Fame is een heerlijke winkel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ga Amsterdam in. Tijd geleden dat ik dat heb gedaan.. dus dat worden een hoop dvd's
En het was:quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef slindenau het volgende:
Vanmiddag even een pakje bij de TGP ophalen, nieuwe DVD.
Mooi ding ja, heb er zelf ook over getwijfeld bij Axelmusic. Je weet dat je die high def versie alleen op je pc kan afspelen hequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
En het was:
[afbeelding]
Mn eerste Drawer. Tevens mn eerste High Def. film, alleen krijg ik die nog niet aan de praat
.
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:58 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Mooi ding ja, heb er zelf ook over getwijfeld bij Axelmusic. Je weet dat je die high def versie alleen op je pc kan afspelen he![]()
tenzij je in amerika woont mag je van de DRM (digital rights management) de high def versie niet bekijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Heb em in mn laptop gedaan, toen die gekke meegeleverde speler geinstalleerd...die zegt dat ik WMP 9 serie moet installeren...maar die installer zegt dat ik al een nieuwere versie heb, en dan ga ik weer terug naar het menu.
lijkt mij van wel het ding is inmiddels al een tijdje uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef slindenau het volgende:
Hmm, en is daar geen manier omheen? Een proxy server of een programmatje dat die DRM omzeilt??
Er was iemand op dvd.nl die het een lange tijd geleden gelukt was, ik zou daar eens zoeken, het had volgens mij wel met proxy server te maken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef slindenau het volgende:
Hmm, en is daar geen manier omheen? Een proxy server of een programmatje dat die DRM omzeilt??
Mwah viel mee:quote:
Ik denk dat hij hem bij Fame heeft gekocht voor 10 euro. Stonden er vorige week heel wat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef slindenau het volgende:
Dizer, dat steelbook van Total Recall...is dat de R2UK of R2NL? En hoeveel heb je drvoor betaald?
Zelf heb ik die midden 2005 al gekocht, voor 22 euro.
Scrubs is echt geweldig! Dr. Coxquote:
Vond ik ookquote:
oude films zijn leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Vond ik ook
Ik zag hem liggen voor wènag, dus ik dacht, pik in, het is bijna zomer
Morgen lekker kijken
Ik ben gek op oude films![]()
Is deel 2 daar ook een S.E?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:21 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
2-disc special edition voor slechts 7 euro bij Bart Smit. Voor zo'n schamel prijsje kon ik hem echt niet laten liggen. Deel 2 lag er trouwens ook, voor dezelfde prijs. Maar die had ik al.
Wat de rest zegtquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef slindenau het volgende:
Dizer, dat steelbook van Total Recall...is dat de R2UK of R2NL? En hoeveel heb je drvoor betaald?
Zelf heb ik die midden 2005 al gekocht, voor 22 euro.
you`re welcomequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:53 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]mijn 3e + 4e Criterion.
Erg mooie digipackquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef slindenau het volgende:
Die Jackie Brown moet komende week ook nog op de mat vallen hier.
ja idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:39 schreef slindenau het volgende:
Hehe, mijn batterijen...wat doe je?
Ik heb ook altijd last van die dingen, na 5x flitsen zijn ze alweer leeg. En dat zijn gewoon GP 2100 mah dingen...belachelijk.
Hoe werkt dat daar?quote:
Ik weet het niet. Beide keren dat ik iets heb besteld, waren het enkele dvd's.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe werkt dat daar?
betaal je per zending, of per zending en dan nog eens per item?
Sturen ze ieder item apart, of gaan de dvd's in 1 pakketje, indien allemaal voorradig?
Heb er ooit eens een stukje van gezien, maar nog nooit helemaalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef FremantleDockers het volgende:
He, da's typisch, die Dark Crystal had ik nog nooit gezien, heb hem van de week op dvd.nl gekocht en nou staat ie weer hier!
Wat kostte ie nieuw?
"Fuck you"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:20 schreef slindenau het volgende:
Aankopen/bezorgde pakketjes afgelopen week:
-Coming To America (geen topfilm, maar persoonlijke smaak...en het was goedkoop
)
quote:
ik heb em gister gezien (de box)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:34 schreef Tweek het volgende:
[afbeelding]
Soort van combinatie tussen een steelbook en een tin, wel geinig.
gewoon, omdat ie cool isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
![]()
Het is stiekem wel een leuke film, maar hij komt zo vaak op sbs dat ik me afvraag waarom iemand hem op dvd zou willen.
ja, dat is natuurlijk ook een goed redenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef slindenau het volgende:
Omdat ik geen sbs opzet als het niet hoeft.
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:06 schreef pascalheister het volgende:
voor welke prijs timo?
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:06 schreef pascalheister het volgende:
voor welke prijs timo?
quote:
Ik had `m besteld toen ie bij Pacific voorquote:
en daarvoor was ie al 16quote:Op zondag 11 juni 2006 11:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had `m besteld toen ie bij Pacific voor$ 19,50
(excl. verzenden, incl. verzenden was ie $ 29,94) te krijgen was. Inmiddels is ie weer $ 28,76
dudequote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
zeg dat nou niet, ik vond dat ik `m al voor een mooi prijsje had
Ik heb de trailer gezien in mn thuisbios, ongeevenaard scherp! Eens kijken of ik die kan vinden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
En het was:
[afbeelding]
Mn eerste Drawer. Tevens mn eerste High Def. film, alleen krijg ik die nog niet aan de praat
.
quote:
Nummer 18236 van de 40? Die 40 is trouwens vrij nauwkeurig opgegeven zeg, je zou zeggen dat die 3 decimalen niet meer nodig zijn...wie gaat er nu 1/1000e dvd uitbregenquote:
Het is de engelse notatie, die draaien de punt en de komma om.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nummer 18236 van de 40? Die 40 is trouwens vrij nauwkeurig opgegeven zeg, je zou zeggen dat die 3 decimalen niet meer nodig zijn...wie gaat er nu 1/1000e dvd uitbregen.
Wellicht bedoel je 40.000.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef milagro het volgende:
hebben jullie dat ook, DVD's die je steeds oppakt en weer neerlegt "later, komt wel, liever eerst die" om dan na tig keer te denken "nu niet zeiken, kopen gewoon, je wil hem, en dat weet je"![]()
ja, om hem dan vervolgens thuis ook nog een hele tijd te laten liggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef milagro het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
en eindelijk maar eens
[afbeelding]
hebben jullie dat ook, DVD's die je steeds oppakt en weer neerlegt "later, komt wel, liever eerst die" om dan na tig keer te denken "nu niet zeiken, kopen gewoon, je wil hem, en dat weet je"![]()
Te laat!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, om hem dan vervolgens thuis ook nog een hele tijd te laten liggen
Trouwens ik raad je de nieuwe R1 van Tora Tora Tora aan
welke shop?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Te laat!
Mooie cover!
En, weet je , de extra's kijk ik eigenlijk niet vaak genoeg om , en soms zelfs helemaal niet, om die mooiere uitgave erbij te nemen, ook nog eens.
Ik wil zo graag de boxen van Profiler (tv serie), seizoen 1 heb ik al in regio 2, de rest is alleen in regio 1 versie te krijgen en 2 tot 3 keer zo duur als die regio 2 box was.
Nu zag ik een mooie aanbieding, alle seizoenen samen voor een schappelijke prijs, maar dan zijn de verzendkosten zowat de helft van de aanschaf an sich, en komt er ms ook nog eens tax bij
Geen idee . kan het niet meer vindenquote:
Wij zijn hier niet in Engelandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is de engelse notatie, die draaien de punt en de komma om.
En meestal vind ik hem dan niet meerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:15 schreef milagro het volgende:
is ie al uit? of heb je `m gepre-ordered?quote:
Hij zat gisteren (20 juni) bij ons (FRS) bij de vooraad dus die heb ik toen meteen maar meegenomen. Op de 'newsflash' stond ook niets dat hij nog niet in de verkoop mocht, dus ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is ie al uit? of heb je `m gepre-ordered?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:53 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Hij zat gisteren (20 juni) bij ons (FRS) bij de vooraad dus die heb ik toen meteen maar meegenomen. Op de 'newsflash' stond ook niets dat hij nog niet in de verkoop mocht, dus ik neem aan van wel.
Prachtige cover.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[afbeelding]
Mirrormask... prachtige film.
Hmmm, de 2 disc? Die staat nu voor 7 pond op play...misschien dat ik die ook maar eens ga kopen volgende maandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef Shogo het volgende:
Geile uitgave, maar ik hou het wel bij mijn uk versie.
idd. een mooie uitgavenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef slindenau het volgende:
Vandaag ontvangen, de drie (!) weken wachten helemaal waard hoor(en 24 euro
):
Jackie Brown 3 disc digipack, R2FR.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0662.jpg]afbeelding][/URL]
Mét mini poster.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0665.jpg]afbeelding][/URL]
Overzichtje
Op disc 1 staat de film geheel in het frans, niet zo boeiend dus.
Op disc 2 staat de film in het engels met (helaas alleen) franse ondertitels...maar wel een DTS 5.1 geluidsspoor. Dit, samen met het originele AR van 1.85:1, maakt een prima vervanging (aanvulling eerder) op mijn RCV versie van Jackie Brown (welke echt slecht is: DD 3.0 en 4:3 beeld
).
De kale prijs valt inderdaad behoorlijk mee, maar fakking 9 euro verzendkosten naar NLquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. een mooie uitgaven
en voor lekker weinig geld
ja iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
De kale prijs valt inderdaad behoorlijk mee, maar fakking 9 euro verzendkosten naar NL.
Ook ¤ 6,56 ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/covers/tlbttin.jpg]afbeelding][/url]
#08839/15000
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:30 schreef slindenau het volgende:
Hey dat is niet eerlijk, in NL is dat Se7en digipack ook uitgekomen, maar bij ons staan er allemaal lelijke "SALE ONLY" plaatjes op de rug.
Sollyquote:
Daar heb je zeker nachtenlang van wakker gelegen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:30 schreef slindenau het volgende:
Hey dat is niet eerlijk, in NL is dat Se7en digipack ook uitgekomen, maar bij ons staan er allemaal lelijke "SALE ONLY" plaatjes op de rug.
En ik dacht dat ik de verpakking geilerd wasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:09 schreef Shogo het volgende:
[..]
Daar heb je zeker nachtenlang van wakker gelegen?![]()
Oké.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:46 schreef slindenau het volgende:
Ej niet zo hè.
En RuneRose, we want pics!!11one.
vertel!quote:
kun je geen groeps korting regelen voor je Fok! vrienden?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hans heeft allemaal secundaire voorwaarden voor z'n personeel...![]()
Hey tof!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:35 schreef Timo20 het volgende:
Binnen van sendit.com:
[afbeelding]
woensdag verstuurd, vanmiddag ontvangen. Das nog eens snel![]()
neuh niet echt, gewoon de oude dvd in een groot doosje waar een pakketje speelkaarten bij zitten. Niet erg speciaal maar wel geinig.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:58 schreef Smots het volgende:
[..]
Hey tof!
Eindelijk een fatsoenlijke editie?
Of is dit gewoon de oude versie in een nieuwe verpakking?
quote:
Ik zou zeggen grijp je kans nu het nog kan:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
¤12 ??!?! mazzelaar
Ik heb Ex-rental gekocht:
King Kong (2005)
The Jacket
Paparazzi
Ik heb em goedkoper, maarja...heb de verzendkosten dan ook over 2 sets uitgesmeerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
¤12 ??!?! mazzelaar
Ik heb Ex-rental gekocht:
King Kong (2005)
The Jacket
Paparazzi
Handelaar!!! Kinkyquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb em goedkoper, maarja...heb de verzendkosten dan ook over 2 sets uitgesmeerd.
Mnah, ik ben best grote fan van de LotR trilogie, maar dat beeldje hoef ik niet te hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen grijp je kans nu het nog kan:
linkje wat ingekort i.v.m. layout verneuking
Mag ik vragen welke uitgave van "Pulp Fiction" op die foto te zien is?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het redelijk te zien (3e van rechts).
[[url=http://cp72227-a.tilbu1.nb.home.nl/dvd/juni06/IMG_0139_small.JPG]afbeelding][/url]
7,5 euro?quote:
waaaaaaaarrrr???quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
PotC - 3 disc editie, 12 euro
ow man! Die serie is geweldig! Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oohh yesssss!!!!
Nadat de eerste zending 'verdwenen' was in de post, is het bij poging 2 dan toch gelukt:
[afbeelding]
Dinosaurs, season 1 & 2. (R1, NTSC, 4 DVD set)
Bij playusa.com.quote:Op woensdag 28 juni 2006 06:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
ow man! Die serie is geweldig! Waar heb je hem besteld?
Bedankt voor het linkje, anders was ik waarschijnlijk te lui geweest om naar de website te gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen grijp je kans nu het nog kan:
linkje wat ingekort i.v.m. layout verneuking
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje, anders was ik waarschijnlijk te lui geweest om naar de website te gaan.![]()
[afbeelding]
Ook voor 12 euro dus.![]()
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:26 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hij meurt
kinky queen en antichrist zullen trots op me zijn![]()
Oh jah das waar nog 2 te gaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijk(the Evil Dead book of the dead edition, Evil Dead 2 TIN, Evil Dead 2 book of the dead edtion, Army of Darkness R3)
En de Ezydvd Limited Necronomicon Edition natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef AntiChrist het volgende:
ach ja we zijn pas echt trots als je het hele lijstje hebt natuurlijk(the Evil Dead book of the dead edition, Evil Dead 2 TIN, Evil Dead 2 book of the dead edtion, Army of Darkness R3)
Omg ik lig dubbel...quote:
Klopt, heb je die screencomparisons gezien? Het lijkt wel een compleet andere film!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op alle vlakken superieur aan de Criterion-versie.
Held!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:11 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
waar heb je die voor 12 euro?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omg ik lig dubbel...![]()
[afbeelding]
4 disc digipack van Gone With The Wind, voor 12 euro...en dan laat de postbode deze gewoon voor de deur liggen ipv briefje om op te komen halen....wtf?! Mijn dvd had net zo goed kwijt kunnen zijn!
quote:
en de Elite versie van E.D. toch ook?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nee hij is niet op dvd uitgekomen, deze dvd komt rechtstreeks van Sandy Collora, een heel gelimiteerde oplagequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Shogo het volgende:
Is Batman Deadend tegenwoordig op DVD uit of ben je toevallig aan de exclusieve dvd gekomen?
yep die ookquote:
Ik heb 'm pas geleden bij de Media markt zien liggen voor ¤15.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand die SE van THe Game al binnen?
Nope, wacht nog steedsquote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand die SE van THe Game al binnen?
damn...quote:
Neuh...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
damn...
heb je zoveel kortings bonnen gebruikt?
slimquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neuh...
Alleen even m'n personeelspasje scannen.
FRS??? Zo ja, venlo?? Zo ja... HOI!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neuh...
Alleen even m'n personeelspasje scannen.
Nee, daar ben ik vorig jaar begonnen, heb nu Woensel (Eindhoven) onder mijn hoede.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
FRS??? Zo ja, venlo?? Zo ja... HOI!!
Bij Sjaak? Nouja, gegroet uit 61 Wijchen!.. en voorheen 78 Nijmegen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vorig jaar begonnen, heb nu Woensel (Eindhoven) onder mijn hoede.
Hehe, is dat niet onder het minimumloonquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier euro voor een 19-jarige? Mên, ik haak nu al af
lijkt me ook jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hehe, is dat niet onder het minimumloon?
Schijnbaar niet, maar och, ik doe werk dat ik leuk vind. Ik kan ook wel voor zes euro per uur in een fabriek gaan staan, maar dat lijkt me dus helemaal niets.quote:
Graag gedaan. Hij is in goede handen nuquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:32 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Met speciale 'spiegelende' Drawer, 11.59 op dvd.nl (bedankt hè Dizer).
Ik heb mooie pioneer boxen voor je in de aanbieding. 60 p/squote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:35 schreef slindenau het volgende:
Misschien komt ie zelfs op een bordenstandaard te staan.
Heb er nu toch 5 over, die ik momenteel wegens ruimtegebrek niet kwijt kan (en omdat ik er afgelopen week 5 heb gekocht omdat ze er wellicht uit gaan bij de blokker).
Maar volgende maand krijg ik een aparte film kamer, met 3 lege billys(die ik waarschijnlijk nog zelf moet gaan kopen ook, bovenop de 700 euro aan HT spul
).
En nog iets grappigs, dit is mn eerste gele keepcase.
Sorry, we zijn een EP: winkel en we hebben alleen maar duur spul met af en toe een goede aanbiedingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:41 schreef slindenau het volgende:
Dan leuk een aardig van je, maar dan moet ik nog steeds een center en rears zien te regelen. En met 120 euro voor 2 fronts is dat al duurder dan de Eltax Universe 5.0 set.
idd. ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef linebear het volgende:
die heb ik ookzeker cool.... alleen damn wat stonk ie zeg
Damm die ziet er cewl uit.quote:
ik heb de oude versie hier liggen, kopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm die ziet er cewl uit.
De film is natuurlijk super
hehe eindelijk!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
iedereen heeft z'n eigen klassiekers...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ken uw klassiekers.
Gelukkig nietquote:Op zondag 9 juli 2006 21:20 schreef slindenau het volgende:
Tarzan uit het jaar 0. Zijn die al in kleur
?
Wargames is inderdaad nieuwe, een Regio 1tje van dvdpacific. Wierd Science is ook in R2NL verkrijgbaar, sterker nog het is zo'n multi-language DVD die verkocht wordt in het hele PAL gebied (heel Europa, Australië en Rusland dus). De engelse versie is ook Nederlands ondertiteld bijv. Ik zie net dat de FRS hem voor EUR 7,99 in huis heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 06:08 schreef slindenau het volgende:
Dat is een hoop. Wargames heb ik ook, waar heb jij em gekocht en was die nog helemaal nieuw? Ik had em via de frs een tijdje geleden, maar dat was dus zon 'gebruikte' versie volgens mij. Frs personeel
.
En is weird science ook los als R2NL verkrijgbaar al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |