quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Woeps, ejaculatio preacox"
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ik kan mijn kloon niet vindenIk ben de naam kwijt
![]()
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammedquote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd alleen SPK kan ik onthouden
Search?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammed
ik weet het niet meer
Het zijn ook fucking makkelijke namen zegquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammed
ik weet het niet meer
Damn dat moet ik ook doenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Ik heb een wordbestandje met m'n kloons en hun wachtwoord erbij.!
Ik doe het nog makkelijker!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Ik heb een wordbestandje met m'n kloons en hun wachtwoord erbij.!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ikheb gewoon klonen, dus hoef ik ook hun namen en wachtwoorden niet te onthouden!
Je hebt geen klonen, bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ikheb gewoon klonen, dus hoef ik ook hun namen en wachtwoorden niet te onthouden!
quote:
Dat krijg je dus als je per ongeluk de insert toets indrukt voordat je vlak voor het posten je post gaat editen... dan vallen belangrijke nuances weg...quote:
Man, je mist wat, hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je dus als je per ongeluk de insert toets indrukt voordat je vlak voor het posten je post gaat editen... dan vallen belangrijke nuances weg...![]()
Maar zie de edit: gewoon geen klonen nemen, en je vergeet ook de inloggegevens niet
Misschien moeten we er een spelletje van maken! Nu WIDM is afgelopen: Wie is... de kloon?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Man, je mist wat, hoor.![]()
Eén van m'n betere is Maikuuul, denk ik.![]()
Klonen zijn voor e-zofrene mensenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef rena het volgende:
Ik heb ook geen klonen![]()
Ik heb genoeg aan mezelf![]()
![]()
Ik ben er eentje van Bupatih, maar ze geloven me niet omdat ik (Bupatih) perfect kan wisselen tussen twee schrijfstijlen en erg grondig te werk ga.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een spelletje van maken! Nu WIDM is afgelopen: Wie is... de kloon?![]()
Dat zou idd zo maar kunnen. Nog een goede!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van Bupatih, maar ze geloven me niet omdat ik (Bupatih) perfect kan wisselen tussen twee schrijfstijlen en erg grondig te werk ga.![]()
Zo heb ik bijvoorbeeld iets gekocht vanuit België, en zo.
Ja, nee, dat is niet zo.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat zou idd zo maar kunnen. Nog een goede!
Bupa maakt gewoon 10.000 clones zodat die hem kunnen aanbidden
Ik dénk het niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
E-zofreen... leuk woord om de concurrentie aan te gaan met Andijvie voor woord van het jaar!
Sterker nog: Fok! kent maar twee echte gebruikers: Bupa en ik! De rest zijn allemaal klonen van Buup!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat zou idd zo maar kunnen. Nog een goede!
Bupa maakt gewoon 10.000 clones zodat die hem kunnen aanbidden
quote:
E-zofreen is als schizofreen, maar dan op internet... iemand met meerdere persoonlijkheden online dus.quote:
Dat zou idd een heleboel veklaren DaMart. Maar ik dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog: Fok! kent maar twee echte gebruikers: Bupa en ik! De rest zijn allemaal klonen van Buup!
Die moet efengoet afgevoert wordten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan Bigbrotherverslaafde
pest hem er nou niet mee, iedereen maakt wel eens een foute keuzequote:
Jij zal ook wel een kloon van Bupa zijn... anders zijn er meer dan 2 echte gebruikers, en dat verstoort de yin en yang van het forum!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat zou idd een heleboel veklaren DaMart. Maar ik dan?![]()
Dan ben ik nog liever jou cloon, mag datquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zal ook wel een kloon van Bupa zijn... anders zijn er meer dan 2 echte gebruikers, en dat verstoort de yin en yang van het forum!
Inderdaad, naar het gekkenhuis met die Bigbrotherverslaafden!quote:
Nee, want ik wens kloonvrij te blijven...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan ben ik nog liever jou cloon, mag dat![]()
Schrijf eens gewoon 'kloon', lollergek!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan ben ik nog liever jou cloon, mag dat![]()
lollergek? wtf is dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Schrijf eens gewoon 'kloon', lollergek!![]()
Ja echt wel.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef muhammad_ali het volgende:
getver, ik was zonder het bewust te zijn, naar Sean Paul aan het luisteren
uhm, nee.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef rena het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder het je bewust te zijnJe bent gewoon fan
![]()
![]()
Geef maar toe![]()
![]()
![]()
Een quote van de post van een vrouw die het woord geil associeert met mij...quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali luistert nu naar Nirvana met Rape Me
quote:
Volgens mij worden we wel begluurd door iemand. Maar ik kan je niet vertellen wiequote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Je deinst ook nergens van terug he. LOL
zijn we de enige in dit topic ofzo?
Ik ben het niet!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij worden we wel begluurd door iemand. Maar ik kan je niet vertellen wie![]()
![]()
Nee, jij zou zoiets nooit doen hequote:
Ah, jij hebt het leuk gehad vanavond.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat cammen moet wel geheim blijven. Straks wordt 'men' jaloers.
trusten. Ik ga zo ook denk ik, nog even lezen voordat ik ga slapenquote:
mwah, jij wel hoor Duiveltje. Voor jou maken we een uitzondering. Ik wel iigquote:
Ik ookquote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
mwah, jij wel hoor Duiveltje. Voor jou maken we een uitzondering. Ik wel iig
Piem0l is het nog gelukt met je shirt?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |