Dat is een chocobo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef Renzokuken het volgende:
Maar wat doet de foute donald duck imitatie daar (waarom heeft ie anders een snavel op)![]()
owjah?quote:
Stelletje halvegarenquote:
Klopt.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef PrinceLu het volgende:
En ik denk dat het komt omdat het een PS1 spel is, en ik een PS2 + PS2-memcard gebruik.
Seymor (ff vergeten hoe je het spelt als het verkeerd staat) heeft ook wle een relaxte stem.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:14 schreef xienix84 het volgende:
Ow verkeerd getypt, ik bedoel ook dat ik de stemmen in FFX maar zo zo vond, (behalve Auron, die is geweldig). Ik heb ook ontzettend veel plezier gehad aan FFX hoor. Erg mooi spel, geweldige gameplay, goed verhaal, muziek, settings...![]()
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal was bagger ja, maar heb je niet zitten gillen bij het zien van de bloemen in de kerk? Of toen je de hand van Aeris zag toen ze hem op de schouder van Cloud legde? Of bij het zien van de lifestream? Of... DAMN!![]()
Ik heb voordat ik de film ging kijken overigens ook nog de FFVII samenvatting zitten kijken en ik herkende niet alle locaties meer! Ik MOET dus ook wel gewoon de remake hebben. Square is me dat schuldig vind ik.
Chrono Trigger vind ik een van de leukere S(-e) RPG's. Mede dankzij de beste soundtrack ooit in een gamequote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Chrono trigger was ook heilig tof btw.
ik heb overigens alle Ff delen van de ps en ps2 en een officieel walktroughguide boek van ff8 ter waarde van 80 gulden.
Dat zeggen ze ja, maar het blijft baggerquote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.
Zo moeilijk is het verhaal niet, hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.
Retuobak speelt spellen op een PC.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:17 schreef peristilius het volgende:
De theorie van Retuobak is dat het verhaal van FFVII ook kut is, maar dat dat niet opvalt door de mooie ervaring. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FFVI is 2D op zn best, en dat wil ik graag zo houden. FFVII is 3D op zn lelijkst, dat wil ik graag nieuw zien omdat ik FFVII nog een keer wil spelen, maar FFVII op deze manier gewoon te lelijk is, zelfs voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:37 schreef kipknots het volgende:
Ben ik de enige hier die liever een remake van ffVI wil hebben dan een van ffVII? Ik wil de locaties uit dat spel echt een keer in 3d zien.
Ja, en hoe wil je dat op je memory stick zetten? 3 cd'squote:Op zondag 2 juli 2006 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik lees net op Eurogamer iets over een PS1 emulator voor de PSP die Sony zelf gaat uitbrengen. Final Fantasy VII op een handheld... dat kan je je toch niet voorstelle?!Ik word gek
Weet ik veel, het staat er tochquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en hoe wil je dat op je memory stick zetten? 3 cd's
Ja die bestaanquote:Op zondag 2 juli 2006 12:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik veel, het staat er toch3 CD's past wel op 2GB en die memory sticks bestaan toch al?
Gewoon een stick van 2GB kopenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en hoe wil je dat op je memory stick zetten? 3 cd's
Maar bij Nintendo die oude games aanbied op hun Wii komt dat anders over?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja die bestaanMaar toch, ik vind het een beetje overkomen als 'fuck, de games zuigen, dan maar PSOne klassiekers erop gooien, dat werkte bij de PS2 ook"
Maar goed, FFVII op een handheld is heerlijk ja, daar geef ik je gelijk in.
Ja, want daar zit Chrono Trigger bijquote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar bij Nintendo die oude games aanbied op hun Wii komt dat anders over?
Ja en? Bij de Ps1 zit Chrono Crossquote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, want daar zit Chrono Trigger bij
In principe wel, maar het grote verschil is dat het voor de PSP nu pas komt, uit noodzaak. De Wii heeft het al meteen ingebouwd.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja en? Nintendo die oude games aanbied voor hun Wii is hetzelfde als Sony die ps1 games aanbied voor hun PSP.
Nou laatste redmiddel. De DS loopt inderdaad een stuk beter maar het is nu niet zo alsof de PSP helemaal geflopt is. En er beginnen nu toch ook wel wat goede PSP games aan te komen.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In principe wel, maar het grote verschil is dat het voor de PSP nu pas komt, uit noodzaak. De Wii heeft het al meteen ingebouwd.
Het is op de PSP niets meer dan een laatste redmiddel omdat de PSP keihard gekicked wordt door de DS. Wereldwijd.
De DS is ook superieur, maar stel je voor dat je op een handheld FFVII, VIII, IX en Tactics kunt spelen. Dat is toch heaven on earthquote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is op de PSP niets meer dan een laatste redmiddel omdat de PSP keihard gekicked wordt door de DS. Wereldwijd.
Jazeker............. Tenzij je die op je PS3 gaat spelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef Framed het volgende:
Als je FF XII trouwens importeert, krijg je dan geen gekut met de regiocode?
Ik d8 dat Blue ray discs regiovrij waren... Ik heb niets gehoord over de de BC regiocode-check-iets.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jazeker............. Tenzij je die op je PS3 gaat spelen.
Tja... niemand is perfect !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord over de de BC regiocode-check-iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |