Of een foutje van moeder natuur!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij rechtop staat, dan is er wel sprake van bolling, maar aan twee kanten, dus "zakt" ze horizon misschien wat af zowel links als rechts.
Maar een scheve horizon wijst op een scheef camerastandpunt.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Bij gebrek aan wijn een soort passoa-jus-achtig mixje... Maar het helptquote:
Ja, dat zou natuurlijk kunnen.quote:
Ik heb vruchtensapquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij gebrek aan wijn een soort passoa-jus-achtig mixje... Maar het helpt
Geen seks en geen drank... Ik heb best medelijden met jequote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open nou maar gewoon een FB-topic. Of houd je muil.
Ging jij niet leren?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Ja, zielig hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen seks en geen drank... Ik heb best medelijden met je
Had nou 'Ging je niet leren' gezegd...dan was het nog grappig/dubbelzinnig geweest.quote:
Tja, Erik durfde nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Sven klikspaan.
Ik vind het wel een goede actiequote:
quote:
Daarom. Kutuser.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flutmod, een beetje kutuser zou nu in FB een topic openen dat je aan vriendjespolitiek doet.
Van wie?quote:
Je is slapen, Jump.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Die leest het morgen wel }:P >(quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, zielig heDaar gaat mijn rock 'n roll leven
![]()
En geniet er van he! Laat je vannacht ook even nemen voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |