Huh, dat schuingedrukte en 'Komaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:30 schreef Je het volgende:
[..]
Komaan.! Maar ja, ik zou het ook doen, hoor.
Maar ik bén toch ook het slachtofferquote:
Je hebt gisteren gewoon teveel ijzer gepompt in de sportschool.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn rechterarm is vooral het probleem
Kan echt bijna niet meer typenzomaar ineens
Goed zo!quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ah, je kunt je nek weer vrij bewegen. Mooi zo.
Je rukt te veel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn rechterarm is vooral het probleem
Morgen welquote:
Misschien, ja.quote:
Alsof er mensen zijn die zich zo zouden laten beïnvloeden door wat 'stom gedoe' op hun dierbare weblog!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh, dat schuingedrukte en 'Komaan.' snap ik niet!
Of wat anders gepomptquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Je het volgende:
[..]
Je hebt gisteren gewoon teveel ijzer gepompt in de sportschool.![]()
Nou ja, aan de reacties te zien wel dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Je het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die zich zo zouden laten beïnvloeden door wat 'stom gedoe' op hun dierbare weblog!(Oké, het antwoord is waarschijnlijk:'Mja, toch wel.")
Je geilt op Bupa he?quote:
Ja, maar ik wil zo graag 'Big, Buff & Beautiful' zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Je het volgende:
[..]
Je hebt gisteren gewoon teveel ijzer gepompt in de sportschool.![]()
Jij weet helemaal niet hoe vaak ik rukquote:
Te vaak. Als meerdere mensen (quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe vaak ik ruk
Uuuuuuh, zíj wel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Je het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die zich zo zouden laten beïnvloeden door wat 'stom gedoe' op hun dierbare weblog!(Oké, het antwoord is waarschijnlijk:'Mja, toch wel.")
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar ik wil zo graag 'Big, Buff & Beautiful' zijn
Oh, ja.quote:Jij weet helemaal niet hoe vaak ik ruk
Ik keur het af.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen. Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Ja, ik heb ook de sterren van de hemel geneukt, daar zal het wel aan liggen.quote:
Ik hoop het niet zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
Slet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook de sterren van de hemel geneukt, daar zal het wel aan liggen.
Het was in ieder geval vermakelijker dan een Erik of een rena, dus het is goedgekeurd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Je het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben met een avondje Paltos Je. Ik log weer uit en ga vroeg slapen om lekker te kunnen studeren in de morgen(d?) Volgende week zien jullie me vast nog eens. Wanhoop maar niet.![]()
MB de seksgodin.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook de sterren van de hemel geneukt, daar zal het wel aan liggen.
2 keer.quote:
ZAT IK JOU TE QUOTEN???? NEE HEquote:
quote:
Een vink is geen musquote:
Ik kan niet anders, vraag maar aan Bupatih, of Paltos' kloon, of Svensational.quote:
Gekheid, de horizon is scheefquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om de gemoederen wat te bedaren, een rustgevend plaatje van de prachtigezonsondergang
van vanavond!
[afbeelding]
Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om de gemoederen wat te bedaren, een rustgevend plaatje van de prachtigezonsondergang
van vanavond!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
van vanavond!
[afbeelding]
Ik ben het een keer met je eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ook mooi om te zien hoe jij met één post al een hoger niveau behaalt dan Erik in dit hele topic.
Is een drol de moeite waard om terug te duwen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Behoorlijk.quote:
Bolling is niet hetzelfde als scheef.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja duh, de wereld is rond gekkie! Dus dan heeft de horizon ook wat bolling he!![]()
![]()
Lees enkel mijn posts en je bent weer bij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Het begin van de bolling is toch scheef?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bolling is niet hetzelfde als scheef.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bolling is niet hetzelfde als scheef.
quote:
Maar mijn posts hebben altijd een hoog niveau!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi om te zien.
En ook mooi om te zien hoe jij met één post al een hoger niveau behaalt dan Erik in dit hele topic.
Als jij rechtop staat, dan is er wel sprake van bolling, maar aan twee kanten, dus "zakt" ze horizon misschien wat af zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begin van de bolling is toch scheef?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef MissBliss het volgende:
Zo, alcohol helpt tegen pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |