tja wie 't woord "terminaal" (kennelijk) al niet begrijpt, mág dit boek niet eens lezen....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Babette.Nu wil ik dat boek van Kluun dus niet meer lezen, hè!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja wie 't woord "terminaal" (kennelijk) al niet begrijpt, mág dit boek niet eens lezen....
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
ik kwam er vandaag bij toeval achter dat de zwaar geschifte moeder van één van m'n cliëntjes ook op FOK! komt......was weer eens ontzettend blij dat ik geen fotoos online heb staan!!
yep, iets van "over een man bij wiens vrouw terminale borstkanker wordt ontdekt" ofzo....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:Weet ik veel waar dat boek over gaat.
Staat op de boekomslag dan?
Hoe kom je daar achter? Zit ze over FOK! te vertellen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
ik kwam er vandaag bij toeval achter dat de zwaar geschifte moeder van één van m'n cliëntjes ook op FOK! komt......was weer eens ontzettend blij dat ik geen fotoos online heb staan!!
Oh, oké.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, iets van "over een man bij wiens vrouw terminale borstkanker wordt ontdekt" ofzo....
Google.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:48 schreef _Spook_ het volgende:
Dammit Boek en kluun ?
Gratis te downloaden op kluun.nl.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:48 schreef _Spook_ het volgende:
Dammit Boek en kluun ?
ik werd door een collega getipt op 'n weglog, en daar las ik 't fok!-verhaal vervolgensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe kom je daar achter? Zit ze over FOK! te vertellen?.
* R&P en OUD afzoekt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bupatih op 07-06-2006 09:15:21 ]Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Eerste hit:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef _Spook_ het volgende:
[..]
Ja en dan nog snap ik het niet
maar komt nog wel
quote:Komt een vrouw bij de dokter is het schaamteloze verslag van een man die in de bloei van zijn leven de terminale ziekte van zijn vrouw beleeft. Rauw, ontroerend, en steeds met humor. Een stijl die net als de diagnose als een mokerslag aankomt.
Komt een vrouw bij de dokter laat zien hoe je óók ziek kunt zijn. Tegelijkertijd is het een ode aan de liefde.
Ahquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerste hit:
http://www.uitgeverijpodium.nl/?pid=76&auteur=11
[..]![]()
fijne vriend ben jijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
HÉ GEFLIPTE MEVROUW!!!!![]()
!!!! DIT IS 'R!!! BABETTE21!!!
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Verrek, een nieuw topic.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijne vriend ben jij
geflipte mensen zijn best leuk trouwens [zolang ze geen kinderen hebben]
Babette vroeg je wat!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Verrek, een nieuw topic.
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijne vriend ben jij
geflipte mensen zijn best leuk trouwens [zolang ze geen kinderen hebben]
Welke preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????![]()
![]()
Wat doe je dan in ShowChat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...
Correctie: JIJ mag dat niet zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
En je mag geen 'vuile flikker' zeggen.Watn dat gaat hij dan serieus opvatten!
Omdat ik jullie helemaal niet begrijp en helemaal niks aan jullie verstand kan brengen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je dan in ShowChat? [afbeelding]
ik zag 'tquote:
dat doe ik voor Dizer, dan komt die eindelijk van zijn dramaqueen-imago afquote:En je mag geen 'vuile flikker' zeggen.Watn dat gaat hij dan serieus opvatten!
Oh, het antwoord is ja, maar je mag het negerenquote:
ik hoef ze maar één ding aan het verstand te brengen:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...
Ja, rustig, vrouwmens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ene
waar het woordjeerik
in voor komt
duh
Oeh. Wat een macht..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hoef ze maar één ding aan het verstand te brengen:
als ze niet meewerken, haal ik de kids uit huis
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het antwoord is ja, maar je mag het negeren.
Ik heb je niet gemaildquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....
het is namelijk algemeen bekend hier - zelfs bij newbies - dat ik mjij enkel in zéér bijzondere op msn begeef
Dus, eigenlijk gaf je een complimentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat dat zoveel mooier is.....
Erik is zo, zo.... ordinair!!
Laat ze het weten, babette!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....
het is namelijk algemeen bekend hier - zelfs bij newbies - dat ik mjij enkel in zéér bijzondere op msn begeef
welquote:
't Is maar een stukje van mijn achternaamquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure
edit: bijzondere achternaam heb je trouwens, echt heel eh.... fok!-wise
o ja, er moet natuurlijk "1 uur" voorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is maar een stukje van mijn achternaam.
Dolletjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Kom, we gaan naar pagina 2.
Zitten we al op meer dan 100 replies dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Kom, we gaan naar pagina 2.
[schizo mode]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ik zit nog steeds op pagina 1 hoor! Dus post eens door allemaal!
Oh, en waarom heb ik nog geen TTT?![]()
Wij? Altijd hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, oh, oh, wat hebben jullie het toch gezellig hier.
Zeker weten.quote:
Leer dan eerst maar eens dat het buenOs dias isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:17 schreef rena het volgende:
BUENAS DIAS![]()
![]()
Ik ga misschien naar Barcelona in November en ik ben nu al blij![]()
![]()
![]()
Airelle, wat vind jij nu van die snor?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
kluun mmm ik stond er vandaag mee in m'n handen om mee te nemen op vakantie...
Is dat niet gewoon de schaduw van een opgetrokken bovenlip?quote:
Nee, kijk de beelden er maar op naquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de schaduw van een opgetrokken bovenlip?
Volgens mij is het sowieso een manquote:
Dan is het inderdaad wel erg...quote:
Sharon daarentegen is een en al vrouwquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Sharon over Martin(a): "Daar zit weinig vrouwelijks meer aan!"
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sharon daarentegen is een en al vrouw.
Da's dubbelopquote:
Ja, hoor. Maar waarvoor?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist rena even bevredigd.
Wat eet jequote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, ze heeft eindelijk een vrijwilliger weten te vinden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij denkt gelijk weer aan sex hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ze heeft eindelijk een vrijwilliger weten te vinden?
Jij niet dan?quote:
Mag ik jouw deel danquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ze heeft eindelijk een vrijwilliger weten te vinden?
quote:
quote:
Oeh, een aparte benoemingquote:
Dag slet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |