Volgens jou was ik al lang vier keer gestopt ofzo.quote:
Je ziet het verkeerd.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens jou was ik al lang vier keer gestopt ofzo.Mislukte Nostradamus.
Je hebt het al meerdere malen gezegd.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd.Ik heb gewoon gezegd dat je binnenkort gaat stoppen.
En dat zei ik niet erg lang geleden, kerel.
![]()
En ... vast!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat jullie dit eindelijk achter je kan laten
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
U hebt/heeft?
Heeft klinkt het meest logisch. Maar ik ben géén betrouwbare bron.quote:
quote:
quote:Beide mogelijkheden zijn goed. Wel geven wij de voorkeur aan u hebt. Het voornaamwoord u was oorspronkelijk een derde persoon (de vorm is afgeleid van uwe edelheid). Daarbij hoorde natuurlijk een werkwoordsvorm voor die derde persoon: u heeft, u is en u zal. Tegenwoordig zien we u echter als de beleefdheidsvorm van de tweede persoon je/jij (en jullie). Dat pleit voor een werkwoordsvorm die daarmee in overeenstemming is: u bent, u zult en dus ook u hebt.
Veel taalgebruikers voelen een subtiel stijlverschil tussen u zult en u zal, u kunt en u kan of u hebt en u heeft: de ene vorm klinkt voor hen 'beleefder' dan de andere. Dat is echter vooral een kwestie van smaak.
bron
Ik was misschien een fractie van een seconde later, maar ik was tenminste niet te lui om de tekst te kopiëren voor Sven!quote:
quote:
Sven moet leren googlen.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was misschien een fractie van een seconde later, maar ik was tenminste niet te lui om de tekst te kopiëren voor Sven!![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Of is dat geheimtaal voor 'Cc is een @##!!11!!!&^^%##$@@@wijf'?
Je moet je tas gaan inpakken.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:kan iemand even zeggen dat ik m'n tas moet gaan inpakken
Nee, want dan ben ik voor de derde keer binnen 10 minuten spuit 11quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:kan iemand even zeggen dat ik m'n tas moet gaan inpakken
okayquote:Op zondag 28 mei 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet je tas gaan inpakken.
omdag m'n wekker om 3.30 uur gaat en ik er dan geen tijd meer voor hebquote:Waarom eigenlijk?
De vorige TT was leukerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:56 schreef muhammad_ali het volgende:
Goede avond![]()
De TT maakte mij even blij![]()
Je gaat op vakantie? Is het dat? Nu? Morgenochtend?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
okay
[..]
omdag m'n wekker om 3.30 uur gaat en ik er dan geen tijd meer voor heb
maar ik kan me er nu niet toe zetten![]()
Waar ga je heen?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
okay
[..]
omdag m'n wekker om 3.30 uur gaat en ik er dan geen tijd meer voor heb
maar ik kan me er nu niet toe zetten![]()
morgenochtend vroeg [eigenlijk meer vannacht]quote:Op zondag 28 mei 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gaat op vakantie? Is het dat? Nu? Morgenochtend?
Kutwijf (jealousy speaking)!!! Veel pleizerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
morgenochtend vroeg [eigenlijk meer vannacht]
somehow wordt ik altijd voor zonsopgang op schiphol verwacht
maar ja, dan heb ik wel lekker in dag extra inLisboa
hehe eindelijk iemand de me bij m'n échte naam aanspreektquote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutwijf (jealousy speaking)!!! Veel pleizer.
Mag babette in jouw filmquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet trouwens wie ik, naast babette, nog meer in mijn film wil hebben:
Urbanus!
Wat een held!
quote:
Newbs! Lees je in ofzo!quote:
Doe dan eens een linkje, mafketel!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Newbs! Lees je in ofzo!
Mijn film!
Mijn comedy!
Mijn kaskraker!
En mijn babette. Whehe.
Zij mag de vro(uw)lijke hoofdrol voor haar rekening nemen.
Ik wist al lang dat je een film gaat maken. En dat eht een succes wordt. Maar ik wist toch gewoon niet dat onze babette een rol kreeg. En ik dacht altijd dat ze haar uiterlijk zo geheim wilde houden...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Newbs! Lees je in ofzo!
Mijn film!
Mijn comedy!
Mijn kaskraker!
En mijn babette. Whehe.
Zij mag de vro(uw)lijke hoofdrol voor haar rekening nemen.
Misschien moet ze wel een boerka aan!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat je een film gaat maken. En dat eht een succes wordt. Maar ik wist toch gewoon niet dat onze babette een rol kreeg. En ik dacht altijd dat ze haar uiterlijk zo geheim wilde houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |