je bedoelt discusiiquote:
Ja, duh, als je naar de speech van Reggie had geluisterd dan zei ie t zelfde.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
In ieder geval 1 iemand die het met me eens is dat de Wii geen Next Gen console is.
[..]
Maar goed, wat weet Iwata nou,.
Hier zitten de échte kenners.
Goed artikelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:53 schreef Tware het volgende:
http://wii.ign.com/articles/711/711370p1.html
IGN over waarom de Virtual Console zo belangrijk is..
Huh?quote:
Ach.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef EricG het volgende:
Dat stond al een paar dagen geleden op games.fok.nl
And beyond!quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef EricG het volgende:
Dat stond al een paar dagen geleden op games.fok.nl
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal niet boeiend en compleet uit zn verband gerukt.
Het is gewoon een patent voor een service waarmee je berichten kan sturen, nou, dat kan met sms, msn en xbxlv ook al.quote:
On-screen display + wiimote. Werkt het zelfde als het als touchscreen chatten in Animal Crossing op de DSquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Chatten lijkt me wel leuk op de Wii, maar dan moet er wel een toetsenbord uitkomenAnders schiet het natuurlijk niet op
![]()
Of het moet een beetje als picto-chat op de DS gaan (dan wel wat uitgebreider graag), waarbij je je Wiimote als krijtje op een schoolbord kan gebruiken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Chatten lijkt me wel leuk op de Wii, maar dan moet er wel een toetsenbord uitkomenAnders schiet het natuurlijk niet op
![]()
Pokemon Wii:quote:Wii part:
http://www.famitsu.com/game/news/200...54492,0,0.html
Shipping 4 million by the end of the year (in Japan!)
Pokemon Battle Revolution will be out a few months after Pearl/Diamond and will link with the DS game.
New games (not just the emulated stuff) on Virtual Console could also be 500-1000 yen.
Main DS-Wii connectivity will be:
- touch-screen controller
- Wii = DS station, like the shop kiosks
- DS games can be expanded via Wii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |