Zou tijd wordenquote:
Spreekt boekdelen. Spreekwoordenbarbaar!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
PI's zeggen meer dan duizend woorden... of zo... toch?
Jaquote:
Ja hallo, ik kan er ook niks aan doen dat mijn moeder te vaak in mijn bijzijn Frans bauer heeft gedraaid!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Spreekt boekdelen. Spreekwoordenbarbaar!.
Ze zou opgesloten moeten worden. Een ieder die zich schuldig maakt aan dit soort praktijken verdient niet beter!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er ook niks aan doen dat mijn moeder te vaak in mijn bijzijn Frans bauer heeft gedraaid!![]()
Achja frans bauer is het beste van Nederlandse bodem, moet je nagaanquote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zou opgesloten moeten worden. Een ieder die zich schuldig maakt aan dit soort praktijken verdient niet beter!
Wie vind dat dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Achja frans bauer is het beste van Nederlandse bodem, moet je nagaan![]()
DOE DAT DAN OOK, SLET!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ga hier maar eens een beetje lurken
Heyquote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
Hoooooooi!
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Woeps, ejaculatio preacox"
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ik kan mijn kloon niet vindenIk ben de naam kwijt
![]()
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammedquote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd alleen SPK kan ik onthouden
Search?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammed
ik weet het niet meer
Het zijn ook fucking makkelijke namen zegquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was iets met Achmed_Bin_Salah of Ali_Achmed_Bin_Mohammed
ik weet het niet meer
Damn dat moet ik ook doenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Ik heb een wordbestandje met m'n kloons en hun wachtwoord erbij.!
Ik doe het nog makkelijker!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Ik heb een wordbestandje met m'n kloons en hun wachtwoord erbij.!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ikheb gewoon klonen, dus hoef ik ook hun namen en wachtwoorden niet te onthouden!
Je hebt geen klonen, bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ikheb gewoon klonen, dus hoef ik ook hun namen en wachtwoorden niet te onthouden!
quote:
Dat krijg je dus als je per ongeluk de insert toets indrukt voordat je vlak voor het posten je post gaat editen... dan vallen belangrijke nuances weg...quote:
Man, je mist wat, hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je dus als je per ongeluk de insert toets indrukt voordat je vlak voor het posten je post gaat editen... dan vallen belangrijke nuances weg...![]()
Maar zie de edit: gewoon geen klonen nemen, en je vergeet ook de inloggegevens niet
Misschien moeten we er een spelletje van maken! Nu WIDM is afgelopen: Wie is... de kloon?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Man, je mist wat, hoor.![]()
Eén van m'n betere is Maikuuul, denk ik.![]()
Klonen zijn voor e-zofrene mensenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef rena het volgende:
Ik heb ook geen klonen![]()
Ik heb genoeg aan mezelf![]()
![]()
Ik ben er eentje van Bupatih, maar ze geloven me niet omdat ik (Bupatih) perfect kan wisselen tussen twee schrijfstijlen en erg grondig te werk ga.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een spelletje van maken! Nu WIDM is afgelopen: Wie is... de kloon?![]()
Dat zou idd zo maar kunnen. Nog een goede!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van Bupatih, maar ze geloven me niet omdat ik (Bupatih) perfect kan wisselen tussen twee schrijfstijlen en erg grondig te werk ga.![]()
Zo heb ik bijvoorbeeld iets gekocht vanuit België, en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |