Drie keer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef MissBliss het volgende:
Mijn blaasontsteking is weer weg.. Hoe vaak zal het nog terugkomen?![]()
Oh.quote:
Waarom heb jij weer een nieuwe accountquote:
Érg leukquote:
Bij hem is meer de vraag; waarom niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom heb jij weer een nieuwe account?
Tof!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Érg leuk!
Mooi weer, mooie stad, aardige mensen, ja echt helemaal prima.
Het bier smaakte goed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij hem is meer de vraag; waarom niet..
Hoe was het in mijn stadje?
Een vriend van mij die de zeevaartschool doet, meerde gisteren aan voor een tussenstop. Dus kwam ik 'm even opzoeken.quote:
Tof. Gezellig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een vriend van mij die de zeevaartschool doet, meerde gisteren aan voor een tussenstop. Dus kwam ik 'm even opzoeken.
Ons hotel zit vlak naast het St. Pieters plein. Dank dank!!! Een week. Nouja eigenlijk acht dagenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:55 schreef PeRi het volgende:
Hehe Rome is echt supergaaf! Hoe lang ga je? Schrijf op: Forum Romanum, Marcus bibliotheek, Victor Emmanuelle, Spaanse trappen, Vaticaanstad! Op woensdagen doet de Paus publiekelijke audiëntie, je moet wel vroeg gaan wil je een leuk plekje hebben. En ga zeker weten de Pieterskerk beklimmen van binnen! Dat uitzicht is echt geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |