quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef rena het volgende:
[..]omdat je het antwoord goed hebt, of om dat wijf dat zo glazig uit dr ogen kijkt alsof ze iets gebruikt heeft?
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]!! Ga toch geilen op Donny Darkroom!!
![]()
![]()
:!!!
quote:
Vind je "hofnar" dan ook tof?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Mooi woord van de dag:
fnuikend!!! Die fn-combi.
![]()
!!!!
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
Heeft ILoveMB eigenlijk een permban of mag die ooit nog terugkomen?![]()
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
MB, wanneer haal je die ontzettende wannabe-sig eens weg.![]()
![]()
![]()
Wist je dat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zetten
*hint*
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je dat...
- MissBliss gewoon rap de crew in moet.
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maanquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zetten
*hint*
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!quote:
Dat is op zich ook wel een toffe, zij het loze, sigquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!
Nee... daarbij weet iedereen al dat ik rap de crew in moetquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!
Fuck yeah! Like, duhquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee... daarbij weet iedereen al dat ik rap de crew in moet
Mijn ANTM is al binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
Mijn torrents floepen telkens op 0![]()
En dan schieten ze weer omhoog en dan weer omlaag.![]()
Haal "bij volle maan" wegquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Het staat er al!!!!!quote:
Ja, maar nu past 'Rock & Roll is better than music' niet meer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het staat er al!!!!!![]()
Bronstigheid overmant me!
![]()
quote:
Ohquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar nu past 'Rock & Roll is better than music' niet meer...
Daar had ik ook al aan gedacht!quote:
Me?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
Rock&Roll is better than m...
money?
meatloaf?
Neequote:
Cryptisch!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
money?
meatloaf?
Dat is waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar had ik ook al aan gedacht!Maar die is minder tof.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik heb de link weggehaald en nu doet ie het
Noeste arbeid kan best lekker zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Drie dagen tot 's avonds laat, en om 6 uur weer op, doodmoe de hele dag project maken, maar net een uur voor de deadline af.Toch maar eens eerder beginnen.
En nu twee weken vakantie.
Ja, ook ik ben vrolijk.![]()
mark_03quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
money?
meatloaf?
Ja.. maar dat weet iedereen toch alquote:
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Stel jij een homofiele gymleraar op prijs?
Dat weet ik, lieverd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.
Dat tussen ons?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja.. maar dat weet iedereen toch al
Verkapt ik-wil-een-scheten-topic opmerking.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn van die vraagstukken die toch wel veel worden afgevraagd door de menigte, al die topics van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |