Die tweede, de eerste is me te Bassie.quote:
Ik snap je grap niet, hij dóét niks anders dan topic kicken, dat deed ie in IDO ook al.quote:
Ja, hoe moet ik dat weten? Hij stond/staat erom bekend dat hij topics dóód schopt! Niet omhóóg schopt!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet, hij dóét niks anders dan topic kicken, dat deed ie in IDO ook al.
Hij doet het in SHO ook altijd, kijk maar eens naar zijn notes, er staat er wel een aantal over topickicken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat weten? Hij stond/staat erom bekend dat hij topics dóód schopt! Niet omhóóg schopt!
Ik kom toch niet in dat kut-IDO!
quote:
quote:
11 van de 12 gaan over topickicken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij doet het in SHO ook altijd, kijk maar eens naar zijn notes, er staat er wel een aantal over topickicken.
Kom kom, niemand neemt jou serieus, en dat weet je zelf ook welquote:
Ik word alleen serieus genomen als ik juist probeer om een grap te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, niemand neemt jou serieus, en dat weet je zelf ook wel.
Ook één van mijquote:
Zet het er de volgende keer even bij dan, dat het een grap is... dan neemt ook dan niemand je serieus!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word alleen serieus genomen als ik juist probeer om een grap te maken.
Dan heb ik vast ook al een boel notesquote:
Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zet het er de volgende keer even bij dan, dat het een grap is... dan neemt ook niemand je dan serieus!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |