Het duurt bij mij zeker 35 uur voordat ik disc 1 uitgespeeld hebquote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, H.Flick/Sjo-style misschien, ik zit na 35 uur toch echt gewoon bij het einde.
Dat staat toch bij de savegames erbijquote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
Houden jullie dan bij hoeveel uur jullie spelen
Maar dat kun je ook allemaal op disc 3 doenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het duurt bij mij zeker 35 uur voordat ik disc 1 uitgespeeld heb.
En dan kan je later nog volop met die Chocobo's in de weer (racen/fokken), moet je nog allerlei weapons verslaan en nog tal van andere sidequests doen.
Jep maar ik geloof dat hij stopt met tellen als je bij de 100 uur bent. Al weet ik dat niet zeker meer, zou ik me eigen save game moeten checkenquote:
Ja, maar daar doe ik de eerste keer eigenlijk nooit aan. Sidequests vind ik over het algemeen sowieso niet heel erg boeiend. Had trouwens wel 1 weapon verslagen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het duurt bij mij zeker 35 uur voordat ik disc 1 uitgespeeld heb.
En dan kan je later nog volop met die Chocobo's in de weer (racen/fokken), moet je nog allerlei weapons verslaan en nog tal van andere sidequests doen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:18 schreef InsertCredit het volgende:
FFXIII
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMGWTFBBQ!!![]()
Ja en gelukkig nog steeds gay charactersquote:
Ja klopt. Maar hoe dat nou precies zit?quote:
Wat ik ervan begrijp is dat dat spel 2x uitkomt..... een van de makers van KH en een van de FF makers ofzo? Beiden teams met hun eigen interpretatie van het spel.... klinkt erg cool maar geen idee hoe het verder loopt of ook werkelijk in productie wordt genomen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hoe dat nou precies zit?Ik heb wel zitten kijken naar die persconferncie maar ik had het niet helemaal meegekregen.
Serieus?!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat dat spel 2x uitkomt..... een van de makers van KH en een van de FF makers ofzo? Beiden teams met hun eigen interpretatie van het spel.... klinkt erg cool maar geen idee hoe het verder loopt of ook werkelijk in productie wordt genomen...
De versus versie is dus anders....
Niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus?!Dat is wel heel erg... appart.
![]()
Ja jij verwoord het idd wat beter dan ik !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:56 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet helemaal geloof ik.
Eerst gewoon FFXIII, ala 7 t'm 10 en daarna XIII VERSUS, actiegame door team achter KingdomHearts als sequel. Beetje ala X-2 dus.
Raar maar waar![]()
Dat idee is op zich best tof.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:56 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet helemaal geloof ik.
Eerst gewoon FFXIII, ala 7 t'm 10 en daarna XIII VERSUS, actiegame door team achter KingdomHearts als sequel. Beetje ala X-2 dus.
Raar maar waar![]()
Zolang je X-2 een toffe game vond wel ja.quote:
Volgens mij is X-2 niet van het team van Kingdom Hearts?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zolang je X-2 een toffe game vond wel ja.
Ik vind het wel cool dat deel XIII weer een high tech/cyberpunk setting heeft!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij is X-2 niet van het team van Kingdom Hearts?
Geen reden om het te vergelijken met X-2.
Oke dan importeren we 'm maar.quote:
Je kunt die pyramid toch gewoon slaan met je andere charsquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu bij dat stuk in FF7 waar die pilaar instort, en die vent daar van die helicopter heeft een wapen dat er een gele piramide over Cloud enz. heen komt te staan. Hoe los je dat op?
Dat is het belangrijkst.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:03 schreef Diablos79 het volgende:
Denk dat de meeste dat niet zin zitten om een RPG in het japans te gaan spelen lol. Maar ik kan alvast wel vertellen dat FF12 echt heel goed is
Hehe, je moet in het begin je eerst mobhunt doen. Moet je tomaat monstertje zoeken in de woenstijn. Ik moet wel zeggen dat ik tegenwoordig niet meer zo fanatiek ben als vroeger met het in het japans spelen. Bij FF7 en 8 heb ik echt alles zelf uit zitten vissen, tegenwoordig wil ik nog wel eens een vertaling of walkthrough raadplegen als ik te lang aan het rondlopen ben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb het geprobeerd FF12 in het japans
maar kwam niet eens verder dan die sahara net buiten de stad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |