Nah, heb maar iets anders gedaan. Ik wou al tijden een "I'm with stupid" shirt. Dat heb ik later printen bij shirtshop.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Piem0l is het nog gelukt met je shirt?.
quote:
Ik ga douchenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:21 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nu weg, de trein halen..
Doei.
Te laatquote:
Zoals gewoonlijkquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat A ook gaat komen?!
Jahaaa aliquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Sure. negeer mijn goede morgen maar totaal![]()
sweetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:58 schreef PeRi het volgende:
Ik ben gewoon 3 dagen vrij.
Goede morgen Bupa. Dat je jezelfquote:
De vraag is; wie ben jíj? Dat komt hier zo binnen vallen, zonder zichzelf eerst netje voor te stellen en zich in te lezen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Want? en jij bent? En waarom boeit het wat jij vindt?
Als je antwoord op die vragen wilt, kun je dat vragen. Zo niet dan is het zinloos om die vragen te stellen. Your choice. Just remember there is no spoonquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
De vraag is; wie ben jíj? Dat komt hier zo binnen vallen, zonder zichzelf eerst netje voor te stellen en zich in te lezen.
maar jij wil uitleg of niet??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
De vraag is; wie ben jíj? Dat komt hier zo binnen vallen, zonder zichzelf eerst netje voor te stellen en zich in te lezen.
Het boeit jou blijkbaar genoeg om er een reactie aan te besteden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Want? en jij bent? En waarom boeit het wat jij vindt?
stoer!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het boeit jou blijkbaar genoeg om er een reactie aan te besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |