quote:
Ik heet MissBliss men...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef Svensational het volgende:
Ik heb iedereen gewoon zijn FOK!naam gegeven.
quote:
Maar ik vind ZOWIEE toffer en zulksquote:
Kijk maar uit....dadelijk moet je een blaastest doen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
! ER STAAT DUIDELIJK MISSBLISS
Oh en mn blaasje is het weer zat, dus dat wordt een leuke autorit
Gezien de PI, vast iets leuksquote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, eerder een domme vraag, denk ik.
quote:
Je hebt toch wel wat tegen Ruud Gullit gezegd???!!quote:
Waarom zou ik tegen die vent moeten pratenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat tegen Ruud Gullit gezegd???!!
Niemand zal het ooit wetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien vroeg ze wel of we haar nu een zeikerd vinden....quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien DaMart... Misschien...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien vroeg ze wel of we haar nu een zeikerd vinden....
Zij mag wel proberen om mijn paal te raken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Voetbal, het zou verboden moeten worden!
Flink hard de bal er tegenaan schoppenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij mag wel proberen om mijn paal te raken.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Flink hard de bal er tegenaan schoppen.
Volgens mijn is hij dit keer over een andere vrouw heen gegaan hoor!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Dinand Woesthoff is vandaag opnieuw vader geworden, zo, die is snel over Guusje Nederhorst heen.
Laat hem hequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Dinand Woesthoff is vandaag opnieuw vader geworden, zo, die is snel over Guusje Nederhorst heen.
Ah, moeten we medelijden met hem hebben? Nou ja, ik zal wel even een vloeitje gaan draaien.quote:
Doe dat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, moeten we medelijden met hem hebben? Nou ja, ik zal wel even een vloeitje gaan draaien.
Vatte je 'm?quote:
Aardappeltje erbij?quote:
quote:
FOK gaat sloom hier zeg... maar inderdaad een goede post, ik ben nog steeds geen goed toetsenbord in het topic tegengekomenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
pberends, negeer mijn goede posts in jouw DIG-topic eens niet!
En die van mij dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
FOK gaat sloom hier zeg... maar inderdaad een goede post, ik ben nog steeds geen goed toetsenbord in het topic tegengekomen.
Is ook bagger. Toetsen veel te veel bij elkaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die van mij dan?!!!
Ik gebruik hem al enkele jaren en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten!Hij werkt perfect!
Het enige 'niet-normale' zijn de drie functietoetsen...maar die doen het niet bij mij!![]()
![]()
Dus...ies mar vier uro!!
Je hebt gewoon te dikke vingers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Is ook bagger. Toetsen veel te veel bij elkaar.
Niemand wil met jou gezien worden, rena.quote:
Die tweede, de eerste is me te Bassie.quote:
Ik snap je grap niet, hij dóét niks anders dan topic kicken, dat deed ie in IDO ook al.quote:
Ja, hoe moet ik dat weten? Hij stond/staat erom bekend dat hij topics dóód schopt! Niet omhóóg schopt!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet, hij dóét niks anders dan topic kicken, dat deed ie in IDO ook al.
Hij doet het in SHO ook altijd, kijk maar eens naar zijn notes, er staat er wel een aantal over topickicken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat weten? Hij stond/staat erom bekend dat hij topics dóód schopt! Niet omhóóg schopt!
Ik kom toch niet in dat kut-IDO!
quote:
quote:
11 van de 12 gaan over topickicken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij doet het in SHO ook altijd, kijk maar eens naar zijn notes, er staat er wel een aantal over topickicken.
Kom kom, niemand neemt jou serieus, en dat weet je zelf ook welquote:
Ik word alleen serieus genomen als ik juist probeer om een grap te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, niemand neemt jou serieus, en dat weet je zelf ook wel.
Ook één van mijquote:
Zet het er de volgende keer even bij dan, dat het een grap is... dan neemt ook dan niemand je serieus!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word alleen serieus genomen als ik juist probeer om een grap te maken.
Dan heb ik vast ook al een boel notesquote:
Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zet het er de volgende keer even bij dan, dat het een grap is... dan neemt ook niemand je dan serieus!![]()
Wat ben je vaag vandaag.quote:
GRAPPIG DAT IK DAT NET AL TEGEN JE ZEI HEquote:
Nee, m'n piemel nou goedquote:
Je zei iets heel andersquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
GRAPPIG DAT IK DAT NET AL TEGEN JE ZEI HENA APER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPREEK ME NIET TEGEN, HOMOFIELquote:
Is niet beautifulquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Flikker op met je bold.
Neen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Flikker op met je bold.
Niet echt nee.quote:
Ga toch janken.quote:
'Niet alles kan mooi zijn,' zei een wijze vrouw ooit.quote:
En wat loop jij nou weer te hinniken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hehehe.
quote:
quote:
Dus?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, mijn kaarsje is uit aan het gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Voor eeuwigquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, mijn kaarsje is uit aan het gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |