Ach joh...je hebt vanavond niets te doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel goed idee van je die (plexi)glasplaat. Ik ga er nog meer mee prutsen in de toekomst
Nee joh, dan wordt het glas vet niet dat mijn oliebollen vet zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach joh...je hebt vanavond niets te doenProbeer eens een oliebol te fotograferen op die manier
Daar heb je glassex voor hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh, dan wordt het glas vet niet dat mijn oliebollen vet zijn natuurlijk![]()
Nee, losse flitser bovenop de camera, hoek van 30 graden, en met de hand een diffusiescherm vlak bij de flitser houden om het licht te verstrooien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Door mijn eigen akties vergeet ik helemaal hierop te reageren![]()
Ondanks de dubbele spiegeling vind ik hem mooi, die hoek van de foto zou ik uit mezelf niet vlug gekozen hebben. Het is wel een goed idee, want de schaduw van de glasplaat knip je er dan natuurlijk al af...ga ik ook nog eens proberen
Ik zie trouwens wel dat jij ook nog (een beetje) het verloop van licht naar donker hebt. Ook je lamp aan de linkerkant gehad?
Volgende keer het gewoon een RJ45 stekker noemen Jellenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:50 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb geprobeerd (!) kijk naar 't uitroeptekentje .. om een High-Key fototje te maken, ik had boven nog een internet geval liggen, en dat heb ik geprobeerd dan maar omdat 't beetje doorschijnend was is.. Probeersels;
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
dit vind ik zelf dan nog redelijk 2e niet maar omdat ik 2 verschillende soorten lampen heb tijdelijk met verschillende sterktes..
doet ie niet hoor, kwestie van een goede monitor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:33 schreef Esto het volgende:
alleen jammer dat de rechter zijde wegloopt in de achtergrond
Baard? Dit -->quote:High Key / Low Key is voor veel mensen een moeilijk onderdeel, maar veel oefenen baard kunst!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
doet ie niet hoor, kwestie van een goede monitor.
[..]
Baard? Dit -->is een baard.
Wherewof....ik denk dat als je ze ietsje helderder maakt en het contrast flink omhoog gooit, de platen meer tot zijn recht komen? ik weet het niet hoor, is zo en gokje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef Werewolf het volgende:
Mijn eerste probeersels met Low Key!
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi Requote:
mmmm nee sorry.quote:
nah, dat is de interpretatie idd, vandaar ook dat er harde high key staat dit in tegenstelling tot zachte high key, wat een geheel ander soort is in mijn ogen. Inderdaad iets te ver doorgeschoten met 1 schuifje maar uiteindelijk niet eens veel bewerktquote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmm nee sorry.
dit is geen high key in mijn ogen, eerder een in potentie mooie foto met een doorgeschoten bewerking. De kunst van high key is om alle detail zichtbaar te houden. Dat is hier zeker niet gelukt.
Hm...je kan dan wel een onderscheid maken in harde en zachte hi-key, maar dan nog vind ik er te weinig neus en mond op staan...ik vind em niet echt geslaagd dus.quote:
het ging mij dan ook niet om de mond en neus maar de ogen icm haar en shirt,quote:Op maandag 15 mei 2006 15:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...je kan dan wel een onderscheid maken in harde en zachte hi-key, maar dan nog vind ik er te weinig neus en mond op staan...ik vind em niet echt geslaagd dus.
de combinatie ogen/ print is leuk...het is het witte vlak ertussen wat niks toevoegtquote:Op maandag 15 mei 2006 16:27 schreef Re het volgende:
[..]
het ging mij dan ook niet om de mond en neus maar de ogen icm haar en shirt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |