Die ga ik nu bekijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:41 schreef Phonebone het volgende:
Waren deze youtube filmpjes al gepost van de E3? Ik had ze zelf nog niet gezien in ieder geval.
Ze komen oorspronkelijk van Gamecube Cafe.
Elebits
Excite Truck
Super Mario Galaxy - Route 1
Super Mario Galaxy - Route 2
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Wario Ware: Smooth Moves
Wii Sports: Airplane
Wii Sports: Baseball
Als je door de ruimte vliegtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMG!!!! Dat super Mario Galaxy filmpjeWat een mooi spel! Die muziek!! ECHT!
![]()
![]()
Baseball is dan ook een saaie sport.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
wow die Baseball is saai..
Haha, oepsquote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...![]()
in het echt kun je als je geslagen hebt ook nog rennen, maar dat gebeurt hier niet. alleen slaan, en hij slaat ook nog es alles hetzelfde..quote:Op zondag 4 juni 2006 15:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Baseball is dan ook een saaie sport.
de multiplayer gamesbij de vorige monkeyballs waren wel heel leuk, het main spel minder..quote:Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef Phonebone het volgende:
Smooth Moves lijkt me echt zo geweldig als tussendoor spel. Ziet er nog gestoorder uit dan eerdere Wario Wares.![]()
Monkey Ball lijkt me dan weer enorm minder. Ik heb 't nog niet eens gespeeld en ik irriteer me nu al aan dat fall out en die eindbaas.
Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.
P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...quote:Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.
P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
Mooi leven heeft die marioquote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
ja, daarom heb ik de muntjes er ook bij gezetquote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.
inderdaad en jupquote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Goldboy het volgende:
Excite Truck lijkt echt de Fun-game te worden, is dat eigenlijk een launcher?
Nee, dat was bij SMXXX.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef speknek het volgende:
Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?
Die game wordt uiteindelijk Pilotwingsquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Cheiron het volgende:
Wii Sports airplane, is er dan ook nog een Pilotwings in ontwikkeling?
Waarom moest ik hierom grinniken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef chibibo het volgende:
Nee, dat was bij SMXXX.
Is nog niet bekend toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
Dit jaar nog, paar maandjes dus denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe lang duurt het nog voordat de Wii komt.. ik verveel me
Omdat je zelf de voorzet gaf.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef speknek het volgende:
Waarom moest ik hierom grinniken?
Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
Omdat je zelf de voorzet gaf.
Maar om toch even een serieus antwoord op je vraag te geven: bij SMW moet je aan het eind van ieder level niet op een ster mikken, maar op een balk die op en neer gaat, of een sleutelgat. Bij mijn weten werden sterren tot aan Mario64 alleen maar gebruikt voor onkwetsbaarheid.
Klopt, maar dat vind ik toch iets anders dan sterren verzamelen; temeer omdat je in Mario64 op verschillende punten niet verder kunt als je niet een bepaald aantal sterren hebt behaald.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:21 schreef speknek het volgende:
Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.
Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
Laat Roy Nintendo ('s projecten) kennen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.
PilotWings wordt een apart project afaik.
Als je op IGN zoekt naar pilotwings staat Wii Sports Airplane bovenaanquote:Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
Omdat Wii Airplane in het WiiSports totaal pakket zitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
En jij wel weer zeker?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
Daar weet jij niks van Xrenity.
bron van bronquote:This article from the upcoming Game Informer magazine focuses on the pros and cons of the development environment of the upcoming Nintendo Wii. As well as revealing the last big secret concerning hardware functionality. Here are some summarizations from that article.
-Pros-
-Inexpensive graphics development.
-Developer-friendly “camera” program
-Will support HDR lighting, normal maps, bump-mapping, nurbs rendering, and panoramically-composted depth-composited cubemappng, ray-tracing.
-Chipsets are very inexpensive although EXTREMELY powerful, WILL incorporate many aspects of the Project Reality study.
-Nintendo is providing extensive documentation to ease the incorporation of the Wii-mote.
-Cons-
-Challenging to program effectively for the Wii-mote, due to it being very new to the industry.
-Marketing to be more challenging for bigger third-party franchises due to nature of the innovative qualities.
-The development cycle to possibly equal the time cycles of PS3 and Xbox360 due to the time needed to be innovative and effectively program for the controller.
-The challenge of marketing the Wii’s controller in ads and commercial may turn third-parties away from exclusivity. (The challenge to display through ads how “playing is believing”)
-The Final Secret/minor surprises also-
-Wii will include a built-in decent resolution camera that can be used to add your face to character models and add innovation to games. These snapshots can be tweaked as well. It is still being decided whether to allow camera to record and stream video. Mention made to have this feature be a strong feature in online play.
-A wireless headset will be made available at launch.
-SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.
-A new router technology is still in development and not yet available to developers. In the final product Nintendo hopes to be able to make every Wii a sort of “Wi-Fi hotspot” with each user connecting to that user and so on. They also want to be able to allow different users to share things and are thinking about setting up a pseudo-P2P network through Connect24, where users can share content and “other things”. This means that even if you have a dial-up connection or no internet, you can still connect to Wii Connect24.
-The Wii will indeed have a PPU included in final hardware. It will have only 32MB though, which will still take a considerable amount of pressure off of other chips.
-A still-in-development simple dev tool will be made available to users through the Connect24 network. It will allow users to create a simple game in 2D or simple 3D and share it with the world. This will hopefully be available on the network by launch.
-The last big secret is the “graphics solution”. It revolves around a whole lot of non-volatile RAM (opting out of HDD support, RAM is much faster than a HDD). And a development interface that centers on a AI-controlled command-line interface. This additional tech only included in final dev kits, while most developers don’t have access to final dev kits.
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.quote:-SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.
Moet het ook niet 8GB zijn, 7GB is zo'n raar getal...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
Miss zijn het dan speciale SD kaarten, alleen voor de Revolution Wiiquote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
Een paar zijn hetzelfde, maar voor de rest is het heel anders.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
ik lees niet elk topic door. veel te veel onzin en speculatiequote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..![]()
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begintquote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wii in November in NL, believe(of begin December)
Dan komt het in Japanquote:Op maandag 5 juni 2006 00:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
Gamecube Turbo.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip
Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
Wel tof
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimotequote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
Ik moet zeggen dat Super Mario Galaxy en Metroid ook wel erg lekker speelde. Drie redenen dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Mwaaaaaaaaaa....die vond ik wat te standaard shooterig.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest. Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld
.
Heb Prime zelf ook nog steeds niet uitgespeeld, maar goed, ik speel ook zelden spellen uit tegenwoordig. En ik heb daarbij ook nog eens per ongeluk m'n save gedelete, terwijl ik al bij Ridley wasquote:IGN Wii: In Prime 3, do you lose your abilities and have to retrieve them throughout the game?
Mark Pacini No.
Bryan Walker: We did that for two games in a row. We didn't want to do it again. [Laughs]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.
Ah ok, dus je hebt meer moeite met het backtracken in 3D. Tja het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Ik had er in 't begin ook wel moeite mee, maar het gaat nu net zo 'makkelijk' als in 2D.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
Ik heb nog een extra gesealede CE schijfje met die 4 Zelda'squote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht. Maar dat heeft meer met OoT te maken.
in 5.1 DDquote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Dat varen was tof!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.![]()
De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.![]()
Ja, helaas wel. Wat een schande zeg. Die 'cutscenes' alleen al.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/j/
Wii ?
Een hele grote kans dat het voor de DS is.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.
Bronquote:"Nintendo Talks Secrets & Wii Peripherals"
Top bod at Nintendo's Japanese headquarters discusses the strategy of keeping secrets and says Nintendo will make whatever controllers for Wii that gamers demand. Plus: Animal Crossing Wii and Mario 128.
Nintendo's famous ability to keep its secrets confidential is because of a stringent security process at its Kyoto headquarters, says twenty-year veteran at the company Katsuya Eguchi. "With regards to Wii, we kept information very close... it was on a need-to-know basis", he revealed in a new video interview with Kikizo. "Those involved in development knew [only] the details they needed to know."
Top-secret information scarcely even made it to Nintendo's overseas offices: "Even within NCL, for example the speaker that's in the controller, we wanted to reveal that information at E3, so the only people who knew were the sound designer and the hardware designer, and those people who were very close to the project - people only found out on a need-to-know basis."
One of the final Wii secrets to emerge the day before E3 was a small speaker, included on the controller itself. "Having audio feedback in the player's hands is a first for games, so we're very excited about that", explaines Eguchi. "With the Wii remote in one hand and the Nunchuck in the other, and you've got the motion sensor, the accelerometer and the pointer, and having that added sound effect when your sword strikes something, it will just build on that player's experience."
"In addition to increasing that realistic feel of the game, when you're playing a multiplayer game, sometimes it's hard to tell which player you are on the screen, and that speaker could also remind the player which one they are... there are various applications."
Eguchi-san, who is working on the next Animal Crossing game, also described how another 'final secret' - the machine's sneaky standby mode that keeps Wii busy even when it's switched 'off' - will benefit the wild world of Tom Nook and co. "Through Wii Connect 24, the power on the Wii itself will still be on, except a small portion of the machine will be running, [allowing it] to communicate online. With the example of Animal Crossing, one of the things that might be possible is even while the player isn't actively playing in their town, a friend of theirs could come and visit their town and for instance leave them a letter or a gift."
"Another application might be someone could send a letter from their cellphone or from an email address on a PC to the Wii, and then the player living in the town in Animal Crossing could receive that letter." Who needs Live Anywhere, when Wii looks like it will be doing all that and let you catch butterflies at the same time...
We what the deal was going to be for users with existing Friend Codes. "There probably will be Friend Codes for the Wii version, however we're not so sure about compatibility [with previous Animal Crossing codes], so it's most likely that everyone will be using new codes."
One aspect of Wii that we're only beginning to scratch at the surface of is the potential for new controller devices and add-ons to interoperate with the Wii remote. A light-gun 'zapper' mock-up has been shown, but Eguchi explained there'll be much more on the way:
"I could give you my ideas of [Wii controller attachments] that are possible, but that might end up becoming a product, so right now I can't really say. Of course, if software calls for a light-gun, we'll make a light-gun. If the software requires a guitar, then maybe we'll make a guitar. Our number one priority is always to provide the ultimate gameplay experience, so if the game requires a peripheral, then we'll supply a peripheral. It's all about the end user's experience, and that's the top priority for us."
Eguchi is also working on Wii Sports and Wii Music, as well as Star Fox DS. But we had a burning question about a certain other Wii title confirmed last month. Is Mario Galaxy same project we've previously known as Mario 128, or a separate that has more recently been in development? "It's a different thing," said Eguchi, "Galaxy is Galaxy, and 128 was a demo - I don't know." We pushed for more detail, pointing out that Shigeru Miyamoto has spoken on record on many occasions about Mario 128 as a specific game for GameCube and then for 'Revolution', not just a GameCube tech demo from back at Spaceworld 2000. What happened?
"Better to ask Miyamoto-san about that one! Mario Galaxy will come out on Wii, and after that, I can't say that another Mario won't come out. That may turn out to be '128', or it may become a different Mario game. For now, we'll release what we've developed, and after that, it depends on what the team decides. That's when we'll think about another Mario, but at this time, we don't know." We'll bring you updates on this.
Another hot topic in the run-up to any console launch is thirdparty development. How can Nintendo make sure that thirdparties get high quality results with the controller? "Because the Wii controller is such a new device, Nintendo is of course going to have more know-how than the thirdparty developers. We're very supportive in supplying them with know-how and libraries necessary for them to create the games, and utilise he controller to its fullest."
And, agreeing with executives like Sony's Phil Harrison as well as his colleagues at Nintendo, Eguchi played down any sort of connection between the respective controllers for Wii and PlayStation 3. "There's a significant difference between the Wii controller and the PS3 controller. If we're just talking about the motion sensor, with the Wii there are two parts to the controller; each hand can move freely... but with the PS3 controller both of your hands are kind of stuck, and I get the feeling that will limit freedom of movement."
There wasn't much hesitation within the company to go with such a radical new way of playing either. "The groups that are actually developing knew how the system works and knew how much fun it is, and even those people who aren't hands-on in development, when they walk down the halls of the office and they see someone playing Tennis, they'll join right in... I approach every project with just that much more excitement."
He concluded, "I want users to experience the 'newness' - the feeling of actually being in a tennis game and actually swinging a bat in a ball field. I don't feel like I'm controlling a character within a game, I feel like I'm actually on the court swinging a tennis racquet, and I want users to experience this."
damn, hoe slechtquote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een hele grote kans dat het voor de DS is.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.
quote:http://www.gamekult.com/articles/A0000048967
It seems that his name is "Dragon Quest Monsters Joker" and that it is for Nintendo DS.
Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?quote:
Niks mis met dit stukje, maar bij kikizo let ik altijd op omdat er ooit een interview was (met Sega volgens mij) en dat was fake.quote:
Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIXquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?
Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIX
Ik blijf hopenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.
ziet er strak uitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Voor mij gewoon allebei!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Zelda is meer mijn ding denk ik, maar dit ziet er wel mooi uit!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Foei. Een echte fan haalt ze allebei bij de launch.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
Netjes!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Kan me totaal niet boeien. Ik laat hem lekker schieten.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
Like we carequote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kan me totaal niet boeien. Ik laat hem lekker schieten.
wii demo games binnen halen als je slaapt lijkt me nog een mooier vooruit zichtquote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Roi het volgende:
Wii to Download DS Demos While You Sleep
Topic: Online Gaming
Holy crap. There was a lot of speculation at E3 about what Nintendo's WiiConnect24 service -- which would let your Wii download things from Nintendo and from other gamers even when the system is turned off -- might bring. Most people just said that maybe somebody could visit your Animal Crossing town and leave you a present or whatever. Yawn.
But check this out. In a new interview with Nikkei BP, Nintendo president Satoru Iwata says that the Wii will be able to download demos of new Nintendo DS games -- Nintendo DS games! while you sleep:
I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's.
How excited am I for this? Very.
[afbeelding]
Koel.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html
Nieuwe Metroid 3 filmpje.
JAAAHAHAHAHAHAH BELIEVE!!!!11quote:Hey guys I hear the big news is coming on Thursday.
quote:WII --SUX--
Waar werken ze [Nintendo] dan aan...
Japaners zijn gewoon dikste n00bs ooit !!![]()
quote:De WII is gewoon een gamecube in een plat jasje met een infraroodzender ;-)
het lijkt me dat als de Wii iets download dat tie gewoon aan moet staan, alleen zit er een soort van wake-up WLAN ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Roi het volgende:
Wii to Download DS Demos While You Sleep
Topic: Online Gaming
Holy crap. There was a lot of speculation at E3 about what Nintendo's WiiConnect24 service -- which would let your Wii download things from Nintendo and from other gamers even when the system is turned off -- might bring. Most people just said that maybe somebody could visit your Animal Crossing town and leave you a present or whatever. Yawn.
But check this out. In a new interview with Nikkei BP, Nintendo president Satoru Iwata says that the Wii will be able to download demos of new Nintendo DS games -- Nintendo DS games! while you sleep:
I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's.
How excited am I for this? Very.
[afbeelding]
Zijn met uitstek de meest steekhoudende argumenten jegens die Wii OOITquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef BMH het volgende:
Deze vond ik net op een niet nader te noemen website:
[..]
[..]
Het lijkt mij dat dit juist net niet nodig is. Anders is een dergelijk 24 uurs verbinding onzin in mijn ogen. Aangezien de Wii met o.a. flash geheugen gaat werken verbruikt hij zeer weinig. Puur downloaden kan makkelijk als het apparaat in de "sleep" functie staat. Toch?quote:het lijkt me dat als de Wii iets download dat tie gewoon aan moet staan, alleen zit er een soort van wake-up WLAN ofzo
Dat is al bekend sinds de e3 converance. Hij gebruikt het enrgie van een fietslampje als in slaap stand en dan kan je 24 uur connected zijn. Als mensen dat nog niet weten moeten ze wat meer luisterenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat dit juist net niet nodig is. Anders is een dergelijk 24 uurs verbinding onzin in mijn ogen. Aangezien de Wii met o.a. flash geheugen gaat werken verbruikt hij zeer weinig. Puur downloaden kan makkelijk als het apparaat in de "sleep" functie staat. Toch?
Jij snapt de posts daarvoor nietquote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3553410&postcount=30
[..]
JAAAHAHAHAHAHAH BELIEVE!!!!11![]()
![]()
MEGATON!!!!
Maar goed, wat weet Iwata nou,quote:Iwata: "Nintendo is not working on a next-generation console"
Game giant president tells Japanese daily that the Wii is a lower-graphics console by choice, sheds light on online plans.
Iwata-san, leader of the Nintendans.
Though many game pundits have called the face off between the PlayStation 3, Xbox 360, and Wii the "next-generation console war," one of gaming's leading lights does not see the conflict in such terms.
"Nintendo is not working on a next-generation console," said Nintendo president Satoru Iwata in an interview with Japanese news service Nikkei Business' Tech On! spinoff. "'Next-generation' implies that the console is an extension of previous installments. We believe that extending our current line will not lead to larger markets and could possibly even lead to smaller markets."
In the Tech On! interview, Iwata further distanced the Wii from other next-gen consoles with some familiar arguments. He said the increasing complexity of gameplay has put many novices off, and that the Wii was going after said novices with an interface that "would appeal to anyone."
As proof, Iwata cited the success of the DS as a reason for the Wii controller's existence. "When Nintendo opted for the dual screens for the DS, more people were shaking their heads," he said. "Yet the market turned out favorable to the DS...I feel that this had led to more people looking upon our new [Wii] controller favorably."
Still, the decision to go with the so-called "Wii-wand" form factor was a difficult one. "Some of our staff disagreed with changing it," said Iwata. "Yet after some hands-on time with the prototypes, we knew we had a working formula."
Iwata also told Tech On! that mass appeal was the main factor behind the decision to add a speaker to the Wii-wand. "We introduced it fairly recently," he said. "Households sporting 5.1 channel speakers will certainly be able to enjoy realistic sound, yet not all homes have such audio equipment."
Potential Wii-owners will likely be most interested in Iwata's comments on WiiConnect24, the Wii's online network. Unlike Xbox Live, which makes users download demos, WiiConnect24 will automatically deliver Wii and DS demos to any connected console--presumably at the user's discretion
"Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis," explains Iwata. "This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wiis to their Nintendo DSes."
Je bent gestopt met lezen na de eerste zin van de 2e alinea?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
In ieder geval 1 iemand die het met me eens is dat de Wii geen Next Gen console is.
[..]
Maar goed, wat weet Iwata nou,.
Hier zitten de échte kenners.
Nee, juist6 daar bevestigt hij wat ik toen ook al zei.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je bent gestopt met lezen na de eerste zin van de 2e alinea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |