Wie zijn die stomme kutjes.quote:
Ik was gister bij de tandarts. Ook helemaal niks aan de hand. Goh.. wat een verassing want dat is het al jaren zo. Maar goed, over een jaar weerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie zijn die stomme kutjes.
Ik kom net van de tandarts. Ik ga het nu gewoon om het jaar doen. Ik heb toch nooit wat en dat scheelt ook iedere keer het declareren.
Ik ga altijd 1x per jaar, heb ook nooit iets. Krijg 75% vergoed, maar ik moet altijd maar een tientje zelf betalen ofzo en dat kan ik mooi weer bij belastingdienst aftrekken én bij de Sociale Dienst declareren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie zijn die stomme kutjes.
Ik kom net van de tandarts. Ik ga het nu gewoon om het jaar doen. Ik heb toch nooit wat en dat scheelt ook iedere keer het declareren.
Nopequote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
Heeft iemand de laatste Southpark hier gezien? Return of the Chef? Hi-lá-risch.
Yep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef PeRi het volgende:
Heeft iemand de laatste Southpark hier gezien? Return of the Chef? Hi-lá-risch.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:55 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK!Weblogger opgepakt
Jezus zeg.![]()
Geloof er niks van maar goed.
Beste blijft toch echt die van Aretha Franklin - Respectquote:
Ik heb me echt kapotgelachen, ik dacht het houdt op als ie opgegeten wordtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep.
Gister even gekeken en wat hebben ze dit toch weer goed neergezet. Moet je bedenken dat het echt heel snel in elkaar is gezet.
Ah ok, ik was al verontrust door mijn lage banksaldo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Meestal tussen 11-13 uur toch ofzo. Bij mij staat het er nog niet iig op.
Ik schrok van mijn hoge banksaldoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok, ik was al verontrust door mijn lage banksaldo.
Ik sta altijd positief, omdat ik gelukkig niet rood kan staan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik schrok van mijn hoge banksaldoalleen helaas dat er een minnetje ervoor staat
Whehehequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok, ik was al verontrust door mijn lage banksaldo.
Oh ja, gister was ik aan het werk. Ik was aan de telefoon bellen enzo....toen ik ineens schrok, want ik zag gewoon een kloon van MissBilss op werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |