Linkje? Naar wat?quote:
Ik moest me toch inlezen?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Linkje? Naar wat?Ik heb het al tig keer gezegd in ShowChat.
Ik wist ook dat jij het wist, maar in jouw geval sloeg het 'Newb, lees je in'-gedeelte op het feit dat jij niet wist dat babette erin zou spelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat je een film gaat maken. En dat eht een succes wordt. Maar ik wist toch gewoon niet dat onze babette een rol kreeg. En ik dacht altijd dat ze haar uiterlijk zo geheim wilde houden...
Nee, geen zin in.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest me toch inlezen?![]()
Dan geef je maar een linkje naar die tig keer!![]()
Goede edit.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Hector.. Koko Flanel.
.
.
Zijn cabaretshows..
Hij is fijn, hè.quote:
Als je de "er" van "erin" nou weg had gelaten had je nog een kleine woordspeling. Nu is het gewoon een typo.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist ook dat jij het wist, maar in jouw geval sloeg het 'Newb, lees je in'-gedeelte op het feit dat jij niet wist dat babetter erin zou spelen.
En ze houdt haar uiterlijk geheim op FOK! in verband met haar werk enzo...
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je de "er" van "erin" nou weg had gelaten had je nog een kleine woordspeling. Nu is het gewoon een typo.
Ik dacht dat je een linkje wilde naar een site als imdb.com ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest me toch inlezen?![]()
Dan geef je maar een linkje naar die tig keer!![]()
Doe maar hier ervoor zorgenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Zou ik een maandban aanvragen/zorgen dat ik er één krijg?
Als je er één vraagt, krijg je hem ook!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Je hebt zeker geen zelfdiscipline.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
En als je bij yvonne een ban aanvraagt, dan wordt het een lange ban.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je er één vraagt, krijg je hem ook!
Dat weet ik wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je er één vraagt, krijg je hem ook!
Nee, tuurlijk niet..quote:
Vraag anders Canisfire even of hij nog kutlinks heeft om te spammen! Links waarbij je browser op tilt slaat door de vensters die worden geopend of zoquote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Graag.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag anders Canisfire even of hij nog kutlinks heeft om te spammen! Links waarbij je browser op tilt slaat door de vensters die worden geopend of zo![]()
Ja, forum@fok.nl.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Paltos het volgende:
Behulpzaamquote:
Hoe liep dat af?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Paltos het volgende:
Hmm, ik heb al eens een ban aangevraagd.
Haha.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
Gekregen.. Maar de schaamte om zo in MED te staan. Totaal niet stoer.
Je hebt er nog een keer ingestaan, vanwege tubgirl.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
Ik ben een heus boefje.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt er nog een keer ingestaan, vanwege tubgirl.
Ja nou, ik postte haar.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Airelle het volgende:
tubgirl? Vertel...
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef Natalie het volgende:
Zo nu en dan krijgen we ook via de mail banverzoeken binnen. Zo vroeg Paltos een ban voor zichzelf aan, omdat ie toch echt eens aan de studie moet. Geweldig!
Bij deze dus een ban op verzoek. Tot over een weekje
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:49 schreef Dagonet het volgende:
Paltos 48 uur, tubgirl.
Aan dat bovenste zit toch geen schaamte?quote:
precies.... en tegen de tijd dat de film uitkomt ben ik wel uit ge-social workedquote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
En ze houdt haar uiterlijk geheim op FOK! in verband met haar werk enzo...
Je gaat bijna he? Had ik je al veel plezier gewenst?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... en tegen de tijd dat de film uitkomt ben ik wel uit ge-social worked
mèn ik ben al halverwege met m'n tas inpakken
Binnen 6 jaar moet de film er zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... en tegen de tijd dat de film uitkomt ben ik wel uit ge-social worked
mèn ik ben al halverwege met m'n tas inpakken
Trollen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, die eerste is wel origineel, i.p.v. het zoveelste 'trollen, 48 uur'.
nee nog nietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef Airelle het volgende:
Je gaat bijna he? Had ik je al veel plezier gewenst?
quote:
niet, denk ik....quote:
dankquote:Anyway, veel plezier!
Hmm, ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
damn, 6 jaar is te lang hoor.....
ik dacht binnen 3 jaar [da's iig voor m'n 30ste![]()
]
Man, wat was ik 6 maanden geleden stom! Nu ga ik een veel mooier mailtje sturen.quote:Hello
Ik moet stoppen met posten. Mijn examens worden anders te lachwekkend.
Maandag heb ik gedaan, een week zou ik niet erg vinden! (ivm minimum ban op verzoek)
Met dank!
Paltos
Lekker uitgebreid doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Man, wat was ik 6 maanden geleden stom! Nu ga ik een veel mooier mailtje sturen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
speciaal voor Buup:
maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
kon je 't weer niet opbrengen om gewoon even tot morgen te wachten?!?!![]()
! Sorry.
Succes morgen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
Ik ga naar bed (morgen weer examens). Doei.
.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Doei! En veel succes morgen!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
quote:Hallo,
Het was een mooie zondagavond in mei, nu dus, toen me ineens iets te binnenschoot. Op mijn school, de oefenschool voor toekomstige astronauten en wiskundigen, zijn het binnenkort examens. Je vraagt je misschien af: "De examens zijn toch al lang bezig? Lees het EXA-forum er maar op na!"
Nou, dat is slim gezien, maar ik vertoef momenteel in een ander land dan Nederland. Een hoger land, zelfs. Hier beginnen de examens een stukje later, en ze zijn ook veel serieuzer! Zo heb ik bijvoorbeeld alles mondeling, oog in oog met een bloeddorstige leerkracht, wiens nagels in veel gevallen langer zijn dan mijn.. euh.. jeweetwel. Maar dan ook wel bij wijze van spreken.
Nu heb ik dit jaar al examens gehad. (Ja, twee keer!) En die zijn serieus tegengevallen door een totaal gebrek aan zelfdiscipline in combinatie met het Fok!Forum! Daar heb ik immers al tegen de 6000 posts, wat voor Arcee en Bupatih weinig mag lijken, maar eigenlijk best veel is. Er gaat dus veel studeertijd verloren aan Fok! en dat is altijd een beetje jammer.
Om even een praktijkvoorbeeld te geven.Deze middag was ik braaf aan het studeren. Tot ik plots een geniale inval kreeg. Ik ging een bicwapen maken! Dus nadat ik eerst een halfuur verspild had aan dit te maken, moest ik er natuurlijk ook nog een topic over maken.. Dat vind je achter deze link: Een bic als wapen.
Een ander voorbeeld is deze mail. Wat belachelijk lang! Het gaat hier dus over een banaanvraag, als je dat nog niet doorhad. Deze zou ik graag voor een maandje hebben. 30 dagen op de kop, aub!
Vele groetjes!
Paltos![]()
succes!!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
ik jump zo maar 's onder de douche en dan ook maar vroeg naar bed
voelt altijd zo zinloos als de wekker midden in de nacht gaat, maar goed![]()
Kan je beter opblijvenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
succes!!!!
ik jump zo maar 's onder de douche en dan ook maar vroeg naar bed
voelt altijd zo zinloos als de wekker midden in de nacht gaat, maar goed.
![]()
Hoi. Kaasfondue, wijn, leuk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Paltos, wat doe je?
"Whehe, een maand weggaan!"
Ja, dat mag dus niet!![]()
![]()
!!!!!
Waarom niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Paltos, wat doe je?
"Whehe, een maand weggaan! [afbeelding]"
Ja, dat mag dus niet!![]()
![]()