Fame is een heerlijke winkel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ga Amsterdam in. Tijd geleden dat ik dat heb gedaan.. dus dat worden een hoop dvd's
En het was:quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef slindenau het volgende:
Vanmiddag even een pakje bij de TGP ophalen, nieuwe DVD.
Mooi ding ja, heb er zelf ook over getwijfeld bij Axelmusic. Je weet dat je die high def versie alleen op je pc kan afspelen hequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
En het was:
[afbeelding]
Mn eerste Drawer. Tevens mn eerste High Def. film, alleen krijg ik die nog niet aan de praat
.
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:58 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Mooi ding ja, heb er zelf ook over getwijfeld bij Axelmusic. Je weet dat je die high def versie alleen op je pc kan afspelen he![]()
tenzij je in amerika woont mag je van de DRM (digital rights management) de high def versie niet bekijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Heb em in mn laptop gedaan, toen die gekke meegeleverde speler geinstalleerd...die zegt dat ik WMP 9 serie moet installeren...maar die installer zegt dat ik al een nieuwere versie heb, en dan ga ik weer terug naar het menu.
lijkt mij van wel het ding is inmiddels al een tijdje uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef slindenau het volgende:
Hmm, en is daar geen manier omheen? Een proxy server of een programmatje dat die DRM omzeilt??
Er was iemand op dvd.nl die het een lange tijd geleden gelukt was, ik zou daar eens zoeken, het had volgens mij wel met proxy server te maken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef slindenau het volgende:
Hmm, en is daar geen manier omheen? Een proxy server of een programmatje dat die DRM omzeilt??
Mwah viel mee:quote:
Ik denk dat hij hem bij Fame heeft gekocht voor 10 euro. Stonden er vorige week heel wat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef slindenau het volgende:
Dizer, dat steelbook van Total Recall...is dat de R2UK of R2NL? En hoeveel heb je drvoor betaald?
Zelf heb ik die midden 2005 al gekocht, voor 22 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |