http://www.nedgame.com/quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb pas FFVII AC gezien, maar FF VII nooit gespeeld.
Heb daar ei'k wel zin in gekregen. Zou die nog ergens te kopen zijn?
Besteldquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
http://www.nedgame.com/
Op 1 in de top 10.
Gast, het is een kutfilmquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net Advent Children gezien... Ben er stil van. Zo mooi! De characters allemaal... die flashbacksAeris
![]()
Die FFVII remake komt er overigens echt wel, alle modellen zijn al af
Het verhaal was bagger ja, maar heb je niet zitten gillen bij het zien van de bloemen in de kerk? Of toen je de hand van Aeris zag toen ze hem op de schouder van Cloud legde? Of bij het zien van de lifestream? Of... DAMN!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gast, het is een kutfilm. Het was cool om alle limit breaks te zien, maar verder sloeg het nergens op.
Ik speel FFVII nog gemiddeld elk jaar 1 keer. Maar een remake met nog mooiere FMV's, prachtige graphics en nog betere muziek zou toch super zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom niet gewoon FFVII spelen
Wat is het verschil tussen de remake en het orgineel?
Als de PS4 komt gaan we gewoon weer hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef peristilius het volgende:
Komt toch niet, laat ze maar lullen.
Dat kind van The Sixth Sense is irritantquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:14 schreef peristilius het volgende:
Als ze zo'n cast hebben als bij Kingdom Hearts vind ik het prima, maar die van FFX is kut.
Ach, vind het hem prima doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat kind van The Sixth Sense is irritant.
Ik heb m'n ps1 gekocht van een Fok!ker voor 20 euroquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Wow. FVII is gewoon NU al binnen
... ik heb alleen geen PS meer(ik krege de xbox in de scheiding, de ex kreg de PS....). maar snel 1 kopen dan
Ik zou dan wel een PS2 kopen. Die kosten bijna niks meer en dan kan je ook FFX en FFXII spelen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Wow. FVII is gewoon NU al binnen
... ik heb alleen geen PS meer(ik krege de xbox in de scheiding, de ex kreg de PS....). maar snel 1 kopen dan
Ik had een PS2 en ik heb FFX en FFX2 al.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou dan wel een PS2 kopen. Die kosten bijna niks meer en dan kan je ook FFX en FFXII spelen!
Typische games over acting. FFX zit ook vol met geforceerde stemmetjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Engelstalige FFXII trailer
http://www.youtube.com/watch?v=lgbYLYqyzLU
crappy kwaliteit, maar de stemmen lijken in orde
Die poppetjes zijn idd lelijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef Hellrazor het volgende:
ik ben net begonen met FFVII uurtje gespeeld het is nog niet zo boeiend
poppetjes zijn niet zo mooimaar daar kan ik me niet echt aan storen
alleen lijkt het of de filmpjes niet helemaal vloeind lopen maar een een beetje schokkerig is dit normaal ?
ik ben nu bijquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die poppetjes zijn idd lelijk
Waar ben je nu?
En bij mij lopenn de filmpjes vloeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is zeg niet dat het echt schokt maar het lijk gewoon een paar frames per seconde te weinig , iig niet zo vloeien als bv. mario shunshine die ik daarvoor speelde
dat heb ik bij de filmpjes en bij de gevechten
ja dat gebouw bedoel ik , volgens mij wil ik ook niet weten wat er in dat bad gebeurden met al die mannenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ben je ook in dat gebouw met die bijtjes geweest? Echht weird stuff..het is me nog niet duidelijk wat het nou precies is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |