Of een foutje van moeder natuur!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij rechtop staat, dan is er wel sprake van bolling, maar aan twee kanten, dus "zakt" ze horizon misschien wat af zowel links als rechts.
Maar een scheve horizon wijst op een scheef camerastandpunt.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Bij gebrek aan wijn een soort passoa-jus-achtig mixje... Maar het helptquote:
Ja, dat zou natuurlijk kunnen.quote:
Ik heb vruchtensapquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij gebrek aan wijn een soort passoa-jus-achtig mixje... Maar het helpt
Geen seks en geen drank... Ik heb best medelijden met jequote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open nou maar gewoon een FB-topic. Of houd je muil.
Ging jij niet leren?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Ja, zielig hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen seks en geen drank... Ik heb best medelijden met je
Had nou 'Ging je niet leren' gezegd...dan was het nog grappig/dubbelzinnig geweest.quote:
Tja, Erik durfde nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Sven klikspaan.
Ik vind het wel een goede actiequote:
quote:
Daarom. Kutuser.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flutmod, een beetje kutuser zou nu in FB een topic openen dat je aan vriendjespolitiek doet.
Van wie?quote:
Je is slapen, Jump.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Die leest het morgen wel }:P >(quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, zielig heDaar gaat mijn rock 'n roll leven
![]()
En geniet er van he! Laat je vannacht ook even nemen voor mijquote:
quote:
Waarom moest je eigenlijk laatst van Jump naar achter de schermen, in verband met die smileys?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Wordt tijd, Jump!
Schop die Breuls eens wakker.
Gaat je niks aan, doerak!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk laatst van Jump naar achter de schermen, in verband met die smileys?
Ah, please, vertel.quote:
Sorry dat ik het vroeg, blaag.quote:
*Geniet*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
En geniet er van he! Laat je vannacht ook even nemen voor mij![]()
![]()
10 minuten kick![]()
Ze worden geimplanteerd?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
De post van Jump vertelde al meer dan genoeg.
He, dat is nou kutquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*Geniet*
En vannacht geen seks ben ik bang
Whehe!quote:Beste Bupatih,
Via een zoekactie op Google kwam ik terecht bij jouw topic over bekende tv-duo's. Hoewel sommige plaatjes het niet meer deden, moest ik erg lachen om je creativeit. Zou ik misschien enkele 'duo's' mogen gebruiken in mijn nieuwe programma Ons Kent Os, dat in augustus start op Talpa? Ik heb reeds vernomen dat jij ooit een verontwaardigd mailtje naar de redactie van 'Thuis' hebt gestuurd, vandaar dat ik het je nu op deze manier vraag.
Je kunt me bereiken via dit e-mailadres:
******@talpa.tv
Met vriendelijke groeten,
Jack Spijkerman
------------
Talpa TV B.V.
Postbus 154
1250 AD Laren
Telefoon: 035 -533 33 33
Fax: 035 -533 33 34
------------
Je wilt de TT halen van het volgende deel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
OMG! WTF! BBQ!!![]()
![]()
!!!
!!
Ik check weer eens mijn bupatih @ gmail -adresje, zie ik opeens een mailtje van Talpa!![]()
![]()
!!!
[..]
Whehe!![]()
![]()
Dat is hetzelfde topic waar Gordon toen die grappen van had gejat in zijn kutprogramma op Talpa.
> Thuis
Zal ik het doen?Maar dan ga ik wel vragen of hij mijn naam (én fok.nl) 10x keer noemt in zijn kutprogramma.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
OMG! WTF! BBQ!!![]()
![]()
!!!
!!
Ik check weer eens mijn bupatih @ gmail -adresje, zie ik opeens een mailtje van Talpa!![]()
![]()
!!!
[..]
Whehe!![]()
![]()
Dat is hetzelfde topic waar Gordon toen die grappen van had gejat in zijn kutprogramma op Talpa.
> Thuis
Zal ik het doen?Maar dan ga ik wel vragen of hij mijn naam (én fok.nl) 10x keer noemt in zijn kutprogramma.
quote:Mijn boterham met chocoladepaste viel terstond uit mijn mond bij het aanschouwen van jullie koddig bedoelde programma 'Thuis'
Scherp!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt de TT halen van het volgende deel?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
OMG! WTF! BBQ!!![]()
![]()
!!!
!!
![]()
!!!
[..]
Whehe!![]()
![]()
> Thuis
rena, naïevelingquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt de TT halen van het volgende deel?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan zul je zien dat in de toekomst bepaalde mensen expres geen naamtopic meer openen als ik net iets controversieels of spannends heb gezegd op pagina 6.
Maar goed, daarmee tonen ze aan dat ze zich aanpassen aan mij en mijn aanwezigheid, dus heb ik ze waar ik ze hebben wil en ben ik weer tevreden.I love it.
Ik ga er morgen eens goed voor zitten!quote:
Ze postten toch in míjn topic.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:40 schreef DaMart het volgende:
Ik zou het trouwens niet doen, Buup. Straks krijg je allemaal users die in die topic hebben gepost over je heen, omdat zij niet willen dat hun bedenksels worden gebruikt!
Ik wel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze postten toch in míjn topic.Hadden ze maar eerder moeten bedenken!
!
Later word ik ook beroemd, dus....gaan ze dan ook zeiken?
Secreet dat je er bentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze postten toch in míjn topic.Hadden ze maar eerder moeten bedenken!
!
Later word ik ook beroemd, dus....gaan ze dan ook zeiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |