quote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef Paltos het volgende:
Heb ik al vermeld dat het de mooiste dag van m'n leven was?![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:15 schreef Paltos het volgende:
Alsof ik Bupie durf aanspreken.![]()
Nee, hij werd voorbijgedragen op een soort van troon.![]()
Dudette.quote:
Vind je het gek?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef muhammad_ali het volgende:
Bupatih, wat heb je ingodsnaam gedaan met de mensen hier. Ze aanbidden je gewoon
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:46 schreef Nolius het volgende:
Bupidinges, ik weet niet hoe je het doet, maar je weet het altijd weer zo te draaien dat iemand je toch weer aardig gaat vinden. Zelfs als je gruwelijk loopt te baggeren.
Is dat een levensdoel? Of is het iets aanders?
Ik vind het wel tof. Je doet je best iig.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hey Nolius,
Waar zie je mij 'gruwelijk baggeren'?
Afgezien van dit topic. Al valt het met de bagger ook wel mee.
Maar back ontopic, je had het over mijn gave om dingen naar mijn hand te kunnen zetten.
Het is geen levensdoel, het is een deel van mijn leven.
Het gaat vanzelf. Ik hoef er dan ook geen moeite voor te doen.
Waarom? Misschien omdat mensen mij gewoon graag mogen.(Al zullen velen dat ontkennen)
En zeg nou zelf. Het staat toch behoorlijk knullig om mij niet tof te vinden, terwijl al je vrienden dat wel doen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Bupatih, mijn held, rots in de branding, ridder, boedha, God, Allah, kanjer, sekssymbool, vraagbaak, taalpuristje, knuffelbeertje..
Mijn evenbeeld.
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef muhammad_ali het volgende:
Bupatih, wat heb je ingodsnaam gedaan met de mensen hier. Ze aanbidden je gewoon
Ja weet ik veelquote:Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dudette.Mocht ik ooit gaan meeten, dan is Paltos niet de eerste (die zich gelukkig mag prijzen).
Word. [Insert Yo-smiley vanquote:Op maandag 15 mei 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Maarre, muhammad? Waarom post je bijna alles in het Engels?
Het lijkt in ieder geval nergens op.
Tweede en dus bijna 3equote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef PeRi het volgende:
Eerstejaarsstudent?
En nu niet gaan baggeren he Bupaquote:Op maandag 15 mei 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Maarre, muhammad? Waarom post je bijna alles in het Engels?
Het lijkt in ieder geval nergens op.
et toi?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:43 schreef PeRi het volgende:
Oh okay.
ShowChat is toch gewoon een hele pot bagger?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik bagger nooit!Dat is een leugen! Verspreid door de Illuminati!
Ik heb ook bietjes gegeten. Lekker juistquote:Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rode bietjes zijn best vies.
Eeuh kinkyquote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef rena het volgende:
Met een open blaar douchen is zo onwijs prettig![]()
![]()
![]()
Fijn he, die gore details![]()
Ik was zonder enige post al bekendquote:Op maandag 15 mei 2006 20:52 schreef Canisfire het volgende:
Ey die kerel voor wie een speciaal feedback topic was geopend
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:54 schreef PeRi het volgende:
Is het nationale bieten dag ofzo?
www.actionradio.nlquote:Op maandag 15 mei 2006 20:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik was zonder enige post al bekend![]()
Bupa dreigt om ze vol te proppen met andijvie als ze hem niet aanbidden.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef muhammad_ali het volgende:
Idemquote:Op maandag 15 mei 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bupa dreigt om ze vol te proppen met andijvie als ze hem niet aanbidden.
Gelukkig vind ik dat géén straf, dus over mij heeft hij geen macht.
Ben jij een soort hoe heet die gast ook al weer.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:57 schreef muhammad_ali het volgende:
wtf moet ik met actionradio?
Ahh, nu snap ik het.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bupa dreigt om ze vol te proppen met andijvie als ze hem niet aanbidden.
Gelukkig vind ik dat géén straf, dus over mij heeft hij geen macht.
Orginial?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ben jij een soort hoe heet die gast ook al weer.
Die kerel die ik niet moet. Met zijn fok! soap.
Bupa help me .....![]()
Ey !!quote:
Wat snap jij niet aan 'Die kerel die ik niet moet'?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:03 schreef muhammad_ali het volgende:
who the fuck is originial. En hoe komt die gast net zo stoer als ik?
Hehe volgens mij is het wel een figuur als Orgiquote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'Die kerel die ik niet moet'?
Genoeg... Ik ben M_A of eyup (check profiel) en niemand andersquote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe volgens mij is het wel een figuur als Orgi![]()
Zou tijd wordenquote:
Spreekt boekdelen. Spreekwoordenbarbaar!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
PI's zeggen meer dan duizend woorden... of zo... toch?
Jaquote:
Ja hallo, ik kan er ook niks aan doen dat mijn moeder te vaak in mijn bijzijn Frans bauer heeft gedraaid!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Spreekt boekdelen. Spreekwoordenbarbaar!.
Ze zou opgesloten moeten worden. Een ieder die zich schuldig maakt aan dit soort praktijken verdient niet beter!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er ook niks aan doen dat mijn moeder te vaak in mijn bijzijn Frans bauer heeft gedraaid!![]()
Achja frans bauer is het beste van Nederlandse bodem, moet je nagaanquote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zou opgesloten moeten worden. Een ieder die zich schuldig maakt aan dit soort praktijken verdient niet beter!
Wie vind dat dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Achja frans bauer is het beste van Nederlandse bodem, moet je nagaan![]()
DOE DAT DAN OOK, SLET!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ga hier maar eens een beetje lurken
Heyquote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
Hoooooooi!
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Woeps, ejaculatio preacox"
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ik kan mijn kloon niet vindenIk ben de naam kwijt
![]()
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammedquote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd alleen SPK kan ik onthouden
Search?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammed
ik weet het niet meer
Het zijn ook fucking makkelijke namen zegquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammed
ik weet het niet meer
Damn dat moet ik ook doenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Ik heb een wordbestandje met m'n kloons en hun wachtwoord erbij.!
Ik doe het nog makkelijker!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Ik heb een wordbestandje met m'n kloons en hun wachtwoord erbij.!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ikheb gewoon klonen, dus hoef ik ook hun namen en wachtwoorden niet te onthouden!
Je hebt geen klonen, bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ikheb gewoon klonen, dus hoef ik ook hun namen en wachtwoorden niet te onthouden!
quote:
Dat krijg je dus als je per ongeluk de insert toets indrukt voordat je vlak voor het posten je post gaat editen... dan vallen belangrijke nuances weg...quote:
Man, je mist wat, hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je dus als je per ongeluk de insert toets indrukt voordat je vlak voor het posten je post gaat editen... dan vallen belangrijke nuances weg...![]()
Maar zie de edit: gewoon geen klonen nemen, en je vergeet ook de inloggegevens niet
Misschien moeten we er een spelletje van maken! Nu WIDM is afgelopen: Wie is... de kloon?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Man, je mist wat, hoor.![]()
Eén van m'n betere is Maikuuul, denk ik.![]()
Klonen zijn voor e-zofrene mensenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef rena het volgende:
Ik heb ook geen klonen![]()
Ik heb genoeg aan mezelf![]()
![]()
Ik ben er eentje van Bupatih, maar ze geloven me niet omdat ik (Bupatih) perfect kan wisselen tussen twee schrijfstijlen en erg grondig te werk ga.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een spelletje van maken! Nu WIDM is afgelopen: Wie is... de kloon?![]()
Dat zou idd zo maar kunnen. Nog een goede!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van Bupatih, maar ze geloven me niet omdat ik (Bupatih) perfect kan wisselen tussen twee schrijfstijlen en erg grondig te werk ga.![]()
Zo heb ik bijvoorbeeld iets gekocht vanuit België, en zo.
Ja, nee, dat is niet zo.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat zou idd zo maar kunnen. Nog een goede!
Bupa maakt gewoon 10.000 clones zodat die hem kunnen aanbidden
Ik dénk het niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
E-zofreen... leuk woord om de concurrentie aan te gaan met Andijvie voor woord van het jaar!
Sterker nog: Fok! kent maar twee echte gebruikers: Bupa en ik! De rest zijn allemaal klonen van Buup!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat zou idd zo maar kunnen. Nog een goede!
Bupa maakt gewoon 10.000 clones zodat die hem kunnen aanbidden
quote:
E-zofreen is als schizofreen, maar dan op internet... iemand met meerdere persoonlijkheden online dus.quote:
Dat zou idd een heleboel veklaren DaMart. Maar ik dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog: Fok! kent maar twee echte gebruikers: Bupa en ik! De rest zijn allemaal klonen van Buup!
Die moet efengoet afgevoert wordten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan Bigbrotherverslaafde
pest hem er nou niet mee, iedereen maakt wel eens een foute keuzequote:
Jij zal ook wel een kloon van Bupa zijn... anders zijn er meer dan 2 echte gebruikers, en dat verstoort de yin en yang van het forum!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat zou idd een heleboel veklaren DaMart. Maar ik dan?![]()
Dan ben ik nog liever jou cloon, mag datquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zal ook wel een kloon van Bupa zijn... anders zijn er meer dan 2 echte gebruikers, en dat verstoort de yin en yang van het forum!
Inderdaad, naar het gekkenhuis met die Bigbrotherverslaafden!quote:
Nee, want ik wens kloonvrij te blijven...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan ben ik nog liever jou cloon, mag dat![]()
Schrijf eens gewoon 'kloon', lollergek!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan ben ik nog liever jou cloon, mag dat![]()
lollergek? wtf is dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Schrijf eens gewoon 'kloon', lollergek!![]()
Ja echt wel.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef muhammad_ali het volgende:
getver, ik was zonder het bewust te zijn, naar Sean Paul aan het luisteren
uhm, nee.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef rena het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder het je bewust te zijnJe bent gewoon fan
![]()
![]()
Geef maar toe![]()
![]()
![]()
Een quote van de post van een vrouw die het woord geil associeert met mij...quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali luistert nu naar Nirvana met Rape Me
quote:
Volgens mij worden we wel begluurd door iemand. Maar ik kan je niet vertellen wiequote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Je deinst ook nergens van terug he. LOL
zijn we de enige in dit topic ofzo?
Ik ben het niet!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij worden we wel begluurd door iemand. Maar ik kan je niet vertellen wie![]()
![]()
Nee, jij zou zoiets nooit doen hequote:
Ah, jij hebt het leuk gehad vanavond.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat cammen moet wel geheim blijven. Straks wordt 'men' jaloers.
trusten. Ik ga zo ook denk ik, nog even lezen voordat ik ga slapenquote:
mwah, jij wel hoor Duiveltje. Voor jou maken we een uitzondering. Ik wel iigquote:
Ik ookquote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
mwah, jij wel hoor Duiveltje. Voor jou maken we een uitzondering. Ik wel iig
Piem0l is het nog gelukt met je shirt?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
Nah, heb maar iets anders gedaan. Ik wou al tijden een "I'm with stupid" shirt. Dat heb ik later printen bij shirtshop.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Piem0l is het nog gelukt met je shirt?.
quote:
Ik ga douchenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:21 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nu weg, de trein halen..
Doei.
Te laatquote:
Zoals gewoonlijkquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat A ook gaat komen?!
Jahaaa aliquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Sure. negeer mijn goede morgen maar totaal![]()
sweetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:58 schreef PeRi het volgende:
Ik ben gewoon 3 dagen vrij.
Goede morgen Bupa. Dat je jezelfquote:
De vraag is; wie ben jíj? Dat komt hier zo binnen vallen, zonder zichzelf eerst netje voor te stellen en zich in te lezen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Want? en jij bent? En waarom boeit het wat jij vindt?
Als je antwoord op die vragen wilt, kun je dat vragen. Zo niet dan is het zinloos om die vragen te stellen. Your choice. Just remember there is no spoonquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
De vraag is; wie ben jíj? Dat komt hier zo binnen vallen, zonder zichzelf eerst netje voor te stellen en zich in te lezen.
maar jij wil uitleg of niet??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
De vraag is; wie ben jíj? Dat komt hier zo binnen vallen, zonder zichzelf eerst netje voor te stellen en zich in te lezen.
Het boeit jou blijkbaar genoeg om er een reactie aan te besteden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Want? en jij bent? En waarom boeit het wat jij vindt?
stoer!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het boeit jou blijkbaar genoeg om er een reactie aan te besteden.
verbaast mij totaal niets eerlijk gezegd. Zoals ik op de middelbare school zat.... Ons schoolgebouw stond op de monumentenlijst. Wat betekent dat je het niet zomaar dingen mag verbouwen aan het gebouw. Daarom hadden we nog geen dubbele glazenquote:
Het is raar dat scholen altijd zo'n moralistisch toontje hebben middels regels en weet ik veel wat over hoe kinderen en jongeren moeten zijn, maar zelf de regels totaal aan hun laars lappen. Het is raar dat een schoolreisje of whatever als iets belangrijks wordt gezien, terwijl een noodzakelijke levensbehoefte, namelijk zuurstof geen aandacht aan wordt geschonken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
verbaast mij totaal niets eerlijk gezegd. Zoals ik op de middelbare school zat.... Ons schoolgebouw stond op de monumentenlijst. Wat betekent dat je het niet zomaar dingen mag verbouwen aan het gebouw. Daarom hadden we nog geen dubbele glazen![]()
Tegen kritiek kunnen ze niet, want dat kost geld en dat gaat ten koste van de managers natuurlijk. En zeuren heeft geen zin, want dat zet je jezelf op spel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Nou jah, het op de hogeschool is het nog erger. Daar boeit niets ze. Als ik dan zeg dat ik een bepaald vak een slecht cijfer ga geven bij de evaluatie, dan krijg ik te horen dat als ik dat doe mijn diploma ook minder waard zal zijn en dat dat dus niet zo slim is van mij
precies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Tegen kritiek kunnen ze niet, want dat kost geld en dat gaat ten koste van de managers natuurlijk. En zeuren heeft geen zin, want dat zet je jezelf op spel.
Uitstekend, dank je.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb besloten niet voor de discussie te kiezen. Dus ok... wat jij wilt![]()
hoe is het er verder mee![]()
Mijn attitude ten opzichte van jou is verschoven van "onverschillig" naar "gefascineerd".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
precies.
nou ja, ik moet weer naar school. Tot vanavond mensen!
Goh, Bassie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn attitude ten opzichte van jou is verschoven van "onverschillig" naar "gefascineerd".
Mijn attitude ten opzichte van jou is verschoven van “extatisch geil” naar “nog geen buttplugsessie waard”.quote:
Moet de punt eigenlijk voor of na de '?quote:
Ah, ik heb het antwoord al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet de punt eigenlijk voor of na de '?
Niet elke newbie kan zo tof zijn alsquote:
Ik zal het in gedachte houdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet elke newbie kan zo tof zijn alsPaltos
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:10 schreef rena het volgende:Hoi
![]()
Ik had TTT van het autorijden en het ging vrij goed![]()
Ik ben weer gelukkig vandaag![]()
![]()
Ik kom hier al een tijdje, al bijna honderd delenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef muhammad_ali het volgende:
Hey erik jongen. Jij ook hierIk ga ff checken hoe het is aan de andere kant
Zit jij op de hogereschool ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Nou jah, het op de hogeschool is het nog erger. Daar boeit niets ze.
Als ik dan zeg dat ik een bepaald vak een slecht cijfer ga geven bij de evaluatie, dan krijg ik te horen dat als ik dat doe mijn diploma ook minder waard zal zijn en dat dat dus niet zo slim is van mij
Al 100 delen aan de “andere kant”?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom hier al een tijdje, al bijna honderd delen.
quote:
Ja, ik weet het, hoe het is om newbie te zijn. En mij hebben ze niet echt op de kast gejaagd, eerder eruitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Ja joh, ik ben ook maar een beetje aan het exploren zegmaarIedereen noemt me een newbie en kijkt hoe snel ze me op de kast krijgen.
Nee mbo leipo niet de hogereschool maar de hogeschool. zoek het op: www.google.nlquote:
Welke "andere kant"?quote:
Zo doorgaan jijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nee mbo leipo niet de hogereschool maar de hogeschool. zoek het op: www.google.nl
Zie je Erik, dat bedoel ik.![]()
Tja je vraagt er echt zelf om jongen. Ik ben niet begonnen met de lompe opmerkingen. Wil je dat ze stoppen, dan stel ik voor dat jij ermee begintquote:
Giechel!quote:
Ali, ik geef je even advies. Newbies zijn het snelst newbie-af door gewoon enorm te slijmen bij iedereen en niet opstandig te doen. Dat werkt echt het snelst.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Tja je vraagt er echt zelf om jongen. Ik ben niet begonnen met de lompe opmerkingen. Wil je dat ze stoppen, dan stel ik voor dat jij ermee begint![]()
Spreek, kind!quote:
Daar sta je dan..quote:
Ik onthoud het Erik. Ik weet alleen niet of ik er iets mee doequote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ali, ik geef je even advies. Newbies zijn het snelst newbie-af door gewoon enorm te slijmen bij iedereen en niet opstandig te doen. Dat werkt echt het snelst.
Negeer me maar, Zhenarquote:
quote:
Ja, want ik vroeg me gewoonaf wat hij bedoeldequote:
Ach gossiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, want ik vroeg me gewoonaf wat hij bedoelde.
Hallo M_A.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Hoi MB. Ik ben M_A, nieuwe slowchatter hier in SHO
Ah, je hebt muzieksmaak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:30 schreef muhammad_ali het volgende:
De eerste punten zijn binnenquote:
Zeg dat niet te snel, ik luister de raarste combinatie van muziek. Zo staat er tussen RHCP, en Green day dus gewoon Johhny Cash en Ray Charlesquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel, ik luister de raarste combinatie van muziek. Zo staat er tussen RHCP, en Green day dus gewoon Johhny Cash en Ray Charlesin mijn iTunes
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
In de pocket. Die raak ik niet meer kwijt![]()
Nu de hamvraag: Wat vind je van Muse?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik kan het ook niet helpen. Maar het grote deel van mijn muziek collectie is R&R hoor. The strokes, Pearl Jam, Lenny Kravitz.Te veel om op te noemen....
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu de hamvraag: Wat vind je van Muse?
Ohquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef rena het volgende:
[..]
Muse
![]()
Gelukkig heb ik die nieuwe nog steeds niet gehoord![]()
aardig. Niet het beste wat ik gehoord heb. Maar het kan er mee door.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu de hamvraag: Wat vind je van Muse?
'aardig'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
aardig. Niet het beste wat ik gehoord heb. Maar het kan er mee door.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Maar heb je de nieuwe nieuwe dan ook nog niet gehoord? En de nieuwe nieuwe nieuwe?? Want die zijn wél geil
Ik heb een brandende vraag voor jou in het fotoboekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef rena het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Mijn ladyphone is binnengekomenIk ben te gelukkig om aan iets anders te denken
![]()
een sléchte soap???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef Canisfire het volgende:
Dat hele Ayaan gedoe was net een slechte soap.
Nee dat was met Fortuyn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
een sléchte soap???
't is de meest briljante soap in jaren
dat was heulemaal geen soap manquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Canisfire het volgende:
Nee dat was met Fortuyn.
Een beetje actie mag wel![]()
14 of 15quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was heulemaal geen soap man
damn hoe oud was je toen? 12?!
hoe kan dat nou?? je bent nu toch 16?!quote:
da's toch geen soap man?! toen was 't leed al geleden... dat waren ramptoeristen enzoquote:En dat was echt wel een soap al die tokkies die toen op de buis kwamen tijdens die stille tocht![]()
17 bijna 18.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?? je bent nu toch 16?!
[..]
da's toch geen soap man?! toen was 't leed al geleden... dat waren ramptoeristen enzo
Ja,quote:
Dat zou een tof musical liedje zijn!quote:
die schietpartij was toch 4 jaar geleden?! dus was je 13...... zwaar kiddo dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Canisfire het volgende:
17 bijna 18.
mja als je met het Fortuynverhaal alles rond de opkomst van Pim bedoeld, misschien....quote:Maar dat hele gebeuren met dat schieten was toch het hoogtepunt van de soap ?
Haast je naar het Muse-topic, vrouw!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef rena het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Mijn ladyphone is binnengekomenIk ben te gelukkig om aan iets anders te denken
![]()
Zal ik al jouw MB-punten eens afpakken?quote:
Een goeie drama serie dan ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
die schietpartij was toch 4 jaar geleden?! dus was je 13...... zwaar kiddo dus
[..]
mja als je met het Fortuynverhaal alles rond de opkomst van Pim bedoeld, misschien....
ik dacht dat je dat incident zelf bedoelde
[niet dat ik 't dan alsnog als soap zie, maar goed]
mja oke danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Een goeie drama serie dan ?
ik kijk niet meerquote:Waar ben jij trouwens in de gtst topics de laatste tijd... Het is saai
NEEEEE!!1111!1!!! Ze zijn mij dierbaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zal ik al jouw MB-punten eens afpakken?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEE!!1111!1!!! Ze zijn mij dierbaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haast je naar het Muse-topic, vrouw!
Oh en Ladyphone? Pic?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
quote:
Waarop?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Zhenar heeft gewoon nog stééds geen antwoord gegeven.
Oh, en nú opeens wél reagerenquote:
De "verkeerde" kant natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, want ik vroeg me gewoonaf wat hij bedoelde.
Het was maar een grapje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |