quote:
Een vink is geen musquote:
Ik kan niet anders, vraag maar aan Bupatih, of Paltos' kloon, of Svensational.quote:
Gekheid, de horizon is scheefquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om de gemoederen wat te bedaren, een rustgevend plaatje van de prachtigezonsondergang
van vanavond!
[afbeelding]
Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om de gemoederen wat te bedaren, een rustgevend plaatje van de prachtigezonsondergang
van vanavond!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
van vanavond!
[afbeelding]
Ik ben het een keer met je eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ook mooi om te zien hoe jij met één post al een hoger niveau behaalt dan Erik in dit hele topic.
Is een drol de moeite waard om terug te duwen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Behoorlijk.quote:
Bolling is niet hetzelfde als scheef.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja duh, de wereld is rond gekkie! Dus dan heeft de horizon ook wat bolling he!![]()
![]()
Lees enkel mijn posts en je bent weer bij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Het begin van de bolling is toch scheef?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bolling is niet hetzelfde als scheef.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bolling is niet hetzelfde als scheef.
quote:
Maar mijn posts hebben altijd een hoog niveau!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi om te zien.
En ook mooi om te zien hoe jij met één post al een hoger niveau behaalt dan Erik in dit hele topic.
Als jij rechtop staat, dan is er wel sprake van bolling, maar aan twee kanten, dus "zakt" ze horizon misschien wat af zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begin van de bolling is toch scheef?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, alcohol helpt tegen pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |