quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef ikookhier het volgende:
Sonic Wildfire
Pokemon Battle Revolution
Tja niet echt een game die goed gebruikt maakt van die Wii-mote. Het ziet er een beetje erg geforceerd uit, met het idee van we moeten iets met die controller doen. Met die tiltsensor in de ps3 controller kun je precies hetzelfde doen als wat Sega nu met de Wii-mote doet bij Sonic.quote:
Je hebt echt iets tegen de wii he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Tja niet echt een game die goed gebruikt maakt van die Wii-mote. Het ziet er een beetje erg geforceerd uit, met het idee van we moeten iets met die controller doen. Met die tiltsensor in de ps3 controller kun je precies hetzelfde doen als wat Sega nu met de Wii-mote doet bij Sonic.
Nee hoor, maar wil jij zeggen dat die Sonic goede Wii controls heeft? Ik vind gewoon dat Sega slecht gebruik maken van die Wii-mote bij Sonic.quote:
Vind de game wel gaaf lekker snel en erg mooi.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wil jij zeggen dat die Sonic goede Wii controls heeft? Ik vind gewoon dat Sega slecht gebruik maken van die Wii-mote bij Sonic.
Niet overdrijven... het is zeker geen next gen, lang niet zelfs, maar wel goed genoeg. En wie wil er nou niet worstelenquote:
O RLYquote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
Zijn er hier mensen die niet snappen dat het worstel filmpje geen wii spel is?
Sommige mensen die denken niet na en slikken alles als zoete koek....quote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
Omg!!quote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
zomg echt?quote:Op zondag 11 juni 2006 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman 4 was dus wel speelbaar op de E3Maar dan in het geheim ofzo
![]()
BIj gamekings hadden ze het er over dat ze het spel een half uur hebben gespeeldquote:
Nietquote:Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
Hey! Het was meer voor Emerica.
Wie niet, maar ja het is tmf he!quote:
Da's een compliment van jou toch? De wii-mote lijkt je immers niks.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Diablos79 het volgende:
Nee hoor, maar wil jij zeggen dat die Sonic goede Wii controls heeft? Ik vind gewoon dat Sega slecht gebruik maken van die Wii-mote bij Sonic.
Zo kun je het opvattenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's een compliment van jou toch? De wii-mote lijkt je immers niks.
Bij het zien van het filmpje dacht ik gelijk aan Kirby's Air ride op de Kubus.quote:Maar bij die Sonic voor de Wii zie ik niks bijzonders. De tilt functie zoals ze hem daar gebruiken kan ook gewoon met die PS3 joypad. Verder loop je niet eens zelf maar doet het spel dat voor jou, het enige wat je zelf doet is sturen, afremmen en springen. Van een console waarbij de nadruk zo erg op gameplay licht verwacht ik dus heel wat meer.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=141349quote:Rumours swirl on Apple Nintendo buyout
Monday 12-Jun-2006 2:49 PM Resurrected rumours make the gaming world gasp - then switch back to the World Cup again
Does Apple want to buy Nintendo? It seems unlikely to us, but that's the latest internet gossip and speculation which is being fuelled by an article over on CNET, which has re-ignited the debate.
Any evidence for such wild mutterings? Well, to be honest there's not a great deal. Last month, rumours from the US fingered LucasArts' tech director Mike Lampbell who'd apparently been switched to a secret Apple games project, which would apparently involve making iPod games. Conspiracy theorists immediately summoned the salmon of doubt to pooh-pooh this idea and speculated widely that Apple had another, bigger target in mind, namely Nintendo.
There's little doubt Apple could afford a buyout after the success of the iPod, but would it make any sense? Well due to the way the stock market works, Japanese companies are notoriously difficult and costly to target with hostile takeovers, and given the effort its put into Wii and DS it's unlikely Nintendo would sell, so maybe something else is going on?
Current conspiracy theory runs there may be some kind of deal going on with the new Mac Mini which could run Nintendo games or have Nintendo games made especially for it. With the Mac Mini being priced roughly the same as the PS3, the theorists suggest an acquisition of Nintendo would give Apple an instant 'in' into the console market with its new machine.
Seems like testing the outer limits of 'wildly speculative' to us, but certainly an interesting one to chew over on a quiet Monday afternoon.
Hmm, ik weet het niet. Wat denk jij, Tain?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:54 schreef Tain het volgende:
En nog een geruchtje
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=141349
Een overname zie ik niet snel gebeuren, eerder een samenwerkingsverbandquote:Op maandag 12 juni 2006 16:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Wat denk jij, Tain?
quote:While the picture isn't new this picture taken from Nintendo's Retail Training site does show what the layout of Wii boxart will look like.
Wist niet dat er nog n64 games werden gemaakt.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Tain het volgende:
Tony Hawk's Downhill Jam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmmz, wat me waarschijnlijker lijkt is dat de twee samenwerken. iTunes en WiiKaraoke? Lijkt me een mooie.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:54 schreef Tain het volgende:
En nog een geruchtje
[..]
Nee. Nintendo zal nooit worden overgenomen. Een samenwerkingsverband zou ik wel toejuichenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:54 schreef Tain het volgende:
En nog een geruchtje
[..]
Ik ook, zitten voor beide bedrijven veel voordelen aan.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een samenwerkingsverband zou ik wel toejuichen
Klopt, want Apple was in ieder geval al van plan om spellen uit te gaan brengenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Nintendo zal nooit worden overgenomen. Een samenwerkingsverband zou ik wel toejuichen
En leuk man, die plaatjes van TH
Wat is er met de plaatjes van TH? te lelijk voor je?quote:
Het is te confronterend.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er met de plaatjes van TH? te lelijk voor je?
Geldt dit dan ook als je je GC games er op afspeelt?!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:51 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Wii krijgt ook progressive scan & voor het eerst ook voor PAL games. WII!!!
Helaas hebben PAL games geen progressive scan support.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Geldt dit dan ook als je je GC games er op afspeelt?!
Wikipedia? Huuh?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:26 schreef Platina het volgende:
Progressive wat?
Serieus ? maar met de wii moet dit wel gaan veranderen hoop ik.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Helaas hebben PAL games geen progressive scan support.![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Helaas hebben PAL games geen progressive scan support.![]()
GC games niet dus. Balen. Ik heb mij nooit echt verdiept in het hele pal-ntsc verhaal (behalve als ik het nodig had), dus ik dacht dat het misschien hardwarematig opgepakt zou kunnen worden.quote:Wii krijgt ook progressive scan & voor het eerst ook voor PAL games
Alle DVD zijn in Progressive. Het ligt alleen aan je player, TV & kabels of je het werkelijk kunt laten weergeven.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Progressive scan ligt denk ik meer aan de hardware dan aan de games. Ik heb bijvoorbeeld een DVD-speler met Progressive scan, en die heeft geen speciale dvd's nodig. Helaas werkt deze optie niet op een oudere tv, maar veel nieuwere tv's doen dat wel.
DAAAAYUUUM die wil ik wel kopen zeg. Alleen jammer dat ie rond de $1000 is.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:47 schreef Junkie het volgende:
[[url=http://gizmodo.com/images/2006/06/shuttlex100.jpg]afbeelding][/url]
Shuttle Wii?
100 euro voor een cube was al te duur voor je, so don't get ur hopes upquote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
DAAAAYUUUM die wil ik wel kopen zeg. Alleen jammer dat ie rond de $1000 is.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
100 euro voor een cube was al te duur voor je, so don't get ur hopes up![]()
Not going to happen... Nintendo is veeeeel te duur tevens waarom verkopen als het net zo lekker gaatquote:Op maandag 12 juni 2006 16:54 schreef Tain het volgende:
En nog een geruchtje
[..]
Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Samenwerkingsverband zou leuk zijn maar zie op het moment nog geen groot voordeel daarvan. M.A.W. ik zie niet in wat voor producten deze twee bedrijven samen op de markt zouden kunnen brengen.quote:Not going to happen...
Misschien een Wiipod of een Wiiminiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
ik zie niet in wat voor producten deze twee bedrijven samen op de markt zouden kunnen brengen.
Dat zijn dus 2 dingen die je absoluut niet met een ipod hebt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef Poit het volgende:
Ja, leuke woordspelingen maar wat voor producten zie je dan voor je? Een mp3 speler met slechte accu die een nummer skipt als je met dat ding gaat schudden?
handig voor als je een scherpe bocht neemt...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef Poit het volgende:
Ik bedoel met het skippen van een nummer niet het haperen van de muziek maar het verzetten naar de volgende door middel van de bewegings sensor.(je weet wel, Wiipod) Over de slechte accu, laat ik maar zeggen dat ik er slechte ervaringen hiermee heb.
Vanwege die winst is Nintendo juist een interessant bedrijf om te kopen. Daarnaast zijn het de aandeelhouders die hier over beslissen, en niet Nintendo. Als de Nintendo-aandelen nu 50 euro per stuk waard zijn, kan Apple bijvoorbeeld 55 euro per aandeel bieden (wat overigens absurd veel zou zijn), zelfs als Nintendo zichzelf niet te koop aanbiedt; je spreekt dan van een vijandig bod. Als de meerderheid van de aandeelhouders met dit bod akkoord gaat, gaat de verkoop door.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:06 schreef MeZZiN het volgende:
Not going to happen... Nintendo is veeeeel te duur tevens waarom verkopen als het net zo lekker gaat
(nintendo is een van de weinige game bedrijven die maar 1 kwartaal in 20! jaar ofzo verlies heeft gedraaid... dus kan is wel heel klein.
geen USB.. Die zijn groter en zitten aan de achterkant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Platina het volgende:
Usb ingang en nog n andere toch? of kijk ik nu erg scheel.
Dat klepje is altijd tactisch dicht gebleven en een videouitgang aan de voorkant lijkt me wel vreemd...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:46 schreef Platina het volgende:
en we bemerken nu pas dat er nog 2 gaten meer zitten? Extra video uitgang ofziets kan dat niet mogelijk zijn. Zoals je bij de cube ook ahd voor die ene adapter voor beter beeld.
Dan konden ze de nunchuk ook draadloos maken. Maar dit doen ze niet omdat het weer een bluetooth signaal scheelt.quote:
Een camera op een console?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:12 schreef BMH het volgende:
Paar mogelijkheden: Camera, headset.... (hopelijk kan de headset gewoon aangesloten worden aan de onderkant van de wiimote (naast de nunchuck ingang).
The video you have requested is not available.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samus vs. Ridley![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pAiU9Fs9FH
anders krijg je interferentie?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan konden ze de nunchuk ook draadloos maken. Maar dit doen ze niet omdat het weer een bluetooth signaal scheelt.
bluetooth kan max 7 clients aan, dus zou je met max 3 man kunnen multiplayeren als de nunchuck gebruikt wordtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
anders krijg je interferentie?
Je meent het?!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een camera op een console?
Klinkt vreemd bekend...
Gb camera/n64 camera ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een camera op een console?
Klinkt vreemd bekend...
Bluetooth werkt met IDsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:15 schreef chibibo het volgende:
Een draadloze nunchuck is ook weer een apparaat extra waarvan de batterij op kan raken, en hoe weet je welke nunchuck bij welke wiimote hoort?
Ja precies... Dus moet je de goede nunchuck gaan zoeken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |