tja wie 't woord "terminaal" (kennelijk) al niet begrijpt, mág dit boek niet eens lezen....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Babette.Nu wil ik dat boek van Kluun dus niet meer lezen, hè!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja wie 't woord "terminaal" (kennelijk) al niet begrijpt, mág dit boek niet eens lezen....
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
ik kwam er vandaag bij toeval achter dat de zwaar geschifte moeder van één van m'n cliëntjes ook op FOK! komt......was weer eens ontzettend blij dat ik geen fotoos online heb staan!!
yep, iets van "over een man bij wiens vrouw terminale borstkanker wordt ontdekt" ofzo....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:Weet ik veel waar dat boek over gaat.
Staat op de boekomslag dan?
Hoe kom je daar achter? Zit ze over FOK! te vertellen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
ik kwam er vandaag bij toeval achter dat de zwaar geschifte moeder van één van m'n cliëntjes ook op FOK! komt......was weer eens ontzettend blij dat ik geen fotoos online heb staan!!
Oh, oké.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, iets van "over een man bij wiens vrouw terminale borstkanker wordt ontdekt" ofzo....
Google.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:48 schreef _Spook_ het volgende:
Dammit Boek en kluun ?
Gratis te downloaden op kluun.nl.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:48 schreef _Spook_ het volgende:
Dammit Boek en kluun ?
ik werd door een collega getipt op 'n weglog, en daar las ik 't fok!-verhaal vervolgensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe kom je daar achter? Zit ze over FOK! te vertellen?.
* R&P en OUD afzoekt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bupatih op 07-06-2006 09:15:21 ]Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Eerste hit:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef _Spook_ het volgende:
[..]
Ja en dan nog snap ik het niet
maar komt nog wel
quote:Komt een vrouw bij de dokter is het schaamteloze verslag van een man die in de bloei van zijn leven de terminale ziekte van zijn vrouw beleeft. Rauw, ontroerend, en steeds met humor. Een stijl die net als de diagnose als een mokerslag aankomt.
Komt een vrouw bij de dokter laat zien hoe je óók ziek kunt zijn. Tegelijkertijd is het een ode aan de liefde.
Ahquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerste hit:
http://www.uitgeverijpodium.nl/?pid=76&auteur=11
[..]![]()
fijne vriend ben jijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
HÉ GEFLIPTE MEVROUW!!!!![]()
!!!! DIT IS 'R!!! BABETTE21!!!
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Verrek, een nieuw topic.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijne vriend ben jij
geflipte mensen zijn best leuk trouwens [zolang ze geen kinderen hebben]
Babette vroeg je wat!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Verrek, een nieuw topic.
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijne vriend ben jij
geflipte mensen zijn best leuk trouwens [zolang ze geen kinderen hebben]
Welke preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????![]()
![]()
Wat doe je dan in ShowChat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...
Correctie: JIJ mag dat niet zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
En je mag geen 'vuile flikker' zeggen.Watn dat gaat hij dan serieus opvatten!
Omdat ik jullie helemaal niet begrijp en helemaal niks aan jullie verstand kan brengen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je dan in ShowChat? [afbeelding]
ik zag 'tquote:
dat doe ik voor Dizer, dan komt die eindelijk van zijn dramaqueen-imago afquote:En je mag geen 'vuile flikker' zeggen.Watn dat gaat hij dan serieus opvatten!
Oh, het antwoord is ja, maar je mag het negerenquote:
ik hoef ze maar één ding aan het verstand te brengen:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...
Ja, rustig, vrouwmens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ene
waar het woordjeerik
in voor komt
duh
Oeh. Wat een macht..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hoef ze maar één ding aan het verstand te brengen:
als ze niet meewerken, haal ik de kids uit huis
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het antwoord is ja, maar je mag het negeren.
Ik heb je niet gemaildquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....
het is namelijk algemeen bekend hier - zelfs bij newbies - dat ik mjij enkel in zéér bijzondere op msn begeef
Dus, eigenlijk gaf je een complimentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat dat zoveel mooier is.....
Erik is zo, zo.... ordinair!!
Laat ze het weten, babette!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....
het is namelijk algemeen bekend hier - zelfs bij newbies - dat ik mjij enkel in zéér bijzondere op msn begeef
welquote:
't Is maar een stukje van mijn achternaamquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure
edit: bijzondere achternaam heb je trouwens, echt heel eh.... fok!-wise
o ja, er moet natuurlijk "1 uur" voorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is maar een stukje van mijn achternaam.
Dolletjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Kom, we gaan naar pagina 2.
Zitten we al op meer dan 100 replies dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Kom, we gaan naar pagina 2.
[schizo mode]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ik zit nog steeds op pagina 1 hoor! Dus post eens door allemaal!
Oh, en waarom heb ik nog geen TTT?![]()
Wij? Altijd hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, oh, oh, wat hebben jullie het toch gezellig hier.
Zeker weten.quote:
Leer dan eerst maar eens dat het buenOs dias isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:17 schreef rena het volgende:
BUENAS DIAS![]()
![]()
Ik ga misschien naar Barcelona in November en ik ben nu al blij![]()
![]()
![]()
Airelle, wat vind jij nu van die snor?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
kluun mmm ik stond er vandaag mee in m'n handen om mee te nemen op vakantie...
Is dat niet gewoon de schaduw van een opgetrokken bovenlip?quote:
Nee, kijk de beelden er maar op naquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de schaduw van een opgetrokken bovenlip?
Volgens mij is het sowieso een manquote:
Dan is het inderdaad wel erg...quote:
Sharon daarentegen is een en al vrouwquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Sharon over Martin(a): "Daar zit weinig vrouwelijks meer aan!"
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sharon daarentegen is een en al vrouw.
Da's dubbelopquote:
Ja, hoor. Maar waarvoor?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist rena even bevredigd.
Wat eet jequote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, ze heeft eindelijk een vrijwilliger weten te vinden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij denkt gelijk weer aan sex hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ze heeft eindelijk een vrijwilliger weten te vinden?
Jij niet dan?quote:
Mag ik jouw deel danquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ze heeft eindelijk een vrijwilliger weten te vinden?
quote:
quote:
Oeh, een aparte benoemingquote:
Dag slet.quote:
Hij was tijdens zijn aangevraagde ban weer terug, onder een kloon "Je". Toen deed sven een topic openen Gebande users mochten toch niet klonen? . Paltos werd unbanned omdat hij toch geen discipline had, maar hij wilde weer een ban, ging lopen kuttenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Maar waarom?
Ja ja... spuit11 en zo..
Hallo, Zhenar.quote:
Ja maar wat heeft ie gedaan voor de 6 maanden ban? Yvonne zei dat ie dat niet zomaar kreeg zonder dat ie iets echts gaat doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij was tijdens zijn aangevraagde ban weer terug, onder een kloon "Je". Toen deed sven een topic openen Gebande users mochten toch niet klonen? . Paltos werd unbanned omdat hij toch geen discipline had, maar hij wilde weer een ban, ging lopen kutten, en yvonne deed wat yvonne doet, die gooit er meteen en joekel van een ban op.
TTTquote:
Yvonne is niet zo'n fan van zelf bans aanvragen. Toen ging Paltos maar een hoop topics openen. En daar kreeg 'ie die ban weer voor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft ie gedaan voor de 6 maanden ban? Yvonne zei dat ie dat niet zomaar kreeg zonder dat ie iets echts gaat doen
Hij gaat ons zoooo missenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Yvonne is niet zo'n fan van zelf bans aanvragen. Toe ging Paltos maar een hoop topics openen. En daar kreeg 'ie die ban weer voor.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
HÉ GEFLIPTE MEVROUW!!!!![]()
!!!! DIT IS 'R!!! BABETTE21!!!
EN HAAR ECHTE NAAM IS:Je PISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Whehehhe, kut, pis, blaasquote:
quote:
Good luck!quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:32 schreef PeRi het volgende:
Online tentamen zo, wish me luck.
Ja lucky lukequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:32 schreef PeRi het volgende:
Online tentamen zo, wish me luck.
Drie keer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef MissBliss het volgende:
Mijn blaasontsteking is weer weg.. Hoe vaak zal het nog terugkomen?![]()
Oh.quote:
Waarom heb jij weer een nieuwe accountquote:
Érg leukquote:
Bij hem is meer de vraag; waarom niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom heb jij weer een nieuwe account?
Tof!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Érg leuk!
Mooi weer, mooie stad, aardige mensen, ja echt helemaal prima.
Het bier smaakte goed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij hem is meer de vraag; waarom niet..
Hoe was het in mijn stadje?
Een vriend van mij die de zeevaartschool doet, meerde gisteren aan voor een tussenstop. Dus kwam ik 'm even opzoeken.quote:
Tof. Gezellig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een vriend van mij die de zeevaartschool doet, meerde gisteren aan voor een tussenstop. Dus kwam ik 'm even opzoeken.
Ons hotel zit vlak naast het St. Pieters plein. Dank dank!!! Een week. Nouja eigenlijk acht dagenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:55 schreef PeRi het volgende:
Hehe Rome is echt supergaaf! Hoe lang ga je? Schrijf op: Forum Romanum, Marcus bibliotheek, Victor Emmanuelle, Spaanse trappen, Vaticaanstad! Op woensdagen doet de Paus publiekelijke audiëntie, je moet wel vroeg gaan wil je een leuk plekje hebben. En ga zeker weten de Pieterskerk beklimmen van binnen! Dat uitzicht is echt geniaal.
Kan ik het niet mee oneens zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:12 schreef Svensational het volgende:
AIRELLE IS HELEMAAL WEL EEN LIEF KLEIN SCHATTIG MEISJE GELOOF HAAR!
Biatchquote:
Ik heb bewijzenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:15 schreef Airelle het volgende:
Zie niemand gelooft je Sven. Mijn imago is onkrenkbaar.
Uhu, Rome is coolquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:55 schreef PeRi het volgende:
Hehe Rome is echt supergaaf! Hoe lang ga je? Schrijf op: Forum Romanum, Marcus bibliotheek, Victor Emmanuelle, Spaanse trappen, Vaticaanstad! Op woensdagen doet de Paus publiekelijke audiëntie, je moet wel vroeg gaan wil je een leuk plekje hebben. En ga zeker weten de Pieterskerk beklimmen van binnen! Dat uitzicht is echt geniaal.
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb bewijzen!
Maar dat mag ik hier niet posten.
Airelle, toe, gedraag jequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????
EIKEL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt gewoon geen verstand van vrouwen jij!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:29 schreef Svensational het volgende:
Leuk dat donkere haar, Airelle.
Airell!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????
EIKEL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bupa ik heb je baantje overgenomenquote:Sven says:
KUTAIRELLE
Evelien | 8 t/m 15 Juni ! says:
hahahahhaaha
Sven says:
Kap met mij te verbeteren
Evelien | 8 t/m 15 Juni ! says:
maak dan geen fouten
Wat moet ik nou met vraagtekens. Iedereen heeft bij mij een aangepaste schermnaam, zo ook jij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:01 schreef Svensational het volgende:
Waarom haal je die vraagtekens weg?
Hoe doe je dat danquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met vraagtekens. Iedereen heeft bij mij een aangepaste schermnaam, zo ook jij.
Msn plus.quote:
Dan let je niet goed op bij de installatie en laat je "installeer MSN plus met sponser" aangevinkt staan. Heb ik ook 1x gehad. Gelijk hele browser overgenomen en allemaal ellendige searchbarsquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
MSN Plus verneukt mijn computer altijd
Dat weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
Oké, maar het werkt geloof ik niet met Messenger Live...
Wel dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
Oké, maar het werkt geloof ik niet met Messenger Live...
Messenger Live is veel beterquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb de "gewone" msn.
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel dus! Wat een uitvinding zeg
![]()
![]()
. Dank Airelle en XcUZ_Me
!
Ja, nogalquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Beter he, zonder sponsor?.
Nou, vertel op, wat is mijnequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met vraagtekens. Iedereen heeft bij mij een aangepaste schermnaam, zo ook jij.
BoBquote:
BoB..quote:
WTF is Paltos voor een jáár gebanned?!?quote:
Wehehehequote:
quote:
quote:
Ik heet MissBliss men...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef Svensational het volgende:
Ik heb iedereen gewoon zijn FOK!naam gegeven.
quote:
Maar ik vind ZOWIEE toffer en zulksquote:
Kijk maar uit....dadelijk moet je een blaastest doen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
! ER STAAT DUIDELIJK MISSBLISS
Oh en mn blaasje is het weer zat, dus dat wordt een leuke autorit
Gezien de PI, vast iets leuksquote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, eerder een domme vraag, denk ik.
quote:
Je hebt toch wel wat tegen Ruud Gullit gezegd???!!quote:
Waarom zou ik tegen die vent moeten pratenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat tegen Ruud Gullit gezegd???!!
Niemand zal het ooit wetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien vroeg ze wel of we haar nu een zeikerd vinden....quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien DaMart... Misschien...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien vroeg ze wel of we haar nu een zeikerd vinden....
Zij mag wel proberen om mijn paal te raken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Voetbal, het zou verboden moeten worden!
Flink hard de bal er tegenaan schoppenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij mag wel proberen om mijn paal te raken.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Flink hard de bal er tegenaan schoppen.
Volgens mijn is hij dit keer over een andere vrouw heen gegaan hoor!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Dinand Woesthoff is vandaag opnieuw vader geworden, zo, die is snel over Guusje Nederhorst heen.
Laat hem hequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Dinand Woesthoff is vandaag opnieuw vader geworden, zo, die is snel over Guusje Nederhorst heen.
Ah, moeten we medelijden met hem hebben? Nou ja, ik zal wel even een vloeitje gaan draaien.quote:
Doe dat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, moeten we medelijden met hem hebben? Nou ja, ik zal wel even een vloeitje gaan draaien.
Vatte je 'm?quote:
Aardappeltje erbij?quote:
quote:
FOK gaat sloom hier zeg... maar inderdaad een goede post, ik ben nog steeds geen goed toetsenbord in het topic tegengekomenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
pberends, negeer mijn goede posts in jouw DIG-topic eens niet!
En die van mij dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
FOK gaat sloom hier zeg... maar inderdaad een goede post, ik ben nog steeds geen goed toetsenbord in het topic tegengekomen.
Is ook bagger. Toetsen veel te veel bij elkaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die van mij dan?!!!
Ik gebruik hem al enkele jaren en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten!Hij werkt perfect!
Het enige 'niet-normale' zijn de drie functietoetsen...maar die doen het niet bij mij!![]()
![]()
Dus...ies mar vier uro!!
Je hebt gewoon te dikke vingers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Is ook bagger. Toetsen veel te veel bij elkaar.
Niemand wil met jou gezien worden, rena.quote:
Die tweede, de eerste is me te Bassie.quote:
Ik snap je grap niet, hij dóét niks anders dan topic kicken, dat deed ie in IDO ook al.quote:
Ja, hoe moet ik dat weten? Hij stond/staat erom bekend dat hij topics dóód schopt! Niet omhóóg schopt!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet, hij dóét niks anders dan topic kicken, dat deed ie in IDO ook al.
Hij doet het in SHO ook altijd, kijk maar eens naar zijn notes, er staat er wel een aantal over topickicken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat weten? Hij stond/staat erom bekend dat hij topics dóód schopt! Niet omhóóg schopt!
Ik kom toch niet in dat kut-IDO!
quote:
quote:
11 van de 12 gaan over topickicken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij doet het in SHO ook altijd, kijk maar eens naar zijn notes, er staat er wel een aantal over topickicken.
Kom kom, niemand neemt jou serieus, en dat weet je zelf ook welquote:
Ik word alleen serieus genomen als ik juist probeer om een grap te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, niemand neemt jou serieus, en dat weet je zelf ook wel.
Ook één van mijquote:
Zet het er de volgende keer even bij dan, dat het een grap is... dan neemt ook dan niemand je serieus!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word alleen serieus genomen als ik juist probeer om een grap te maken.
Dan heb ik vast ook al een boel notesquote:
Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zet het er de volgende keer even bij dan, dat het een grap is... dan neemt ook niemand je dan serieus!![]()
Wat ben je vaag vandaag.quote:
GRAPPIG DAT IK DAT NET AL TEGEN JE ZEI HEquote:
Nee, m'n piemel nou goedquote:
Je zei iets heel andersquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
GRAPPIG DAT IK DAT NET AL TEGEN JE ZEI HENA APER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPREEK ME NIET TEGEN, HOMOFIELquote:
Is niet beautifulquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Flikker op met je bold.
Neen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Flikker op met je bold.
Niet echt nee.quote:
Ga toch janken.quote:
'Niet alles kan mooi zijn,' zei een wijze vrouw ooit.quote:
En wat loop jij nou weer te hinniken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hehehe.
quote:
quote:
Dus?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, mijn kaarsje is uit aan het gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Voor eeuwigquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, mijn kaarsje is uit aan het gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |