Krijg ik nu een permban?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Jongens, ik kom mijn vertrek als mod aankondigen.
Het hele debacle omtrent Kaatje heeft me de kop gekost. Ik werd achter de schermen aangesproken op het hele gebeuren en er zit niks anders op dan te vertrekken.
Ik gooi meteen mijn account door de shredder.
Het was leuk.
Misschien kom ik ooit nog terug onder een andere naam!
Vaarwel.
Laten we het hopenquote:
Het is dus niet waar? Ik had mijn sollicitatiemail voor ONZ-mod al helemaal af.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk, iets 'schokkends' posten nét voor het topic dichtgaat, zodat het volgende SC-topic een naamtopic is.
Dat was ík dus niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bupatih had inderdaad wel: "Whehe, Kaat, ik lijdt de race!" geschreven.
Ja, ik was in dubio. Of Bupatig in de TT of Kaatje.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk, iets 'schokkends' posten nét voor het topic dichtgaat, zodat het volgende SC-topic een naamtopic is.
Een beetje opschudding veroorzaken is altijd leukquote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Gedaanquote:
Doofpot! Na drie topics hierover is het wel leuk (...) geweest.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef DaMart het volgende:
Is het trouwens nog verstandig om een Fokke & Fok!ke over Kaatje en katenspek te maken, of kunnen we Kaatje beter in de doofpot stoppen?
Ach, ik weet nu hoe proxy's werkenquote:
Had 'm dicht gelatenquote:
Maar mocht ze zelf ooit hier komen dan wordt ze natuurlijk met open armen ontvanger.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doofpot! Na drie topics hierover is het wel leuk (...) geweest.
Ja, het was wel leuk hequote:Op zondag 28 mei 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus we mogen alleen nog maar op de weblog verder rellen?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was superquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus we mogen alleen nog maar op de weblog verder rellen?
quote:
Daarmee bedoelde ik:quote:
Waarom nietquote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik:
"Whehe, toffe reactie, Sven!"
En niet:
"Ja, goed idee! Pak de proxy's uit de kast en spam die Kaat onder!"
Hoi!!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was ík dus niet.Maar iemand anders die onder mijn naam postte.
Omdat Copycat dat zegt. En wat Cc zegt, is waar!quote:
O dat klinkt best kinky tochquote:Op zondag 28 mei 2006 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat Copycat dat zegt. En wat Cc zegt, is waar!
En anders krijg je billenkoek van haar!
(Heb ik net ook gekregen achter de schermen.)
Nee, we worden overal in de gaten gehoudenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat we buiten het forum doen is toch onze eigen zaak, eigenlijk?
Juist.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Juist.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat we op het forum doen is toch onze eigen zaak, eigenlijk?
Ja, maar betrek FOK! er niet bij.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een onzin zegquote:
Prachtig! Werkelijk waar!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
*Van Kaat Houdt* - Laat het los
Ik ontdekte je weblog via FOK!
En sindsdien weet ik wie je bent
En dat je nu ook reageerders bant
Sinds gister ging het vlug
Door vandaag teneergedrukt
je logje vervallen
Is dit wat je bedoelde toen je zei
Andijvie is echt niks voor Roos en mij
Je postte met een IQ van rond de vier
Ik had ontopic posts beloofd
We kwamen niet samen
Want jouw gedrag tegen mij alleen
Deed niet wat ik met jou wil
Jullie mogen niet klagen
Ik vraag niet om een terugkeer
Ik laat het gaan, laat het vallen, laat het los
Nee ik wil je nooit meer zien
Kaat, als jij straks voor me staat
Zijn we twee vreemden
Maar als het waar is wat men zegt
Dat de diepste drang ons leidt
Dan zal ik weer komen!
Is dat wat je bedoelde toen je zei
Dat deden wíj nietquote:
Ok.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Bupatih het volgende:
Erik, rena, Paltos, MB, Sven -> IRC -> #SHO
Jij gaat wat mensen met de mattenklopper behandelen?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Bupatih het volgende:
Erik, rena, Paltos, MB, Sven -> IRC -> #SHO
Kom maar kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat wat mensen met de mattenklopper behandelen?![]()
Wat voor licht? TL licht?quote:
Dat heb ik in geen weken gezienquote:
Buiten!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:08 schreef rena het volgende:
[..]
Dat heb ik in geen weken gezienWaar is het dan?
Buitenquote:
Je lesauto zit rechtstreeks aangesloten op de voordeur?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:10 schreef rena het volgende:
[..]
BuitenIk kom nooit buiten.
Alleen om auto te rijden, maar dan ben je nog niet buiten, want dan zit je in de auto.
Soort van jaquote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lesauto zit rechtstreeks aangesloten op de voordeur?
Ben maar blij dat ze les heeft, en niet zomaar in een auto stapt en rond gaat toeren.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef DaMart het volgende:
Rena heeft rijles? Shit, dan gaan alle autoverzekeringspremies ook weer omhoog het komende jaar
Nou, dat komt dus NA de rijles... en dat is waar ik bang voor benquote:Op zondag 28 mei 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben maar blij dat ze les heeft, en niet zomaar in een auto stapt en rond gaat toeren.
Ze zeggen dat de beste manier om je angsten te overwinnen is om ze te confronteren. Dus, minimeet DaMart en rena!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat komt dus NA de rijles... en dat is waar ik bang voor ben![]()
Ik snapte niet wat 'pardoes' daarmee bedoelde en ik besloot te googlen naar 'kaatjes.weblog', aangezien die 'massaal stemmen', als ik 'pardoes' mag geloven.quote:19 mei 2006 14:35 | door: pardoes
gewoon lekker stemmen,andijvie is tooppie ,kaatjes.weblog stemmen massaal
Waarom werd er, toen ik er al eerder iets van zei, de kop in het zand gestoken? Waarom bleven jullie volhouden dat wíj begonnen met schelden en beledigen? Waarom werd er tóén al niks gedaan tegen marlene? Kijk jezelf eens eerlijk aan en trek de conclusie...quote:Ja maar kaat een woord als andijvie je haald het toch niet in je bolle hersens om zo,n woord ,woord van het jaar te noemen het gaat werkelijk nergens over en wat een misselijke gasten zijn dat toch van fok. Maar we blijven stemmen en hoelang nog moeten we stemmen.
Zien jullie dan niet dat déze reacties van dezelfde aard als ónze reacties waren? Een beetje plagend, maar niet serieus bedoeld. Dat was dus ook het geval bij onze 'Andijvie is tof! Andijvie is hét! Stem op andijvie!'-reacties.quote:lukiam :: 23 mei 2006 14:58
Ik zou zeggen, doe eens gek en stem op ANDIJVIE
quote:
Roos :: 23 mei 2006 16:15
weer gestemd pffff die rot krop ... krijg er wat van
quote:
Padje/Kroossie :: 23 mei 2006 16:39 :: website
Heb vandaag al teveel gestemd,die stinkkrop blijft maar doorgaan!
quote:
lukiam :: 23 mei 2006 16:53
@Padje/Kroossie: dat komt omdat ik met mijn 7 deelpersoonlijkheden elk uur stem
quote:
Roos :: 26 mei 2006 15:01
ZEG ... dus we stemmen ons rot terwijl andere die vuile vieze smerige andijvie doen grrrrrrrrr
Sorry moest even spuien
Nu al eten? Het is zondag hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst even eten, en dan ga ik lezen.
Alle mensen die niet sporen zijn leukquote:Op zondag 28 mei 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Soms, héél soms vraag ik me wel eens af of ik wel spoor.
Waarom typ ik nou zo'n lang mailtje?
Ja, dat ga ik dus niet lezen.quote:
Ik ben dus leuk.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alle mensen die niet sporen zijn leuk.
Tut tut, jezelf niet overschatten.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
Zó lang dat niemand er nog wat van snapt en ik dus automatisch gelijk krijg.
Dat tut, tut staat zó belerend. Geweldigquote:Op zondag 28 mei 2006 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, jezelf niet overschatten.
Dat doe ik nooit, Sven.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, jezelf niet overschatten.
Oh, dat heb ik ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Soms, héél soms vraag ik me wel eens af of ik wel spoor.
Waarom typ ik nou zo'n lang mailtje?
Nou, ik snapte het anders wel.quote:
Volgens jou was ik al lang vier keer gestopt ofzo.quote:
Je ziet het verkeerd.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens jou was ik al lang vier keer gestopt ofzo.Mislukte Nostradamus.
Je hebt het al meerdere malen gezegd.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd.Ik heb gewoon gezegd dat je binnenkort gaat stoppen.
En dat zei ik niet erg lang geleden, kerel.
![]()
En ... vast!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat jullie dit eindelijk achter je kan laten
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
U hebt/heeft?
Heeft klinkt het meest logisch. Maar ik ben géén betrouwbare bron.quote:
quote:
quote:Beide mogelijkheden zijn goed. Wel geven wij de voorkeur aan u hebt. Het voornaamwoord u was oorspronkelijk een derde persoon (de vorm is afgeleid van uwe edelheid). Daarbij hoorde natuurlijk een werkwoordsvorm voor die derde persoon: u heeft, u is en u zal. Tegenwoordig zien we u echter als de beleefdheidsvorm van de tweede persoon je/jij (en jullie). Dat pleit voor een werkwoordsvorm die daarmee in overeenstemming is: u bent, u zult en dus ook u hebt.
Veel taalgebruikers voelen een subtiel stijlverschil tussen u zult en u zal, u kunt en u kan of u hebt en u heeft: de ene vorm klinkt voor hen 'beleefder' dan de andere. Dat is echter vooral een kwestie van smaak.
bron
Ik was misschien een fractie van een seconde later, maar ik was tenminste niet te lui om de tekst te kopiëren voor Sven!quote:
quote:
Sven moet leren googlen.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was misschien een fractie van een seconde later, maar ik was tenminste niet te lui om de tekst te kopiëren voor Sven!![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Of is dat geheimtaal voor 'Cc is een @##!!11!!!&^^%##$@@@wijf'?
Je moet je tas gaan inpakken.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:kan iemand even zeggen dat ik m'n tas moet gaan inpakken
Nee, want dan ben ik voor de derde keer binnen 10 minuten spuit 11quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:kan iemand even zeggen dat ik m'n tas moet gaan inpakken
okayquote:Op zondag 28 mei 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet je tas gaan inpakken.
omdag m'n wekker om 3.30 uur gaat en ik er dan geen tijd meer voor hebquote:Waarom eigenlijk?
De vorige TT was leukerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:56 schreef muhammad_ali het volgende:
Goede avond![]()
De TT maakte mij even blij![]()
Je gaat op vakantie? Is het dat? Nu? Morgenochtend?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
okay
[..]
omdag m'n wekker om 3.30 uur gaat en ik er dan geen tijd meer voor heb
maar ik kan me er nu niet toe zetten![]()
Waar ga je heen?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
okay
[..]
omdag m'n wekker om 3.30 uur gaat en ik er dan geen tijd meer voor heb
maar ik kan me er nu niet toe zetten![]()
morgenochtend vroeg [eigenlijk meer vannacht]quote:Op zondag 28 mei 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gaat op vakantie? Is het dat? Nu? Morgenochtend?
Kutwijf (jealousy speaking)!!! Veel pleizerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
morgenochtend vroeg [eigenlijk meer vannacht]
somehow wordt ik altijd voor zonsopgang op schiphol verwacht
maar ja, dan heb ik wel lekker in dag extra inLisboa
hehe eindelijk iemand de me bij m'n échte naam aanspreektquote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutwijf (jealousy speaking)!!! Veel pleizer.
Mag babette in jouw filmquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet trouwens wie ik, naast babette, nog meer in mijn film wil hebben:
Urbanus!
Wat een held!
quote:
Newbs! Lees je in ofzo!quote:
Doe dan eens een linkje, mafketel!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Newbs! Lees je in ofzo!
Mijn film!
Mijn comedy!
Mijn kaskraker!
En mijn babette. Whehe.
Zij mag de vro(uw)lijke hoofdrol voor haar rekening nemen.
Ik wist al lang dat je een film gaat maken. En dat eht een succes wordt. Maar ik wist toch gewoon niet dat onze babette een rol kreeg. En ik dacht altijd dat ze haar uiterlijk zo geheim wilde houden...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Newbs! Lees je in ofzo!
Mijn film!
Mijn comedy!
Mijn kaskraker!
En mijn babette. Whehe.
Zij mag de vro(uw)lijke hoofdrol voor haar rekening nemen.
Misschien moet ze wel een boerka aan!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat je een film gaat maken. En dat eht een succes wordt. Maar ik wist toch gewoon niet dat onze babette een rol kreeg. En ik dacht altijd dat ze haar uiterlijk zo geheim wilde houden...
Linkje? Naar wat?quote:
Ik moest me toch inlezen?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Linkje? Naar wat?Ik heb het al tig keer gezegd in ShowChat.
Ik wist ook dat jij het wist, maar in jouw geval sloeg het 'Newb, lees je in'-gedeelte op het feit dat jij niet wist dat babette erin zou spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat je een film gaat maken. En dat eht een succes wordt. Maar ik wist toch gewoon niet dat onze babette een rol kreeg. En ik dacht altijd dat ze haar uiterlijk zo geheim wilde houden...
Nee, geen zin in.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest me toch inlezen?![]()
Dan geef je maar een linkje naar die tig keer!![]()
Goede edit.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Hector.. Koko Flanel.
.
.
Zijn cabaretshows..
Hij is fijn, hè.quote:
Als je de "er" van "erin" nou weg had gelaten had je nog een kleine woordspeling. Nu is het gewoon een typo.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist ook dat jij het wist, maar in jouw geval sloeg het 'Newb, lees je in'-gedeelte op het feit dat jij niet wist dat babetter erin zou spelen.
En ze houdt haar uiterlijk geheim op FOK! in verband met haar werk enzo...
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je de "er" van "erin" nou weg had gelaten had je nog een kleine woordspeling. Nu is het gewoon een typo.
Ik dacht dat je een linkje wilde naar een site als imdb.com ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest me toch inlezen?![]()
Dan geef je maar een linkje naar die tig keer!![]()
Doe maar hier ervoor zorgenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Zou ik een maandban aanvragen/zorgen dat ik er één krijg?
Als je er één vraagt, krijg je hem ook!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Je hebt zeker geen zelfdiscipline.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
En als je bij yvonne een ban aanvraagt, dan wordt het een lange ban.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je er één vraagt, krijg je hem ook!
Dat weet ik wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je er één vraagt, krijg je hem ook!
Nee, tuurlijk niet..quote:
Vraag anders Canisfire even of hij nog kutlinks heeft om te spammen! Links waarbij je browser op tilt slaat door de vensters die worden geopend of zoquote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Graag.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag anders Canisfire even of hij nog kutlinks heeft om te spammen! Links waarbij je browser op tilt slaat door de vensters die worden geopend of zo![]()
Ja, forum@fok.nl.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Behulpzaamquote:
Hoe liep dat af?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Paltos het volgende:
Hmm, ik heb al eens een ban aangevraagd.
Haha.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
Gekregen.. Maar de schaamte om zo in MED te staan. Totaal niet stoer.
Je hebt er nog een keer ingestaan, vanwege tubgirl.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
Ik ben een heus boefje.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt er nog een keer ingestaan, vanwege tubgirl.
Ja nou, ik postte haar.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Airelle het volgende:
tubgirl? Vertel...
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef Natalie het volgende:
Zo nu en dan krijgen we ook via de mail banverzoeken binnen. Zo vroeg Paltos een ban voor zichzelf aan, omdat ie toch echt eens aan de studie moet. Geweldig!
Bij deze dus een ban op verzoek. Tot over een weekje
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:49 schreef Dagonet het volgende:
Paltos 48 uur, tubgirl.
Aan dat bovenste zit toch geen schaamte?quote:
precies.... en tegen de tijd dat de film uitkomt ben ik wel uit ge-social workedquote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
En ze houdt haar uiterlijk geheim op FOK! in verband met haar werk enzo...
Je gaat bijna he? Had ik je al veel plezier gewenst?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... en tegen de tijd dat de film uitkomt ben ik wel uit ge-social worked
mèn ik ben al halverwege met m'n tas inpakken
Binnen 6 jaar moet de film er zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... en tegen de tijd dat de film uitkomt ben ik wel uit ge-social worked
mèn ik ben al halverwege met m'n tas inpakken
Trollen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, die eerste is wel origineel, i.p.v. het zoveelste 'trollen, 48 uur'.
nee nog nietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef Airelle het volgende:
Je gaat bijna he? Had ik je al veel plezier gewenst?
quote:
niet, denk ik....quote:
dankquote:Anyway, veel plezier!
Hmm, ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
damn, 6 jaar is te lang hoor.....
ik dacht binnen 3 jaar [da's iig voor m'n 30ste![]()
]
Man, wat was ik 6 maanden geleden stom! Nu ga ik een veel mooier mailtje sturen.quote:Hello
Ik moet stoppen met posten. Mijn examens worden anders te lachwekkend.
Maandag heb ik gedaan, een week zou ik niet erg vinden! (ivm minimum ban op verzoek)
Met dank!
Paltos
Lekker uitgebreid doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Man, wat was ik 6 maanden geleden stom! Nu ga ik een veel mooier mailtje sturen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
speciaal voor Buup:
maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
kon je 't weer niet opbrengen om gewoon even tot morgen te wachten?!?!![]()
! Sorry.
Succes morgen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
Ik ga naar bed (morgen weer examens). Doei.
.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Doei! En veel succes morgen!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
quote:Hallo,
Het was een mooie zondagavond in mei, nu dus, toen me ineens iets te binnenschoot. Op mijn school, de oefenschool voor toekomstige astronauten en wiskundigen, zijn het binnenkort examens. Je vraagt je misschien af: "De examens zijn toch al lang bezig? Lees het EXA-forum er maar op na!"
Nou, dat is slim gezien, maar ik vertoef momenteel in een ander land dan Nederland. Een hoger land, zelfs. Hier beginnen de examens een stukje later, en ze zijn ook veel serieuzer! Zo heb ik bijvoorbeeld alles mondeling, oog in oog met een bloeddorstige leerkracht, wiens nagels in veel gevallen langer zijn dan mijn.. euh.. jeweetwel. Maar dan ook wel bij wijze van spreken.
Nu heb ik dit jaar al examens gehad. (Ja, twee keer!) En die zijn serieus tegengevallen door een totaal gebrek aan zelfdiscipline in combinatie met het Fok!Forum! Daar heb ik immers al tegen de 6000 posts, wat voor Arcee en Bupatih weinig mag lijken, maar eigenlijk best veel is. Er gaat dus veel studeertijd verloren aan Fok! en dat is altijd een beetje jammer.
Om even een praktijkvoorbeeld te geven.Deze middag was ik braaf aan het studeren. Tot ik plots een geniale inval kreeg. Ik ging een bicwapen maken! Dus nadat ik eerst een halfuur verspild had aan dit te maken, moest ik er natuurlijk ook nog een topic over maken.. Dat vind je achter deze link: Een bic als wapen.
Een ander voorbeeld is deze mail. Wat belachelijk lang! Het gaat hier dus over een banaanvraag, als je dat nog niet doorhad. Deze zou ik graag voor een maandje hebben. 30 dagen op de kop, aub!
Vele groetjes!
Paltos![]()
succes!!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
ik jump zo maar 's onder de douche en dan ook maar vroeg naar bed
voelt altijd zo zinloos als de wekker midden in de nacht gaat, maar goed![]()
Kan je beter opblijvenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
succes!!!!
ik jump zo maar 's onder de douche en dan ook maar vroeg naar bed
voelt altijd zo zinloos als de wekker midden in de nacht gaat, maar goed.
![]()
Hoi. Kaasfondue, wijn, leuk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Paltos, wat doe je?
"Whehe, een maand weggaan!"
Ja, dat mag dus niet!![]()
![]()
!!!!!
Waarom niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Paltos, wat doe je?
"Whehe, een maand weggaan! [afbeelding]"
Ja, dat mag dus niet!![]()
![]()
!!!!!
![]()
![]()
Omdat dat veel te lang is.quote:
Wat moet ik nou met Erik en rena?!
En zonder jou?!
Je mag niet gaan!
neuh dat lijkt me geen goed planquote:
[vroegah kon ik dat nog wel, maar de jaren gaan ook tellen he![]()
]
nou doeiii![]()
![]()
Ik zal waarschijnlijk toch blijven lurken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat dat veel te lang is.
Wat moet ik nou met Erik en rena?!
En zonder jou?!
Je mag niet gaan!!
![]()
Dan kan je net zo goed posten.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk toch blijven lurken.!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Erik kun je niks mee, I get it, maar ik ben zeer veelzijdig hoorquote:Ik heb kanten die je nog niet kent
And you know I might
Oh wee, als je slechte punten haalt.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, kut, m'n examens beginnen pas over twee weken.![]()
.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh wee, als je slechte punten haalt..
! Ja, atb, ik zal goed m'n best doen.
![]()
Ik vind een maand ook veel te lang, Paltos.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
[]
Nou Buup, ik zit klaar voor een ouderwets avondje FOK!ken..
Anders ga jij een maand weg.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik vind een maand ook veel te lang, Paltos.
Jou missen we niet
And you know I might
Ik heb genoeg geFOK!t vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[[afbeelding]]
Nou Buup, ik zit klaar voor een ouderwets avondje FOK!ken. [afbeelding].
Ga jij eerst maar eens op een smilie-cursus.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef rena het volgende:
[..]
Anders ga jij een maand weg.:Y Jou missen we niet![]()
Je hebt mijn post ge editquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens op een smilie-cursus. [afbeelding]![]()
And you know I might
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:
![]()
Ik vind dit zulks een toffe PI.!
Is het trouwens niet tijd voor een verdere opmars van de huillach? De huillach PI!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit zulks een toffe PI. [afbeelding]!![]()
![]()
Nee, zo triest ben ik niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen. [afbeelding]
And you know I might
Dat moet een huillach PI voorstellen. Dacht ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het trouwens niet tijd voor een verdere opmars van de huillach? De huillach PI! [afbeelding]
.
Bupatih had gelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het trouwens niet tijd voor een verdere opmars van de huillach? De huillach PI! [afbeelding].
Onlief?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Jongens en meisjes, wat doen jullie onlief tegen elkaar!And you know I might
Griebels.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook eens een nieuw woord introduceren!
And you know I might
Erikquote:
And you know I might
[/pberends]quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan met goede ideeën?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Paltos, je sig!
Bupa zou zeggen:'Omdat DM ze wel weer verkloot!'quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan met goede ideeën?![]()
![]()
Zeg ik dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij krijgt rillingen van nieuwe woorden?
And you know I might
Het gaat best redelijk, op wat details naquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Super geweldig ontzettend tof en kinkyquote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles goed, rena?En met u?
And you know I might
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef rena het volgende:
[..]
Super geweldig ontzettend tof en kinkyEn met u?
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat best redelijk, op wat details na.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Je moet niet zo doordenken jaquote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Griebels zijn rillingen, dus eigenlijk wel ja!![]()
![]()
And you know I might
Zo'n detail als: Ik lig met een hernia en 4 gebroken ribben op de intensive care van een ziekenhuis in Iran?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat best redelijk, op wat details na.
Float like a butterfly, sting like a bee![]()
Beweer je nou dat ik lui benquote:![]()
And you know I might
Hihi.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zo'n detail als: Ik lig met een hernia en 4 gebroken ribben op de intensive care van een ziekenhuis in Iran?
And you know I might
Ik denk niet door, ik lees alleen je posts... en als je wat anders bedoelt dan je zegt, dan moet je wat anders zeggen.quote:![]()
![]()
Nee, ik ben winderigquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Sinds wanneer heeft griebels dezelfde betekenis als rillingenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet door, ik lees alleen je posts... en als je wat anders bedoelt dan je zegt, dan moet je wat anders zeggen.![]()
Ben jij ineens de koning van de Nederlandse taal?
And you know I might
Te. Veel. Details.quote:
And you know I might
Ja, ik kan nog meer details geven, maar dat lijkt me beter van niet.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Uit de van Dale:quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft griebels dezelfde betekenis als rillingenBen jij ineens de koning van de Nederlandse taal?
Of doelde je op een van de andere betekenissen?quote:griebels
grie·bels
meerv.
1fratsen, kunsten, grimassen
2 rillingen, kriebels, griewels![]()
![]()
DaMart is de koning van de Nederlandse taal!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft griebels dezelfde betekenis als rillingenBen jij ineens de koning van de Nederlandse taal?
![]()
Float like a butterfly, sting like a bee![]()
IEDEREEEN OP DE GROND ! NUUUU DIT IS EEN OVER..
Algemene Bathmense Sportvereniging #1
Bedenk hier vragen voor de inburgeringscursus!!!!!!
JA TUURLIJK DEED IK DATquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit de van Dale:
[..]
Of doelde je op een van de andere betekenissen?![]()
![]()
![]()
WAT DENK JE NOU
And you know I might
Bupaquote:!
Nee, laat maar zittenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog meer details geven, maar dat lijkt me beter van niet.
And you know I might
Niks mis met dat hoofd hequote:.
![]()
Whehe, ik heb mezelf een ban aangevraagd. Ik vraag me nu een beetje af waarom want ik kan toch ook gewoon niet naar Fok! surfen? In ieder geval, ik ben de crew hier toch kotsbeu, vooral die Bupatih.![]()
GA TOCH RUKKENquote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ik je een nieuw woordje heb geleerd!![]()
![]()
![]()
And you know I might
Gebruik dan [limg]quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[afbeelding] Whehe, ik heb mezelf een ban aangevraagd. Ik vraag me nu een beetje af waarom want ik kan toch ook gewoon niet naar Fok! surfen? In ieder geval, ik ben de crew hier toch kotsbeu, vooral die Bupatih.. En FOK!.
.
Oh, mag dat pas als jij er toestemming voor hebt gegevenquote:?
Kusjequote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[afbeelding]
Whehe, ik heb mezelf een ban aangevraagd. Ik vraag me nu een beetje af waarom want ik kan toch ook gewoon niet naar Fok! surfen? In ieder geval, ik ben de crew hier toch kotsbeu, vooral die Bupatih.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: