Zo te horen gebruikt de demo bestaande muziek uit de vorige Metroid Prime delen (wat overigens geen MIDI is); ik verwacht dat het uiteindelijke spel nieuwe muziek zal hebben. 'Orchestrated' muziek vind ik persoonlijk trouwens wat overrated; de mogelijkheden tot dynamiek worden er namelijk sterk door beperkt, en de geluidschips in de consoles van tegenwoordig zijn krachtig genoeg om een goed klinkend stukje muziek te produceren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef speknek het volgende:
Spoiler. Ik had trouwens gehoopt dat ze nu wel eens van midi overstapte op orchestrated..
Lijkt mij ook fake .... het is 100% recht enzo.... of het is een screen shot van een webpage... maar dat lijkt mij ook stug. maar las het wel waar is dan ziet er het er best goed uit. (voor mij mag de wii komen met GC+ grapics en dan ben ik dik tevreden) ik hoef geen geweldige graphics ik wil gave games en die heeft alleen nintendoquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:59 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Doesn't look bad guys
-edit-
Kan fake zijn omdat de plaatjes blurry zijn maar de tekst helder is..
Sonic is ook niet gemaakt voor non-gamers, maar voor de vele gamers die ook een Wii gaan kopen. Er zijn toch ook genoeg ouderen in Japan en de VS, die een DS met Brain Training hebben, terwijl een vlotte game als Metroid Prime Hunters ook in de schappen ligt. Niet bij te houden voor die doelgroep, maar een genot voor de vele, vele echte gamers die een DS bezitten!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef depax het volgende:
IK kan ook niet wachten dat hij komt. Zou hem het liefste nu al preorderen maar zal te vroeg zijn het kan wel al en niet alleen bij Bart Smit.
Overigens Sonic vind ik eigelijk veel te snel voor wat een mainstream console moet worden . Mijn moeder zou gek worden das toch jammer. Ik kon zelfs die clip niet bij houden er zal zeker toch een scheiding komen ook daar weer tussen oudere/jongere non gamers .
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Platina het volgende:
ik heb nooit begrepen waarom mensen sonic leuk vonden, zeker niet de 2d spellen. Vooruit en op A drukken wow fantastisch, en dan zo snel gaan dat je de helft niet ziet, en als je dan botst weer zo teringsloom. Nee, doe mij maar een normale platformer of racegame en geen mislukte mix.
Is toch dezelfde simpele gameplay als die de Mario games haddenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:05 schreef Platina het volgende:
Waarom zou Sonic alleen de normale gamer moeten aanspreken vanwege de snelheid?
De gameplay vind ik namelijk erg simplistich, beetje vooruitwijzen en op a drukken daar komt het toch op neer of niet?
!!??!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is toch dezelfde simpele gameplay als die de Mario games hadden![]()
Ik heb sonic rush gehad, maar veel meer dan gasgeven en je ogendichtdoen was er niet bij. Je kan leterlijk bijna het hele spel uitspelen zonder te sturen, alleen af en toe even springen. Sonic is gewoon pauper vind ik. Die snelheid zou vet zijn als je veder ook echt iets zou moeten doen en controle zou hebben, maar die heb je niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:56 schreef Poit het volgende:
Sonic was leuk omdat de snelheid je een kick geeft, ik vond het echt fantastisch om als een speldenkussen door een looping te rollen. Daarnaast kwam er natuurlijk wel wat meer bij kijken dat alleen maar naar rechts en op A drukken. Je reactiesnelheid wordt nog steeds danig op de proef gesteld bij Sonic games.
Nou.. dan ben je toch een stuk beter in het spelletje dan ik want ik heb echt verschrikkelijk veel moeite met de eindbazen en sommige levels zeker ook wel. En zoals eerder gezegd, de opbouw is in weze niet veel anders dan bij een mario spel. Ook bij Sonic heb je powerups en moet je van punt a naar punt b gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb sonic rush gehad, maar veel meer dan gasgeven en je ogendichtdoen was er niet bij. Je kan leterlijk bijna het hele spel uitspelen zonder te sturen, alleen af en toe even springen. Sonic is gewoon pauper vind ik. Die snelheid zou vet zijn als je veder ook echt iets zou moeten doen en controle zou hebben, maar die heb je niet.
Sonic Rush is dan ook kut.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb sonic rush gehad, maar veel meer dan gasgeven en je ogendichtdoen was er niet bij. Je kan leterlijk bijna het hele spel uitspelen zonder te sturen, alleen af en toe even springen. Sonic is gewoon pauper vind ik. Die snelheid zou vet zijn als je veder ook echt iets zou moeten doen en controle zou hebben, maar die heb je niet.
En Steven vond het drummen op de WIi kutquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:35 schreef Xrenity het volgende:
Gister bij Gamekings vond JJ Red Steel tof.
Dat jullie het even weten
nee,quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is toch dezelfde simpele gameplay als die de Mario games hadden![]()
Deze vind ik een stuk interessanterquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Uit de bekende 'Rumor Mill' van EGM:
Rumor Mill:
Lucasarts developing Star Wars game for the Wii (lightsaber control included).
New next-gen Battlefront coming (Pandemic not involved).
precies mijn mening over sonic games. doe mij dan maar een platformer als DKC waar je gewoon op volle snelheid kan rennen en toch genoeg tijd hebt om te reageren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Platina het volgende:
ik heb nooit begrepen waarom mensen sonic leuk vonden, zeker niet de 2d spellen. Vooruit en op A drukken wow fantastisch, en dan zo snel gaan dat je de helft niet ziet, en als je dan botst weer zo teringsloom. Nee, doe mij maar een normale platformer of racegame en geen mislukte mix.
Wat is er bij de 8/16bit spellen van Mario dan anders? Je loopt en je springt met 1 knop, alleen in een wat rustiger tempo.. Niet veel anders dan Sonic.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:04 schreef Platina het volgende:
[..]
nee,
en ik heb sonic 3 niet gespeeld nee, want bij elke game hield ik het na 10 minuten al voor gezien![]()
Niet alle spellen zijn voor iedereen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Poit het volgende:
Ja, ben het hier toch echt eens met Diablos, ik kan me goed voorstellen dat je Sonic te snel vind gaan maar daar zit juist de uitdaging in het spel. En sinds wanneer is uitdaging in een spel een negatief iets?
Wat een argumentquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:15 schreef Platina het volgende:
Dat je mario vergelijkt met sonic zegt toch al genoeg, iedere 'gamer' weet dat je mario niet kan vergelijken met sonic.
@Poit.
Uitdaging hoeft niet negatief te zijn, alleen wanneer je met je ogenknippert en vervolgens een kwart van het level hebt gehaald dan is het niet echt een uitdaging of wel. Sonic is gewoon erg simplistisch klaar.
Maar waar zit dan het verschil tussen Mario en Sonic? Begrijp me niet verkeerd, ik beleef ook meer plezier aan een Mario game dan aan een Sonic game maar voor mij is de gameplay precies hetzelfde. Of is het feit dat je in een warp pipe kan springen of in een boompje kan klimmen het grote verschil?quote:Sonic is gewoon erg simplistisch klaar.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik het best lastig vond moet ik je zeggen, toen ik het speelde.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:20 schreef Poit het volgende:
Nogmaals, ik vind het prima dat je Sonic te snel vond/vind gaan maar zeg niet dat het een "simpel" platformspel is.
Je zit dan ook in een topic over een console die gemaakt word door Nintendo he, daar moet je verwachten om fanboys tegen te komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat een argument![]()
Alleen al het stukje "iedere gamer"![]()
iedere GAMER speelde Sonic netzo graag als Mario, en alleen fanboys vinden dat je Sonic en Mario niet mag vergelijken!
Jij wil beweren dat de Mario games van de 8/16 bit geen simplistische gameplay hadden? Ik heb ze allemaal gespeeld en je deed niks anders dan vooruit drukken en springen. Dus Mario en Sonic zijn beide erg simplistisch.
Dat je Sonic niet leuk vind is iets heel anders, maar beweren dat de gameplay van Sonic meer simplistisch is dan die van Mario is gewoon onzin.
bronquote:A new list of titles heading to the Wii has shown up, and the word is that this list has made it’s way to North American retailers. While I have not seen a confirmation of the list, with all the love Ubisoft has for the Wii, I wouldn’t be surprised. I will see if I can verify this list sometime tomorrow with a mall trip.
• Blazing Angels (previously released on Xbox and Xbox 360)
• GT (racing game from the Asphalt: Urban GT series)
• Monster Trucks (brand new racing game)
• Prince of Persia
• Far Cry
Niemand claimt dat het een port word. Niet bang zijn totdat je wat officieels hoort, anders ben je alleen maar bang voor spokenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef speknek het volgende:
Far Cry zou wel leuk zijn. Alhoewel ik wel een beetje bang word voor ports van oude spellen nu
.
Mooi kan niet wachten we hebben MK:DD een beetje grijs gespeeld willen graag een nieuwe versie (andere banen voornamelijk!)quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:31 schreef BMH het volgende:
Ja hij is aangekondigd.. Precies op het moment dat ze zeiden dat ze werkten aan de volgende Nintendo console (e3 04).
Mario Kart DS!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:35 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Mooi kan niet wachten we hebben MK:DD een beetje grijs gespeeld willen graag een nieuwe versie (andere banen voornamelijk!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |