Lekker.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rode bietjes zijn best vies.
Die horen toch warm?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:12 schreef Airelle het volgende:
He! Wij aten vandaag rode bietjes. Wel warm trouwens (dus vies).
Ik ben geen mens van traditiequote:
Niks, ik bevestigde alleen de warme bieten voor mezelf. Ik ben Bupa/ATB?Erik niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
? Wat schrijf ik nu weer verkeerd? Ik zie het niet hoor.
Haha, dus ze staan hier ook bekend als taalpuristenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks, ik bevestigde alleen de warme bieten voor mezelf. Ik ben Bupa/ATB?Erik niet..
Erik?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks, ik bevestigde alleen de warme bieten voor mezelf. Ik ben Bupa/ATB?Erik niet..
Ja inderdaad!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben geen mens van traditie. Nee, serieus is vind ze koud veel lekkerder. Net als soep bijvoorbeeld
. Ik ben een raar kind.
Ik schrok al. Maar gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik durft wel eens een foutje maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
Oh ATB ipv Paltos. Excuus! Erik ook wel ja..
Je maakt constant foutenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Erik durft wel eens een foutje maken.![]()
Ik ook, alleen.. vroeger.![]()
Bupatih is ook zo.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een fotoboek, zonder foto's?
Hijquote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef Airelle het volgende:
Ik kwam er laatst pas achter wat een leuke Avatar je hebt PeRi. Le Chat Noir! Francais!
.
I know. 8 foto's ofzo en ze gaan allemaal nergens overquote:
Om lekker te posten in andermans FB.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een fotoboek, zonder foto's?
Alleen daarom? Je kan net zo goed een foto van jezelf erin pleuren dan toch?quote:
Sommigen blijven liever wat anoniem.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Alleen daarom? Je kan net zo goed een foto van jezelf erin pleuren dan toch?
mietjesquote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sommigen blijven liever wat anoniem..
Je hebt een bekend hoofd. Kom je wel eens in Alexander?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
I know. 8 foto's ofzo en ze gaan allemaal nergens over
edit: ik daarentegen heb wel een vet, cool, keigaaf fotoboek![]()
Nou, dan zal het wel weer een dolle boel worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef Paltos het volgende:
Jongens, Bupatih is er!
Tsssk. Liegbeest. We staan op de foto .quote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sommigen blijven liever wat anoniem..
Vaak genoeg idd. kennen wij elkaar?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt een bekend hoofd. Kom je wel eens in Alexander?
Nee, maar ik denk dat ik je wel (meer dan ) eens heb zien lopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Vaak genoeg idd. kennen wij elkaar?
Nou laat komen dan, ik ben niet bang voor emquote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef Paltos het volgende:
Jongens, Bupatih is er!
Ik heb er al keiveel foto's in gehad. Maarjaquote:Op maandag 15 mei 2006 19:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Alleen daarom? Je kan net zo goed een foto van jezelf erin pleuren dan toch?
Dat zou heel goed kunnen idd. Mijn opa en oma wonen daarquote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik je wel (meer dan ) eens heb zien lopen.
Is die foto in je fotoboek van jou?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik je wel (meer dan ) eens heb zien lopen.
Nee van d'r buurmeisje.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Is die foto in je fotoboek van jou?
Dat is zeker zo.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:36 schreef Airelle het volgende:
Er komt trouwens wel meer leuke muziek uit Belgie. Hooverphonic, Zita Zwoon, dEUS, K's Choice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |