quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
Ik wacht dan gewoon tot iemand anders hem opentquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, en om die reacties vermijd ik dus het sluiten van de SC-topics.
Dat doe ik ook als het toch voorkomt dat ik de laatste post had. De vorige keer dat ik dat had mócht ik niet eens een topic openen van Bupaquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wacht dan gewoon tot iemand anders hem opent![]()
Ja, dat gezeik over discriminatie enzo. Ik word er niet goed vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien kun je met de TT iets doen met dat negerzoenen niet meer negerzoenen heten..
Lovely day, isn't it?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef PeRi het volgende:
Goodday.
Heulemaal niet, je stalkt mequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik zit binnen essays te schrijven.
Nee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verzin dan zélf wat beters, kutsmurf!![]()
Oh, ja, daar heb je wellicht een klein puntje.quote:
Klein?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, daar heb je wellicht een klein puntje.
Maar er wordt toch onderscheid gemaakt in kleuren?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwart-witjes zijn toch een perfect voorbeeld van de harmonie tussen zwart en witjes?
Immer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:40 schreef rena het volgende:
Wat is Bupa toch weer vrolijk![]()
Een goed voorbeeld voor deze toch al zo gezellige maatschappij![]()
Ik en TT is een slechte combiquote:
quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en Buup, ik bedoel het allemaal niet negatief hoor, je mag van mij gewoon een TT laten staan.
D'r is hier maar één iemand die de narcist mag uithangen en dat benquote:
Is iedereen dan zo vrolijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.Ik zit ook gewoon maar wat te dollen.
! En ik vind ze alledrie niks, dus ik verzon telkens maar wat.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
D'r is hier maar één iemand die de narcist mag uithangen en dat benik!
Zekers, ik heb de afgelopen paar dagen ook last (of eigenlijk baat) van overmatige vrolijkheidquote:
Kijk, dat is iets om vrolijk over te zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef rena het volgende:
Ik wil ook vrolijk zijn, maar ik ga gebukt onder pre-toetsweek stress, gelukkig hoef ik in de toetsweek maar 2 dagen naar school
![]()
![]()
Join the clubquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef rena het volgende:
Ik wil ook vrolijk zijn, maar ik ga gebukt onder pre-toetsweek stress,
Boeiend.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef rena het volgende:
Ik wil ook vrolijk zijn, maar ik ga gebukt onder pre-toetsweek stress, gelukkig hoef ik in de toetsweek maar 2 dagen naar school
![]()
![]()
Zwolle!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:06 schreef rena het volgende:
Waar zit jij dan in hemelsnaam op school dat je zo'n klere eind moet reizen![]()
Ik vond mijn uurtje al veelVoor een presentatie van 5 minuten en een mondeling
van 5 minuten.
LENTE.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is potdimme LENTE, geniet van het weer, de vogels, de bloemen, de knoppen.
Whehe gek!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zwolle!
En soms sta ik al om 6:45 op het station!
Maar hey, I don't care!!!!
![]()
Wat is 'boh' toch voor een raar nieuw woord?quote:
Nieuw?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is 'boh' toch voor een raar nieuw woord?
Boh gek, das tog zoeen gare woord he?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is 'boh' toch voor een raar nieuw woord?
Twee keer in de week!quote:
Whehe! Dat zeg je dan hè!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee keer in de week!![]()
!
"Mijn rust, wat doe je?"
Je kiest zelf voor die opleiding, dus niet zeikenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee keer in de week!![]()
!
"Mijn rust, wat doe je?"
Huh...z...zeiken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:24 schreef rena het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor die opleiding, dus niet zeiken![]()
![]()
Regelmaat is saai!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe! Dat zeg je dan hè!!
!
Ik moet elke dag om 6.45 opstaan!Ik ben het gewoon, en het is lekker regelmatig.
![]()
![]()
!!!
Ik lees het pas sinds kort hoor, nadat die Maikuul ermee begonnen isquote:
Ja, zie boven dusquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boh gek, das tog zoeen gare woord he?
Ken je ONZ mongolen.
Net zoals het woord 'onmo..gelijk, of zo iets'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh...z...zeiken?
*opzoekt*
Hmm, nope. Dat woord ken ik niet.
Ja, of het woord "woordenboek".quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Net zoals het woord 'onmo..gelijk, of zo iets'.
Dat staat niet in mijn woordenboek, hoor.![]()
![]()
Jij zit even vast.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, of het woord "woordenboek"
Ik heb het niet kunnen vinden in mijn.....euh.....
Ja!!! Ik had een keer Microsoft Mot!! Bleek het een Franse versie te zijn!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mot!
Whehe, snap je? "Word" maar dan in het Frans!![]()
!!!
Microsoft Fenêtres!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!!! Ik had een keer Microsoft Mot!! Bleek het een Franse versie te zijn!!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
En die Office-Clippy maar vragen: "Zoekt u Mot?"!! Nee, gast! Ik wil gewoon typen, geen ruzie!!!
!!!11
Vrolijk zijn op commando, DAAR PAS IK VOOR!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bek houden, knurft! En vrolijk wezen![]()
![]()
LIK JE PIEMELBRIE OP EN NOEM ME JE HOER!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vrolijk zijn op commando, DAAR PAS IK VOOR!![]()
![]()
Maar niet met volle mond praten, hè.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LIK JE PIEMELBRIE OP EN NOEM ME JE HOER!!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LIK JE PIEMELBRIE OP EN NOEM ME JE HOER!!
Oeh! Jij meester der paradoxen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar niet met volle mond praten, hè.
Dat is niet engquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
Dude.Doe eens niet zo eng.
Ik was net iets aan het posten over een paradox.
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef rena het volgende:
[..]omdat je het antwoord goed hebt, of om dat wijf dat zo glazig uit dr ogen kijkt alsof ze iets gebruikt heeft?
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]!! Ga toch geilen op Donny Darkroom!!
![]()
![]()
:!!!
quote:
Vind je "hofnar" dan ook tof?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Mooi woord van de dag:
fnuikend!!! Die fn-combi.
![]()
!!!!
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
Heeft ILoveMB eigenlijk een permban of mag die ooit nog terugkomen?![]()
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
MB, wanneer haal je die ontzettende wannabe-sig eens weg.![]()
![]()
![]()
Wist je dat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zetten
*hint*
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je dat...
- MissBliss gewoon rap de crew in moet.
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maanquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zetten
*hint*
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!quote:
Dat is op zich ook wel een toffe, zij het loze, sigquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!
Nee... daarbij weet iedereen al dat ik rap de crew in moetquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!
Fuck yeah! Like, duhquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee... daarbij weet iedereen al dat ik rap de crew in moet
Mijn ANTM is al binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
Mijn torrents floepen telkens op 0![]()
En dan schieten ze weer omhoog en dan weer omlaag.![]()
Haal "bij volle maan" wegquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Het staat er al!!!!!quote:
Ja, maar nu past 'Rock & Roll is better than music' niet meer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het staat er al!!!!!![]()
Bronstigheid overmant me!
![]()
quote:
Ohquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar nu past 'Rock & Roll is better than music' niet meer...
Daar had ik ook al aan gedacht!quote:
Me?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
Rock&Roll is better than m...
money?
meatloaf?
Neequote:
Cryptisch!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
money?
meatloaf?
Dat is waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar had ik ook al aan gedacht!Maar die is minder tof.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik heb de link weggehaald en nu doet ie het
Noeste arbeid kan best lekker zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Drie dagen tot 's avonds laat, en om 6 uur weer op, doodmoe de hele dag project maken, maar net een uur voor de deadline af.Toch maar eens eerder beginnen.
En nu twee weken vakantie.
Ja, ook ik ben vrolijk.![]()
mark_03quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
money?
meatloaf?
Ja.. maar dat weet iedereen toch alquote:
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Stel jij een homofiele gymleraar op prijs?
Dat weet ik, lieverd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.
Dat tussen ons?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja.. maar dat weet iedereen toch al
Verkapt ik-wil-een-scheten-topic opmerking.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.
Nee, dát nog nietquote:
Vertel!quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Dag van de rok pleit voor meer rokken op school![]()
Scheten zijn, behalve vies, niet echt iets waar ik veel over nadenk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-een-scheten-topic opmerking.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:28 schreef LeBeau het volgende:
Vandaag maakte een collega de opmerking "Ik ga even een bruin kindje verdrinken" toen hij naar het toilet ging.
a) lekkere metafoor.
b) er zijn dingen die je ECHT niet hoeft te delen.
Een collega van mij geeft de burgermeester altijd een handquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:38 schreef rena het volgende:
Ah, de koorts begint nu echt te komen37.6 had ik net al, en normaal heb ik 36.5 of zo. Leuk, ik kan morgen dus echt school niet missen. Zul je altijd zien
![]()
LeBeauEen bruin kindje verdrinken
die had ik nog nooit gehoord.
Wat stil.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond het wel een grappige, maar aan de andere kant is het niet echt de informatie waar je op zit te wachten.
Nou ja... niks eigenlijkquote:
Yepsquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
MissBliss = attention whore.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
Wat is er met een of andere opgepakte FOK!weblogger ofzo?!.
Het topic is wegquote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
Wat is er met een of andere opgepakte FOK!weblogger ofzo?!.
Conspiracy Samenzwering Doofpot Affaire Dinges!quote:
Het is geen 1 aprilquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Is naar achter de schermen gegaan las ik in NWS FB.
Al schijnt het om een 1 april grap te gaan ofzo.
Ja, vooral als ie na 10 minuten naar achter wordt verplaatstquote:
Spinnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ik lig lekker Forrest Gump te kijken op mijn bed, komt er ineens razendsnel een spin vlak langs m'n gezicht gelopen..
.
Eerste keer in mijn leven dat ik d'r eentje zelf vermoord heb, enge beesten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ik lig lekker Forrest Gump te kijken op mijn bed, komt er ineens razendsnel een spin vlak langs m'n gezicht gelopen..
.
Eerste keer in mijn leven dat ik d'r eentje zelf vermoord heb, enge beesten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:20 schreef MissBliss het volgende:
Nou, hier is hij dan.
Ik snap niks van die rel
Duidelijk toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef Orealo het volgende:
ok ik heb net gebeld met 'meneer' voor de mensen die de subtiele hint niet begrepen.
Het volgende is gebeurd :
Na het screenshotje is meneer gebeld door mevrouw.
FOK! weblog had de volgende afspraak met mevrouw :
Fok! zou de tassen kopen voor een bepaald bedrag, mits de users ze wilden, anders zouden ze teruggebracht worden, en resitutie voor de niet verkochte tassen.
Maar mevrouw wou een voorschot, voor de tassen, waarom weet ik niet, maar ze heeft blijkbaar op de een of andere manier meer geld gekregen/gepakt dan ze mocht, en nu is ze spoorloos.
Het blijkt om een fiks geldbedrag te gaan.
Ik vroeg waarom er dan gekeken moest worden naar anderen prijzen, maar bijkbaar wil meneer deze prijzen niet meer weggeven, maar inruilen voor het 'gestolen' bedrag![]()
Dat zal wel weer helemaal overdreven worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Wie is er opgepakt dan? Volgens mij is dat bullshit
Ja dus... matig hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Weblogger Story : screenshot
Screenshot zal wel weer snel verwijderd worden.![]()
Daa wil ik heenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:38 schreef Syytön het volgende:
5 - Santa Cruz de Tenerife, Heliodoro Rodríguez López, Spanje
Ja en ik heb eindelijk weer FF goed gekregenquote:
Ja ff wennen na Maxthon hoorquote:
Wie zijn die stomme kutjes.quote:
Ik was gister bij de tandarts. Ook helemaal niks aan de hand. Goh.. wat een verassing want dat is het al jaren zo. Maar goed, over een jaar weerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie zijn die stomme kutjes.
Ik kom net van de tandarts. Ik ga het nu gewoon om het jaar doen. Ik heb toch nooit wat en dat scheelt ook iedere keer het declareren.
Ik ga altijd 1x per jaar, heb ook nooit iets. Krijg 75% vergoed, maar ik moet altijd maar een tientje zelf betalen ofzo en dat kan ik mooi weer bij belastingdienst aftrekken én bij de Sociale Dienst declareren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie zijn die stomme kutjes.
Ik kom net van de tandarts. Ik ga het nu gewoon om het jaar doen. Ik heb toch nooit wat en dat scheelt ook iedere keer het declareren.
Nopequote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
Heeft iemand de laatste Southpark hier gezien? Return of the Chef? Hi-lá-risch.
Yep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
Heeft iemand de laatste Southpark hier gezien? Return of the Chef? Hi-lá-risch.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:55 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK!Weblogger opgepakt
Jezus zeg.![]()
Geloof er niks van maar goed.
Beste blijft toch echt die van Aretha Franklin - Respectquote:
Ik heb me echt kapotgelachen, ik dacht het houdt op als ie opgegeten wordtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep.
Gister even gekeken en wat hebben ze dit toch weer goed neergezet. Moet je bedenken dat het echt heel snel in elkaar is gezet.
Ah ok, ik was al verontrust door mijn lage banksaldo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Meestal tussen 11-13 uur toch ofzo. Bij mij staat het er nog niet iig op.
Ik schrok van mijn hoge banksaldoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok, ik was al verontrust door mijn lage banksaldo.
Ik sta altijd positief, omdat ik gelukkig niet rood kan staan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik schrok van mijn hoge banksaldoalleen helaas dat er een minnetje ervoor staat
Whehehequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ja, gister was ik aan het werk. Ik was aan de telefoon bellen enzo....toen ik ineens schrok, want ik zag gewoon een kloon van MissBilss op werk
Dat had ik eerst ook altijd. Alleen heb ik daarvoor gekozen omdat ik een mega dure rekening moest betalen waar ik het geld niet voor had (tenzij ik al mijn dvd's zou verkopen).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik sta altijd positief, omdat ik gelukkig niet rood kan staan.
Ik met mijn apenkop ook meteen blerren dat ze op iemand leek die ik kendequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehe.
Er liep vannacht een of andere ugly gozer achter me aan, hij begreep maar niet dat ik 'm niet moest. Mên wat was die irritant, maar we hebben wel echt gelachen om hem.
Ze dacht dat het een slechte openingszin was?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik met mijn apenkop ook meteen blerren dat ze op iemand leek die ik kende
Ik zei het niet tegen haar, maar tegen mijn buurman. Ik zei het geloof ik ietsje te hard.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze dacht dat het een slechte openingszin was?.
Ze doen het expres.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is omdat wij donker haar hebben
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is omdat wij donker haar hebben
Oh ja, jij ging hossen hè.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn salaris nog niet binnen... Gelukkig heb ik morgen een free party in een oud bordeel.
Wie weet krijg ik wel geld op de party toe.
Hossen? Carnaval is alweer even voorbij, hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:09 schreef Duiveltja het volgende:
Oh ja, jij ging hossen hè. [afbeelding]
Hippen? Wasda?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hossen? Carnaval is alweer even voorbij, hoor!
Ik ga hossen noch housen, maar hippen.
Ik heb geen klonen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ja, gister was ik aan het werk. Ik was aan de telefoon bellen enzo....toen ik ineens schrok, want ik zag gewoon een kloon van MissBilss op werk
Dat is een combinatie van aan een cocktail nippen en een beetje heupwiegen op triphopperige tonen, vind ikquote:
Maar wel al stufi, én donker haar!quote:
Nou wel dus!quote:
En danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een combinatie van aan een cocktail nippen en een beetje heupwiegen op triphopperige tonen, vind ik.
Het is nogal een artyfarty party, zodoende.
PeRi, Dizer komt we gaan naar de IBG.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar wel al stufi, én donker haar!
Een arrogante blik is inderdaad ook onmisbaar. Maar als de uren verstrijken zal de arrogante arty fartyness wel veranderen in jolige dronkenschapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
En dankijken zeker..Op een artfarty party zou het ook raar staan als je als enige even flink de voetjes van de vloer doet.
Oh ok.quote:
En dan naderhand in de Dönner Kebab een scene maken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een arrogante blik is inderdaad ook onmisbaar. Maar als de uren verstrijken zal de arrogante arty fartyness wel veranderen in jolige dronkenschap.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Duiveltja het volgende:
En dan naderhand in de Dönner Kebab een scene maken.
Misschien dat Tony Little je kan helpen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Het is zo'n feestje waarbij je hongergevoel als sneeuw voor de zon verdwijnt..
En dat komt goed uit, want er mogen wel wat pondjes vanaf. En dus ben ik begonnen met gezonder eten, gestopt met snoepen en, als de lente écht doorbreekt, ga ik voortaan op de fiets naar mijn werk. Dat is toch weer een uur lichaamsbeweging per dag!
quote:
En die set is erg lekker! Flinke dot wasabi mengen met sojasaus en smullen maar.quote:
Oeh... gaan we dingen opblazen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
PeRi, Dizer komt we gaan naar de IBG.
Is it cuz we is black?
Het zijn altijd dezelfde hè, die de racecard trekkenquote:
En we kunnen het niet kopen, want er is geen geldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]! Nou heb ik extra honger en trek in sushi
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die set is erg lekker! Flinke dot wasabi mengen met sojasaus en smullen maar.
Fuck, nu heb ik ook honger...
Ik pak maar even een cracker met slankie.
quote:
Stomme IBG, stomme Ccquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
En we kunnen het niet kopen, want er is geen geld.
Kutallochtonen ook...allemaal het land uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde hè, die de racecard trekken.
Juist!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef Duiveltja het volgende:
Kutallochtonen ook...allemaal het land uit.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo naar Utrecht...![]()
[..]
[afbeelding]
Ik haat buitenlandersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kutallochtonen ook...allemaal het land uit.![]()
Kom PeRi we gaan terug naar Hindoestanië.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist!
Met die Hindoestanen voorop!
Als ze tenminste hun roti maar hier laten...
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
Kom PeRi we gaan terug naar Hindoestanië.
quote:GVDtrek ik net een bakje met roompudding open, spuit alles eruit. Heb ik gewoon een roomfacial gehad. Tering zooi hier nu
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom PeRi we gaan terug naar Hindoestanië.
GVDtrek ik net een bakje met roompudding open, spuit alles eruit. Heb ik gewoon een roomfacial gehad. Tering zooi hier nu
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
Heb ik gewoon een roomfacial gehad.
Cool!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vakantie naar New York samen met een vriendin doorgaat![]()
Dat wordt dus neuken in de Big Apple!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vakantie naar New York samen met een vriendin doorgaat![]()
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk, heel vrolijk, heel vrolijk
Maar zo behoorlijk vrolijk
Was ik tot nog toe nooit
Soms is ie ongelukkig, ontzettend ongelukkig
Soms is ie ongelukkig
Dan sterft ie van verdriet
Vandaag ben ik zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit!
Tofquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Check me Kelly-avatar.
Gangstersletjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Check me Kelly-avatar.
Jaquote:
Waar gaat het program over?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ketnet belde me...ze willen me als gast in een nieuw progamma
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ketnet belde me...ze willen me als gast in een nieuw progamma
Ik sta achterin Expreszo (homojongerenblad) elke maand met m'n "column" met foto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |