Kan ik het niet mee oneens zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:12 schreef Svensational het volgende:
AIRELLE IS HELEMAAL WEL EEN LIEF KLEIN SCHATTIG MEISJE GELOOF HAAR!
Biatchquote:
Ik heb bewijzenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:15 schreef Airelle het volgende:
Zie niemand gelooft je Sven. Mijn imago is onkrenkbaar.
Uhu, Rome is coolquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:55 schreef PeRi het volgende:
Hehe Rome is echt supergaaf! Hoe lang ga je? Schrijf op: Forum Romanum, Marcus bibliotheek, Victor Emmanuelle, Spaanse trappen, Vaticaanstad! Op woensdagen doet de Paus publiekelijke audiëntie, je moet wel vroeg gaan wil je een leuk plekje hebben. En ga zeker weten de Pieterskerk beklimmen van binnen! Dat uitzicht is echt geniaal.
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb bewijzen!
Maar dat mag ik hier niet posten.
Airelle, toe, gedraag jequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????
EIKEL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt gewoon geen verstand van vrouwen jij!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:29 schreef Svensational het volgende:
Leuk dat donkere haar, Airelle.
Airell!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je caps heb gemaakt toen ik mezelf vingerde voor de webcam?????
EIKEL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bupa ik heb je baantje overgenomenquote:Sven says:
KUTAIRELLE
Evelien | 8 t/m 15 Juni ! says:
hahahahhaaha
Sven says:
Kap met mij te verbeteren
Evelien | 8 t/m 15 Juni ! says:
maak dan geen fouten
Wat moet ik nou met vraagtekens. Iedereen heeft bij mij een aangepaste schermnaam, zo ook jij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:01 schreef Svensational het volgende:
Waarom haal je die vraagtekens weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |