verbaast mij totaal niets eerlijk gezegd. Zoals ik op de middelbare school zat.... Ons schoolgebouw stond op de monumentenlijst. Wat betekent dat je het niet zomaar dingen mag verbouwen aan het gebouw. Daarom hadden we nog geen dubbele glazenquote:
Het is raar dat scholen altijd zo'n moralistisch toontje hebben middels regels en weet ik veel wat over hoe kinderen en jongeren moeten zijn, maar zelf de regels totaal aan hun laars lappen. Het is raar dat een schoolreisje of whatever als iets belangrijks wordt gezien, terwijl een noodzakelijke levensbehoefte, namelijk zuurstof geen aandacht aan wordt geschonken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
verbaast mij totaal niets eerlijk gezegd. Zoals ik op de middelbare school zat.... Ons schoolgebouw stond op de monumentenlijst. Wat betekent dat je het niet zomaar dingen mag verbouwen aan het gebouw. Daarom hadden we nog geen dubbele glazen![]()
Tegen kritiek kunnen ze niet, want dat kost geld en dat gaat ten koste van de managers natuurlijk. En zeuren heeft geen zin, want dat zet je jezelf op spel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Nou jah, het op de hogeschool is het nog erger. Daar boeit niets ze. Als ik dan zeg dat ik een bepaald vak een slecht cijfer ga geven bij de evaluatie, dan krijg ik te horen dat als ik dat doe mijn diploma ook minder waard zal zijn en dat dat dus niet zo slim is van mij
precies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Tegen kritiek kunnen ze niet, want dat kost geld en dat gaat ten koste van de managers natuurlijk. En zeuren heeft geen zin, want dat zet je jezelf op spel.
Uitstekend, dank je.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb besloten niet voor de discussie te kiezen. Dus ok... wat jij wilt![]()
hoe is het er verder mee![]()
Mijn attitude ten opzichte van jou is verschoven van "onverschillig" naar "gefascineerd".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
precies.
nou ja, ik moet weer naar school. Tot vanavond mensen!
Goh, Bassie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn attitude ten opzichte van jou is verschoven van "onverschillig" naar "gefascineerd".
Mijn attitude ten opzichte van jou is verschoven van “extatisch geil” naar “nog geen buttplugsessie waard”.quote:
Moet de punt eigenlijk voor of na de '?quote:
Ah, ik heb het antwoord al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet de punt eigenlijk voor of na de '?
Niet elke newbie kan zo tof zijn alsquote:
Ik zal het in gedachte houdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet elke newbie kan zo tof zijn alsPaltos
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |