je geeft het antwoord zelf al, een gewone leraar die homofiel is !quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Of een gewone homofiele leraar Engels of Biologie die bij je tafeltje komt om
Ik had vroeger een homo als gymleraar, prima kerel. Nooit het idee gehad dat hij dingen zou proberen waar ik of andere mannelijke klasgeoten last van zouden hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
'Nederlandse jongeren steeds homofober'
Stel dat je nog op school zat of nog steeds zit, zou je dan een homofiele gymleraar op prijs stellen als jongen zijnde? Of een gewone homofiele leraar Engels of Biologie die bij je tafeltje komt om je eventjes iets uit te leggen?
En nee, dit is een algemene vraag, geen persoonlijke ik ben geen ambities om leraar of homo te worden.
idd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom niet. Zolang hij goed lesgeeft vind ik alles prima.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef swahalla het volgende:
Je hebt homo's en je hebt homo's. Homo's zijn (meestal) wel normale mensen. Je hebt ook gore relnichten die met handjes staan te zwaaien en verwijfd praten.
De laatste categorie flikkers staan me niet aan, dus daar zal ik geen les van willen hebben. De 1e categorie kan ik mee leven.
In de openingspost is wel een artikel aangehaald waarin wordt gezegd dat jongeren homofober zijn geworden, dus de vraagstelling is niet geheel irrelevant.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef daaaaan het volgende:
Wat een onzin, dat zou hetzelfde zijn als : 1.voor een meisje een hetero-leraar, 2.voor een jongen een vrouwelijke lerares.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:52 schreef TheDenialTwist het volgende:
En meisjes met hetero leraren danOverdreven gedoe allemaal, homofiel betekend toch niet pedofiel.
Voor een groot deel van de wereldbevolking nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef wdn het volgende:
Homofiel is iets anders dan pedofiel.
Gehad nog wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |