Nee, Absynthe Minded.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
Absent Minded? Die komen uit Holland hoor.
foto...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:34 schreef Airelle het volgende:
Ik lijk trouwens op dat meisje uit m'n avatar (maar dan tegenwoordig met korter haar).
Wat ze gaan nergens over?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
I know. 8 foto's ofzo en ze gaan allemaal nergens over
edit: ik daarentegen heb wel een vet, cool, keigaaf fotoboek![]()
Kijk eens goedquote:Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik kijk in je FB maar ik zie geen foto, behalve een foto van een boom ofzo
fans? it's all an illusion dudequote:Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ze gaan nergens over?
Mijn fans staan erin, mên!
Soms een beetje kippigquote:
En dat chickie met het papier voor der tieten is photoshopquote:
Goh, Bassie!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En dat chickie met het papier voor der tieten is photoshop![]()
Je hebt nog gelijk gekregen ook.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, dan zal het wel weer een dolle boel worden.
Peri, die foto in FB is van jou? Want ik herinner me het gezicht helemaal nergens vanquote:
Never seen him. Maar als ik er zo naar kijk is dat maar beter ookquote:
We kennen elkaar ook niet. Maar je hebt een bekend gezicht. Ik denk dat ik je een keer heb zien lopen. Ik onthou gezichten wel makkelijk, of de personen nu boeiend of onboeiend zijn, of er gecommuniceerd is of niet. Misschien hebben we elkaar een keer gepasseerd in de metro of trein of iets.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Peri, die foto in FB is van jou? Want ik herinner me het gezicht helemaal nergens van
Smaak, mensen, smaak.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Never seen him. Maar als ik er zo naar kijk is dat maar beter ook
Was dat niet die keer dat je portemonnee was gestolen in de trein?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
We kennen elkaar ook niet. Maar je hebt een bekend gezicht. Ik denk dat ik je een keer heb zien lopen. Ik onthou gezichten wel makkelijk, of de personen nu boeiend of onboeiend zijn, of er gecommuniceerd is of niet. Misschien hebben we elkaar een keer gepasseerd in de metro of trein of iets.
Ik zit in je geheugen gegrieftquote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
We kennen elkaar ook niet. Maar je hebt een bekend gezicht. Ik denk dat ik je een keer heb zien lopen. Ik onthou gezichten wel makkelijk, of de personen nu boeiend of onboeiend zijn, of er gecommuniceerd is of niet. Misschien hebben we elkaar een keer gepasseerd in de metro of trein of iets.
quote:Ik onthou gezichten wel makkelijk, of de personen nu boeiend of onboeiend zijn, of er gecommuniceerd is of niet.
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was dat niet die keer dat je portemonnee was gestolen in de trein?
Gegrift wil ik ook weer niet zeggen. Ik heb nu eenmaal a thing voor (vreemde) dingen onthouden.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik zit in je geheugen gegrieft![]()
That's a good first impression.
Maar ik zie dat je al een tijd op fok bent want je dekt gelijk alles in bij de post
[..]
Dus nu ben ik een vreemd ding? Sure... geef Bupatih maar een voorzetje kan ie weer scorenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gegrift wil ik ook weer niet zeggen. Ik heb nu eenmaal a thing voor (vreemde) dingen onthouden.
Dat is dan al een tijdje geleden. Je typt iig weer normaalquote:Op maandag 15 mei 2006 20:10 schreef Paltos het volgende:
Ik heb Bupatih ook eens gezien, ergens in het oosten van Nederland.
Dan moet het van een afstandje zijn geweestquote:Op maandag 15 mei 2006 20:12 schreef Paltos het volgende:
Nog niet zo lang geleden, hoor.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:12 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan moet het van een afstandje zijn geweestGeen details in zicht
speel dan ff mee![]()
OMG. het is me duidelijk, hij heeft je gehersenspoelt.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.![]()
Heb ik al vermeld dat het de mooiste dag van m'n leven was?![]()
Sure, blow him while your at itquote:Op maandag 15 mei 2006 20:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof ik Bupie durf aanspreken.![]()
Nee, hij werd voorbijgedragen op een soort van troon.![]()
Dat moet met een 'd'.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
OMG. het is me duidelijk, hij heeft je gehersenspoelt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |