Die ga ik nu bekijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:41 schreef Phonebone het volgende:
Waren deze youtube filmpjes al gepost van de E3? Ik had ze zelf nog niet gezien in ieder geval.
Ze komen oorspronkelijk van Gamecube Cafe.
Elebits
Excite Truck
Super Mario Galaxy - Route 1
Super Mario Galaxy - Route 2
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Wario Ware: Smooth Moves
Wii Sports: Airplane
Wii Sports: Baseball
Als je door de ruimte vliegtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMG!!!! Dat super Mario Galaxy filmpjeWat een mooi spel! Die muziek!! ECHT!
![]()
![]()
Baseball is dan ook een saaie sport.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
wow die Baseball is saai..
Haha, oepsquote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...![]()
in het echt kun je als je geslagen hebt ook nog rennen, maar dat gebeurt hier niet. alleen slaan, en hij slaat ook nog es alles hetzelfde..quote:Op zondag 4 juni 2006 15:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Baseball is dan ook een saaie sport.
de multiplayer gamesbij de vorige monkeyballs waren wel heel leuk, het main spel minder..quote:Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef Phonebone het volgende:
Smooth Moves lijkt me echt zo geweldig als tussendoor spel. Ziet er nog gestoorder uit dan eerdere Wario Wares.![]()
Monkey Ball lijkt me dan weer enorm minder. Ik heb 't nog niet eens gespeeld en ik irriteer me nu al aan dat fall out en die eindbaas.
Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.
P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...quote:Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.
P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
Mooi leven heeft die marioquote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
ja, daarom heb ik de muntjes er ook bij gezetquote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.
inderdaad en jupquote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Goldboy het volgende:
Excite Truck lijkt echt de Fun-game te worden, is dat eigenlijk een launcher?
Nee, dat was bij SMXXX.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef speknek het volgende:
Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?
Die game wordt uiteindelijk Pilotwingsquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Cheiron het volgende:
Wii Sports airplane, is er dan ook nog een Pilotwings in ontwikkeling?
Waarom moest ik hierom grinniken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef chibibo het volgende:
Nee, dat was bij SMXXX.
Is nog niet bekend toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
Dit jaar nog, paar maandjes dus denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe lang duurt het nog voordat de Wii komt.. ik verveel me
Omdat je zelf de voorzet gaf.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef speknek het volgende:
Waarom moest ik hierom grinniken?
Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
Omdat je zelf de voorzet gaf.
Maar om toch even een serieus antwoord op je vraag te geven: bij SMW moet je aan het eind van ieder level niet op een ster mikken, maar op een balk die op en neer gaat, of een sleutelgat. Bij mijn weten werden sterren tot aan Mario64 alleen maar gebruikt voor onkwetsbaarheid.
Klopt, maar dat vind ik toch iets anders dan sterren verzamelen; temeer omdat je in Mario64 op verschillende punten niet verder kunt als je niet een bepaald aantal sterren hebt behaald.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:21 schreef speknek het volgende:
Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.
Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
Laat Roy Nintendo ('s projecten) kennen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.
PilotWings wordt een apart project afaik.
Als je op IGN zoekt naar pilotwings staat Wii Sports Airplane bovenaanquote:Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
Omdat Wii Airplane in het WiiSports totaal pakket zitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
En jij wel weer zeker?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
Daar weet jij niks van Xrenity.
bron van bronquote:This article from the upcoming Game Informer magazine focuses on the pros and cons of the development environment of the upcoming Nintendo Wii. As well as revealing the last big secret concerning hardware functionality. Here are some summarizations from that article.
-Pros-
-Inexpensive graphics development.
-Developer-friendly “camera” program
-Will support HDR lighting, normal maps, bump-mapping, nurbs rendering, and panoramically-composted depth-composited cubemappng, ray-tracing.
-Chipsets are very inexpensive although EXTREMELY powerful, WILL incorporate many aspects of the Project Reality study.
-Nintendo is providing extensive documentation to ease the incorporation of the Wii-mote.
-Cons-
-Challenging to program effectively for the Wii-mote, due to it being very new to the industry.
-Marketing to be more challenging for bigger third-party franchises due to nature of the innovative qualities.
-The development cycle to possibly equal the time cycles of PS3 and Xbox360 due to the time needed to be innovative and effectively program for the controller.
-The challenge of marketing the Wii’s controller in ads and commercial may turn third-parties away from exclusivity. (The challenge to display through ads how “playing is believing”)
-The Final Secret/minor surprises also-
-Wii will include a built-in decent resolution camera that can be used to add your face to character models and add innovation to games. These snapshots can be tweaked as well. It is still being decided whether to allow camera to record and stream video. Mention made to have this feature be a strong feature in online play.
-A wireless headset will be made available at launch.
-SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.
-A new router technology is still in development and not yet available to developers. In the final product Nintendo hopes to be able to make every Wii a sort of “Wi-Fi hotspot” with each user connecting to that user and so on. They also want to be able to allow different users to share things and are thinking about setting up a pseudo-P2P network through Connect24, where users can share content and “other things”. This means that even if you have a dial-up connection or no internet, you can still connect to Wii Connect24.
-The Wii will indeed have a PPU included in final hardware. It will have only 32MB though, which will still take a considerable amount of pressure off of other chips.
-A still-in-development simple dev tool will be made available to users through the Connect24 network. It will allow users to create a simple game in 2D or simple 3D and share it with the world. This will hopefully be available on the network by launch.
-The last big secret is the “graphics solution”. It revolves around a whole lot of non-volatile RAM (opting out of HDD support, RAM is much faster than a HDD). And a development interface that centers on a AI-controlled command-line interface. This additional tech only included in final dev kits, while most developers don’t have access to final dev kits.
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.quote:-SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.
Moet het ook niet 8GB zijn, 7GB is zo'n raar getal...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
Miss zijn het dan speciale SD kaarten, alleen voor de Revolution Wiiquote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
Een paar zijn hetzelfde, maar voor de rest is het heel anders.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
ik lees niet elk topic door. veel te veel onzin en speculatiequote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..![]()
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begintquote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wii in November in NL, believe(of begin December)
Dan komt het in Japanquote:Op maandag 5 juni 2006 00:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
Gamecube Turbo.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip
Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
Wel tof
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimotequote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
Ik moet zeggen dat Super Mario Galaxy en Metroid ook wel erg lekker speelde. Drie redenen dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Mwaaaaaaaaaa....die vond ik wat te standaard shooterig.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest. Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld
.
Heb Prime zelf ook nog steeds niet uitgespeeld, maar goed, ik speel ook zelden spellen uit tegenwoordig. En ik heb daarbij ook nog eens per ongeluk m'n save gedelete, terwijl ik al bij Ridley wasquote:IGN Wii: In Prime 3, do you lose your abilities and have to retrieve them throughout the game?
Mark Pacini No.
Bryan Walker: We did that for two games in a row. We didn't want to do it again. [Laughs]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.
Ah ok, dus je hebt meer moeite met het backtracken in 3D. Tja het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Ik had er in 't begin ook wel moeite mee, maar het gaat nu net zo 'makkelijk' als in 2D.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
Ik heb nog een extra gesealede CE schijfje met die 4 Zelda'squote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht. Maar dat heeft meer met OoT te maken.
in 5.1 DDquote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Dat varen was tof!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.![]()
De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.![]()
Ja, helaas wel. Wat een schande zeg. Die 'cutscenes' alleen al.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/j/
Wii ?
Een hele grote kans dat het voor de DS is.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.
Bronquote:"Nintendo Talks Secrets & Wii Peripherals"
Top bod at Nintendo's Japanese headquarters discusses the strategy of keeping secrets and says Nintendo will make whatever controllers for Wii that gamers demand. Plus: Animal Crossing Wii and Mario 128.
Nintendo's famous ability to keep its secrets confidential is because of a stringent security process at its Kyoto headquarters, says twenty-year veteran at the company Katsuya Eguchi. "With regards to Wii, we kept information very close... it was on a need-to-know basis", he revealed in a new video interview with Kikizo. "Those involved in development knew [only] the details they needed to know."
Top-secret information scarcely even made it to Nintendo's overseas offices: "Even within NCL, for example the speaker that's in the controller, we wanted to reveal that information at E3, so the only people who knew were the sound designer and the hardware designer, and those people who were very close to the project - people only found out on a need-to-know basis."
One of the final Wii secrets to emerge the day before E3 was a small speaker, included on the controller itself. "Having audio feedback in the player's hands is a first for games, so we're very excited about that", explaines Eguchi. "With the Wii remote in one hand and the Nunchuck in the other, and you've got the motion sensor, the accelerometer and the pointer, and having that added sound effect when your sword strikes something, it will just build on that player's experience."
"In addition to increasing that realistic feel of the game, when you're playing a multiplayer game, sometimes it's hard to tell which player you are on the screen, and that speaker could also remind the player which one they are... there are various applications."
Eguchi-san, who is working on the next Animal Crossing game, also described how another 'final secret' - the machine's sneaky standby mode that keeps Wii busy even when it's switched 'off' - will benefit the wild world of Tom Nook and co. "Through Wii Connect 24, the power on the Wii itself will still be on, except a small portion of the machine will be running, [allowing it] to communicate online. With the example of Animal Crossing, one of the things that might be possible is even while the player isn't actively playing in their town, a friend of theirs could come and visit their town and for instance leave them a letter or a gift."
"Another application might be someone could send a letter from their cellphone or from an email address on a PC to the Wii, and then the player living in the town in Animal Crossing could receive that letter." Who needs Live Anywhere, when Wii looks like it will be doing all that and let you catch butterflies at the same time...
We what the deal was going to be for users with existing Friend Codes. "There probably will be Friend Codes for the Wii version, however we're not so sure about compatibility [with previous Animal Crossing codes], so it's most likely that everyone will be using new codes."
One aspect of Wii that we're only beginning to scratch at the surface of is the potential for new controller devices and add-ons to interoperate with the Wii remote. A light-gun 'zapper' mock-up has been shown, but Eguchi explained there'll be much more on the way:
"I could give you my ideas of [Wii controller attachments] that are possible, but that might end up becoming a product, so right now I can't really say. Of course, if software calls for a light-gun, we'll make a light-gun. If the software requires a guitar, then maybe we'll make a guitar. Our number one priority is always to provide the ultimate gameplay experience, so if the game requires a peripheral, then we'll supply a peripheral. It's all about the end user's experience, and that's the top priority for us."
Eguchi is also working on Wii Sports and Wii Music, as well as Star Fox DS. But we had a burning question about a certain other Wii title confirmed last month. Is Mario Galaxy same project we've previously known as Mario 128, or a separate that has more recently been in development? "It's a different thing," said Eguchi, "Galaxy is Galaxy, and 128 was a demo - I don't know." We pushed for more detail, pointing out that Shigeru Miyamoto has spoken on record on many occasions about Mario 128 as a specific game for GameCube and then for 'Revolution', not just a GameCube tech demo from back at Spaceworld 2000. What happened?
"Better to ask Miyamoto-san about that one! Mario Galaxy will come out on Wii, and after that, I can't say that another Mario won't come out. That may turn out to be '128', or it may become a different Mario game. For now, we'll release what we've developed, and after that, it depends on what the team decides. That's when we'll think about another Mario, but at this time, we don't know." We'll bring you updates on this.
Another hot topic in the run-up to any console launch is thirdparty development. How can Nintendo make sure that thirdparties get high quality results with the controller? "Because the Wii controller is such a new device, Nintendo is of course going to have more know-how than the thirdparty developers. We're very supportive in supplying them with know-how and libraries necessary for them to create the games, and utilise he controller to its fullest."
And, agreeing with executives like Sony's Phil Harrison as well as his colleagues at Nintendo, Eguchi played down any sort of connection between the respective controllers for Wii and PlayStation 3. "There's a significant difference between the Wii controller and the PS3 controller. If we're just talking about the motion sensor, with the Wii there are two parts to the controller; each hand can move freely... but with the PS3 controller both of your hands are kind of stuck, and I get the feeling that will limit freedom of movement."
There wasn't much hesitation within the company to go with such a radical new way of playing either. "The groups that are actually developing knew how the system works and knew how much fun it is, and even those people who aren't hands-on in development, when they walk down the halls of the office and they see someone playing Tennis, they'll join right in... I approach every project with just that much more excitement."
He concluded, "I want users to experience the 'newness' - the feeling of actually being in a tennis game and actually swinging a bat in a ball field. I don't feel like I'm controlling a character within a game, I feel like I'm actually on the court swinging a tennis racquet, and I want users to experience this."
damn, hoe slechtquote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een hele grote kans dat het voor de DS is.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.
quote:http://www.gamekult.com/articles/A0000048967
It seems that his name is "Dragon Quest Monsters Joker" and that it is for Nintendo DS.
Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?quote:
Niks mis met dit stukje, maar bij kikizo let ik altijd op omdat er ooit een interview was (met Sega volgens mij) en dat was fake.quote:
Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIXquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?
Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIX
Ik blijf hopenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.
ziet er strak uitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Voor mij gewoon allebei!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Zelda is meer mijn ding denk ik, maar dit ziet er wel mooi uit!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Foei. Een echte fan haalt ze allebei bij de launch.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Netjes!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Kan me totaal niet boeien. Ik laat hem lekker schieten.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Like we carequote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan me totaal niet boeien. Ik laat hem lekker schieten.
wii demo games binnen halen als je slaapt lijkt me nog een mooier vooruit zichtquote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Roi het volgende:
Wii to Download DS Demos While You Sleep
Topic: Online Gaming
Holy crap. There was a lot of speculation at E3 about what Nintendo's WiiConnect24 service -- which would let your Wii download things from Nintendo and from other gamers even when the system is turned off -- might bring. Most people just said that maybe somebody could visit your Animal Crossing town and leave you a present or whatever. Yawn.
But check this out. In a new interview with Nikkei BP, Nintendo president Satoru Iwata says that the Wii will be able to download demos of new Nintendo DS games -- Nintendo DS games! while you sleep:
I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's.
How excited am I for this? Very.
[afbeelding]
Koel.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
JAAAHAHAHAHAHAH BELIEVE!!!!11quote:Hey guys I hear the big news is coming on Thursday.
quote:WII --SUX--
Waar werken ze [Nintendo] dan aan...
Japaners zijn gewoon dikste n00bs ooit !!![]()
quote:De WII is gewoon een gamecube in een plat jasje met een infraroodzender ;-)
het lijkt me dat als de Wii iets download dat tie gewoon aan moet staan, alleen zit er een soort van wake-up WLAN ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Roi het volgende:
Wii to Download DS Demos While You Sleep
Topic: Online Gaming
Holy crap. There was a lot of speculation at E3 about what Nintendo's WiiConnect24 service -- which would let your Wii download things from Nintendo and from other gamers even when the system is turned off -- might bring. Most people just said that maybe somebody could visit your Animal Crossing town and leave you a present or whatever. Yawn.
But check this out. In a new interview with Nikkei BP, Nintendo president Satoru Iwata says that the Wii will be able to download demos of new Nintendo DS games -- Nintendo DS games! while you sleep:
I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's.
How excited am I for this? Very.
[afbeelding]
Zijn met uitstek de meest steekhoudende argumenten jegens die Wii OOITquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef BMH het volgende:
Deze vond ik net op een niet nader te noemen website:
[..]
[..]
Het lijkt mij dat dit juist net niet nodig is. Anders is een dergelijk 24 uurs verbinding onzin in mijn ogen. Aangezien de Wii met o.a. flash geheugen gaat werken verbruikt hij zeer weinig. Puur downloaden kan makkelijk als het apparaat in de "sleep" functie staat. Toch?quote:het lijkt me dat als de Wii iets download dat tie gewoon aan moet staan, alleen zit er een soort van wake-up WLAN ofzo
Dat is al bekend sinds de e3 converance. Hij gebruikt het enrgie van een fietslampje als in slaap stand en dan kan je 24 uur connected zijn. Als mensen dat nog niet weten moeten ze wat meer luisterenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat dit juist net niet nodig is. Anders is een dergelijk 24 uurs verbinding onzin in mijn ogen. Aangezien de Wii met o.a. flash geheugen gaat werken verbruikt hij zeer weinig. Puur downloaden kan makkelijk als het apparaat in de "sleep" functie staat. Toch?
Jij snapt de posts daarvoor nietquote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3553410&postcount=30
[..]
JAAAHAHAHAHAHAH BELIEVE!!!!11![]()
![]()
MEGATON!!!!
Maar goed, wat weet Iwata nou,quote:Iwata: "Nintendo is not working on a next-generation console"
Game giant president tells Japanese daily that the Wii is a lower-graphics console by choice, sheds light on online plans.
Iwata-san, leader of the Nintendans.
Though many game pundits have called the face off between the PlayStation 3, Xbox 360, and Wii the "next-generation console war," one of gaming's leading lights does not see the conflict in such terms.
"Nintendo is not working on a next-generation console," said Nintendo president Satoru Iwata in an interview with Japanese news service Nikkei Business' Tech On! spinoff. "'Next-generation' implies that the console is an extension of previous installments. We believe that extending our current line will not lead to larger markets and could possibly even lead to smaller markets."
In the Tech On! interview, Iwata further distanced the Wii from other next-gen consoles with some familiar arguments. He said the increasing complexity of gameplay has put many novices off, and that the Wii was going after said novices with an interface that "would appeal to anyone."
As proof, Iwata cited the success of the DS as a reason for the Wii controller's existence. "When Nintendo opted for the dual screens for the DS, more people were shaking their heads," he said. "Yet the market turned out favorable to the DS...I feel that this had led to more people looking upon our new [Wii] controller favorably."
Still, the decision to go with the so-called "Wii-wand" form factor was a difficult one. "Some of our staff disagreed with changing it," said Iwata. "Yet after some hands-on time with the prototypes, we knew we had a working formula."
Iwata also told Tech On! that mass appeal was the main factor behind the decision to add a speaker to the Wii-wand. "We introduced it fairly recently," he said. "Households sporting 5.1 channel speakers will certainly be able to enjoy realistic sound, yet not all homes have such audio equipment."
Potential Wii-owners will likely be most interested in Iwata's comments on WiiConnect24, the Wii's online network. Unlike Xbox Live, which makes users download demos, WiiConnect24 will automatically deliver Wii and DS demos to any connected console--presumably at the user's discretion
"Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis," explains Iwata. "This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wiis to their Nintendo DSes."
Je bent gestopt met lezen na de eerste zin van de 2e alinea?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
In ieder geval 1 iemand die het met me eens is dat de Wii geen Next Gen console is.
[..]
Maar goed, wat weet Iwata nou,.
Hier zitten de échte kenners.
Nee, juist6 daar bevestigt hij wat ik toen ook al zei.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je bent gestopt met lezen na de eerste zin van de 2e alinea?
je bedoelt discusiiquote:
Ja, duh, als je naar de speech van Reggie had geluisterd dan zei ie t zelfde.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
In ieder geval 1 iemand die het met me eens is dat de Wii geen Next Gen console is.
[..]
Maar goed, wat weet Iwata nou,.
Hier zitten de échte kenners.
Goed artikelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:53 schreef Tware het volgende:
http://wii.ign.com/articles/711/711370p1.html
IGN over waarom de Virtual Console zo belangrijk is..
Huh?quote:
Ach.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef EricG het volgende:
Dat stond al een paar dagen geleden op games.fok.nl
And beyond!quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef EricG het volgende:
Dat stond al een paar dagen geleden op games.fok.nl
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal niet boeiend en compleet uit zn verband gerukt.
Het is gewoon een patent voor een service waarmee je berichten kan sturen, nou, dat kan met sms, msn en xbxlv ook al.quote:
On-screen display + wiimote. Werkt het zelfde als het als touchscreen chatten in Animal Crossing op de DSquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Chatten lijkt me wel leuk op de Wii, maar dan moet er wel een toetsenbord uitkomenAnders schiet het natuurlijk niet op
![]()
Of het moet een beetje als picto-chat op de DS gaan (dan wel wat uitgebreider graag), waarbij je je Wiimote als krijtje op een schoolbord kan gebruiken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Chatten lijkt me wel leuk op de Wii, maar dan moet er wel een toetsenbord uitkomenAnders schiet het natuurlijk niet op
![]()
Pokemon Wii:quote:Wii part:
http://www.famitsu.com/game/news/200...54492,0,0.html
Shipping 4 million by the end of the year (in Japan!)
Pokemon Battle Revolution will be out a few months after Pearl/Diamond and will link with the DS game.
New games (not just the emulated stuff) on Virtual Console could also be 500-1000 yen.
Main DS-Wii connectivity will be:
- touch-screen controller
- Wii = DS station, like the shop kiosks
- DS games can be expanded via Wii
Het ziet er inderdaad schitterend uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
IK wou het al eerder posten maar het forum was kapot
Vind de models echt abnormaal mooi, blijkbaar is de Wii toch krachtiger dan we dachten aan de hand van screens. De hardware was dus echt nog lang niet klaar
Inderdaad, ziet er zeer goed uit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Vind de models echt abnormaal mooi, blijkbaar is de Wii toch krachtiger dan we dachten aan de hand van screens. De hardware was dus echt nog lang niet klaar
Ik ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
Ja cool, maar ik had een cel shaded look leuker gevonden..
quote:Sakurai announces three new Smash Bros. Brawl characters
June 7th, 2006
While there isn’t an official confirmation, I would expect this one to be true. Sakurai, Smash Bros. Brawl director let three new characters slip via a Japanese radio show. And the winners are…
Get ready to shed a tear for Mr. Game & Watch, Young Link, and the Ice Climbers…as a return for these characters doesn’t look like it will be happening. On top of that, it seems that the final number of fighters will be somewhere around 40, so there is plenty of room for brand new entries.
OMGquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:33 schreef Roi het volgende:
De Wii kan wel een Pokemon gebruiken!
Ook leuk nieuws!
[..]
![]()
![]()
We ruilen young link in voor cell shaded link?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:33 schreef Roi het volgende:
De Wii kan wel een Pokemon gebruiken!
Ook leuk nieuws!
[..]
![]()
![]()
Twee linksquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
We ruilen young link in voor cell shaded link?
Alleen zoals gezegd, een (MM)Online Pokemonquote:
Was dat niet fake?quote:Ook leuk nieuws!
[..]
![]()
![]()
Dat vind ik ook een beetje vaag.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef Tomasso het volgende:
Was dat niet fake?
Die clones mogen ze er van mij ook uit tiefen ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:47 schreef moomoo het volgende:
geloof maar weinig van dat bericht. mr G&W en ice climbers, 2 characters met unieke movesets, eruit gooien, en geen woord over clones als pichu(het meest waardeloze character ooit)?
nee, ik wacht wel op nieuws uit een officiele bron.
Kut, verkeerde accountquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die clones mogen ze er van mij ook uit tiefen ja.
Sssssssht!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account.
Mja, dan ben jij de eerste die weg moet he
Connectivetyquote:- In the synchronization of Wii and DS, 'Pokemon' is the first bounces.
Ik heb het zelf nog maar half gelezen hoorquote:The announcement of the price:September at the release date of Wii. The synchronization of Wii and DS : from 'Pokemon'.
【 Nintendo management policy briefing 】
2006/6/7
- Wii is not the next generation machine.
- President Iwata of Nintendo.
"What should appearance be Wii while the industry is shifting to a portable type?"(president Iwata)
President Iwata analyzes for it to leave the game market untouched by NINTENDO DS appearance and to have shifted a portable game machine from the type hardware to the center. The concept of Wii was said, "Game machine that naturally infiltrated life" basing this.
Nintendo puts 'nintendogs' and 'It is and a forest very stricken' and 'DS training of the adult that strengthens the brain', etc. on the market by NINTENDO DS, and has achieved the game population expansion. This is a result that the title of the idea match is accepted to the market. 「The paradigm shift from past "Processing performance supremacy principle" happened by NINTENDO DS. It thinks this to be an occurrence ..machine (Wii) of leaving untouched... 」Do..generation..word..so far..extension..line..evolution..show..generation..Iwata..president.The tone was strengthened with other hardness , saying that "Make a clear distinction".
- "..hostility of everyone of family.. hardness" and emphasis.
Then, what concrete function is put in Wii because it becomes "..merging in life.. hardness"?Wii hears of the voice "The spec is low" compared with PlayStation 3 and Xbox 360. However, "The advance in technology has been only used for a different direction from the route so far" and it refuses ..this.. ..president Iwata... The main body doesn't become obstructive thin, and small though doesn't correspond to HD (high definition) Wii. It is quiet and power consumption is also a little. A wireless controller for whom everyone can intuitively use the new services such as virtual consoles and Wii Connect 24 in the development schedule and above all like the television remote control is a big feature.
「Even I am engineer's fag end. I feel a beautiful screen in the charm very much. However, the size of hardness grows if it starts achieving it, the fan turns annoyingly, the development cost of software soars, and all commodities are made a masterpiece. Service like Wii Connect24 cannot be developed. In short, it is thought that the balance is important. Where is the latest technology turned on, and here is important. 」(same as above)
It is emphasized that choices "Processing performance supremacy principle" dared not to be chosen in developing the next generation machine. Being not able ""Dared" Did not choose" is a big difference. Care about Wii to the end ..going forward as "Heterodoxy child" of the industry.. by an original controller and service.
The concept similarly declares many turn on "It seems to be Wii" title at a main body, a sale, and a simultaneous period on a soft side , saying that "A revolutionary paradigm can shift when it was able to be important to propose the usage in which it is interested respectively of the family, and to achieve it". It seems to prepare beginning that sticks to life that 'DS training of the adult that strengthens the brain' built up the genre of the brain activation though a concrete content was avoided.
- The game of 500 yen and 1000 yen also : in a virtual console. ?
A new remark : about a virtual console to which the eyeball function and the game of Wii are delivered. It is first family computer, Nintendo Super Entertainment System, NINTENDO DS, a game cube, and PC engine. 、A new plan of "It wants the new work of a compact making to play for 500 yen or 1000 yen" (same as above) went out though it had been reported only that a past work of the mega-drive etc. was able to play.
In the basis of this plan, there is thought of president Iwata "I want to put the brake on the flow that all commodities that even forcibly add the mode and sell it for 5800 yen though it is a simple content of the game are made a masterpiece", and a strong desire that a compact price of a compact commodity is put. Various variations seem to arise though the price class of the software of Wii had been assumed to be only 50 dollars or less up to now. Moreover, it seems to step on compact game development when leading to a new creator excavation.
The start time of a virtual console is referred, and it is Mr. Iwata , saying that "It is said to the developer, "Let's start at three seconds" in the inquisitive though it is likely not to go in all the games". It is worth, ends, NINTENDO DS is considered strongly, and this is a glad specification for the user in freedom including play.
- In the synchronization of Wii and DS, 'Pokemon' is the first bounces.
Do it cut against the backdrop of power that NINTENDO DS is ..-.. terrific ..the start dash that Wii is good..?
About the synchronization of Wii and DS that is completely enshrouded to the veil up to now, it is assumed, "I want to make beginning glad when it originally has NINTENDO DS, and there is Wii in the house", makes NINTENDO DS a touch screen controller, and the DS software of the trial version that likens Wii to the DS station in the shop through the download service and the television screen is said that it will think about the playing enhancing element. In addition, a concrete remark also :.
- Sale schedule of soft 'Pocket monster battle Revolution' for Wii within the year.
Soft 'Pocket monster diamond' and 'Pocket monster pearl' for NINTENDO DS of the sale schedule for this autumn are them. It corresponds to the voice chat besides being able to make a user all over the world and the Pokemon done in battle by the Wi-Fi connection correspondence when it explains this software, and to exchange it first of all, evolution dramatic as the game can be played will be accomplished though it is a talk. President Iwata seems to put considerable power , saying that "Because 'Pokemon' is exploded in the form of the height, the Wi-Fi connection has been continued".
It is correct that this software pulls the main body of NINTENDO DS more greatly, and the first bounce title it that synchronizes with Wii very much also obviously :. Pokemons of 2D in hand become 3D very much if software is opened to NINTENDO DS, and exclusive use soft 'Pocket monster battle Revolution' is put in Wii and fighting is started on the television. It is possible to expect it of development only that correspondence to Wi-Fi is thought, and the Pokemon doesn't change from 2D into 3D that seems to be Nintendo. 'Pocket monster battle Revolution' is called a schedule put on the market in winter.
It promises to propose a new game style through the network , saying that "It is thought that the use of the Internet used only to fight is narrow" though it overlapped with the remark with E3 about service "Wii Connect 24" that the continuous connection for 24 hours is kept by the power saving even if the power supply of the main body of Wii is turned off. How are results in the Wi-Fi connection made the best use of?
- A detailed announcement of Wii is September.
And, the price and the release date of Wii about which it is anxious most. This is declared to be "The chance to announce in around September this year is made". It aims at six million hard shipment numbers and soft 17 million pieces this term about the number of the target sales , saying that "It is thought that we are failures if not far selling from the game cube because it was a challenger for ten years".
quote:Even I am engineer's fag end. I feel a beautiful screen in the charm very much. However, the size of hardness grows if it starts achieving it
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef Ruzbeh het volgende:
In September heb je weer TGS trouwens. Misschien dat Iwata weer een speech houdt. Iemand een countdown maken?
[afbeelding]
BELIEVE!!!![]()
![]()
![]()
quote:Ok, I think we have enough information to extrapolate both the cost and price of Wii. With Nintendo telling us how much more it expects from sales and profit for FY 2006 and what its target for Wii hardware and software sales, a little algebra should do the trick.
First, the facts we have to go off of:
Sales for FY2005: $4.5 billion.
Sales for FY2006: $5.3 billion.
Profit for FY2005: $877 million.
Profit for FY2006: $580 million.
Wii hardware units to be sold == 6 million.
Wii software units to be sold == 17 million.
That leaves us with ~$300 million less profits on an extra $800 million in sales.
~$300 million less in profits on selling 6 Million Wii == $50 loss on each console sold.
Add in the profits from Wii games, and the loss per unit potentially goes up.
Likewise...
$800 million on added sales from 6 Million Wii and 17 Million Wii games...
$40 (retail price) * 17 Million == $680 Million from games sales...
$800 Million - $680 Million == $120 million from Wii hardware sales.
Wii price (to retailer) == $20
Usual retail markup is around ten bucks, so Wii price will be...
$30!!!
But will cost $70 to produce.
Geen gevoel voor humor?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Poit het volgende:
http://www.nationalemediasite.nl/tekenbord/editor.php
Hier kan je tekenen
Jewelquote:
Ach ja, hoop doet levenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jewel
Alleen wordt het zo vervelend elke keer het totaal onrealistische "ZOMFG, HIJ WORDT 149 EURO, WOWOWOOW" aan te horen.
150-30 = verschil van 120 euro.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jewel
Alleen wordt het zo vervelend elke keer het totaal onrealistische "ZOMFG, HIJ WORDT 149 EURO, WOWOWOOW" aan te horen.
Tech demo voor de Gamecube. Mario 128quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja waar dat Mario 128 op sloeg....
Die komt van mijn link, hertquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef __aram het volgende:
OMFGWTFJCBBQ!!!!
ATI working on Mario 128 Engine!!!
[afbeelding] [afbeelding]
Het begint met de N en eindigt met otorious_Roy.quote:
quote:"We can't promise we won't have even a one-yen loss, but we are not expecting an enormous loss," Nintendo President Satoru Iwata told a news conference. "It is a strange notion that a game console always leads to mounting losses in the beginning."
"We are working to make the Wii business a healthy one from the first year," he added...
Zei hij niet dat ze gewoon minder winst verwachten, zoals hij al eens eerder had gezegd?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Maar goed, zouden ze de hardware hebben verbeterd of is er nog iets dat we niet weten. Aangezien ze bij een verkoopprijs van minimaal 199 euro verlies lijden
Heeft iedere console niet z'n reeks die tot het bittere eind (and waaaaaaaaaaaay beyond zoals Mario) wordt uitgemolken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
Nope!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
What he said!quote:
Ja, Project HAMMER, Disaster: Day of Crisis, Excite Truck.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
I wonder... mmhhh..quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
De consoles zijn vernieuwend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef BMH het volgende:
[..]
I wonder... mmhhh..
Wat een vraag![]()
Waarom denk je dat mensen Nintendo consoles kopen?
quote:Miyamoto heeft namelijk zo’n beetje een nieuwe Star Fox voor de Wii aangekondigd. De website NintendoGossip heeft namelijk gemeld dat Miyamoto in een interview met de Duitse website Gamefront interessante hints heeft gegeven.
Allereerst meldde Miyamoto iets over de mogelijkheden die de Wii-controller kan leveren voor een game als Star Fox. Hij legde uit hoe bijvoorbeeld vliegtuigen bestuurd kunnen worden of geschoten kan worden met de afstandsbediening. Maar wanneer de interviewer vroeg of ze op dit moment bezig waren met een Star Fox-game voor de Wii, vertelde Miyamoto dat hij niks voorspelt maar ook niks afschrijft.
Op de X360 ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef ikookhier het volgende:
Hoop dat Killer Instinct ook nog even langs komt![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de X360 ja.
KI is van RARE, RARE is nu van MS.
Kalmeerquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de X360 ja.
KI is van RARE, RARE is nu van MS.
lost me.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles?
Nou, Mario werd behoorlijk uitgewrongen tijdens de Gamecube periode ja. Pokemon ook wel, alhoewel dat maar twee spellen in de marge zijn geweest. Maar het feit is wel dat al die spellen (of althans Mario -het platformspel dan!- en Zelda) van een constante hoge kwaliteit zijn. Wordt je het wel eens zat? Ja, wel een beetje, net zoals je GTA en Final Fantasy misschien een beetje zat wordt. Is het slecht dat er nieuwe versies van uitgebracht worden? In het geheel niet!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yay pokemon
waarom zie ik steeds dezelfde franchises terugkomen op Nintendo consoles? Zodra Nintendo een console aankondigt, weet ik al dat er een Zelda, Mario, Wario, wellicht een Yoshi en een Pokemon game op komt.
Zijn Nintendo gamers (mij incluis) die gare loodgieter nog niet zat?
Die Mario spin-offs boeien me niet zo veel, dat zijn games die Nintendo snel uitpoept, en vaak zelfs beter zijn dan wat 3rd party developers te bieden hebben (ik denk dat Nintendo dat bewust doet om gaten door lack of support van andere ontwikkelaars op te vullen, doen ze op zich goed). Ik betreur het alleen dat ze hoogst waarschijnlijk met de zoveelste Stadium-versie komen, terwijl een MMO OF een Pokemongame a la Oblivion echt een gigantische megahit kan worden. Maar goed, misschien dat het nog komtquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, Mario werd behoorlijk uitgewrongen tijdens de Gamecube periode ja. Pokemon ook wel, alhoewel dat maar twee spellen in de marge zijn geweest. Maar het feit is wel dat al die spellen (of althans Mario -het platformspel dan!- en Zelda) van een constante hoge kwaliteit zijn. Wordt je het wel eens zat? Ja, wel een beetje, net zoals je GTA en Final Fantasy misschien een beetje zat wordt. Is het slecht dat er nieuwe versies van uitgebracht worden? In het geheel niet!
Ik denk (hoop) dat Nintendo zelf ook wel doorheeft dat praktisch alle fans een MMO Pokemon willen. Nu komt er ook een echt online netwerk van Nintendo, dus ik denk dat de kans wel een stuk groter is gewordenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:08 schreef Steeven het volgende:
[..]
Die Mario spin-offs boeien me niet zo veel, dat zijn games die Nintendo snel uitpoept, en vaak zelfs beter zijn dan wat 3rd party developers te bieden hebben (ik denk dat Nintendo dat bewust doet om gaten door lack of support van andere ontwikkelaars op te vullen, doen ze op zich goed). Ik betreur het alleen dat ze hoogst waarschijnlijk met de zoveelste Stadium-versie komen, terwijl een MMO OF een Pokemongame a la Oblivion echt een gigantische megahit kan worden. Maar goed, misschien dat het nog komt.
Het klinkt misschien vreemd, maar dat zou een reden voor me kunnen zijn om een Wii te halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat Nintendo zelf ook wel doorheeft dat praktisch alle fans een MMO Pokemon willen. Nu komt er ook een echt online netwerk van Nintendo, dus ik denk dat de kans wel een stuk groter is geworden
Rare? Rare is dood.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de X360 ja.
KI is van RARE, RARE is nu van MS.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:25 schreef speknek het volgende:
Als je dan een mic addon op je wiimote kan klikken, en hij herkent het als je met je hand zwiept en roept "Pikachu ik kies jou!", dan zou het toch wel krap in m'n broek worden hoor.
Viva Pinata..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
Rare? Rare is dood.
Ja, hebben ze daar nu 4 jaar over gedaanquote:
Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hebben ze daar nu 4 jaar over gedaan
Ja, dat zeg ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, je vergeet het geweldige Kameo, Perfect Dark Zero & ghoullies.. Ze zijn namelijk van een zelfde kwaliteit als eerdere werken van Rare.. Goldeneye, Perfect dark, Conker's bad fur day, Donkey Kong Country, banjo Kazooie etc etc.
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo gamesquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de N64 suckte Rare al, toen gingen ze 3D
Banjo Kazooiequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
Goldeneye is echtquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mis met Goldeneye, Perfect Dark en de Banjo games
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is ook een Stadium, allang bekend. Get over it...
En wat bedoel je met lelijke kloon?
Steeven Turbo?
Die heb je van mij gejat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:19 schreef Tomasso het volgende:
Steeven Turbo?
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Euh... neequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
Komop man gedraag je ff zoals objectieve crew dat hoort te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ziet eruit als een stadium/colosseum-kloon, met die verbinding met de DS versies. En vergeleken met Zelda, nog een lelijke kloon ook.
nope, de screen op Fok!Games.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt een ongelooflijk uitvergroot filmpje gezien op YouTube, is het niet?
JA BAH LELIJK JOH!!quote:
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.
Mja dat was in het begin van de DS ook zo Stroliequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik eens iets objectief over de Wii posten? Er komen best coole games uit, maar er zijn er maar een paar die echt goed gebruik maken van de mogelijkheden. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Monkey Ball. Bij de rest is het gewoon een gimmick en/of slecht geimplementeerd.
De console heeft veel potentieel, maar het gevoel dat ik aan de E3 overhield was dat het vooralsnog een iets krachtigere gamecube is met een leuke add-on dat in het rijtje Eyetoy en Guitar Hero past.
Uiteraard, maar dat zal de Ps3 net zo goed moetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Jawel, mee eens. Maar net als de DS zal ook de Wii zichzelf moeten bewijzen.
geldt dat niet voor zeg maar, alles wat op de markt gebracht wordt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Jawel, mee eens. Maar net als de DS zal ook de Wii zichzelf moeten bewijzen.
Hey ga jij lekker met Megahand-spelen op je Ps3quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik bedoel met lelijke kloon het volgende:
- plastic shimmer of doom
- graphics die makkelijk veel beter kunnen, gezien het lage aantal karakters on screen op een moment, leg Super Smash Bros Melee er eens naast, veel mooier
agh, lelijk is niet de term die ik zou gebruiken, maar ja, ik durf het bijna niet te zeggen, ik vind het niet echt prachtig of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar hoor, iedereen is verbaasd over hoe mooi het eruit ziet en jij zegt dat het lelijk is.
Met een klein, echter heel belangrijk verschil lijkt me. In tegenstelling tot bij de Eyetoy of de gitaar controller van Guitar Hero, betreft het bij de Wii geen losse add-on, die maar door een beperkt gedeelte van de console bezitters wordt aangeschaft. Voor die 2 genoemde, zullen nooit massaal spellen geproduceerd worden, omdat de userbase van de console gewoon niet volledig benut kan worden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik eens iets objectief over de Wii posten? Er komen best coole games uit, maar er zijn er maar een paar die echt goed gebruik maken van de mogelijkheden. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Monkey Ball. Bij de rest is het gewoon een gimmick en/of slecht geimplementeerd.
De console heeft veel potentieel, maar het gevoel dat ik aan de E3 overhield was dat het vooralsnog een iets krachtigere gamecube is met een leuke add-on dat in het rijtje Eyetoy en Guitar Hero past.
Ik vind Zelda een stuk mooier dan dit, maar technisch gezien steekt dit er toch wel ver bovenuit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, lelijk is niet de term die ik zou gebruiken, maar ja, ik durf het bijna niet te zeggen, ik vind het niet echt prachtig of zo.
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening gevenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop man gedraag je ff zoals objectieve crew dat hoort te doen
Tsja het is dan ook maar een speeltje voor de makers om te laten zien wat de wiimote kan doen. Dat is elke keer zo met een mario spel. Kijk wat voor nieuwe dingen je uit de console kan halen en laat het zien. Dat heeft zo uitgepakt dat een mario 64 een grondlegger is van de 3d games. Super mario world een van de beste 2d platvormers is geworden en een super mario bros (3) de uitverkorenen beste was van de beginnende 2d platvormers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef speknek het volgende:
Ik vind het bij Mario eigenlijk ook wel een beetje gimmicky, dat heen en weer zwiepen zou je net zo goed een knopje voor in kunnen drukken. Spellen als Wii Sports, daar voegt het echt wat aan toe.
Zie DSquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening geven
I LOVE MY JOB!
Serieus; ik heb niets tegen Pokemon, Nintendo, Wii of Mario, maar ik wil gewoon eens wat anders zien. Die Wiimote is geinig en alles, maar alleen Mario Galaxy heb ik gezien die echt op een manier gebruik maakt van de Wiimote dat ik denk: "JA! Een werkelijke toevoeging aan het game-arsenaal!"
Verder is het een gimmick, een gimmick die zich zal moeten bewijzen. En misschien dat devs werkelijk innovatief genoeg zijn om games om de Wiimote te bouwen. Maar als ze niet verder komen dan de voorspelbare dingen als een lightsabre, dan voorspel ik grote toekomst voor de classic controller.
want daar komen zoveel games op uit die op een goede manier gebruik maken van het touchscreen? (dus niet een map of zoiets simpels)quote:
Hetgeen wat je nu vooral met de ds ziet is dat er games uitkomen die bepaalde mensen overhalen om een ds te halen door die spellen die juist vernieuwende functionaliteit en controle hebben. De oude gamer hebben dan nog hun bekende bak met spellen die toch wel uitkomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:07 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk komen er een aantal goede games uit op de Wii die goed gebruik maken van de controller, maar ik denk dat de meerderheid hier geen goed gebruik van zal maken
http://www.jeux-france.co(...)ttle-revolution.htmlquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:49 schreef Tomasso het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=apHSA8iQizI
Bekijk het in een klein venster, aangezien het oorspronkelijke filmpje ook een minimale resolutie had. Daarnaast verkracht Youtube de kwaliteit.
Edit: Voor de duidelijkheid, dit is alleen het Pokemon gedeelte.
quote:Sakurai announced Bowser Jr., the "Celda" version of Link, and Ridely, the archenemies of Samus, would all be joining the cast of characters for the Wii release.
This makes sense considering Bowser Jr. has had more prominent placement in various Mario sports titles, as well as being his dad's right hand man in New Super Mario Bros., and the "Celda" version of Link was seen on GameCube and now on the Nintendo DS in The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Plus, with both Samus and Zero Suit Samus appearaning in SSBB, it makes sense her foe would get a chance to fight back.
We've also, unfortunately, learned of three current characters that will not be returning: The Ice Climbers, Mr. Game & Watch, and Young Link have no home in SSBB. We don't know who exactly will take their place just yet, but Sakurai stated he wants a roster 40 deep, with 1-2 more non-Nintendo characters.
Maar wat verwacht je nu dan van de Wii? want Wii sports is ook voorspelbaar, en op de DS was Trauma Center in dat opzicht ook wel voorspelbaar. Toch is die laatste een fantastische game. Het maakt mij niet echt veel uit of het gebruik maakt van de vernieuwende besturing die het apparaat biedt, als de game maar tof is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat doe ik wel in de review van Pokemon Battle Revolution. Hier mag ik gewoon mijn mening geven
I LOVE MY JOB!
Serieus; ik heb niets tegen Pokemon, Nintendo, Wii of Mario, maar ik wil gewoon eens wat anders zien. Die Wiimote is geinig en alles, maar alleen Mario Galaxy heb ik gezien die echt op een manier gebruik maakt van de Wiimote dat ik denk: "JA! Een werkelijke toevoeging aan het game-arsenaal!"
Verder is het een gimmick, een gimmick die zich zal moeten bewijzen. En misschien dat devs werkelijk innovatief genoeg zijn om games om de Wiimote te bouwen. Maar als ze niet verder komen dan de voorspelbare dingen als een lightsabre, dan voorspel ik grote toekomst voor de classic controller.
Ik zie de Wii momenteel voornamelijk als een vervanging van m'n Cube. Ik krijg daar ook nog eens een N64, SNES, NES en Megadrive bij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je nu dan van de Wii? want Wii sports is ook voorspelbaar, en op de DS was Trauma Center in dat opzicht ook wel voorspelbaar. Toch is die laatste een fantastische game. Het maakt mij niet echt veel uit of het gebruik maakt van de vernieuwende besturing die het apparaat biedt, als de game maar tof is.
De kans op matige games is net zo groot als anders, kijk maar wat voor bagger er nu allemaal uitkomt. De Wiimote zorgt er iig voor dat developers wat meer moeten nadenken over de gamequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef moomoo het volgende:
mja, developers zullen zich in ieder geval in het begin wel gedwongen worden zo veel mogelijk gebruik te maken van de wiimote. dan heb je kans dat er matige games 'met revolutionaire besturing' uitkomen in plaats van gewoon goeie games met ouderwetse besturing. natuurlijk zullen we met de wii ook goeie games krijgen die de wiimote functies gebruiken, maar ik vrees dat devs bepaalde leuke ideeen gaan laten schieten, of ernstig veranderen(of naar een andere console brengen, indien mogelijk), omdat het geen gebruik maakt van de wiimote.
Eensch, de game industrie begint steeds meer op hollywood te lijken. Als je als fervent gamer op zoek bent naar goede games, zul je constant de pareltjes er tussenuit moeten vissen. Net zoals je dat nu moet doen als filmliefhebber.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen van de Wii-mote verwacht ik van 3rd party devs niet veel meer dan van de light-guns, dansmatten, gitaren, fightpoles en Eye-Toys. Nintendo zal wel met een paar interessante toepassingen komen, maar 3rd party devs lijken de creativiteit te ontberen die nodig is om van de Wii-mote een definitief en onweerlegbaar succes te maken.
Als je dit zou reflecteren op de DS dan klopt dit niet. In mijn ogen hebben de 3rd partys leukere dingen laten zien met de DS dan Nintendo zelf. Hier val ik weer terug op Trauma Centre en Elite Beat Agents. Hier vind ik het gebruik van het touchscreen leuker dan bij bijvoorbeeld de yoshi of kirby games.quote:Alleen van de Wii-mote verwacht ik van 3rd party devs niet veel meer dan van de light-guns, dansmatten, gitaren, fightpoles en Eye-Toys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |