Tubgirl posten helpt vast.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef rena het volgende:
[..]
Nu krabbel je weer terug heAan welke eis moet ik voldoen voor een note
![]()
![]()
![]()
?
Wat een grapje/grap, Je!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef Je het volgende:
[..]
Whehe! Hoe dan? Je kan toch niet weglopen van jezelf!!1one! EINS!!1on e
Dat het nog mogelijk is verbaast en verheugt me.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erik, please.Je zet jezelf alleen nog maar méér voor schut.
Nee, dan heb ik een ban, en zo ver wil ik nou ook weer niet gaanquote:
Doe jij dat maar, door een bushokje, alsjeblieft.quote:
Áls ik je ooit een note geef, zorg ik er ook meteen voor dat je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een ban, en zo ver wil ik nou ook weer niet gaanDan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn kutpersoonlijkheid
![]()
Je dagelijkse portie irritatie zou je toch niet willen missen
![]()
Dat zou ongezond zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een ban, en zo ver wil ik nou ook weer niet gaanDan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn kutpersoonlijkheid
![]()
![]()
Dodelijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, door een bushokje, alsjeblieft.
Optieven door een bushokje. Nee, dát gaat werken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hè, je hebt me door.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehe! Waah! Ik had vandaag controle van vervoersbewijs op de bus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Recht voor een bus, onderlijf eraf gechopt, en dan langzaam doodbloeden.quote:
Ik wel. O.a. door Tom.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef Je het volgende:
[..]
Paltos heeft vast wat notes.![]()
Of toch eentje, of zo?
Als het maar hard genoeg gaat, dan werkt het perfect.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Optieven door een bushokje. Nee, dát gaat werken.
Is altijd leuk, de smoesjes die ze verzinnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef Je het volgende:
[..]
Whehe! Waah! Ik had vandaag controle van vervoersbewijs op de bus.Ik hopen op mensen die zwart rijden, uiteraard. Maar iedereen had betaald. Een zwarte dag..
Of juist niet?
!1 onE!1
Geilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Recht voor een bus, onderlijf eraf gechopt, en dan langzaam doodbloeden.
Je kijkt niet goed, meisje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Is Erik nu bezig met zijn zoveelste "Ik moet mezelf nog ontdekken"-experiment, gezien het constante gebruik van de [afbeelding]-PI?
Jong, wees gewoon jezelf. [afbeelding][afbeelding]
Zeg ik dat?quote:
Gaan we mierenneuken?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef Je het volgende:
[..]
Nee, je zei (nou ja, jij!) (blijft grappig, ja!): "Je kijkt niet goed, meisje."
Bewijs het maar, en ik zal gehoorzamen.quote:
Waar is Paltos? Die heeft toch een ban!?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Ach, Erik kan het best ontkennen...hij wéét dat ik (en Paltos) gelijk heb.!
Erik is nu al enkele dagen beland in zijn "Laat ik rebels doen, misschien dat ze me dan wel mogen"-fase.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:08 schreef rena het volgende:
Erik, hou eens op met dat kutnewbieJij was het ook ooit, remember
![]()
Je weet wel wie ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar is Paltos? Die heeft toch een ban!?
Je denkt dat jeme kent, maar je hebt geen idee wat mijn plannen met de wereld zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erik is nu al enkele dagen beland in zijn "Laat ik rebels doen, misschien dat ze me dan wel mogen"-fase.
* Masseert MB's nek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nekpijn.
Nee, jeme ken ik inderdaad niet. Ik ken wel Jemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt dat jeme kent, maar je hebt geen idee wat mijn plannen met de wereld zijn.
Mwuhaha![]()
Ja. Doodsverwensingen, uitmaken voor NSB-er, zelfde reply in 200 (!) topics, de active topics vervuild met "HOI ALLEMAAL HOE GAAT HET" - elk woord een TT, een heel topic vol gemultipost, baggeren, spammen, mensen uitschelden, ...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar is Paltos? Die heeft toch een ban!?
Erik is ook nog een echte puber, en dan ook nog homo zijn, dan is het dubbelopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erik is nu al enkele dagen beland in zijn "Laat ik rebels doen, misschien dat ze me dan wel mogen"-fase.
Flutmod, een beetje kutuser zou nu in FB een topic openen dat je aan vriendjespolitiek doet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet wel wie ik bedoel.
Whehe, ik zei 'je'!!!
Doorposten onder een kloon, hoort dat er ook niet bijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Je het volgende:
[..]
Ja. Doodsverwensingen, uitmaken voor NSB-er, zelfde reply in 200 (!) topics, de active topics vervuilt met "HOI ALLEMAAL HOE GAAT HET" - elk woord een TT, een heel topic vol gemultipost, baggeren, spammen, mensen uitschelden, ...
Dank je, ik hoopte al op een vrijwilligerquote:
Nou, ga je gang, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flutmod, een beetje kutuser zou nu in FB een topic openen dat je aan vriendjespolitiek doet.
Ik vind masseren best leuk. Zolang het maar geen voeten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, ik hoopte al op een vrijwilliger
Geen probleem. Maar ik heb niet zoveel met ATB te maken, hoor. (Oké, dit was de laatste.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank, je, ik hoopte al op een vrijwilliger
Hoe komt de nekpijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aandachtshoer!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wow, die zag ik niet van mijlenver aankomen. Nee, écht niet!quote:
Doe dan gewoon een topic openen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, die zag ik niet van mijlenver aankomen. Nee, écht niet!
Open nou maar gewoon een FB-topic. Of houd je muil.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, die zag ik niet van mijlenver aankomen. Nee, écht niet!
Of jij doet het, want dat is pas echt spannend.quote:
quote:
Euh.. Oké dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of jij doet het, want dat is pas echt spannend.
Dat zou jij wel willen, hè.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open nou maar gewoon een FB-topic. Of houd je muil.
Nou...wat zei ze?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Damn, ik ben écht een tof en vredelievend mens!Zhenar heeft gelijk!
Ik heb het gewoon met haar uitgepraat op die typische, Bupatiaanse, volwassen manier!quote:
nou, dan zou het dus verspilde moeite zijn geweest als ik het wel gedaan had.quote:
Nou, leuk en vriendelijk en zo..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon met haar uitgepraat op die typische, Bupatiaanse, volwassen manier!
Misschien boeit het de FA's wél! Waag je kans.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nou, dan zou het dus verspilde moeite zijn geweest als ik het wel gedaan had.
Ach, ja. Het leuke was geweest. Dan is het ook wel zo netjes om het daarna uit te praten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:20 schreef Je het volgende:
[..]
Nou, leuk en vriendelijk en zo..! Maar een beetje saai.
![]()
Tempting... but no.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Je het volgende:
[..]
Misschien boeit het de FA's wél! Waag je kans.![]()
Post maar!quote:
Je hoeft je eigen trauma's hier niet te projecteren op iemand andersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post maar! [afbeelding]
Oh nee, want dan haal je ze na 2 minuten weer snel weg, omdat drie andere users er niet gecharmeerd van zijn en het niet sexy en gewaagd vinden.
Pff, dat leuke had ik gemist.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ja. Het leuke was geweest. Dan is het ook wel zo netjes om het daarna uit te praten.
Zij blij, ik blij.
Whehehehehehehe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post maar! [afbeelding]
Oh nee, want dan haal je ze na 2 minuten weer snel weg, omdat drie andere users er niet gecharmeerd van zijn en ze het niet sexy en gewaagd vinden.
Euh, die mag je uitleggen, als je durft.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen trauma's hier niet te projecteren op iemand anders.
Ok, ik durf niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh, die mag je uitleggen, als je durft.
Eén: ik heb geen trauma's.
Twee: ik was niet diegene die wat hierboven staat beschreven daadwerkelijk deed.
Oprah-wannabe.
Je weet er een leuke draai aan te geven, dat moet ik je nageven. Maar je weet net zo goed als ik dat je op dat moment gewoon écht pissed was vanwege die paar reacties.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:25 schreef rena het volgende:
[..]
Whehehehehehehe.Op die manier krijg je nou weer aandacht omdat iedereen dan gaat gillen dat je ze weer terug moet posten en bla bla bla [afbeelding], ik raad het je aan, op die manier krijg je aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht. [afbeelding]
Mietjequote:
En wéér scoort Bupa tegen De Simpele Mens.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet er een leuke draai aan te geven, dat moet ik je nageven. Maar je weet net zo goed als ik dat je op dat moment gewoon écht pissed was vanwege die paar reacties.
Ik ben ook echt een lastige om bij te scorenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wéér scoort Bupa tegen De Simpele Mens.
Die van Bupaquote:
Dat leuke was lopen 'kloten' op haar weblog.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:24 schreef Je het volgende:
[..]
Pff, dat leuke had ik gemist.Je deed het trouwens alleen omdat je mod bent! Dat uitpraten dan!
Want eigenlijk ben je een gewetenloze lul!
Niet dat je iets gedaan hebt tegen die Kaat...
Nee, eigenlijk is je maar saai.Of lief, natuurlijk.
![]()
Maar saai is niet gelijk aan lief!Je is niet saai!
Pff..Je bent te laat.. Bupa had iets van: "Whehe! Ik had hem maanden in mijn fotoboek staan! Had je maar wat sneller moeten zijn! Nu post ik geen foto's meer omdat andijvie/appel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef PeRi het volgende:
Ik zie 'm nergens.
Ik voel 'mquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef PeRi het volgende:
Ik zie 'm nergens.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind masseren best leuk. Zolang het maar geen voeten zijn..
Huh?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:14 schreef Je het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar ik heb niet zoveel met ATB te maken, hoor. (Oké, dit was de laatste.)
Vermoeidheidquote:
Wel geluktquote:
Je hebt 'm ooit afgehakt en gebruikt 'm als speeltje?quote:
Komaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat leuke was lopen 'kloten' op haar weblog.
En nee, ik praatte het niet uit, omdat ik mod ben. Maar omdat ze het een beetje té serieus namen. (En om dat wát er op een gegeven moment gebeurde niet echt mijn bedoeling was) En wie ben ik om hun verdere leventje te verkloten?
Ik kán het wel, maar het is nergens voor nodig. Ik heb het goed gepraat, mijn excuses aangeboden en zij zijn blijer dan ooit.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ah, je kunt je nek weer vrij bewegen. Mooi zo.
Zo ziek ben (zelfs) ik niet. Misschien een van jou zieke fantasien?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt 'm ooit afgehakt en gebruikt 'm als speeltje?
Half zeven 's ochtends of half zeven 's avonds?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Huh?
[..]
VermoeidheidOm half 7 gaan slapen is ok en RSI denk ik
[..]
Wel gelukt
Niet vandaag, niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef rena het volgende:
[..]
Zo ziek ben (zelfs) ik niet. Misschien een van jou zieke fantasieën?![]()
Ach, rena! Kom op, zeg!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:27 schreef rena het volgende:
[..]Echt niet, en dit keer lieg ik een keer niet
Ik geef niet zo veel om wat andere mensen vinden
![]()
[/slachtofferrol]quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een lastige om bij te scoren.
Whehehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mn rechterarm is vooral het probleemquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |