Al opgelost.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef DeHovenier het volgende:
Als die schorpioen dood is, krijg je toch een assault rifle? Maar ik kan die niet equippen op Cloud. Is het een wapen alleen voor die neger?
Goede keuze.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef Mr.G het volgende:
Eigenlijk wil ik ook nog wel een keer een FF.
Denk dat ik FF X ga kopen aangezien FF X-2 me niet zo tof lijkt
Waarom zou je een guide kopen? Op www.gamefaqs.com staan veel walkthroughs en guides met uitgebreide info over materia en alles wat je verder zou willen weten. Een guide kopen puur voor tips is echt verspilling van het geld, of je moet het echt kopen voor de verzamelingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit in dat 'dorpje' als het goed is een huisje die je alles uitlegt. FFVII is diep, heel diep. Lees alles goed. Ik raad je overigens aan om een strategy guide te kopen, daar staan echt veel tips in en uitgebreide handleidingen voor onder andere Materia
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar het leukst blijft natuurlijk alles zelf ontdekken en experimenteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik het begin wel ontzettend gaaf hoor, in de slums, shinratower, het verhaal wat zich ontwikkeld(en later nog veeeeel dieper gaat) etc. Geweldige ervaring toen ik een heel aantal jaartjes jonger was. En doe het nog steeds met plezier!
Mwoah, als je normaal speelt ben je er een uurtje of 40 mee bezig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu voorlopig alleen in de slums
Is het spel zo groot dan![]()
Even op bezoek bij de kledingzaak.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef DeHovenier het volgende:
Dat valt dan nog mee als je Morrowind gewend bent
Hoe kan ik me als vrouw verkleden?
En dan nog alle sitequestsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mwoah, als je normaal speelt ben je er een uurtje of 40 mee bezig.
Veel langer joh! Het duurt al iets van 10 uur voordat je uit Midgar bentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mwoah, als je normaal speelt ben je er een uurtje of 40 mee bezig.
Dat hangt natuurlijk wel af van hoe je speelt. je kan in 25 uur al bij het einde zijn als je echt zo snel mogelijk wilt zijn. Al zal dat de eerste keer wel niet het geval zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Veel langer joh! Het duurt al iets van 10 uur voordat je uit Midgar bent.
Dat zou wel een schok zijn als ze dat bij de remake opeens doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het begin niet, later krijg je meer dan 4 mensen om uit te kiezen. Als Cloud en Barret omkomen bij die nucleaire aanval op Midgar.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef DeHovenier het volgende:
wtf is een chocobo?
Maar waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef Diablos79 het volgende:
Ze heet eigenlijk Aerith, maar in de engelse versie hebben ze er Aeris van gemaakt
Volgens mij heb ik al zo'n beest gezien, hij trok de wagen waarin Tifa zat toch? Dan is hij wel grootquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:46 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]! Dat er nog mensen zijn die dat niet weten
.
Gewoon doorspelen en niet alles vragen. Komt vanzelf goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu in die Bee Club in de Wall Market en ik heb de Group Room gekozen. Ik snap geen reet van wat je daar moet doen. En heeft het zin om te andere rooms af te luisteren en door het sleutelgat te kijken? Ik hoor nl. alleen maar blabla en vage dingen![]()
Ja, H.Flick/Sjo-style misschien, ik zit na 35 uur toch echt gewoon bij het einde.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Veel langer joh! Het duurt al iets van 10 uur voordat je uit Midgar bent.
Ja, ik denk dat meeste rond de 40 uur nodig hebben om bij het einde te komen, de eerste keer. Maar je kan dan nog zoveel extra's doenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, H.Flick/Sjo-style misschien, ik zit na 35 uur toch echt gewoon bij het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |