graphics ik wil gave games en die heeft alleen nintendo ![]() | |
Tware | woensdag 14 juni 2006 @ 09:40 |
2 Sonic Wild Fire filmpjes. http://media.wii.ign.com/media/800/800277/vids_1.html Ziet er weer prachtig uit ![]() | |
Platina | woensdag 14 juni 2006 @ 12:45 |
wel mooi, maar de gameplay lijkt me een stuk minder. | |
depax | woensdag 14 juni 2006 @ 13:42 |
IK kan ook niet wachten dat hij komt. Zou hem het liefste nu al preorderen maar zal te vroeg zijn het kan wel al en niet alleen bij Bart Smit. Overigens Sonic vind ik eigelijk veel te snel voor wat een mainstream console moet worden . Mijn moeder zou gek worden das toch jammer. Ik kon zelfs die clip niet bij houden er zal zeker toch een scheiding komen ook daar weer tussen oudere/jongere non gamers . | |
Erwtensoep | woensdag 14 juni 2006 @ 13:48 |
De kans dat veel oudere non gamers een Wii kopen lijkt me zowiezo erg klein. Wel denk ik dat veel ex-gamers uit de jaren 80 begin jaren 90 er een zullen kopen. | |
Gronnaephos | woensdag 14 juni 2006 @ 14:39 |
quote:Sonic is ook niet gemaakt voor non-gamers, maar voor de vele gamers die ook een Wii gaan kopen. Er zijn toch ook genoeg ouderen in Japan en de VS, die een DS met Brain Training hebben, terwijl een vlotte game als Metroid Prime Hunters ook in de schappen ligt. Niet bij te houden voor die doelgroep, maar een genot voor de vele, vele echte gamers die een DS bezitten! ![]() | |
Platina | woensdag 14 juni 2006 @ 15:05 |
Waarom zou Sonic alleen de normale gamer moeten aanspreken vanwege de snelheid? De gameplay vind ik namelijk erg simplistich, beetje vooruitwijzen en op a drukken daar komt het toch op neer of niet? | |
Poit | woensdag 14 juni 2006 @ 15:31 |
Vergeet niet te sturen natuurlijk!! | |
Platina | woensdag 14 juni 2006 @ 15:44 |
ik heb nooit begrepen waarom mensen sonic leuk vonden, zeker niet de 2d spellen. Vooruit en op A drukken wow fantastisch, en dan zo snel gaan dat je de helft niet ziet, en als je dan botst weer zo teringsloom. Nee, doe mij maar een normale platformer of racegame en geen mislukte mix. | |
Poit | woensdag 14 juni 2006 @ 15:56 |
Sonic was leuk omdat de snelheid je een kick geeft, ik vond het echt fantastisch om als een speldenkussen door een looping te rollen. Daarnaast kwam er natuurlijk wel wat meer bij kijken dat alleen maar naar rechts en op A drukken. Je reactiesnelheid wordt nog steeds danig op de proef gesteld bij Sonic games. | |
MMaRsu | woensdag 14 juni 2006 @ 15:59 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Diablos79 | woensdag 14 juni 2006 @ 16:04 |
quote:Is toch dezelfde simpele gameplay als die de Mario games hadden ![]() | |
Cheiron | woensdag 14 juni 2006 @ 16:19 |
quote:!!??!! | |
Kill_em_all | woensdag 14 juni 2006 @ 16:21 |
quote:Ik heb sonic rush gehad, maar veel meer dan gasgeven en je ogendichtdoen was er niet bij. Je kan leterlijk bijna het hele spel uitspelen zonder te sturen, alleen af en toe even springen. Sonic is gewoon pauper vind ik. Die snelheid zou vet zijn als je veder ook echt iets zou moeten doen en controle zou hebben, maar die heb je niet. | |
Poit | woensdag 14 juni 2006 @ 16:25 |
quote:Nou.. dan ben je toch een stuk beter in het spelletje dan ik want ik heb echt verschrikkelijk veel moeite met de eindbazen en sommige levels zeker ook wel. En zoals eerder gezegd, de opbouw is in weze niet veel anders dan bij een mario spel. Ook bij Sonic heb je powerups en moet je van punt a naar punt b gaan. | |
MMaRsu | woensdag 14 juni 2006 @ 16:33 |
quote:Sonic Rush is dan ook kut. "Ja ik heb alleen Mario Sunshine gespeeld, en ik vind Mario maar kut!!!" ![]() ![]() | |
Gronnaephos | woensdag 14 juni 2006 @ 17:30 |
Ik ben het ook eens met de overrating van Sonic. Ik heb meerdere pogingen gedaan om eens zo'n 2D-spel op te pakken en er mee weg te racen, maar vanwege het beperkte oogveld, de veel te hoge snelheid en de ongelooflijke naaiballerij van het verliezen van alle ringen als je tegen een vijand aan rent (wat nogal eens voorkomt als je maar 2 ms reactietijd hebt ofzo) konden de games mij niet bekoren. Racen is leuk, maar dan wel van áchter de persoon, zodat je tenminste kunt zien wat er voor je gaat gebeuren en je op tijd kunt beginnen te remmen/sturen enz. Zo'n topdown racer in de stijl van GTA (1 en 2) was ook best lastig, omdat je gewoon zo'n beperkt zicht om je heen hebt. | |
Xrenity | woensdag 14 juni 2006 @ 18:35 |
Gister bij Gamekings vond JJ Red Steel tof. Dat jullie het even weten ![]() | |
EricG | woensdag 14 juni 2006 @ 18:58 |
quote:En Steven vond het drummen op de WIi kut of zoiets, ik heb maar 5 min gezien | |
Ruzbeh | woensdag 14 juni 2006 @ 19:01 |
Uit de bekende 'Rumor Mill' van EGM: Rumor Mill: Massively multiplayer online Burnout coming. 3rd party devs shifting over to the Wii from Sony. Megaman theme as unlockable on next Guitar Hero. Harmonix working on new music game. Kingdom Hearts coming for the PSP. Lucasarts developing Star Wars game for the Wii (lightsaber control included). Sony making new design for PSP. Ninja Gaiden Black coming for the PS3. New next-gen Battlefront coming (Pandemic not involved). Auto Assault coming for the 360. | |
Platina | woensdag 14 juni 2006 @ 20:04 |
quote:nee, en ik heb sonic 3 niet gespeeld nee, want bij elke game hield ik het na 10 minuten al voor gezien ![]() | |
Fir3fly | woensdag 14 juni 2006 @ 20:09 |
quote:Deze vind ik een stuk interessanter ![]() | |
moomoo | woensdag 14 juni 2006 @ 20:37 |
quote:precies mijn mening over sonic games. doe mij dan maar een platformer als DKC waar je gewoon op volle snelheid kan rennen en toch genoeg tijd hebt om te reageren. | |
Cheiron | woensdag 14 juni 2006 @ 22:00 |
De graphics zijn wel ok bij sonic trouwens, mooie belichting. Al moet ik zeggen dat op deze filmpjes de besturing r matig uitziet. | |
Diablos79 | woensdag 14 juni 2006 @ 22:04 |
quote:Wat is er bij de 8/16bit spellen van Mario dan anders? Je loopt en je springt met 1 knop, alleen in een wat rustiger tempo.. Niet veel anders dan Sonic. | |
Poit | woensdag 14 juni 2006 @ 22:09 |
Ja, ben het hier toch echt eens met Diablos, ik kan me goed voorstellen dat je Sonic te snel vind gaan maar daar zit juist de uitdaging in het spel. En sinds wanneer is uitdaging in een spel een negatief iets? | |
Choices | woensdag 14 juni 2006 @ 22:14 |
quote:Niet alle spellen zijn voor iedereen. Sonic vond ik vroeger geweldig, op de Sega van een vriendje toen. Ik had toen de snes, en baalde dat er geen Sonic op zat. Nu terugkijkend weet ik niet of ik nog op Sonic zit te wachten, voor de Wii. Maar, dat is puur smaak. denk ik. | |
Platina | woensdag 14 juni 2006 @ 22:15 |
Dat je mario vergelijkt met sonic zegt toch al genoeg, iedere 'gamer' weet dat je mario niet kan vergelijken met sonic. @Poit. Uitdaging hoeft niet negatief te zijn, alleen wanneer je met je ogenknippert en vervolgens een kwart van het level hebt gehaald dan is het niet echt een uitdaging of wel. Sonic is gewoon erg simplistisch klaar. | |
Poit | woensdag 14 juni 2006 @ 22:20 |
Nee, niet ieder spel is voor iedereen maar de oude Sonic games worden afgebrand omdat het niet meer zou zijn dan op rechts en op 1(sega contorller) drukken. Bij Mario zit de uitdaging in het springelement en bij Sonic de snelheid. In mijn ogen twee games die precies hetzelfde zijn maar hun focus op een ander punt leggen. Nogmaals, ik vind het prima dat je Sonic te snel vond/vind gaan maar zeg niet dat het een "simpel" platformspel is. | |
Diablos79 | woensdag 14 juni 2006 @ 22:21 |
quote:Wat een argument ![]() Alleen al het stukje "iedere gamer" ![]() iedere GAMER speelde Sonic netzo graag als Mario, en alleen fanboys vinden dat je Sonic en Mario niet mag vergelijken! Jij wil beweren dat de Mario games van de 8/16 bit geen simplistische gameplay hadden? Ik heb ze allemaal gespeeld en je deed niks anders dan vooruit drukken en springen. Dus Mario en Sonic zijn beide erg simplistisch. Dat je Sonic niet leuk vind is iets heel anders, maar beweren dat de gameplay van Sonic meer simplistisch is dan die van Mario is gewoon onzin. | |
Poit | woensdag 14 juni 2006 @ 22:25 |
quote:Maar waar zit dan het verschil tussen Mario en Sonic? Begrijp me niet verkeerd, ik beleef ook meer plezier aan een Mario game dan aan een Sonic game maar voor mij is de gameplay precies hetzelfde. Of is het feit dat je in een warp pipe kan springen of in een boompje kan klimmen het grote verschil? Over de lengte van de levels, ja ach, ze lijken korter dan bij Mario maar doe alles maar op wandel tempo en dan zal je merken dat er erg weinig verschil in zit. | |
Choices | woensdag 14 juni 2006 @ 22:29 |
quote:Ik kan me nog wel herinneren dat ik het best lastig vond moet ik je zeggen, toen ik het speelde. ![]() | |
speknek | woensdag 14 juni 2006 @ 22:30 |
De gameplay is niet simplistisch, wel naar mijn mening slechter afgesteld. De controls van Sonic zweefden, doordat hij standaard acceleratie en deceleratie in z'n loop had. Drukte je een tikje naar links, liep ie gelijk drie meter. Daardoor reageerde hij ook bijzonder traag. | |
Poit | woensdag 14 juni 2006 @ 22:46 |
Dat klopt inderdaad, maar Sonic is ook geen game waar je kleine stukjes wilt lopen. Maar... volgens mij raken we wat offtopic.. ![]() | |
Platina | woensdag 14 juni 2006 @ 23:32 |
quote:Je zit dan ook in een topic over een console die gemaakt word door Nintendo he, daar moet je verwachten om fanboys tegen te komen ![]() Maar ok, ik snap jullie standpunten wel, het is gewoon dat ik sonic nooit heb leuk gevonden en met empirische argumenten jullie probeerde te overtuigen. Back to the Wii ![]() | |
disjfa | woensdag 14 juni 2006 @ 23:53 |
Het zijn geen empirische argumenten. Elke platformer (2d of 3d) kan je uitspelen door naar voren te rennen en te springen. En op het eind even op de eindbaas springen of schieten en dan klaar. Daarom zijn het dan ook platvormers ![]() Zo had ik laatst ook een vriend van me over de vloer en had ik ape escape erin geknalt. Hij rende naar het einde en kwam erachter dat er geen einde level was. Maar in dat spel moet je meer onderzoeken en aapjes zoeken in de levels. Hij begreep er even niets van ![]() Maar whatever. Ik zie graag spellen die je binnen 2 uur kan uitspelen en als je er zin in hebt en onderzoek in wilt plegen er 40 uur over kan doen. Dat maakt een spel perfect voor elke gamer. | |
Poit | donderdag 15 juni 2006 @ 11:13 |
Amen.. Maar jongens.. misschien is het het weer maar waar blijven de lekkere roddels over de Wii. Zijn er alweer nieuwe gebreken geconstateerd of komen ze toch met een te dik nieuw iets? Of misschien beter.. Wat zijn dingen die jullie nog missen bij de Wii (op DD en HD na dan natuurlijk ![]() | |
Choices | donderdag 15 juni 2006 @ 11:21 |
quote:bron | |
Platina | donderdag 15 juni 2006 @ 11:37 |
Empirische argumenten zijn toch ervaringsargumenten?! Monster Trucks zit ik niet naar te kijken als we al Excite Truck krijgen, Far Cry kan leuk worden als ze een echte opvolger maken tenminste ![]() | |
speknek | donderdag 15 juni 2006 @ 11:54 |
Far Cry zou wel leuk zijn ![]() ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 15-06-2006 11:59:04 ] | |
Choices | donderdag 15 juni 2006 @ 12:01 |
quote:Niemand claimt dat het een port word. Niet bang zijn totdat je wat officieels hoort, anders ben je alleen maar bang voor spoken ![]() | |
MeZZiN | donderdag 15 juni 2006 @ 12:23 |
Is Mario Kart al aangekondigd voor de Wii ???? | |
Notorious_Roy | donderdag 15 juni 2006 @ 12:29 |
Nee, maar je hoeft daar niet voor te vrezen hoor ![]() | |
BMH | donderdag 15 juni 2006 @ 12:31 |
Ja hij is aangekondigd.. Precies op het moment dat ze zeiden dat ze werkten aan de volgende Nintendo console (e3 04). | |
MeZZiN | donderdag 15 juni 2006 @ 12:35 |
quote:Mooi kan niet wachten we hebben MK:DD een beetje grijs gespeeld willen graag een nieuwe versie (andere banen voornamelijk!) | |
EricG | donderdag 15 juni 2006 @ 13:04 |
quote:Mario Kart DS! ![]() | |
MeZZiN | donderdag 15 juni 2006 @ 15:13 |
quote:Maar de inverstering van 2xDS en mario 2x is me iets te veel voor nu..... | |
BMH | donderdag 15 juni 2006 @ 15:38 |
quote:Je kunt Mariokart samen spelen met maar 1 spel. De Nintendo ds heeft namelijk een download functie waarbij de multiplayer mode of een demo van het spel dat gespeeld word door iemand in de buurt gedownload word. [edit: OOps.. ik zag je naam niet.. Vandaar deze uitleg ![]() | |
moomoo | donderdag 15 juni 2006 @ 20:46 |
ooh, prince of persia. cool. | |
paarse_paashaas | donderdag 15 juni 2006 @ 20:47 |
quote:Nee, ipv 2 mariokart bundel á ¤150 kan ie dus 1 keer een MK bundel kopen + een losse DS. Toch snel een besparing van 20 ![]() | |
BMH | donderdag 15 juni 2006 @ 21:23 |
quote:Er is geen Mario kart DSlite bundel.. En de oude DS kun je straks al niet meer kopen. | |
Cheiron | donderdag 15 juni 2006 @ 22:01 |
Overigens maak ik mij echt geen zorgen over remakesvoor de Wii. Hoe meer games hoe beter! | |
Kill_em_all | donderdag 15 juni 2006 @ 22:33 |
Ik heb liever 10 topgames dan 100 net niet games. | |
YourMaster | donderdag 15 juni 2006 @ 22:40 |
liever 100 netwel games, dan 3 topgames. | |
Kill_em_all | donderdag 15 juni 2006 @ 23:39 |
Een netwel is een topgame. Een net niet game is namelijk net geen topgame dus dan moet een netwel game wel een topgame zijn. | |
YourMaster | vrijdag 16 juni 2006 @ 03:07 |
o, ik dacht dat een net niet game, een game was die net niet leuk was, ipv een game die net geen topper was. Maar als je met net niet games die games bedoelt waar je je 2 weken mee kan vermaken en dan een paar maanden later nog eens, dan heb ik er liever een hoop van die. Tuurlijk zijn die absolute toppers ook leuk, waar je maanden aan verslaafd bent en 8 jaar later nog eens uit de kast trekt. Maar je wil altijd wat te gamen hebben. | |
Tain | vrijdag 16 juni 2006 @ 10:44 |
quote:http://wii.ign.com/articles/712/712963p1.html | |
depax | vrijdag 16 juni 2006 @ 11:12 |
Zou toch super zijn nu sony het niet doet die final versie van de Wiimote een rumble functie heeft ![]() Misschien is dit nog een verrassing die komt *hoopt Dit is ook super: Miyamoto asked, "Was there a selection for 'I don't want any of them'? I'd like to know this, because we're fighting this 'I don't want any of them' selection." | |
Erwtensoep | vrijdag 16 juni 2006 @ 11:20 |
quote:De wiimote heeft toch al een rumble functie? | |
BMH | vrijdag 16 juni 2006 @ 11:20 |
quote:Het is al bekend dat de wiimote rumble heeft. | |
ikookhier | vrijdag 16 juni 2006 @ 15:29 |
moeten ze niet eens beginnen met het maken van die dingen!!! ik wil er in november wel een kunnen kopen ![]() | |
Herr.Flick | zaterdag 17 juni 2006 @ 08:54 |
Is de Wii geannuleerd? dooie boel geworden hier! ![]() | |
Choices | zaterdag 17 juni 2006 @ 11:26 |
genoeg anders te lezen op www.gonintento.com | |
Xrenity | zaterdag 17 juni 2006 @ 11:39 |
quote: | |
Thomper | zaterdag 17 juni 2006 @ 16:50 |
Ik vind GoNintendo om de een of andere reden nog steeds een flutsite. Ze doen goed verslag van dingen, maar er is iets wat me aan ze stoort. Kan me alleen nu niet bedenken wat het is. Dat laat ik later wel weten. ![]() | |
Roi | zaterdag 17 juni 2006 @ 16:51 |
Die lelijke kale vent met een irritante baard waarschijnlijk.. ? | |
Xrenity | zaterdag 17 juni 2006 @ 18:54 |
quote:... GoNintendo.com ownt. | |
Thomper | zaterdag 17 juni 2006 @ 21:11 |
quote:Nee, helemaal niet. | |
Ruzbeh | zaterdag 17 juni 2006 @ 21:18 |
Waar blijft die fucking nieuws. | |
Tomasso | zaterdag 17 juni 2006 @ 21:56 |
quote:Op vakantie in het groene boekje. | |
moomoo | zaterdag 17 juni 2006 @ 21:59 |
quote:wat zijn we weer ad rem. | |
ikookhier | zaterdag 17 juni 2006 @ 22:15 |
Heb nu een cube te leen tot ik een wii heb ![]() ![]() | |
Platina | zondag 18 juni 2006 @ 12:29 |
quote:ach ik kan een badinerende opmerking op zijn tijd wel waarderen ![]() | |
moomoo | zondag 18 juni 2006 @ 14:17 |
ze kunnen ook mijn appreciatie wel wegdragen. | |
Platina | zondag 18 juni 2006 @ 14:57 |
Als we zo doorgaan word dit een schitterende apotheose van dit topicdeel. | |
moomoo | zondag 18 juni 2006 @ 16:55 |
ik zie dat we gelijkgezind zijn. de proximiteit van bovengenoemde apotheose is overigens opmerkenswaardig. | |
Thomper | zondag 18 juni 2006 @ 17:14 |
Moeilijke woorden. | |
Platina | zondag 18 juni 2006 @ 17:21 |
Wij willen de Wii natuurlijk niet bagatelliseren. | |
MMaRsu | zondag 18 juni 2006 @ 18:10 |
quote:Ontopic maar weer ![]() | |
BMH | zondag 18 juni 2006 @ 18:12 |
Ik wol 'n wii hebb'n! | |
MMaRsu | zondag 18 juni 2006 @ 19:37 |
quote:ik ook mien jung! | |
Dj_Day-V | zondag 18 juni 2006 @ 22:19 |
Eerst was er elke dag een nieuw topic ![]() | |
Poit | zondag 18 juni 2006 @ 23:46 |
Inderdaad... vroeger.. toen je poep nog met een lange oe schreef. Pff.. komkommertijd.. | |
Morthill | zondag 18 juni 2006 @ 23:55 |
quote:En toen hadden we ook al niets om over te praten ![]() ![]() Nee, dit is geen Wii bash post of iets in die zin | |
Xrenity | maandag 19 juni 2006 @ 12:51 |
http://www.gamer.nl/doc/33083 Geen Wiicrofoon om prijs te drukken ![]() | |
kepler | maandag 19 juni 2006 @ 12:57 |
quote:wel standaard wireless, maar geen standaard microfoon ![]() lijkt me niet echt een logische keuze eigenlijk... | |
Notorious_Roy | maandag 19 juni 2006 @ 12:58 |
Dat is misschien maar beter ook aangezien het niet echt makkelijk vast te houden is dan denk ik. Een headset is praktischer. | |
kepler | maandag 19 juni 2006 @ 13:07 |
quote:in de DS werkt de microfoon toch ook wel goed? | |
Notorious_Roy | maandag 19 juni 2006 @ 13:12 |
quote:Hij werkt goed, maar zit niet op de meest ideale positie ![]() | |
kepler | maandag 19 juni 2006 @ 13:17 |
quote:aha ok, dan wordt de keus iets logischer ![]() | |
depax | maandag 19 juni 2006 @ 16:34 |
Sorry had nergens gelezen dat de wiimote een rumble kreeg dat is dan wel super. Opgepoetste versies op de virtual console wat moet ik me daar ondervoorstellen. Sonic en Mario waarbij je zo verblind wordt dat je niks meer ziet door al die mooie kleuren :| | |
Xrenity | maandag 19 juni 2006 @ 16:40 |
dicht? |