voorjaar 2007quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:58 schreef Ixnay het volgende:
Nog geen Europese releasedatum bekend?
Ik vond vooral het trance systeem zwaar irriteren, vooral als zo´n klein pokkebeestje je in trance slaat en je je medepersonages al de opdracht hebt gegeven om aan te vallen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef kipknots het volgende:
Zo, maar weer eens aan FFIX begonnen. Ik begrijp nog steeds niet waarom er zoveel mensen zijn die dat deel minder vinden. Geweldige graphics (voor de psx), leuke systemen erachter (de manier waarop je abilities leert), leuke abilities (magic sword bv) en geweldige karakters. Het begin van het spel vind ik zowiezo het best van alle final fantasies die ik heb gespeeld.![]()
Ben ik nou heel dom als ik 't niet snap?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
voorjaar 2007![]()
maar ik heb de u.s versie besteld...... , pest is alleen
hij komt op 6 november uit, en de Ps3 op 17 november![]()
dat worden lange dagen staren naar het hoesje![]()
FFXII komt idd gewoon op de PS2 uit,.. maar je kan hem wel gamen op je PS3quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef Ang3l het volgende:
*leest meer over FF XIII*
Komt dat ding nou 3x uit? FF XIII, FF Agito XIII en FF Versus XIII ?
Ja ok, Agito is voor de GSM, maar die VS is dus ook voor de PS3, maar dna met een mannelijke hoofdrolspeler.....
Vaag
Dat is toch ook een FF team?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
FFXIII versus (wat een andere kijk en gameplay op de FFXIII wereld heeft) door het FFXIII team.
Nou wil jij het dan wat beter uitleggen voor ons.... !quote:
Ja, je kan op een DS (lite) GBA games spelen. Overigens is FFIV allang uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben van plan om voor FF III een DS (lite) aan te schaffen.
Is het ook mogelijk om advance-spellen hierop af te spelen zodat ik meteen FF IV kan halen als deze uitkomt?
Ik bedoelde deel IV halen, en deel III als deze uitkomt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je kan op een DS (lite) GBA games spelen. Overigens is FFIV allang uit.
FFIII heeft vooral grafisch een update gehad en ziet er nu gewoon goed uit. Er is ook wel gesleuteld aan het verhaal en de dialogen, maar in hoe en hoeveel weet ik niet. Daarvoor zul je de reviews moeten afwachten denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik bedoelde deel IV halen, en deel III als deze uitkomt.
Zijn de veranderingen alleen grafisch, of is aan de spellen zelf ook veel gesleuteld?
Met plezier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef Sjotime het volgende:
Nou wil jij het dan wat beter uitleggen voor ons.... !
Ahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met plezier.
Final Fantasy XIII wordt ontwikkeld door het team dat de eerdere FF's heeft ontwikkeld.
Final Fantasy Versus XIII wordt ontwikkeld door het team achter de Kingdom Hearts reeks.
Rustig maar, 1 voor 1quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:11 schreef Ixnay het volgende:
Waarom brengen ze deel V en VI uit op de Advance en niet op de DS?
Whahaha.... ik denk wat lul jij nou de hele tijd....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met plezier.
Final Fantasy XIII wordt ontwikkeld door het team dat de eerdere FF's heeft ontwikkeld.
Final Fantasy Versus XIII wordt ontwikkeld door het team achter de Kingdom Hearts reeks.
Nog niet aangekondigd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er wordt dus ook een (betere) DS variant van V en VI gemaakt?
Wordt een heerlijk gaye gamequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik moet er weer een paar posten(FF DS)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Als er in de 'KH' FFXIII maar geen Gummy Ships zitten
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Als er in de 'KH' FFXIII maar geen Gummy Ships zitten
Ik vind dat juist wel weer eens leuk voor de verandering!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
FF XIII wordt erg futuristisch vrees ik.
Precies, altijd maar kastelen en ridders word ook eentonigquote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel weer eens leuk voor de verandering!
Er komt zeker ook genoeg tactiek bij kijken. Bij sommige eindbazen moet je echt goed nadenken over hoe je ze gaat aanpakken.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef Ixnay het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8569332055383023112&q=Final+Fantasy+XII
Filmpje (zeg maar gerust "film") van de gameplay van FFXII.
Het is wel erg veel actie. Meer behendigheid dan tactiek. Zo komt het op me over.
Of zal dat komen omdat die Japanner die het speelt gewoon erg handig en snel is.
Of heb je gewoon weinig tijd om na te denken wat je gaat doen.
9 Is me favo Final fantasy game werd helemaal verliefd op die wereld/karaktersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef kipknots het volgende:
Zo, maar weer eens aan FFIX begonnen. Ik begrijp nog steeds niet waarom er zoveel mensen zijn die dat deel minder vinden. Geweldige graphics (voor de psx), leuke systemen erachter (de manier waarop je abilities leert), leuke abilities (magic sword bv) en geweldige karakters. Het begin van het spel vind ik zowiezo het best van alle final fantasies die ik heb gespeeld.![]()
Net als deel 8 dusquote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
7 blijft mijn favo Final Fantasy daarna volgt 4.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
9 Is me favo Final fantasy game werd helemaal verliefd op die wereld/karakters![]()
En die muziek van meester componist Nobuo Uematsu![]()
8 was okay. Maar van 13 zie ik alleen maar space achtige toestanden, dat is toch anders dan in 8.quote:
Word het ook. Maar het is allemaal niet zo moeilijk. Het lijkt anders dan andere FF's maar uiteindelijk voelt het toch allemaal weer heel bekend en vertrouwdquote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat dat nieuwe battlesysteem van XII helemaal stap voor stap in het begin van het spel uitgelegd wordt net als in Besaid bij FFX.
Remake? Is toch gewoon een tech demo van de PS3 bijna 2 jaar oudquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Ixnay het volgende:
Grote kans dat deze al gepost is in een vorig deel:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6737187006486620949&q=final+fantasy+7
Opening filmpje van de remake van FF7 op de PS3.
Toch zie ik zwaardenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
Je begint met een paar standaard commando's die je kunt gebruiken. Tijdens het spel kun je steeds nieuwe commando's kopen. Het systeem zit goed in elkaar en werkt prima wanneer je de gambits in de juiste volgorde hebt ingesteld. Maar je kan er ook altijd voor kiezen om iedereen zelf te bedienenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Dat Gambit systeem bij FFXII, kun je dat zelf programmeren, of vind je in het spel bepaalde gambits die je kunt inzetten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |