Consoles zijn bijna nooit regiovrij. Handhelds wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:19 schreef disjfa het volgende:
Ik zou erop gaan rekenen dat ze regio vrij zijn. Dus laat die japanse hentai games maar alvast komen![]()
Goeie. Er zitten in ieder geval de standaard dingen op: Control stick (links), A en B knoppen, L en R en een D-Pad. De Z-knop heeft dan nog geen plekje gevonden, maar ik neem aan dat dat 1 van die 2 knopjes is 'bovenop' de controller, tussen de L en R. De rechter stick zal waarschijnlijk de 4 C-knoppen overnemen, zoals dat ook in Majora's Mask op de Cube ging. De X en Y knoppen zullen dus geen functie hebben bij de N64.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef Hellrazor het volgende:
ik beniewd hoe de classic contoller speelt met de N64 games
volgens mij zit die er standaard al bijquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef moomoo het volgende:
neem wel aan dat er een nunchuck bij zit, die is zo standaard.
Dat is dan ook al bekend sinds 2004 ofzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:33 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij zit die er standaard al bij
toen was die controller nog niet eensch aangekondigdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is dan ook al bekend sinds 2004 ofzo
quote:Take-Two shows interest in Wii
June 9th, 2006
“The positive [aspect] for us is that we haven’t been a big player in the Nintendo platform. The reception that [the Wii] received at the E3 show is one that makes us take a real strong look at it. As we grow our sports business, there are opportunities with our sports games to extend them to the Wii system, particularly if you look at baseball, where we have an exclusive arrangement, as well as some of the other sports games that would play extremely well on the Wii product. And some of the 2K products will be, [that is,] have an opportunity on the Wii. It’s really a late ‘07, ‘08 opportunity for us, but it presents an additional revenue stream that we didn’t have before.” - Take-Two President and CEO Paul Eibeler
KOM MAAR OP MET DIE GTA!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:49 schreef Roi het volgende:
[..]
quote:
Gewoon video?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die voetballer zag er wel erg realistisch uit! Prerendered of ingame?
Ingame op de Wii.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die voetballer zag er wel erg realistisch uit! Prerendered of ingame?
Bron http://tweakers.net/nieuw(...)n-naamkeuze-Wii.htmlquote:Nintendo: geen spijt van naamkeuze Wii
Door Inge Janse - donderdag 8 juni 2006 17:50 - Bron: The Associated Press - Views: 23.103 - Permalink
Ondanks de vele kritiek op de naam van zijn nieuwste gameconsole staat Nintendo-directeur Satoru Iwata nog steeds pal achter de keuze voor Wii. Volgens Iwata stuitte de naam Game Boy oorspronkelijk ook op veel negatieve reacties, inclusief vragen of vrouwen wel met de draagbare spelcomputer mochten spelen. Niettemin is de Game Boy sinds zijn introductie in 1989 al meer dan vijftien jaar een gevestigde en populaire naam in het gamelandschap. De Nintendo-directeur is daarom van mening dat ook de kritiek op Wii snel genoeg zal omslaan naar acceptatie en waardering. 'Ik heb nooit gedacht dat de naam een probleem zou zijn. Sommige mensen hebben er momenteel een probleem mee, maar ik denk dat ze daar snel genoeg overheen groeien', aldus Iwata.
Of de houding van de criticasters echt zal omslaan na de introductie van de console zal pas aan het einde van dit jaar blijken. De Wii zal dan op moeten boksen tegen de in november gepresenteerde PlayStation 3 en de vorig jaar verschenen Xbox 360. Nintendo ziet de machines van Microsoft en Sony niet direct als concurrenten. Het bedrijf wil de Wii ten opzichte van de andere twee profileren als een creatiever en innovatiever platform met toegankelijkere spellen en een bredere doelgroep. Een belangrijk element voor de slagingskans van die aanpak is de verkoopprijs van de Wii, die nog steeds niet definitief is vastgesteld. In ieder geval claimt Nintendo dat deze niet hoger zal zijn dan 250 dollar.
quote:
GTA is niet echt een sport-gamequote:there are opportunities with our sports games to extend them to the Wii system
Kun je dan ook met Javelin de scheids doorboren?quote:
Nee, daarmee dreig je de scheidsrechter om hem te forceren een voetbal op te eten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kun je dan ook met Javelin de scheids doorboren?
Ugh olympicsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef moomoo het volgende:
tijd voor een special olympics spel op de wii.
Schaam je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:37 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb F-Zero op de cube nog geen half uur gespeeld :$
Heb je ook wel eens een Shooter met de wacom tablet gespeeld??quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Black & White op de PC speelde ik overigens met een Wacom-tablet.
Maar de Wii is geen next-gen console volgens Iwataquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:49 schreef Tain het volgende:
Weinig stemmen nog, maar wel een grappige poll op een Nederlandse PS3 pagina
Welke Next-Gen console gaat floppen?
Nintendo Wii 22,4%
PlayStation 3 43,5%
Xbox360 34,1%
Aantal stemmen: 85
Zeker netjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=105204
Pangya Golf ziet er echt geweldig uit.Alleen jammer dat het alleen offline is.
Zijn er Playstation sites? Je komt echt alleen maar xbox of Nintendo sites tegen. Ik ben nog nooit op een Playstation nieuws/fan site geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:49 schreef Tain het volgende:
Nintendo Wii 22,4%
PlayStation 3 43,5%
Xbox360 34,1%
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Zijn er Playstation sites? Je komt echt alleen maar xbox of Nintendo sites tegen. Ik ben nog nooit op een Playstation nieuws/fan site geweest.
Sowieso een poll die zinloos is. Ze gaan alle drie niet floppen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:49 schreef Tain het volgende:
Nintendo Wii 22,4%
PlayStation 3 43,5%
Xbox360 34,1%
PS3 wel, moét wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Sowieso een poll die zinloos is. Ze gaan alle drie niet floppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |