abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2006 @ 15:35:29 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38530433





Wii

Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen!


Controller

De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard.




Games

De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games.


Links

  • Officiële Wii-site
  • FOK!games


    Voorgaande Topics

    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92

    (OP)
  • De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 4 juni 2006 @ 15:41:06 #3
    146048 Phonebone
    Gimme Gimme Shock Treatment!
    pi_38530589
    Waren deze youtube filmpjes al gepost van de E3? Ik had ze zelf nog niet gezien in ieder geval.
    Ze komen oorspronkelijk van Gamecube Cafe.
    Elebits
    Excite Truck
    Super Mario Galaxy - Route 1
    Super Mario Galaxy - Route 2
    Super Monkey Ball: Banana Blitz
    Wario Ware: Smooth Moves
    Wii Sports: Airplane
    Wii Sports: Baseball
    Most of us assume that whatever we believe must be right.
    Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
    we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
      zondag 4 juni 2006 @ 15:41:23 #4
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_38530593
    wii
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_38530679
    wow die Baseball is saai..
    pi_38530733
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 15:41 schreef Phonebone het volgende:
    Waren deze youtube filmpjes al gepost van de E3? Ik had ze zelf nog niet gezien in ieder geval.
    Ze komen oorspronkelijk van Gamecube Cafe.
    Elebits
    Excite Truck
    Super Mario Galaxy - Route 1
    Super Mario Galaxy - Route 2
    Super Monkey Ball: Banana Blitz
    Wario Ware: Smooth Moves
    Wii Sports: Airplane
    Wii Sports: Baseball
    Die ga ik nu bekijken
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_38530931
    OMG!!!! Dat super Mario Galaxy filmpje Wat een mooi spel! Die muziek!! ECHT!
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_38530993
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef RaymanNL het volgende:
    OMG!!!! Dat super Mario Galaxy filmpje Wat een mooi spel! Die muziek!! ECHT!
    Als je door de ruimte vliegt
      zondag 4 juni 2006 @ 15:55:47 #9
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_38531031
    Houd van een lijntje.
    pi_38531151
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
    wow die Baseball is saai..
    Baseball is dan ook een saaie sport.
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
    pi_38531159
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:

    [..]

    Als je door de ruimte vliegt
    idd Wat een sfeer
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_38531178
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef Phonebone het volgende:

    [..]

    Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...
    Haha, oeps Overheen gelezen Sorry.
    pi_38531205
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 15:59 schreef Kill_em_all het volgende:

    [..]

    Baseball is dan ook een saaie sport.
    in het echt kun je als je geslagen hebt ook nog rennen, maar dat gebeurt hier niet. alleen slaan, en hij slaat ook nog es alles hetzelfde.. maar de rest is daarentegen wel cool
    pi_38531262
    !

    Elebits! Ziet er grappig uit!
      zondag 4 juni 2006 @ 16:05:34 #15
    146048 Phonebone
    Gimme Gimme Shock Treatment!
    pi_38531324
    Smooth Moves lijkt me echt zo geweldig als tussendoor spel. Ziet er nog gestoorder uit dan eerdere Wario Wares.
    Monkey Ball lijkt me dan weer enorm minder. Ik heb 't nog niet eens gespeeld en ik irriteer me nu al aan dat fall out en die eindbaas.
    Most of us assume that whatever we believe must be right.
    Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
    we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
    pi_38531413
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef Phonebone het volgende:
    Smooth Moves lijkt me echt zo geweldig als tussendoor spel. Ziet er nog gestoorder uit dan eerdere Wario Wares.
    Monkey Ball lijkt me dan weer enorm minder. Ik heb 't nog niet eens gespeeld en ik irriteer me nu al aan dat fall out en die eindbaas.
    de multiplayer gamesbij de vorige monkeyballs waren wel heel leuk, het main spel minder..

    lijkt me ook gaaf om spellen zoals Red Steel met z'n 2en co-op te spelen.
      zondag 4 juni 2006 @ 16:12:36 #17
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_38531560
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_38531768
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
    [afbeelding]
    wat een slechte tvp
      zondag 4 juni 2006 @ 16:40:57 #19
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_38532541
    Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.

    P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
      zondag 4 juni 2006 @ 16:43:38 #20
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38532610
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
    Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.

    P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
    Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_38532744
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
    Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.

    P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
    ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
      zondag 4 juni 2006 @ 16:51:42 #22
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38532883
    tvp
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      zondag 4 juni 2006 @ 16:54:48 #23
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_38532972
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:

    [..]

    ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
    Mooi leven heeft die mario
    Houd van een lijntje.
      zondag 4 juni 2006 @ 17:03:23 #24
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_38533264
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
    Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.
    Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.
      zondag 4 juni 2006 @ 17:05:06 #25
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_38533324
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
    ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
    Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
      zondag 4 juni 2006 @ 17:06:43 #26
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_38533377
    Excite Truck lijkt echt de Fun-game te worden, is dat eigenlijk een launcher?
    Gr.
    pi_38533379
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:

    [..]

    Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
    ja, daarom heb ik de muntjes er ook bij gezet
      zondag 4 juni 2006 @ 17:09:25 #28
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_38533469
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:
    Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
    Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 4 juni 2006 @ 17:09:53 #29
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38533481
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef chibibo het volgende:

    [..]

    Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.


    Stiekem ben ik de rechterhand van Shiggy
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 4 juni 2006 @ 17:11:59 #30
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_38533547
    Wii Sports airplane, is er dan ook nog een Pilotwings in ontwikkeling?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_38533582
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Goldboy het volgende:
    Excite Truck lijkt echt de Fun-game te worden, is dat eigenlijk een launcher?
    inderdaad en jup
      zondag 4 juni 2006 @ 17:15:07 #32
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_38533626
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef speknek het volgende:
    Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?
    Nee, dat was bij SMXXX.
      zondag 4 juni 2006 @ 17:16:54 #33
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_38533695
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Cheiron het volgende:
    Wii Sports airplane, is er dan ook nog een Pilotwings in ontwikkeling?
    Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      zondag 4 juni 2006 @ 17:17:23 #34
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_38533713
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef chibibo het volgende:
    Nee, dat was bij SMXXX.
    Waarom moest ik hierom grinniken?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 4 juni 2006 @ 17:17:36 #35
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38533717
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
    Is nog niet bekend toch?
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_38534375
    hoe lang duurt het nog voordat de Wii komt.. ik verveel me
      zondag 4 juni 2006 @ 17:50:07 #37
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_38534622
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef imported_sphinx het volgende:
    hoe lang duurt het nog voordat de Wii komt.. ik verveel me
    Dit jaar nog, paar maandjes dus denk ik.
      zondag 4 juni 2006 @ 18:03:58 #38
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_38534929
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef speknek het volgende:
    Waarom moest ik hierom grinniken?
    Omdat je zelf de voorzet gaf.

    Maar om toch even een serieus antwoord op je vraag te geven: bij SMW moet je aan het eind van ieder level niet op een ster mikken, maar op een balk die op en neer gaat, of een sleutelgat. Bij mijn weten werden sterren tot aan Mario64 alleen maar gebruikt voor onkwetsbaarheid.
      zondag 4 juni 2006 @ 18:08:05 #39
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_38535040
    En om gekleurde Yoshis in een keer te laten groeien in Star World
    Houd van een lijntje.
      zondag 4 juni 2006 @ 18:21:15 #40
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_38535373
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
    Omdat je zelf de voorzet gaf.

    Maar om toch even een serieus antwoord op je vraag te geven: bij SMW moet je aan het eind van ieder level niet op een ster mikken, maar op een balk die op en neer gaat, of een sleutelgat. Bij mijn weten werden sterren tot aan Mario64 alleen maar gebruikt voor onkwetsbaarheid.
    Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 4 juni 2006 @ 18:34:26 #41
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_38535716
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 18:21 schreef speknek het volgende:
    Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.
    Klopt, maar dat vind ik toch iets anders dan sterren verzamelen; temeer omdat je in Mario64 op verschillende punten niet verder kunt als je niet een bepaald aantal sterren hebt behaald.
    pi_38536237
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
    Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.

    PilotWings wordt een apart project afaik.
      zondag 4 juni 2006 @ 19:05:19 #44
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_38536505
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef Xrenity het volgende:

    [..]

    Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.

    PilotWings wordt een apart project afaik.
    Laat Roy Nintendo ('s projecten) kennen.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 4 juni 2006 @ 19:19:28 #45
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38536898
    Hoe komen jullie opeens op Pilotwings?

    Laatste keer dat ik keek, zag ik nergens een bevestiging van Pilotwings hoor.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 4 juni 2006 @ 19:20:48 #46
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_38536941
    Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_38537072
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
    Als je op IGN zoekt naar pilotwings staat Wii Sports Airplane bovenaan
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_38537111
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
    Omdat Wii Airplane in het WiiSports totaal pakket zit
      zondag 4 juni 2006 @ 19:37:18 #49
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_38537337
    Daar weet jij niks van Xrenity.
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 4 juni 2006 @ 19:39:39 #50
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38537406
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
    Daar weet jij niks van Xrenity.
    En jij wel weer zeker?
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 4 juni 2006 @ 19:43:04 #51
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_38537519
    Wario Ware ziet er tof uit
    O)))
    pi_38538208
    Ja
    pi_38539562
    Wario Ware ziet er iid ook erg tof uit
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_38539639
    Ik heb dit nog niet langs zien komen, een artikel uit de aankomende Game Informer. Misschien is het allemaal verzonnen maar zou mooi zijn als het waar is.

    Vooral het gedeelte over de simple Dev kit voor users, hier kunnen soms wel kwaliteit spelletjes uit komen. Zo blijft die virtual console altijd weer nieuwe content aanbieden.
    quote:
    This article from the upcoming Game Informer magazine focuses on the pros and cons of the development environment of the upcoming Nintendo Wii. As well as revealing the last big secret concerning hardware functionality. Here are some summarizations from that article.

    -Pros-

    -Inexpensive graphics development.

    -Developer-friendly “camera” program

    -Will support HDR lighting, normal maps, bump-mapping, nurbs rendering, and panoramically-composted depth-composited cubemappng, ray-tracing.

    -Chipsets are very inexpensive although EXTREMELY powerful, WILL incorporate many aspects of the Project Reality study.

    -Nintendo is providing extensive documentation to ease the incorporation of the Wii-mote.

    -Cons-

    -Challenging to program effectively for the Wii-mote, due to it being very new to the industry.

    -Marketing to be more challenging for bigger third-party franchises due to nature of the innovative qualities.

    -The development cycle to possibly equal the time cycles of PS3 and Xbox360 due to the time needed to be innovative and effectively program for the controller.

    -The challenge of marketing the Wii’s controller in ads and commercial may turn third-parties away from exclusivity. (The challenge to display through ads how “playing is believing”)


    -The Final Secret/minor surprises also-

    -Wii will include a built-in decent resolution camera that can be used to add your face to character models and add innovation to games. These snapshots can be tweaked as well. It is still being decided whether to allow camera to record and stream video. Mention made to have this feature be a strong feature in online play.

    -A wireless headset will be made available at launch.

    -SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.

    -A new router technology is still in development and not yet available to developers. In the final product Nintendo hopes to be able to make every Wii a sort of “Wi-Fi hotspot” with each user connecting to that user and so on. They also want to be able to allow different users to share things and are thinking about setting up a pseudo-P2P network through Connect24, where users can share content and “other things”. This means that even if you have a dial-up connection or no internet, you can still connect to Wii Connect24.

    -The Wii will indeed have a PPU included in final hardware. It will have only 32MB though, which will still take a considerable amount of pressure off of other chips.

    -A still-in-development simple dev tool will be made available to users through the Connect24 network. It will allow users to create a simple game in 2D or simple 3D and share it with the world. This will hopefully be available on the network by launch.

    -The last big secret is the “graphics solution”. It revolves around a whole lot of non-volatile RAM (opting out of HDD support, RAM is much faster than a HDD). And a development interface that centers on a AI-controlled command-line interface. This additional tech only included in final dev kits, while most developers don’t have access to final dev kits.
    bron van bron

    [ Bericht 0% gewijzigd door __aram op 04-06-2006 20:40:06 ]
      zondag 4 juni 2006 @ 20:38:05 #55
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_38539733
    Ik geloof daar echt helemaal niks van.

    Ook vrij triest dat ze Game Informer 'quoten' terwijl het desbetreffende issue niet uit is.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 4 juni 2006 @ 20:38:20 #56
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38539742
    quote:
    -SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.
    Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_38539911
    Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_38539984
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
    Moet het ook niet 8GB zijn, 7GB is zo'n raar getal...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_38540002
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
    Miss zijn het dan speciale SD kaarten, alleen voor de Revolution Wii
    #winning
    pi_38540139
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
    Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
    Een paar zijn hetzelfde, maar voor de rest is het heel anders.
    pi_38540148
    Sommige dingen zijn ook wel een beetje te optimistisch. In de laatste EGM zegt Shigeru Miyamoto ook dat ze met de prijs in overweging er niet voor gekozen hebben een camera of microfoon in de remote te stoppen.

    Al weet ik niet of het ook om een camera in de remote gaat in dit artikel.
      zondag 4 juni 2006 @ 21:44:10 #62
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38542193
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
    Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
    Nee.

    Maar dit is wel net zo ongeloofwaardig

    Ik mis alleen nog de Adult Only games
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 4 juni 2006 @ 21:45:29 #63
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_38542235
    Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      Donald Duck held zondag 4 juni 2006 @ 22:16:08 #64
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_38543315
    Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
    Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_38543484
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
    Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
    Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
    is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..
      Donald Duck held zondag 4 juni 2006 @ 22:20:47 #66
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_38543515
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:

    [..]

    is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..
    ik lees niet elk topic door. veel te veel onzin en speculatie
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zondag 4 juni 2006 @ 22:21:57 #67
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_38543566
    En terecht

    Maar het wordt gewoon weer een ouderwets goed Mario spel, dat voel ik.
    Houd van een lijntje.
      zondag 4 juni 2006 @ 22:43:45 #68
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38544532
    wordt gewoon een hele toffe game
    nu is het wachten op de magie van de wii
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_38547976
    Wii in November in NL, believe (of begin December)
    pi_38548781
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Wii in November in NL, believe (of begin December)
    Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_38551571
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 00:33 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
    Dan komt het in Japan
      maandag 5 juni 2006 @ 10:33:13 #72
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38552897
    ik hou het op begin november ,ga er ook nog vanuit dat het wereldwijd is
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_38553151
    tvp
    pi_38553788
    http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip

    Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
    Wel tof
      maandag 5 juni 2006 @ 11:42:03 #75
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38554112
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
    http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip

    Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
    Wel tof
    Gamecube Turbo.

    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      maandag 5 juni 2006 @ 11:50:55 #76
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38554337
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
    Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
    Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote .

    nu nog Zelda in HD
      maandag 5 juni 2006 @ 11:52:48 #77
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_38554377
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
    Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote .

    nu nog Zelda in HD
    Ik moet zeggen dat Super Mario Galaxy en Metroid ook wel erg lekker speelde. Drie redenen dus.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 5 juni 2006 @ 11:54:08 #78
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38554412
    Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
      maandag 5 juni 2006 @ 11:56:01 #79
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_38554466
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
    Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
    Mwaaaaaaaaaa....die vond ik wat te standaard shooterig.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 5 juni 2006 @ 11:56:51 #80
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38554486
    Het is ook meer om te kijken hoe FPS nou precies werkt op de Wii .
      maandag 5 juni 2006 @ 11:57:36 #81
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_38554504
    Metroid op de Cube was fenomenaal. Maar ik vond deel 2 al iets meer van hetzelfde, en ik ben bang dat de Wii versie nu gewoon overkill is. Of ze moeten met iets echt heel nieuws komen, maar als ik zo de beelden zag, waren zelfs de werelden redelijk gelijk.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 5 juni 2006 @ 11:58:13 #82
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_38554522
    Komt wel goed, maar dan wacht ik liever op een echte knaller.

    Ik vond persoonlijk het richten + locken + schieten van Metroid beter werken dat het richten + schieten van Red Steel. Maar dat is persoonlijk.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 5 juni 2006 @ 11:59:03 #83
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38554541
    Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest . Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld .
      maandag 5 juni 2006 @ 12:16:10 #84
    146048 Phonebone
    Gimme Gimme Shock Treatment!
    pi_38555009
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
    Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest . Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld .
    Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.

    Je raakt gelukkig in Corruption niet nog eens al je wapens/enz. kwijt
    Interview: Metroid Prime 3: Corruption
    quote:
    IGN Wii: In Prime 3, do you lose your abilities and have to retrieve them throughout the game?

    Mark Pacini No.

    Bryan Walker: We did that for two games in a row. We didn't want to do it again. [Laughs]
    Heb Prime zelf ook nog steeds niet uitgespeeld, maar goed, ik speel ook zelden spellen uit tegenwoordig. En ik heb daarbij ook nog eens per ongeluk m'n save gedelete, terwijl ik al bij Ridley was
    Most of us assume that whatever we believe must be right.
    Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
    we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:17:07 #85
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38555036
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:

    [..]

    Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.
    Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:20:32 #86
    146048 Phonebone
    Gimme Gimme Shock Treatment!
    pi_38555127
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
    Ah ok, dus je hebt meer moeite met het backtracken in 3D. Tja het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Ik had er in 't begin ook wel moeite mee, maar het gaat nu net zo 'makkelijk' als in 2D.

    Al vind ik 2D metroid ook nog steeds leuker, Prime blijft wel een van m'n favoriete cube spellen. En ik hou helemaal niet van shooters.
    Most of us assume that whatever we believe must be right.
    Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
    we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:32:26 #87
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_38555437
    Ik moet zeggen dat ik de map in Metroid Prime 2 erg overzichtelijk vond. Je wist altijd wel ongeveer waar je naartoe moest.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 5 juni 2006 @ 12:35:38 #88
    146048 Phonebone
    Gimme Gimme Shock Treatment!
    pi_38555522
    Prime 2 heb ik dan nog niet eens gespeeld. Vond 't een beetje raar om die al aan te schaffen terwijl ik nog door 1 moet spelen.
    Plus dat ik alleen maar Amerikaanse spellen heb, dus dan moet ik 'm specifiek gaan importeren.

    Hmm, maar dan kan ik Twilight Princess straks eigenlijk ook niet spele. Moet Wind Waker ook nog steeds uitspelen. Ach ja , nieuwe console, nieuw begin zullen we maar zeggen.
    Most of us assume that whatever we believe must be right.
    Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
    we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:36:55 #89
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38555554
    Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht . Maar dat heeft meer met OoT te maken.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:48:59 #90
    146048 Phonebone
    Gimme Gimme Shock Treatment!
    pi_38555847
    Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
    OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.
    De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.
    Most of us assume that whatever we believe must be right.
    Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
    we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
    pi_38556131
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
    Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht . Maar dat heeft meer met OoT te maken.
    Ik heb nog een extra gesealede CE schijfje met die 4 Zelda's
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 5 juni 2006 @ 13:16:54 #92
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_38556546
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote .

    nu nog Zelda in HD
    in 5.1 DD

    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      maandag 5 juni 2006 @ 13:19:05 #93
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_38556586
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Phonebone het volgende:
    Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
    OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.
    De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.
    Dat varen was tof!
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_38556842
    Wii?
    pi_38557218
    Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?
      maandag 5 juni 2006 @ 13:57:43 #96
    146048 Phonebone
    Gimme Gimme Shock Treatment!
    pi_38557623
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
    Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?
    Ja, helaas wel. Wat een schande zeg. Die 'cutscenes' alleen al.
    Tja, dat krijg je als je Philips aan je franchises laat zitten...
    Most of us assume that whatever we believe must be right.
    Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
    we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
      maandag 5 juni 2006 @ 13:57:48 #97
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_38557625
    TVP
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      maandag 5 juni 2006 @ 14:03:52 #98
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_38557796
    Woah, indertijd vond ik dat best mooi, maar daar heeft gewoon iemand met paint zitten hobbyen .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 5 juni 2006 @ 18:26:54 #99
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_38565455
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 5 juni 2006 @ 18:28:16 #100
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38565504
    quote:
    Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.
      maandag 5 juni 2006 @ 18:34:50 #101
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38565737
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.
    Een hele grote kans dat het voor de DS is.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_38566161
    t (K) v (k) p
    Tri State. Tri State. !
      maandag 5 juni 2006 @ 18:51:41 #103
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38566380
    quote:
    "Nintendo Talks Secrets & Wii Peripherals"

    Top bod at Nintendo's Japanese headquarters discusses the strategy of keeping secrets and says Nintendo will make whatever controllers for Wii that gamers demand. Plus: Animal Crossing Wii and Mario 128.
    Nintendo's famous ability to keep its secrets confidential is because of a stringent security process at its Kyoto headquarters, says twenty-year veteran at the company Katsuya Eguchi. "With regards to Wii, we kept information very close... it was on a need-to-know basis", he revealed in a new video interview with Kikizo. "Those involved in development knew [only] the details they needed to know."

    Top-secret information scarcely even made it to Nintendo's overseas offices: "Even within NCL, for example the speaker that's in the controller, we wanted to reveal that information at E3, so the only people who knew were the sound designer and the hardware designer, and those people who were very close to the project - people only found out on a need-to-know basis."
    One of the final Wii secrets to emerge the day before E3 was a small speaker, included on the controller itself. "Having audio feedback in the player's hands is a first for games, so we're very excited about that", explaines Eguchi. "With the Wii remote in one hand and the Nunchuck in the other, and you've got the motion sensor, the accelerometer and the pointer, and having that added sound effect when your sword strikes something, it will just build on that player's experience."
    "In addition to increasing that realistic feel of the game, when you're playing a multiplayer game, sometimes it's hard to tell which player you are on the screen, and that speaker could also remind the player which one they are... there are various applications."


    Eguchi-san, who is working on the next Animal Crossing game, also described how another 'final secret' - the machine's sneaky standby mode that keeps Wii busy even when it's switched 'off' - will benefit the wild world of Tom Nook and co. "Through Wii Connect 24, the power on the Wii itself will still be on, except a small portion of the machine will be running, [allowing it] to communicate online. With the example of Animal Crossing, one of the things that might be possible is even while the player isn't actively playing in their town, a friend of theirs could come and visit their town and for instance leave them a letter or a gift."
    "Another application might be someone could send a letter from their cellphone or from an email address on a PC to the Wii, and then the player living in the town in Animal Crossing could receive that letter." Who needs Live Anywhere, when Wii looks like it will be doing all that and let you catch butterflies at the same time...

    We what the deal was going to be for users with existing Friend Codes. "There probably will be Friend Codes for the Wii version, however we're not so sure about compatibility [with previous Animal Crossing codes], so it's most likely that everyone will be using new codes."

    One aspect of Wii that we're only beginning to scratch at the surface of is the potential for new controller devices and add-ons to interoperate with the Wii remote. A light-gun 'zapper' mock-up has been shown, but Eguchi explained there'll be much more on the way:

    "I could give you my ideas of [Wii controller attachments] that are possible, but that might end up becoming a product, so right now I can't really say. Of course, if software calls for a light-gun, we'll make a light-gun. If the software requires a guitar, then maybe we'll make a guitar. Our number one priority is always to provide the ultimate gameplay experience, so if the game requires a peripheral, then we'll supply a peripheral. It's all about the end user's experience, and that's the top priority for us."
    Eguchi is also working on Wii Sports and Wii Music, as well as Star Fox DS. But we had a burning question about a certain other Wii title confirmed last month. Is Mario Galaxy same project we've previously known as Mario 128, or a separate that has more recently been in development? "It's a different thing," said Eguchi, "Galaxy is Galaxy, and 128 was a demo - I don't know." We pushed for more detail, pointing out that Shigeru Miyamoto has spoken on record on many occasions about Mario 128 as a specific game for GameCube and then for 'Revolution', not just a GameCube tech demo from back at Spaceworld 2000. What happened?

    "Better to ask Miyamoto-san about that one! Mario Galaxy will come out on Wii, and after that, I can't say that another Mario won't come out. That may turn out to be '128', or it may become a different Mario game. For now, we'll release what we've developed, and after that, it depends on what the team decides. That's when we'll think about another Mario, but at this time, we don't know." We'll bring you updates on this.

    Another hot topic in the run-up to any console launch is thirdparty development. How can Nintendo make sure that thirdparties get high quality results with the controller? "Because the Wii controller is such a new device, Nintendo is of course going to have more know-how than the thirdparty developers. We're very supportive in supplying them with know-how and libraries necessary for them to create the games, and utilise he controller to its fullest."
    And, agreeing with executives like Sony's Phil Harrison as well as his colleagues at Nintendo, Eguchi played down any sort of connection between the respective controllers for Wii and PlayStation 3. "There's a significant difference between the Wii controller and the PS3 controller. If we're just talking about the motion sensor, with the Wii there are two parts to the controller; each hand can move freely... but with the PS3 controller both of your hands are kind of stuck, and I get the feeling that will limit freedom of movement."
    There wasn't much hesitation within the company to go with such a radical new way of playing either. "The groups that are actually developing knew how the system works and knew how much fun it is, and even those people who aren't hands-on in development, when they walk down the halls of the office and they see someone playing Tennis, they'll join right in... I approach every project with just that much more excitement."
    He concluded, "I want users to experience the 'newness' - the feeling of actually being in a tennis game and actually swinging a bat in a ball field. I don't feel like I'm controlling a character within a game, I feel like I'm actually on the court swinging a tennis racquet, and I want users to experience this."
    Bron
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      Donald Duck held maandag 5 juni 2006 @ 18:52:44 #104
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_38566412
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
    Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?
    damn, hoe slecht
    Belabberde tekenkwaliteit en zwaar overdreven handgebaren
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      maandag 5 juni 2006 @ 18:55:17 #105
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38566518
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:

    [..]

    Een hele grote kans dat het voor de DS is.
    Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.
      maandag 5 juni 2006 @ 18:56:43 #106
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38566581
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:55 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Als het een spin-off is wel. Maar DQIX komt denk ik gewoon naar de PS3.
    quote:
    http://www.gamekult.com/articles/A0000048967

    It seems that his name is "Dragon Quest Monsters Joker" and that it is for Nintendo DS.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      maandag 5 juni 2006 @ 18:57:21 #107
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38566601
    Spin off
      maandag 5 juni 2006 @ 18:58:50 #108
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_38566640
    Dragon Quest en ander Squere Enix meuk
    Houd van een lijntje.
      maandag 5 juni 2006 @ 19:27:10 #109
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_38567828
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
    Spin off
    Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Tomasso het volgende:

    [..]

    Bron
    Niks mis met dit stukje, maar bij kikizo let ik altijd op omdat er ooit een interview was (met Sega volgens mij) en dat was fake.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      maandag 5 juni 2006 @ 19:29:00 #110
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38567908
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]

    Als het op een handheld komt is het natuurlijk een spin-off. Je verwacht toch niet dat de main series op een handheld komt?
    Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIX
      maandag 5 juni 2006 @ 19:31:04 #111
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_38567991
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Uiteraard. Maar spin-offs van Square-Enix zijn sowieso klote. Ik wil gewoon DQIX
    Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      maandag 5 juni 2006 @ 19:32:13 #112
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38568030
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]

    Een aankondiging van DQIX hoef je voorlopig niet te verwachten omdat DQVIII nog recent uitkwam.
    Ik blijf hopen . En DQVIII nog toch al meer dan een jaar oud, volgens mij.
      maandag 5 juni 2006 @ 20:09:00 #114
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38569479
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
    http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html

    Nieuwe Metroid 3 filmpje.
    ziet er strak uit
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      maandag 5 juni 2006 @ 20:13:03 #115
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_38569628
    Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
    Houd van een lijntje.
      maandag 5 juni 2006 @ 20:15:05 #116
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_38569728
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
    Voor mij gewoon allebei!
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      maandag 5 juni 2006 @ 20:15:26 #117
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38569744
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
    Zelda is meer mijn ding denk ik, maar dit ziet er wel mooi uit!
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_38569917
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik was aan het twijfelen tussen Zelda en Metroid, maar het wordt denk ik toch Metroid.
    Foei. Een echte fan haalt ze allebei bij de launch.
    Als ik er maar één zou mogen kiezen, zou het toch wel Zelda worden. Daar zit ik al zo lang op te wachten en Zelda is nog altijd een tikkeltje magischer geweest dan Metroid. Metroid Prime 1 en 2 waren wel fantastisch hoor, maar een nieuwe Zelda lijkt me nog veel gaver!
    Beter een goede buur dan een slechte signatuur
      maandag 5 juni 2006 @ 21:05:02 #119
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38571737
    Dat Metroid Prime 3 filmpje

    Mijn interesse is met 300% gestegen.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      maandag 5 juni 2006 @ 21:11:10 #120
    148586 Wii
    BELIEVE!
    pi_38571941
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
    http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html

    Nieuwe Metroid 3 filmpje.
    Netjes!
    Wii
      maandag 5 juni 2006 @ 21:16:39 #121
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_38572085
    Dat Metroid filmpje ziet er echt vet uit . De oude E3 2006 footage vond ik maar niks
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 5 juni 2006 @ 21:17:16 #122
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_38572108
    Ik vind de graphics een beetje mixed bag, sommige dingen zijn heel mooi, ander weer precies hetzelfde als de NGC versie. Volgens mij hebben ze wat dingen zitten knippen en plakken uit de vorige versies.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 5 juni 2006 @ 21:18:10 #123
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38572139
    Het mooie van dit moment is dat de filmpjes die langs komen steeds mooier worden
    zo dat ik (en ook anderen) mijn liefde voor de wii echt niet meer onder stoelen of banken kunnen verschuilen
    Wii love you
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_38572846
    Wii to Download DS Demos While You Sleep
    Topic: Online Gaming
    Holy crap. There was a lot of speculation at E3 about what Nintendo's WiiConnect24 service -- which would let your Wii download things from Nintendo and from other gamers even when the system is turned off -- might bring. Most people just said that maybe somebody could visit your Animal Crossing town and leave you a present or whatever. Yawn.

    But check this out. In a new interview with Nikkei BP, Nintendo president Satoru Iwata says that the Wii will be able to download demos of new Nintendo DS games -- Nintendo DS games! while you sleep:

    I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's.


    How excited am I for this? Very.



    [ Bericht 97% gewijzigd door Roi op 05-06-2006 21:43:01 ]
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      maandag 5 juni 2006 @ 21:40:47 #125
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38573054
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
    http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html

    Nieuwe Metroid 3 filmpje.
    Kan me totaal niet boeien. Ik laat hem lekker schieten.
      maandag 5 juni 2006 @ 21:44:27 #126
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_38573199
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Kan me totaal niet boeien. Ik laat hem lekker schieten.
    Like we care
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 5 juni 2006 @ 21:58:44 #127
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38573811
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Roi het volgende:
    Wii to Download DS Demos While You Sleep
    Topic: Online Gaming
    Holy crap. There was a lot of speculation at E3 about what Nintendo's WiiConnect24 service -- which would let your Wii download things from Nintendo and from other gamers even when the system is turned off -- might bring. Most people just said that maybe somebody could visit your Animal Crossing town and leave you a present or whatever. Yawn.

    But check this out. In a new interview with Nikkei BP, Nintendo president Satoru Iwata says that the Wii will be able to download demos of new Nintendo DS games -- Nintendo DS games! while you sleep:

    I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's.


    How excited am I for this? Very.

    [afbeelding]
    wii demo games binnen halen als je slaapt lijkt me nog een mooier vooruit zicht
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      maandag 5 juni 2006 @ 22:24:31 #128
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_38574985
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Xrenity het volgende:
    http://rapidshare.de/files/22282723/metroid-1.mp4.html

    Nieuwe Metroid 3 filmpje.
    Koel.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
      maandag 5 juni 2006 @ 22:29:58 #129
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_38575213
    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3553410&postcount=30
    quote:
    Hey guys I hear the big news is coming on Thursday.
    JAAAHAHAHAHAHAH BELIEVE!!!!11 MEGATON!!!!
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      maandag 5 juni 2006 @ 22:31:07 #130
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_38575272
    Welk groot nieuws?!
      maandag 5 juni 2006 @ 22:35:00 #131
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_38575445
    Don't mind him sonny, he's delusional.
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 5 juni 2006 @ 22:36:13 #132
    148586 Wii
    BELIEVE!
    pi_38575491
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef H.Flick het volgende:
    Welk groot nieuws?!
    quote:
    "the"
    .
    Wii
      maandag 5 juni 2006 @ 22:54:16 #133
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38576133
    Niet weer een thursdayton
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      maandag 5 juni 2006 @ 22:58:12 #134
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38576304
    Deze vond ik net op een niet nader te noemen website:
    quote:
    WII --SUX--
    Waar werken ze [Nintendo] dan aan...
    Japaners zijn gewoon dikste n00bs ooit !!
    quote:
    De WII is gewoon een gamecube in een plat jasje met een infraroodzender ;-)
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      maandag 5 juni 2006 @ 23:01:10 #135
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_38576438
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Roi het volgende:
    Wii to Download DS Demos While You Sleep
    Topic: Online Gaming
    Holy crap. There was a lot of speculation at E3 about what Nintendo's WiiConnect24 service -- which would let your Wii download things from Nintendo and from other gamers even when the system is turned off -- might bring. Most people just said that maybe somebody could visit your Animal Crossing town and leave you a present or whatever. Yawn.

    But check this out. In a new interview with Nikkei BP, Nintendo president Satoru Iwata says that the Wii will be able to download demos of new Nintendo DS games -- Nintendo DS games! while you sleep:

    I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's.


    How excited am I for this? Very.

    [afbeelding]
    het lijkt me dat als de Wii iets download dat tie gewoon aan moet staan, alleen zit er een soort van wake-up WLAN ofzo

    het idee is wel erg leuk
    The line is a dot to you!
      maandag 5 juni 2006 @ 23:01:54 #136
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_38576472
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef BMH het volgende:
    Deze vond ik net op een niet nader te noemen website:
    [..]


    [..]
    Zijn met uitstek de meest steekhoudende argumenten jegens die Wii OOIT
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
      maandag 5 juni 2006 @ 23:04:07 #137
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_38576565
    quote:
    het lijkt me dat als de Wii iets download dat tie gewoon aan moet staan, alleen zit er een soort van wake-up WLAN ofzo
    Het lijkt mij dat dit juist net niet nodig is. Anders is een dergelijk 24 uurs verbinding onzin in mijn ogen. Aangezien de Wii met o.a. flash geheugen gaat werken verbruikt hij zeer weinig. Puur downloaden kan makkelijk als het apparaat in de "sleep" functie staat. Toch?
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
    pi_38580258
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Poit het volgende:
    [..]
    Het lijkt mij dat dit juist net niet nodig is. Anders is een dergelijk 24 uurs verbinding onzin in mijn ogen. Aangezien de Wii met o.a. flash geheugen gaat werken verbruikt hij zeer weinig. Puur downloaden kan makkelijk als het apparaat in de "sleep" functie staat. Toch?
    Dat is al bekend sinds de e3 converance. Hij gebruikt het enrgie van een fietslampje als in slaap stand en dan kan je 24 uur connected zijn. Als mensen dat nog niet weten moeten ze wat meer luisteren

    Verder leek mij dit alleen maar logisch aangezien je userbase van een xbox360 dit als een leuke aanwinst vonden. Op de 360 is het als je hem aan hebt staan dat ze doorgaam maar de wii doet gewoon wat hij moet doen.

    Zolang hij alleen maar de demo`s download die ik wil dan vind ik het geen verspilling van download space maar ik ga hem toch niet 24 hrs connecten.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      dinsdag 6 juni 2006 @ 03:03:04 #139
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_38581441
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      dinsdag 6 juni 2006 @ 06:43:57 #140
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_38581850
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3553410&postcount=30
    [..]

    JAAAHAHAHAHAHAH BELIEVE!!!!11 MEGATON!!!!
    Jij snapt de posts daarvoor niet
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      dinsdag 6 juni 2006 @ 09:02:43 #141
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_38582717
    In ieder geval 1 iemand die het met me eens is dat de Wii geen Next Gen console is.
    quote:
    Iwata: "Nintendo is not working on a next-generation console"
    Game giant president tells Japanese daily that the Wii is a lower-graphics console by choice, sheds light on online plans.


    Iwata-san, leader of the Nintendans.

    Though many game pundits have called the face off between the PlayStation 3, Xbox 360, and Wii the "next-generation console war," one of gaming's leading lights does not see the conflict in such terms.

    "Nintendo is not working on a next-generation console," said Nintendo president Satoru Iwata in an interview with Japanese news service Nikkei Business' Tech On! spinoff. "'Next-generation' implies that the console is an extension of previous installments. We believe that extending our current line will not lead to larger markets and could possibly even lead to smaller markets."

    In the Tech On! interview, Iwata further distanced the Wii from other next-gen consoles with some familiar arguments. He said the increasing complexity of gameplay has put many novices off, and that the Wii was going after said novices with an interface that "would appeal to anyone."

    As proof, Iwata cited the success of the DS as a reason for the Wii controller's existence. "When Nintendo opted for the dual screens for the DS, more people were shaking their heads," he said. "Yet the market turned out favorable to the DS...I feel that this had led to more people looking upon our new [Wii] controller favorably."

    Still, the decision to go with the so-called "Wii-wand" form factor was a difficult one. "Some of our staff disagreed with changing it," said Iwata. "Yet after some hands-on time with the prototypes, we knew we had a working formula."

    Iwata also told Tech On! that mass appeal was the main factor behind the decision to add a speaker to the Wii-wand. "We introduced it fairly recently," he said. "Households sporting 5.1 channel speakers will certainly be able to enjoy realistic sound, yet not all homes have such audio equipment."

    Potential Wii-owners will likely be most interested in Iwata's comments on WiiConnect24, the Wii's online network. Unlike Xbox Live, which makes users download demos, WiiConnect24 will automatically deliver Wii and DS demos to any connected console--presumably at the user's discretion

    "Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis," explains Iwata. "This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wiis to their Nintendo DSes."
    Maar goed, wat weet Iwata nou, .
    Hier zitten de échte kenners .
    -
      dinsdag 6 juni 2006 @ 09:07:47 #142
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_38582779
    Mja, op die manier zou de xbox ook nooit next-gen geweest zijn.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 10:11:23 #143
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38583822
    Je moet het niet serieus nemen.. Tis gewoon een verdediging tegen graphicshoeren.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:26:51 #144
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_38585555
    Gezeur over nextgen,ik koop gewoon de volgendegeneratieconsole genaamt wii
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_38585727
    “does the Wiimote have a mike?”
    NOA: Yep
    NOA: Or is it a speaker
    NOA: It’s a speaker
    “did you just give us a leak!!!!”
    NOA: Nope

    Lol
      Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 6 juni 2006 @ 11:38:12 #146
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_38585814
    Misschien geen next-gen, maar wel new-gen. Op dezelfde manier dat de GBA wel Next-Gen game boy was, maar de DS geen next-gen GBA.
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:39:50 #147
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_38585854
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
    In ieder geval 1 iemand die het met me eens is dat de Wii geen Next Gen console is.
    [..]

    Maar goed, wat weet Iwata nou, .
    Hier zitten de échte kenners .
    Je bent gestopt met lezen na de eerste zin van de 2e alinea?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:41:54 #148
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_38585901
    Ach face it; de wii is gewoon een opgefokte versie van de cube.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      dinsdag 6 juni 2006 @ 11:50:55 #149
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_38586145
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 11:39 schreef Cheiron het volgende:

    [..]

    Je bent gestopt met lezen na de eerste zin van de 2e alinea?
    Nee, juist6 daar bevestigt hij wat ik toen ook al zei.
    De Revo is de eerste in zijn soort..
    -
    pi_38586236
    http://wii.ign.com/articles/711/711370p1.html

    IGN over waarom de Virtual Console zo belangrijk is..
    #winning
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')