Dat is een chocobo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef Renzokuken het volgende:
Maar wat doet de foute donald duck imitatie daar (waarom heeft ie anders een snavel op)![]()
owjah?quote:
Stelletje halvegarenquote:
Klopt.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef PrinceLu het volgende:
En ik denk dat het komt omdat het een PS1 spel is, en ik een PS2 + PS2-memcard gebruik.
Seymor (ff vergeten hoe je het spelt als het verkeerd staat) heeft ook wle een relaxte stem.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:14 schreef xienix84 het volgende:
Ow verkeerd getypt, ik bedoel ook dat ik de stemmen in FFX maar zo zo vond, (behalve Auron, die is geweldig). Ik heb ook ontzettend veel plezier gehad aan FFX hoor. Erg mooi spel, geweldige gameplay, goed verhaal, muziek, settings...![]()
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal was bagger ja, maar heb je niet zitten gillen bij het zien van de bloemen in de kerk? Of toen je de hand van Aeris zag toen ze hem op de schouder van Cloud legde? Of bij het zien van de lifestream? Of... DAMN!![]()
Ik heb voordat ik de film ging kijken overigens ook nog de FFVII samenvatting zitten kijken en ik herkende niet alle locaties meer! Ik MOET dus ook wel gewoon de remake hebben. Square is me dat schuldig vind ik.
Chrono Trigger vind ik een van de leukere S(-e) RPG's. Mede dankzij de beste soundtrack ooit in een gamequote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Chrono trigger was ook heilig tof btw.
ik heb overigens alle Ff delen van de ps en ps2 en een officieel walktroughguide boek van ff8 ter waarde van 80 gulden.
Dat zeggen ze ja, maar het blijft baggerquote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.
Zo moeilijk is het verhaal niet, hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
zal dan zijn dat je het verhaal niet heb begrepen, het is een aanvulling van het spel.
Retuobak speelt spellen op een PC.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:17 schreef peristilius het volgende:
De theorie van Retuobak is dat het verhaal van FFVII ook kut is, maar dat dat niet opvalt door de mooie ervaring. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |