Wil ook FF7....quote:Op maandag 1 mei 2006 16:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ik nam aan dat iemand anders het nieuwe deel zou maken
Vandaag de PS1 met FF 7 en FF 9 opgehaald
Die hoop ook nog steeds.quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 40! Dat moeten we vieren! Met FFXII, FFIII, FFVII remake en FFWii en wel op de E3.
-knip-quote:
Ze zijn toch al bezig met het uitmelken van FF7, dus dan kan dit er ook nog wel bij. Het meeste werk is toch al gedaan.quote:
Op het verhaal (en eventueel de muziek) na denk ik dat ze bij een remake het hele spel opnieuw op moeten bouwen.quote:
Welnee joh, de intro is al klaar. De rest is nu een eitje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:27 schreef P-Style het volgende:
Op het verhaal (en eventueel de muziek) na denk ik dat ze bij een remake het hele spel opnieuw op moeten bouwen.
FF draait altijd om de intro.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Welnee joh, de intro is al klaar. De rest is nu een eitje.
quote:
Hmm waar is dat precies? Kan me geen schorpioen herinneren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg die schorpioen niet dood in FF7
Het is mij 1x gelukt, toen was Cloud dood en die neger had 1 hp over. Dus ik ontsnappen, komt 'ie weer wat mannetjes tegen en met 2 hp begin je niet zoveel
Beetje meppen enzo, beetje lightning.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:23 schreef DeHovenier het volgende:
Maar hoe zou ik die schorpioen kunnen uitschakelen
Kan wel, ga naar settings en selecteer wait mode in plaats van active.quote:Het is trouwens irritant dat je niet eens rustig de tijd kunt nemen om de tegenstander te selecteren die je wil aanvallen en welke aanval je wil gebruiken.
Allebei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:41 schreef DjMark het volgende:
Undead (zombie/skelet) - Vuur
Dit was toch juist
Undead (zombie/skelet) - Holy
of vergis ik me?
Nee, maar je kan toch voorspellen dat hij die aanval gaat doen doordat zijn staart omhoog gaat? Turn-based is een tactisch spelletje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef DeHovenier het volgende:
Als hij een sterke aanval gaat doen heb ik niet eens tijd om iets te doen voordat de aanval plaatsvindt. Ik heb de waitmode aangezet, maar dat maakt geen verschil. Kan je dan potions gebruiken tijdens de aanval?
Kipaardquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef DeHovenier het volgende:
wtf is een chocobo?
Voor minder zul je ze niet snel vinden, ben ik bang, met uitzondering van Taiwanese bootlegs.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:38 schreef Slappy het volgende:
Ik zoek die soundtrack nog.
op Ebay gaan ze voor 40 Euro weg
Al opgelost.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef DeHovenier het volgende:
Als die schorpioen dood is, krijg je toch een assault rifle? Maar ik kan die niet equippen op Cloud. Is het een wapen alleen voor die neger?
Goede keuze.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef Mr.G het volgende:
Eigenlijk wil ik ook nog wel een keer een FF.
Denk dat ik FF X ga kopen aangezien FF X-2 me niet zo tof lijkt
Waarom zou je een guide kopen? Op www.gamefaqs.com staan veel walkthroughs en guides met uitgebreide info over materia en alles wat je verder zou willen weten. Een guide kopen puur voor tips is echt verspilling van het geld, of je moet het echt kopen voor de verzamelingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit in dat 'dorpje' als het goed is een huisje die je alles uitlegt. FFVII is diep, heel diep. Lees alles goed. Ik raad je overigens aan om een strategy guide te kopen, daar staan echt veel tips in en uitgebreide handleidingen voor onder andere Materia
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar het leukst blijft natuurlijk alles zelf ontdekken en experimenteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik het begin wel ontzettend gaaf hoor, in de slums, shinratower, het verhaal wat zich ontwikkeld(en later nog veeeeel dieper gaat) etc. Geweldige ervaring toen ik een heel aantal jaartjes jonger was. En doe het nog steeds met plezier!
Mwoah, als je normaal speelt ben je er een uurtje of 40 mee bezig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu voorlopig alleen in de slums
Is het spel zo groot dan![]()
Even op bezoek bij de kledingzaak.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef DeHovenier het volgende:
Dat valt dan nog mee als je Morrowind gewend bent
Hoe kan ik me als vrouw verkleden?
En dan nog alle sitequestsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mwoah, als je normaal speelt ben je er een uurtje of 40 mee bezig.
Veel langer joh! Het duurt al iets van 10 uur voordat je uit Midgar bentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mwoah, als je normaal speelt ben je er een uurtje of 40 mee bezig.
Dat hangt natuurlijk wel af van hoe je speelt. je kan in 25 uur al bij het einde zijn als je echt zo snel mogelijk wilt zijn. Al zal dat de eerste keer wel niet het geval zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Veel langer joh! Het duurt al iets van 10 uur voordat je uit Midgar bent.
Dat zou wel een schok zijn als ze dat bij de remake opeens doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het begin niet, later krijg je meer dan 4 mensen om uit te kiezen. Als Cloud en Barret omkomen bij die nucleaire aanval op Midgar.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef DeHovenier het volgende:
wtf is een chocobo?
Maar waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef Diablos79 het volgende:
Ze heet eigenlijk Aerith, maar in de engelse versie hebben ze er Aeris van gemaakt
Volgens mij heb ik al zo'n beest gezien, hij trok de wagen waarin Tifa zat toch? Dan is hij wel grootquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:46 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]! Dat er nog mensen zijn die dat niet weten
.
Gewoon doorspelen en niet alles vragen. Komt vanzelf goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu in die Bee Club in de Wall Market en ik heb de Group Room gekozen. Ik snap geen reet van wat je daar moet doen. En heeft het zin om te andere rooms af te luisteren en door het sleutelgat te kijken? Ik hoor nl. alleen maar blabla en vage dingen![]()
Ja, H.Flick/Sjo-style misschien, ik zit na 35 uur toch echt gewoon bij het einde.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Veel langer joh! Het duurt al iets van 10 uur voordat je uit Midgar bent.
Ja, ik denk dat meeste rond de 40 uur nodig hebben om bij het einde te komen, de eerste keer. Maar je kan dan nog zoveel extra's doenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, H.Flick/Sjo-style misschien, ik zit na 35 uur toch echt gewoon bij het einde.
Het duurt bij mij zeker 35 uur voordat ik disc 1 uitgespeeld hebquote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, H.Flick/Sjo-style misschien, ik zit na 35 uur toch echt gewoon bij het einde.
Dat staat toch bij de savegames erbijquote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
Houden jullie dan bij hoeveel uur jullie spelen
Maar dat kun je ook allemaal op disc 3 doenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het duurt bij mij zeker 35 uur voordat ik disc 1 uitgespeeld heb.
En dan kan je later nog volop met die Chocobo's in de weer (racen/fokken), moet je nog allerlei weapons verslaan en nog tal van andere sidequests doen.
Jep maar ik geloof dat hij stopt met tellen als je bij de 100 uur bent. Al weet ik dat niet zeker meer, zou ik me eigen save game moeten checkenquote:
Ja, maar daar doe ik de eerste keer eigenlijk nooit aan. Sidequests vind ik over het algemeen sowieso niet heel erg boeiend. Had trouwens wel 1 weapon verslagen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het duurt bij mij zeker 35 uur voordat ik disc 1 uitgespeeld heb.
En dan kan je later nog volop met die Chocobo's in de weer (racen/fokken), moet je nog allerlei weapons verslaan en nog tal van andere sidequests doen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:18 schreef InsertCredit het volgende:
FFXIII
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMGWTFBBQ!!![]()
Ja en gelukkig nog steeds gay charactersquote:
Ja klopt. Maar hoe dat nou precies zit?quote:
Wat ik ervan begrijp is dat dat spel 2x uitkomt..... een van de makers van KH en een van de FF makers ofzo? Beiden teams met hun eigen interpretatie van het spel.... klinkt erg cool maar geen idee hoe het verder loopt of ook werkelijk in productie wordt genomen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hoe dat nou precies zit?Ik heb wel zitten kijken naar die persconferncie maar ik had het niet helemaal meegekregen.
Serieus?!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat dat spel 2x uitkomt..... een van de makers van KH en een van de FF makers ofzo? Beiden teams met hun eigen interpretatie van het spel.... klinkt erg cool maar geen idee hoe het verder loopt of ook werkelijk in productie wordt genomen...
De versus versie is dus anders....
Niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus?!Dat is wel heel erg... appart.
![]()
Ja jij verwoord het idd wat beter dan ik !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:56 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet helemaal geloof ik.
Eerst gewoon FFXIII, ala 7 t'm 10 en daarna XIII VERSUS, actiegame door team achter KingdomHearts als sequel. Beetje ala X-2 dus.
Raar maar waar![]()
Dat idee is op zich best tof.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:56 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet helemaal geloof ik.
Eerst gewoon FFXIII, ala 7 t'm 10 en daarna XIII VERSUS, actiegame door team achter KingdomHearts als sequel. Beetje ala X-2 dus.
Raar maar waar![]()
Zolang je X-2 een toffe game vond wel ja.quote:
Volgens mij is X-2 niet van het team van Kingdom Hearts?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zolang je X-2 een toffe game vond wel ja.
Ik vind het wel cool dat deel XIII weer een high tech/cyberpunk setting heeft!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij is X-2 niet van het team van Kingdom Hearts?
Geen reden om het te vergelijken met X-2.
Oke dan importeren we 'm maar.quote:
Je kunt die pyramid toch gewoon slaan met je andere charsquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu bij dat stuk in FF7 waar die pilaar instort, en die vent daar van die helicopter heeft een wapen dat er een gele piramide over Cloud enz. heen komt te staan. Hoe los je dat op?
Dat is het belangrijkst.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:03 schreef Diablos79 het volgende:
Denk dat de meeste dat niet zin zitten om een RPG in het japans te gaan spelen lol. Maar ik kan alvast wel vertellen dat FF12 echt heel goed is
Hehe, je moet in het begin je eerst mobhunt doen. Moet je tomaat monstertje zoeken in de woenstijn. Ik moet wel zeggen dat ik tegenwoordig niet meer zo fanatiek ben als vroeger met het in het japans spelen. Bij FF7 en 8 heb ik echt alles zelf uit zitten vissen, tegenwoordig wil ik nog wel eens een vertaling of walkthrough raadplegen als ik te lang aan het rondlopen ben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb het geprobeerd FF12 in het japans
maar kwam niet eens verder dan die sahara net buiten de stad![]()
http://www.nedgame.com/quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb pas FFVII AC gezien, maar FF VII nooit gespeeld.
Heb daar ei'k wel zin in gekregen. Zou die nog ergens te kopen zijn?
Besteldquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
http://www.nedgame.com/
Op 1 in de top 10.
Gast, het is een kutfilmquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net Advent Children gezien... Ben er stil van. Zo mooi! De characters allemaal... die flashbacksAeris
![]()
Die FFVII remake komt er overigens echt wel, alle modellen zijn al af
Het verhaal was bagger ja, maar heb je niet zitten gillen bij het zien van de bloemen in de kerk? Of toen je de hand van Aeris zag toen ze hem op de schouder van Cloud legde? Of bij het zien van de lifestream? Of... DAMN!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gast, het is een kutfilm. Het was cool om alle limit breaks te zien, maar verder sloeg het nergens op.
Ik speel FFVII nog gemiddeld elk jaar 1 keer. Maar een remake met nog mooiere FMV's, prachtige graphics en nog betere muziek zou toch super zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom niet gewoon FFVII spelen
Wat is het verschil tussen de remake en het orgineel?
Als de PS4 komt gaan we gewoon weer hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef peristilius het volgende:
Komt toch niet, laat ze maar lullen.
Dat kind van The Sixth Sense is irritantquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:14 schreef peristilius het volgende:
Als ze zo'n cast hebben als bij Kingdom Hearts vind ik het prima, maar die van FFX is kut.
Ach, vind het hem prima doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat kind van The Sixth Sense is irritant.
Ik heb m'n ps1 gekocht van een Fok!ker voor 20 euroquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Wow. FVII is gewoon NU al binnen
... ik heb alleen geen PS meer(ik krege de xbox in de scheiding, de ex kreg de PS....). maar snel 1 kopen dan
Ik zou dan wel een PS2 kopen. Die kosten bijna niks meer en dan kan je ook FFX en FFXII spelen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Wow. FVII is gewoon NU al binnen
... ik heb alleen geen PS meer(ik krege de xbox in de scheiding, de ex kreg de PS....). maar snel 1 kopen dan
Ik had een PS2 en ik heb FFX en FFX2 al.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou dan wel een PS2 kopen. Die kosten bijna niks meer en dan kan je ook FFX en FFXII spelen!
Typische games over acting. FFX zit ook vol met geforceerde stemmetjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Engelstalige FFXII trailer
http://www.youtube.com/watch?v=lgbYLYqyzLU
crappy kwaliteit, maar de stemmen lijken in orde
Die poppetjes zijn idd lelijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef Hellrazor het volgende:
ik ben net begonen met FFVII uurtje gespeeld het is nog niet zo boeiend
poppetjes zijn niet zo mooimaar daar kan ik me niet echt aan storen
alleen lijkt het of de filmpjes niet helemaal vloeind lopen maar een een beetje schokkerig is dit normaal ?
ik ben nu bijquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die poppetjes zijn idd lelijk
Waar ben je nu?
En bij mij lopenn de filmpjes vloeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is zeg niet dat het echt schokt maar het lijk gewoon een paar frames per seconde te weinig , iig niet zo vloeien als bv. mario shunshine die ik daarvoor speelde
dat heb ik bij de filmpjes en bij de gevechten
ja dat gebouw bedoel ik , volgens mij wil ik ook niet weten wat er in dat bad gebeurden met al die mannenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ben je ook in dat gebouw met die bijtjes geweest? Echht weird stuff..het is me nog niet duidelijk wat het nou precies is
Dat is een chocobo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef Renzokuken het volgende:
Maar wat doet de foute donald duck imitatie daar (waarom heeft ie anders een snavel op)![]()
owjah?quote:
Stelletje halvegarenquote:
Klopt.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef PrinceLu het volgende:
En ik denk dat het komt omdat het een PS1 spel is, en ik een PS2 + PS2-memcard gebruik.
Seymor (ff vergeten hoe je het spelt als het verkeerd staat) heeft ook wle een relaxte stem.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:14 schreef xienix84 het volgende:
Ow verkeerd getypt, ik bedoel ook dat ik de stemmen in FFX maar zo zo vond, (behalve Auron, die is geweldig). Ik heb ook ontzettend veel plezier gehad aan FFX hoor. Erg mooi spel, geweldige gameplay, goed verhaal, muziek, settings...![]()
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal was bagger ja, maar heb je niet zitten gillen bij het zien van de bloemen in de kerk? Of toen je de hand van Aeris zag toen ze hem op de schouder van Cloud legde? Of bij het zien van de lifestream? Of... DAMN!![]()
Ik heb voordat ik de film ging kijken overigens ook nog de FFVII samenvatting zitten kijken en ik herkende niet alle locaties meer! Ik MOET dus ook wel gewoon de remake hebben. Square is me dat schuldig vind ik.
Chrono Trigger vind ik een van de leukere S(-e) RPG's. Mede dankzij de beste soundtrack ooit in een gamequote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Chrono trigger was ook heilig tof btw.
ik heb overigens alle Ff delen van de ps en ps2 en een officieel walktroughguide boek van ff8 ter waarde van 80 gulden.
Dat zeggen ze ja, maar het blijft baggerquote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.
Zo moeilijk is het verhaal niet, hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.
Retuobak speelt spellen op een PC.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:17 schreef peristilius het volgende:
De theorie van Retuobak is dat het verhaal van FFVII ook kut is, maar dat dat niet opvalt door de mooie ervaring. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FFVI is 2D op zn best, en dat wil ik graag zo houden. FFVII is 3D op zn lelijkst, dat wil ik graag nieuw zien omdat ik FFVII nog een keer wil spelen, maar FFVII op deze manier gewoon te lelijk is, zelfs voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:37 schreef kipknots het volgende:
Ben ik de enige hier die liever een remake van ffVI wil hebben dan een van ffVII? Ik wil de locaties uit dat spel echt een keer in 3d zien.
Ja, en hoe wil je dat op je memory stick zetten? 3 cd'squote:Op zondag 2 juli 2006 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik lees net op Eurogamer iets over een PS1 emulator voor de PSP die Sony zelf gaat uitbrengen. Final Fantasy VII op een handheld... dat kan je je toch niet voorstelle?!Ik word gek
Weet ik veel, het staat er tochquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en hoe wil je dat op je memory stick zetten? 3 cd's
Ja die bestaanquote:Op zondag 2 juli 2006 12:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik veel, het staat er toch3 CD's past wel op 2GB en die memory sticks bestaan toch al?
Gewoon een stick van 2GB kopenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en hoe wil je dat op je memory stick zetten? 3 cd's
Maar bij Nintendo die oude games aanbied op hun Wii komt dat anders over?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja die bestaanMaar toch, ik vind het een beetje overkomen als 'fuck, de games zuigen, dan maar PSOne klassiekers erop gooien, dat werkte bij de PS2 ook"
Maar goed, FFVII op een handheld is heerlijk ja, daar geef ik je gelijk in.
Ja, want daar zit Chrono Trigger bijquote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar bij Nintendo die oude games aanbied op hun Wii komt dat anders over?
Ja en? Bij de Ps1 zit Chrono Crossquote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, want daar zit Chrono Trigger bij
In principe wel, maar het grote verschil is dat het voor de PSP nu pas komt, uit noodzaak. De Wii heeft het al meteen ingebouwd.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja en? Nintendo die oude games aanbied voor hun Wii is hetzelfde als Sony die ps1 games aanbied voor hun PSP.
Nou laatste redmiddel. De DS loopt inderdaad een stuk beter maar het is nu niet zo alsof de PSP helemaal geflopt is. En er beginnen nu toch ook wel wat goede PSP games aan te komen.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In principe wel, maar het grote verschil is dat het voor de PSP nu pas komt, uit noodzaak. De Wii heeft het al meteen ingebouwd.
Het is op de PSP niets meer dan een laatste redmiddel omdat de PSP keihard gekicked wordt door de DS. Wereldwijd.
De DS is ook superieur, maar stel je voor dat je op een handheld FFVII, VIII, IX en Tactics kunt spelen. Dat is toch heaven on earthquote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is op de PSP niets meer dan een laatste redmiddel omdat de PSP keihard gekicked wordt door de DS. Wereldwijd.
Jazeker............. Tenzij je die op je PS3 gaat spelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef Framed het volgende:
Als je FF XII trouwens importeert, krijg je dan geen gekut met de regiocode?
Ik d8 dat Blue ray discs regiovrij waren... Ik heb niets gehoord over de de BC regiocode-check-iets.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jazeker............. Tenzij je die op je PS3 gaat spelen.
Tja... niemand is perfect !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord over de de BC regiocode-check-iets.
voorjaar 2007quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:58 schreef Ixnay het volgende:
Nog geen Europese releasedatum bekend?
Ik vond vooral het trance systeem zwaar irriteren, vooral als zo´n klein pokkebeestje je in trance slaat en je je medepersonages al de opdracht hebt gegeven om aan te vallen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef kipknots het volgende:
Zo, maar weer eens aan FFIX begonnen. Ik begrijp nog steeds niet waarom er zoveel mensen zijn die dat deel minder vinden. Geweldige graphics (voor de psx), leuke systemen erachter (de manier waarop je abilities leert), leuke abilities (magic sword bv) en geweldige karakters. Het begin van het spel vind ik zowiezo het best van alle final fantasies die ik heb gespeeld.![]()
Ben ik nou heel dom als ik 't niet snap?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
voorjaar 2007![]()
maar ik heb de u.s versie besteld...... , pest is alleen
hij komt op 6 november uit, en de Ps3 op 17 november![]()
dat worden lange dagen staren naar het hoesje![]()
FFXII komt idd gewoon op de PS2 uit,.. maar je kan hem wel gamen op je PS3quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef Ang3l het volgende:
*leest meer over FF XIII*
Komt dat ding nou 3x uit? FF XIII, FF Agito XIII en FF Versus XIII ?
Ja ok, Agito is voor de GSM, maar die VS is dus ook voor de PS3, maar dna met een mannelijke hoofdrolspeler.....
Vaag
Dat is toch ook een FF team?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
FFXIII versus (wat een andere kijk en gameplay op de FFXIII wereld heeft) door het FFXIII team.
Nou wil jij het dan wat beter uitleggen voor ons.... !quote:
Ja, je kan op een DS (lite) GBA games spelen. Overigens is FFIV allang uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben van plan om voor FF III een DS (lite) aan te schaffen.
Is het ook mogelijk om advance-spellen hierop af te spelen zodat ik meteen FF IV kan halen als deze uitkomt?
Ik bedoelde deel IV halen, en deel III als deze uitkomt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je kan op een DS (lite) GBA games spelen. Overigens is FFIV allang uit.
FFIII heeft vooral grafisch een update gehad en ziet er nu gewoon goed uit. Er is ook wel gesleuteld aan het verhaal en de dialogen, maar in hoe en hoeveel weet ik niet. Daarvoor zul je de reviews moeten afwachten denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik bedoelde deel IV halen, en deel III als deze uitkomt.
Zijn de veranderingen alleen grafisch, of is aan de spellen zelf ook veel gesleuteld?
Met plezier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef Sjotime het volgende:
Nou wil jij het dan wat beter uitleggen voor ons.... !
Ahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met plezier.
Final Fantasy XIII wordt ontwikkeld door het team dat de eerdere FF's heeft ontwikkeld.
Final Fantasy Versus XIII wordt ontwikkeld door het team achter de Kingdom Hearts reeks.
Rustig maar, 1 voor 1quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:11 schreef Ixnay het volgende:
Waarom brengen ze deel V en VI uit op de Advance en niet op de DS?
Whahaha.... ik denk wat lul jij nou de hele tijd....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met plezier.
Final Fantasy XIII wordt ontwikkeld door het team dat de eerdere FF's heeft ontwikkeld.
Final Fantasy Versus XIII wordt ontwikkeld door het team achter de Kingdom Hearts reeks.
Nog niet aangekondigd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er wordt dus ook een (betere) DS variant van V en VI gemaakt?
Wordt een heerlijk gaye gamequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik moet er weer een paar posten(FF DS)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Als er in de 'KH' FFXIII maar geen Gummy Ships zitten
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Als er in de 'KH' FFXIII maar geen Gummy Ships zitten
Ik vind dat juist wel weer eens leuk voor de verandering!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
FF XIII wordt erg futuristisch vrees ik.
Precies, altijd maar kastelen en ridders word ook eentonigquote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel weer eens leuk voor de verandering!
Er komt zeker ook genoeg tactiek bij kijken. Bij sommige eindbazen moet je echt goed nadenken over hoe je ze gaat aanpakken.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef Ixnay het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8569332055383023112&q=Final+Fantasy+XII
Filmpje (zeg maar gerust "film") van de gameplay van FFXII.
Het is wel erg veel actie. Meer behendigheid dan tactiek. Zo komt het op me over.
Of zal dat komen omdat die Japanner die het speelt gewoon erg handig en snel is.
Of heb je gewoon weinig tijd om na te denken wat je gaat doen.
9 Is me favo Final fantasy game werd helemaal verliefd op die wereld/karaktersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef kipknots het volgende:
Zo, maar weer eens aan FFIX begonnen. Ik begrijp nog steeds niet waarom er zoveel mensen zijn die dat deel minder vinden. Geweldige graphics (voor de psx), leuke systemen erachter (de manier waarop je abilities leert), leuke abilities (magic sword bv) en geweldige karakters. Het begin van het spel vind ik zowiezo het best van alle final fantasies die ik heb gespeeld.![]()
Net als deel 8 dusquote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
7 blijft mijn favo Final Fantasy daarna volgt 4.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
9 Is me favo Final fantasy game werd helemaal verliefd op die wereld/karakters![]()
En die muziek van meester componist Nobuo Uematsu![]()
8 was okay. Maar van 13 zie ik alleen maar space achtige toestanden, dat is toch anders dan in 8.quote:
Word het ook. Maar het is allemaal niet zo moeilijk. Het lijkt anders dan andere FF's maar uiteindelijk voelt het toch allemaal weer heel bekend en vertrouwdquote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat dat nieuwe battlesysteem van XII helemaal stap voor stap in het begin van het spel uitgelegd wordt net als in Besaid bij FFX.
Remake? Is toch gewoon een tech demo van de PS3 bijna 2 jaar oudquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Ixnay het volgende:
Grote kans dat deze al gepost is in een vorig deel:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6737187006486620949&q=final+fantasy+7
Opening filmpje van de remake van FF7 op de PS3.
Toch zie ik zwaardenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
Je begint met een paar standaard commando's die je kunt gebruiken. Tijdens het spel kun je steeds nieuwe commando's kopen. Het systeem zit goed in elkaar en werkt prima wanneer je de gambits in de juiste volgorde hebt ingesteld. Maar je kan er ook altijd voor kiezen om iedereen zelf te bedienenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Dat Gambit systeem bij FFXII, kun je dat zelf programmeren, of vind je in het spel bepaalde gambits die je kunt inzetten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |