quote:
Ohquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar nu past 'Rock & Roll is better than music' niet meer...
Daar had ik ook al aan gedacht!quote:
Me?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
Rock&Roll is better than m...
money?
meatloaf?
Neequote:
Cryptisch!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
money?
meatloaf?
Dat is waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar had ik ook al aan gedacht!Maar die is minder tof.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik heb de link weggehaald en nu doet ie het
Noeste arbeid kan best lekker zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Drie dagen tot 's avonds laat, en om 6 uur weer op, doodmoe de hele dag project maken, maar net een uur voor de deadline af.Toch maar eens eerder beginnen.
En nu twee weken vakantie.
Ja, ook ik ben vrolijk.![]()
mark_03quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
money?
meatloaf?
Ja.. maar dat weet iedereen toch alquote:
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Stel jij een homofiele gymleraar op prijs?
Dat weet ik, lieverd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.
Dat tussen ons?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja.. maar dat weet iedereen toch al
Verkapt ik-wil-een-scheten-topic opmerking.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |