quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ¤750 gewonnen met een internetquiz, krijg er net een mailtje van![]()
![]()
!!!
Rondje van de zaak!
Whaha! Ik dacht er ook net aan!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je truc werkt! Natuurlijk heb ik geen ¤750 gewonnen
![]()
Wel duh... het is een film van Tom Cruisequote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef Svensational het volgende:
![]()
![]()
Dank je / Dank, Je!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Je het volgende:
[..]
Dat is zó ontzettend, maar echt zó ontzettend lelijk.!!
![]()
't Zijn net je huillach-PI-poppetjes.quote:
Die zit in 't archiefquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Wat is potverdikkie het centrale huislach smiley topic?
Link?quote:
Dankquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
Dat is toch logisch als het gesoept isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Check dit!
Dit is dus het hoofd van Nicole Richie gephotoshopped op het lichaam van Fajah Lourens....zeg nou zelf, het verschil is haast niet te zien! Ze lijkt best veel op Fajah...
Origineel:
[afbeelding]
Jaaaaaa, maar dat is dus het hoofd van Nicole, terwijl het net zo goed het hoofd van Fajah had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch logisch als het gesoept is?
Thanks!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Dit Was Het Nieuws begint (ned2).
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Wat een kneuzenkermis, zeg:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een kneuzenkermis, zeg:
Een vrouw met overgewicht, een hazelip, een dikke Jood, een blinde en een homo.
Oftewel: Ze lijken op elkaar.![]()
Ja ze lijken wel op elkaar maar het verschill is duidelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaaa, maar dat is dus het hoofd van Nicole, terwijl het net zo goed het hoofd van Fajah had kunnen zijn.
Oftewel: ze lijken op elkaar.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een kneuzenkermis, zeg:
Een vrouw met overgewicht, een hazelip, een dikke Jood, een blinde en een homo.
Slet.quote:
Wie?quote:
Ik, natuurlijkquote:
Ben jij een vrouwtjequote:
Na achten welquote:
Jij wel danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Oh mijn god, je kunt met jullie echt geen gesprek op normaal niveau hebben, he.
Je doet niet eens een pogingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Twee onzekere pubertjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Boerkatiet, houd je er buitenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee onzekere pubertjes.Dan krijg je dat, hè.
Hihi, je zei Boerkatiet!quote:
Lieverd, ik ben volgens mij ouder dan jijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee onzekere pubertjes.Dan krijg je dat, hè.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi, je zei Boerkatiet!
En waarom zou ik me er buiten houden?
Boerkatietquote:
Ja, und? Dan kan je geen puber meer zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:31 schreef rena het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben volgens mij ouder dan jij![]()
Ik zou je moeder kunnen zijn
![]()
![]()
Alles kan, haantje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, und? Dan kan je geen puber meer zijn?
Nee, ik ben volgens de wet een volwassenequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, und? Dan kan je geen puber meer zijn?
Mentaal gezien niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:35 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, ik ben volgens de wet een volwassene![]()
![]()
Bupatih ís eng.quote:
Het is dat je het zelf al zegtquote:
Ik ben niet menselijk, dus ik vind het erg knap van jequote:
Je hebt zo gelijkquote:
Dat wilde ik niet zeggen. Ik kom eerder uit de krochten van de hel.quote:
Oh, ik zei dat ookquote:
Sorry, mijn Wannabupa-detector ging even af.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben niet menselijk, dus ik vind het erg knap van je![]()
Erik he? Ik had altijd al een vermoedenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, mijn Wannabupa-detector ging even af.
Nee, dan gaat mijn "OMG-Er-is-hier-weer-een-gay"-dar af.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Erik he? Ik had altijd al een vermoeden![]()
Je hebt een gaydar? Zo zo...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dan gaat mijn "OMG-Er-is-hier-weer-een-gay"-dar af.
OMG ik lach me dood om je woord grapjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dan gaat mijn "OMG-Er-is-hier-weer-een-gay"-dar af.
*note zet*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:46 schreef rena het volgende:
[..]
OMG ik lach me dood om je woord grapjes![]()
![]()
Vieze vuile kut homofoob dat je er bent
Ga d**d of 30 km fietsen, jij mag de keuze maken
![]()
Jij kan een banverlenging krijgen.quote:
Kloon van gebande, hè?quote:
Dit is de mooiste dag van mijn levenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Gefeliciteerd, rena!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, Tuba laat zich op de kast jagen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, Tuba laat zich op de kast jagen.
Nu krabbel je weer terug hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, lapzwans?Dat ik rena écht een note heb gegeven.
Mijn god, jullie zijn nog simpeler en dommer dan ik dacht!
Tuurlijk, jongen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, lapzwans?Dat ik rena écht een note heb gegeven.
Mijn god, jullie zijn nog simpeler en dommer dan ik dacht!
Whehe! Hoe dan? Je kan toch niet weglopen van jezelf!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:55 schreef Je het volgende:
Bupatih. Je laat me alleen met Erik en rena.
Wie ben jij? Kutnewbie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:55 schreef Je het volgende:
Bupatih. Je laat me alleen met Erik en rena.
Erik, please.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk, jongen.
Je hebt zeker zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd.
Mensen blijven je serieus nemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Damn, ik moet hier echt mijn beroep van maken ofzo!
Tubgirl posten helpt vast.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef rena het volgende:
[..]
Nu krabbel je weer terug heAan welke eis moet ik voldoen voor een note
![]()
![]()
![]()
?
Wat een grapje/grap, Je!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef Je het volgende:
[..]
Whehe! Hoe dan? Je kan toch niet weglopen van jezelf!!1one! EINS!!1on e
Dat het nog mogelijk is verbaast en verheugt me.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erik, please.Je zet jezelf alleen nog maar méér voor schut.
Nee, dan heb ik een ban, en zo ver wil ik nou ook weer niet gaanquote:
Doe jij dat maar, door een bushokje, alsjeblieft.quote:
Áls ik je ooit een note geef, zorg ik er ook meteen voor dat je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een ban, en zo ver wil ik nou ook weer niet gaanDan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn kutpersoonlijkheid
![]()
Je dagelijkse portie irritatie zou je toch niet willen missen
![]()
Dat zou ongezond zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een ban, en zo ver wil ik nou ook weer niet gaanDan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn kutpersoonlijkheid
![]()
![]()
Dodelijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, door een bushokje, alsjeblieft.
Optieven door een bushokje. Nee, dát gaat werken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hè, je hebt me door.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehe! Waah! Ik had vandaag controle van vervoersbewijs op de bus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Recht voor een bus, onderlijf eraf gechopt, en dan langzaam doodbloeden.quote:
Ik wel. O.a. door Tom.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Je het volgende:
[..]
Paltos heeft vast wat notes.![]()
Of toch eentje, of zo?
Als het maar hard genoeg gaat, dan werkt het perfect.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Optieven door een bushokje. Nee, dát gaat werken.
Is altijd leuk, de smoesjes die ze verzinnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef Je het volgende:
[..]
Whehe! Waah! Ik had vandaag controle van vervoersbewijs op de bus.Ik hopen op mensen die zwart rijden, uiteraard. Maar iedereen had betaald. Een zwarte dag..
Of juist niet?
!1 onE!1
Geilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Recht voor een bus, onderlijf eraf gechopt, en dan langzaam doodbloeden.
Je kijkt niet goed, meisje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Is Erik nu bezig met zijn zoveelste "Ik moet mezelf nog ontdekken"-experiment, gezien het constante gebruik van de [afbeelding]-PI?
Jong, wees gewoon jezelf. [afbeelding][afbeelding]
Zeg ik dat?quote:
Gaan we mierenneuken?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef Je het volgende:
[..]
Nee, je zei (nou ja, jij!) (blijft grappig, ja!): "Je kijkt niet goed, meisje."
Bewijs het maar, en ik zal gehoorzamen.quote:
Waar is Paltos? Die heeft toch een ban!?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Ach, Erik kan het best ontkennen...hij wéét dat ik (en Paltos) gelijk heb.!
Erik is nu al enkele dagen beland in zijn "Laat ik rebels doen, misschien dat ze me dan wel mogen"-fase.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:08 schreef rena het volgende:
Erik, hou eens op met dat kutnewbieJij was het ook ooit, remember
![]()
Je weet wel wie ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar is Paltos? Die heeft toch een ban!?
Je denkt dat jeme kent, maar je hebt geen idee wat mijn plannen met de wereld zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erik is nu al enkele dagen beland in zijn "Laat ik rebels doen, misschien dat ze me dan wel mogen"-fase.
* Masseert MB's nek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nekpijn.
Nee, jeme ken ik inderdaad niet. Ik ken wel Jemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt dat jeme kent, maar je hebt geen idee wat mijn plannen met de wereld zijn.
Mwuhaha![]()
Ja. Doodsverwensingen, uitmaken voor NSB-er, zelfde reply in 200 (!) topics, de active topics vervuild met "HOI ALLEMAAL HOE GAAT HET" - elk woord een TT, een heel topic vol gemultipost, baggeren, spammen, mensen uitschelden, ...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar is Paltos? Die heeft toch een ban!?
Erik is ook nog een echte puber, en dan ook nog homo zijn, dan is het dubbelopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erik is nu al enkele dagen beland in zijn "Laat ik rebels doen, misschien dat ze me dan wel mogen"-fase.
Flutmod, een beetje kutuser zou nu in FB een topic openen dat je aan vriendjespolitiek doet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet wel wie ik bedoel.
Whehe, ik zei 'je'!!!
Doorposten onder een kloon, hoort dat er ook niet bijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Je het volgende:
[..]
Ja. Doodsverwensingen, uitmaken voor NSB-er, zelfde reply in 200 (!) topics, de active topics vervuilt met "HOI ALLEMAAL HOE GAAT HET" - elk woord een TT, een heel topic vol gemultipost, baggeren, spammen, mensen uitschelden, ...
Dank je, ik hoopte al op een vrijwilligerquote:
Nou, ga je gang, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flutmod, een beetje kutuser zou nu in FB een topic openen dat je aan vriendjespolitiek doet.
Ik vind masseren best leuk. Zolang het maar geen voeten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, ik hoopte al op een vrijwilliger
Geen probleem. Maar ik heb niet zoveel met ATB te maken, hoor. (Oké, dit was de laatste.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank, je, ik hoopte al op een vrijwilliger
Hoe komt de nekpijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aandachtshoer!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wow, die zag ik niet van mijlenver aankomen. Nee, écht niet!quote:
Doe dan gewoon een topic openen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, die zag ik niet van mijlenver aankomen. Nee, écht niet!
Open nou maar gewoon een FB-topic. Of houd je muil.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, die zag ik niet van mijlenver aankomen. Nee, écht niet!
Of jij doet het, want dat is pas echt spannend.quote:
quote:
Euh.. Oké dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of jij doet het, want dat is pas echt spannend.
Dat zou jij wel willen, hè.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open nou maar gewoon een FB-topic. Of houd je muil.
Nou...wat zei ze?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Damn, ik ben écht een tof en vredelievend mens!Zhenar heeft gelijk!
Ik heb het gewoon met haar uitgepraat op die typische, Bupatiaanse, volwassen manier!quote:
nou, dan zou het dus verspilde moeite zijn geweest als ik het wel gedaan had.quote:
Nou, leuk en vriendelijk en zo..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon met haar uitgepraat op die typische, Bupatiaanse, volwassen manier!
Misschien boeit het de FA's wél! Waag je kans.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nou, dan zou het dus verspilde moeite zijn geweest als ik het wel gedaan had.
Ach, ja. Het leuke was geweest. Dan is het ook wel zo netjes om het daarna uit te praten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:20 schreef Je het volgende:
[..]
Nou, leuk en vriendelijk en zo..! Maar een beetje saai.
![]()
Tempting... but no.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Je het volgende:
[..]
Misschien boeit het de FA's wél! Waag je kans.![]()
Post maar!quote:
Je hoeft je eigen trauma's hier niet te projecteren op iemand andersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post maar! [afbeelding]
Oh nee, want dan haal je ze na 2 minuten weer snel weg, omdat drie andere users er niet gecharmeerd van zijn en het niet sexy en gewaagd vinden.
Pff, dat leuke had ik gemist.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ja. Het leuke was geweest. Dan is het ook wel zo netjes om het daarna uit te praten.
Zij blij, ik blij.
Whehehehehehehe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post maar! [afbeelding]
Oh nee, want dan haal je ze na 2 minuten weer snel weg, omdat drie andere users er niet gecharmeerd van zijn en ze het niet sexy en gewaagd vinden.
Euh, die mag je uitleggen, als je durft.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen trauma's hier niet te projecteren op iemand anders.
Ok, ik durf niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh, die mag je uitleggen, als je durft.
Eén: ik heb geen trauma's.
Twee: ik was niet diegene die wat hierboven staat beschreven daadwerkelijk deed.
Oprah-wannabe.
Je weet er een leuke draai aan te geven, dat moet ik je nageven. Maar je weet net zo goed als ik dat je op dat moment gewoon écht pissed was vanwege die paar reacties.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:25 schreef rena het volgende:
[..]
Whehehehehehehe.Op die manier krijg je nou weer aandacht omdat iedereen dan gaat gillen dat je ze weer terug moet posten en bla bla bla [afbeelding], ik raad het je aan, op die manier krijg je aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht. [afbeelding]
Mietjequote:
En wéér scoort Bupa tegen De Simpele Mens.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet er een leuke draai aan te geven, dat moet ik je nageven. Maar je weet net zo goed als ik dat je op dat moment gewoon écht pissed was vanwege die paar reacties.
Ik ben ook echt een lastige om bij te scorenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wéér scoort Bupa tegen De Simpele Mens.
Die van Bupaquote:
Dat leuke was lopen 'kloten' op haar weblog.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:24 schreef Je het volgende:
[..]
Pff, dat leuke had ik gemist.Je deed het trouwens alleen omdat je mod bent! Dat uitpraten dan!
Want eigenlijk ben je een gewetenloze lul!
Niet dat je iets gedaan hebt tegen die Kaat...
Nee, eigenlijk is je maar saai.Of lief, natuurlijk.
![]()
Maar saai is niet gelijk aan lief!Je is niet saai!
Pff..Je bent te laat.. Bupa had iets van: "Whehe! Ik had hem maanden in mijn fotoboek staan! Had je maar wat sneller moeten zijn! Nu post ik geen foto's meer omdat andijvie/appel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef PeRi het volgende:
Ik zie 'm nergens.
Ik voel 'mquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef PeRi het volgende:
Ik zie 'm nergens.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind masseren best leuk. Zolang het maar geen voeten zijn..
Huh?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:14 schreef Je het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar ik heb niet zoveel met ATB te maken, hoor. (Oké, dit was de laatste.)
Vermoeidheidquote:
Wel geluktquote:
Je hebt 'm ooit afgehakt en gebruikt 'm als speeltje?quote:
Komaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat leuke was lopen 'kloten' op haar weblog.
En nee, ik praatte het niet uit, omdat ik mod ben. Maar omdat ze het een beetje té serieus namen. (En om dat wát er op een gegeven moment gebeurde niet echt mijn bedoeling was) En wie ben ik om hun verdere leventje te verkloten?
Ik kán het wel, maar het is nergens voor nodig. Ik heb het goed gepraat, mijn excuses aangeboden en zij zijn blijer dan ooit.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ah, je kunt je nek weer vrij bewegen. Mooi zo.
Zo ziek ben (zelfs) ik niet. Misschien een van jou zieke fantasien?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt 'm ooit afgehakt en gebruikt 'm als speeltje?
Half zeven 's ochtends of half zeven 's avonds?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Huh?
[..]
VermoeidheidOm half 7 gaan slapen is ok en RSI denk ik
[..]
Wel gelukt
Niet vandaag, niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef rena het volgende:
[..]
Zo ziek ben (zelfs) ik niet. Misschien een van jou zieke fantasieën?![]()
Ach, rena! Kom op, zeg!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:27 schreef rena het volgende:
[..]Echt niet, en dit keer lieg ik een keer niet
Ik geef niet zo veel om wat andere mensen vinden
![]()
[/slachtofferrol]quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een lastige om bij te scoren.
Whehehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mn rechterarm is vooral het probleemquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Huh, dat schuingedrukte en 'Komaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:30 schreef Je het volgende:
[..]
Komaan.! Maar ja, ik zou het ook doen, hoor.
Maar ik bén toch ook het slachtofferquote:
Je hebt gisteren gewoon teveel ijzer gepompt in de sportschool.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn rechterarm is vooral het probleem
Kan echt bijna niet meer typenzomaar ineens
Goed zo!quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je rukt te veel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn rechterarm is vooral het probleem
Morgen welquote:
Misschien, ja.quote:
Alsof er mensen zijn die zich zo zouden laten beïnvloeden door wat 'stom gedoe' op hun dierbare weblog!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh, dat schuingedrukte en 'Komaan.' snap ik niet!
Of wat anders gepomptquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Je het volgende:
[..]
Je hebt gisteren gewoon teveel ijzer gepompt in de sportschool.![]()
Nou ja, aan de reacties te zien wel dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Je het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die zich zo zouden laten beïnvloeden door wat 'stom gedoe' op hun dierbare weblog!(Oké, het antwoord is waarschijnlijk:'Mja, toch wel.")
Je geilt op Bupa he?quote:
Ja, maar ik wil zo graag 'Big, Buff & Beautiful' zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Je het volgende:
[..]
Je hebt gisteren gewoon teveel ijzer gepompt in de sportschool.![]()
Jij weet helemaal niet hoe vaak ik rukquote:
Te vaak. Als meerdere mensen (quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe vaak ik ruk
Uuuuuuh, zíj wel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Je het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die zich zo zouden laten beïnvloeden door wat 'stom gedoe' op hun dierbare weblog!(Oké, het antwoord is waarschijnlijk:'Mja, toch wel.")
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar ik wil zo graag 'Big, Buff & Beautiful' zijn
Oh, ja.quote:Jij weet helemaal niet hoe vaak ik ruk
Ik keur het af.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen. Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Ja, ik heb ook de sterren van de hemel geneukt, daar zal het wel aan liggen.quote:
Ik hoop het niet zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Slet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook de sterren van de hemel geneukt, daar zal het wel aan liggen.
Het was in ieder geval vermakelijker dan een Erik of een rena, dus het is goedgekeurd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
MB de seksgodin.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook de sterren van de hemel geneukt, daar zal het wel aan liggen.
2 keer.quote:
ZAT IK JOU TE QUOTEN???? NEE HEquote:
quote:
Een vink is geen musquote:
Ik kan niet anders, vraag maar aan Bupatih, of Paltos' kloon, of Svensational.quote:
Gekheid, de horizon is scheefquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om de gemoederen wat te bedaren, een rustgevend plaatje van de prachtigezonsondergang
van vanavond!
[afbeelding]
Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om de gemoederen wat te bedaren, een rustgevend plaatje van de prachtigezonsondergang
van vanavond!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
van vanavond!
[afbeelding]
Ik ben het een keer met je eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ook mooi om te zien hoe jij met één post al een hoger niveau behaalt dan Erik in dit hele topic.
Is een drol de moeite waard om terug te duwen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Behoorlijk.quote:
Bolling is niet hetzelfde als scheef.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja duh, de wereld is rond gekkie! Dus dan heeft de horizon ook wat bolling he!![]()
![]()
Lees enkel mijn posts en je bent weer bij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Het begin van de bolling is toch scheef?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bolling is niet hetzelfde als scheef.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bolling is niet hetzelfde als scheef.
quote:
Maar mijn posts hebben altijd een hoog niveau!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi om te zien.
En ook mooi om te zien hoe jij met één post al een hoger niveau behaalt dan Erik in dit hele topic.
Als jij rechtop staat, dan is er wel sprake van bolling, maar aan twee kanten, dus "zakt" ze horizon misschien wat af zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begin van de bolling is toch scheef?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, alcohol helpt tegen pijn.
Of een foutje van moeder natuur!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij rechtop staat, dan is er wel sprake van bolling, maar aan twee kanten, dus "zakt" ze horizon misschien wat af zowel links als rechts.
Maar een scheve horizon wijst op een scheef camerastandpunt.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Bij gebrek aan wijn een soort passoa-jus-achtig mixje... Maar het helptquote:
Ja, dat zou natuurlijk kunnen.quote:
Ik heb vruchtensapquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij gebrek aan wijn een soort passoa-jus-achtig mixje... Maar het helpt
Geen seks en geen drank... Ik heb best medelijden met jequote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open nou maar gewoon een FB-topic. Of houd je muil.
Ging jij niet leren?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Ja, zielig hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen seks en geen drank... Ik heb best medelijden met je
Had nou 'Ging je niet leren' gezegd...dan was het nog grappig/dubbelzinnig geweest.quote:
Tja, Erik durfde nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Sven klikspaan.
Ik vind het wel een goede actiequote:
quote:
Daarom. Kutuser.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flutmod, een beetje kutuser zou nu in FB een topic openen dat je aan vriendjespolitiek doet.
Van wie?quote:
Je is slapen, Jump.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Die leest het morgen wel }:P >(quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, zielig heDaar gaat mijn rock 'n roll leven
![]()
En geniet er van he! Laat je vannacht ook even nemen voor mijquote:
quote:
Waarom moest je eigenlijk laatst van Jump naar achter de schermen, in verband met die smileys?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Wordt tijd, Jump!
Schop die Breuls eens wakker.
Gaat je niks aan, doerak!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk laatst van Jump naar achter de schermen, in verband met die smileys?
Ah, please, vertel.quote:
Sorry dat ik het vroeg, blaag.quote:
*Geniet*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
En geniet er van he! Laat je vannacht ook even nemen voor mij![]()
![]()
10 minuten kick![]()
Ze worden geimplanteerd?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
De post van Jump vertelde al meer dan genoeg.
He, dat is nou kutquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*Geniet*
En vannacht geen seks ben ik bang
Whehe!quote:Beste Bupatih,
Via een zoekactie op Google kwam ik terecht bij jouw topic over bekende tv-duo's. Hoewel sommige plaatjes het niet meer deden, moest ik erg lachen om je creativeit. Zou ik misschien enkele 'duo's' mogen gebruiken in mijn nieuwe programma Ons Kent Os, dat in augustus start op Talpa? Ik heb reeds vernomen dat jij ooit een verontwaardigd mailtje naar de redactie van 'Thuis' hebt gestuurd, vandaar dat ik het je nu op deze manier vraag.
Je kunt me bereiken via dit e-mailadres:
******@talpa.tv
Met vriendelijke groeten,
Jack Spijkerman
------------
Talpa TV B.V.
Postbus 154
1250 AD Laren
Telefoon: 035 -533 33 33
Fax: 035 -533 33 34
------------
Je wilt de TT halen van het volgende deel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
OMG! WTF! BBQ!!![]()
![]()
!!!
!!
Ik check weer eens mijn bupatih @ gmail -adresje, zie ik opeens een mailtje van Talpa!![]()
![]()
!!!
[..]
Whehe!![]()
![]()
Dat is hetzelfde topic waar Gordon toen die grappen van had gejat in zijn kutprogramma op Talpa.
> Thuis
Zal ik het doen?Maar dan ga ik wel vragen of hij mijn naam (én fok.nl) 10x keer noemt in zijn kutprogramma.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
OMG! WTF! BBQ!!![]()
![]()
!!!
!!
Ik check weer eens mijn bupatih @ gmail -adresje, zie ik opeens een mailtje van Talpa!![]()
![]()
!!!
[..]
Whehe!![]()
![]()
Dat is hetzelfde topic waar Gordon toen die grappen van had gejat in zijn kutprogramma op Talpa.
> Thuis
Zal ik het doen?Maar dan ga ik wel vragen of hij mijn naam (én fok.nl) 10x keer noemt in zijn kutprogramma.
quote:Mijn boterham met chocoladepaste viel terstond uit mijn mond bij het aanschouwen van jullie koddig bedoelde programma 'Thuis'
Scherp!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt de TT halen van het volgende deel?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
OMG! WTF! BBQ!!![]()
![]()
!!!
!!
![]()
!!!
[..]
Whehe!![]()
![]()
> Thuis
rena, naïevelingquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt de TT halen van het volgende deel?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan zul je zien dat in de toekomst bepaalde mensen expres geen naamtopic meer openen als ik net iets controversieels of spannends heb gezegd op pagina 6.
Maar goed, daarmee tonen ze aan dat ze zich aanpassen aan mij en mijn aanwezigheid, dus heb ik ze waar ik ze hebben wil en ben ik weer tevreden.I love it.
Ik ga er morgen eens goed voor zitten!quote:
Ze postten toch in míjn topic.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:40 schreef DaMart het volgende:
Ik zou het trouwens niet doen, Buup. Straks krijg je allemaal users die in die topic hebben gepost over je heen, omdat zij niet willen dat hun bedenksels worden gebruikt!
Ik wel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze postten toch in míjn topic.Hadden ze maar eerder moeten bedenken!
!
Later word ik ook beroemd, dus....gaan ze dan ook zeiken?
Secreet dat je er bentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze postten toch in míjn topic.Hadden ze maar eerder moeten bedenken!
!
Later word ik ook beroemd, dus....gaan ze dan ook zeiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |